Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να μοιραστώ κάποιες εμπειρίες μου,και ταυτόχρονα λόγο περιέργειας να κάνουμε και μια στατιστική.

 

Εδώ και ένα χρόνο (κυριολεκτικά) οι εταιρίες Cyta και Wind με πέρνουν τηλέφωνο 1-2 φορές την εβδομάδα η κάθε μια,κάθε εβδομάδα,κάθε μήνα κτλπ.

 

Γιατί ? Για να μου πουν το ίδιο τροπάριο που ούτε κασσέτα να το 'χαν.

 

"Καλησπέρα σας κύριε Δ., πήραμε για να σας ενημερώσουμε για μια νέα προσφορά που έχουμε..."

 

Εγώ συνήθως απαντούσα "Δεν ενδιαφέρομαι" αρχικά,και στις αρχές μου απαντούσαν τουλάχιστον με κοσμιότητα του τύπου "Να 'στε καλά".

 

Ενώ ο καιρός πέρναγε όμως αποθρασύνθηκαν. Πλέον τους λέω "Δεν ενδιαφέρομαι" και αρχίζουν να με ανακρίνουν με ύφος 1000 καρδιναλίων τύπου γκεστάπο και τόνο προσβλητικό

 

"ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΚΥΡΙΕ Δ ? Δε σας νοιάζει να πληρώνετε λιγότερα ?"

 

Λες και τους οφείλω να τους δώσω εξηγήσεις και να απολογηθώ για το <<"έγκλημα">> μου.

 

Εν το μεταξύ άμα τους το κλείσεις στα μούτρα δεν αρκεί. Δεν καταλαβαίνουν ότι δε γουστάρεις και σε ξαναπέρνουν στο καπάκι.

 

Τις τελευταίες 2 φορές που πήραν όμως,άλλαξα και εγώ τη τακτική μου.

 

Όταν πήρε η Cyta τους είπα "Μα καλά ρε παιδιά με παίρνετε τηλέφωνο κάθε βδομάδα εδώ και 10 μήνες, δεν βαρεθήκατε ? Άμα ήθελα θα είχα βάλει τόσο καιρό."

 

Και μου ζήτησε η κοπέλα αυτή συγνώμη και φάνηκε να εκπλήσσεται από αυτό,και είπε πως έχουν κάτι λίστες με ονόματα (που τα βρήκαν ?) που τους δίνουν,και μάλλον τις ίδες λίστες τις δίνουν ξανά και ξανά σε διαφορετικούς υπαλλήλους χωρίς να σημειώνουν αν κάποιος θέλει ή όχι.

 

Ξαναπήρε και η Wind και τους είπα το ίδια πράμα,αλλά η αντίδραση της τηλεφωνήτριας της Wind ήταν διαφορετική.

 

"Και καλά κύριε Δ. αφού σας παίρνουμε τόσο καιρό γιατί δεν βάλατε ακόμα ? Τι περιμένετε δηλαδή ?"

 

Για να απαντήσω "Δεν περιμένω κάτι,απλά δεν θέλω"

 

Και μου απαντάει "Μα εμείς δίνουμε δώρο και ένα tablet τελείως δωρεάν"

 

Για να απαντήσω "Δεν με ενδιαφέρει".

 

Και να συνεχίσει νευριασμένη : "Καλά πλάκα μου κάνετε ? Δε θέλετε να πληρώνετε λιγότερα ?Τόσο πολύ ικανοποιημένοι είστε ποια και χετε λεφτά για πέταμα ?"

 

Εκεί τσαντίστηκα. "Ναι είμαι ικανοποιημένος και ότι θέλω θα κάνω και μη με ξαναπάρετε τηλέφωνο,εντάξει ?"

 

Μετά απαντάει αυτή με ειρωνία "Τι να πω,αφού θέλετε να πληρώνετε περισσότερα.."

 

 

Άμα με ξαναπάρουν θα αρχίσω να ψάχνω αν υπάρχει νομικός τρόπος για να προστατευθώ. Υπάρχει τρόπος προστασίας από το τηλεφωνικό spam ?

Δημοσ.

Οτι και να κανεις θα συνεχίσουν να σε πέρνουν και σε εμένα το ίδιο κανουν οποτε κάθε φορά τους λεω δεν ενδιαφέρομαι ευχαριστώ και κλείνω το τηλέφωνο

  • Like 1
Δημοσ.

Εχωντας δουλεψει σε αντιστοιχο τηλεφωνικο κεντρο θα σου εξηγησω περιπου τι παιζει.

Καταρχας οι λιστες με τους  αριθμους που καλουν δεν προερχονται απο κανεναν τηλεφωνικο καταλογο,διοτι καλουν και νουμερα που ειναι δηλωμενα ως απορρητα και δεν υπαρχουν στου καταλογους.Συνεπως που τα βρισκουν?Η απαντηση ειναι οτι απλα οι εταιρειες (πχ cyta,hol κλπ) πουλανε τις λιστες με τα τηλεφωνα των συνδρομητων τους στα διαφορα τηλεφωνικα κεντρα.Πχ εχει τυχει να καλεσω σε ενα σωρο στρατοπεδα και πολεμικα αεροδρομια και μου την ελεγαν οτι πως τους βρηκα αφου δεν υπηρχαν τα τηλεφωνα σε τηλεφωνικους καταλογους.

 

Επιπλεον το καθε τηλεφωνικο κεντρο εχει ενα συστημα που φακελωνει τους αριθμους που καλεις, και τι εννοω.

Πχ οταν καλουσα καποιον για να του προτεινω ενα πακετο της εταιρειας ειχα παρει εντολη οτι οταν δεν προλαβαινα να αναφερω ολο το πακετο που προσπαθουσα να προωθησω τοτε θα επρεπε να καταχωρησω στον υπολογιστη οτι καποιος αλλος συναδελφος επρεπε να τον ξανακαλεσει καποια αλλη στιγμη.

 

Για να μην τα πολυλογω η τοπ απαντηση για να μην σε ξακαλεσει καποιο τηλεφωνικο κεντρο ειναι ή οτι εισαι ανεργος  με μεγαλες οικονομικες δυσκολιες(το καταχωρει ο τηλεφωνητης και συνηθως δεν ξανακαλουν απο εκεινο το τηλεφωνικο κεντρο), ή οτι δεν ειναι μονιμος τοπος κατοικιας εκει που εχουν καλεσει.

 

Και παλι ομως τα τηλεφωνα δεν θα σταματησουν αμεσα διοτι απλα θα σε καλεσουν απο καποιο αλλο τηλεφωνικο κεντρο που δεν σε εχουν καταχωρησει

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: μην σας που δωστε τα στοιχεια σας για να κατοχυρωσετε την ειδικη τιμη(προσφορα κλπ) διοτι απλα θα βρεθειτε μπλεγμενοι με ενα συμβολαιο να σας κυνηγα

  • Like 1
Δημοσ.

Ισχυει και σεμενα αυτο.. Εδω και παρα πολυ καιρο διαφορα νουμερα απο κινητα απο εταιρειες παιρνουν μεχρι και 2 φορες τη μερα τηλεφωνο. Εγω ομως απο την αλλη δε το σηκωνω τωρα πια ποτε, εκεινοι βεβαια συνεχιζουν ακαθεκτοι. Ειναι ενοχλητικο πολυ δε λεω, αλλα αφου δε το σηκωνω το συνηθισα, θα εχω καθε μερα, 2 φορες τη μερα κλησεις δικες τους.. Αν απο την αλλη επαιρναν στο σταθερο και ενοχλουσαν ολο το σπιτι βεβαια, τοτε αλλαζει. Θα χα κινηθει σιγουρα νομικα!

Δημοσ.

Κλείσιμο στα μούτρα,μόλις σου πουν "είμαστε από την wind κτλ".

Νομικός τρόπος..αν το τηλέφωνο σου το έχεις απόρρητο,μπορείς να ζητήσεις "τα ρέστα".Θα σου κοστίσει βέβαια,και μέχρι να βρεις άκρη,η εταιρεία θα έχει κλείσει..γιατί δε σε παίρνουν από την wind,όπως φαντάζομαι ξέρεις.

Εγώ πάντως τους τρολλάρω,αν έχω χρόνο και διάθεση..άλλαξε στάση και διασκέδασε το.. B)

Δημοσ.

Για ένα διάστημα, έπαιρναν κάθε μέρα (στην κυριολεξία) και στο σπίτι και στο γραφείο, με το ίδιο -εννοείται- τροπάριο.

Εδώ και λίγο καιρό, έχουν σταματήσει.

Το πήραν απόφαση φαίνεται ^_^

Δημοσ.

Εχωντας δουλεψει σε αντιστοιχο τηλεφωνικο κεντρο θα σου εξηγησω περιπου τι παιζει.

Καταρχας οι λιστες με τους  αριθμους που καλουν δεν προερχονται απο κανεναν τηλεφωνικο καταλογο,διοτι καλουν και νουμερα που ειναι δηλωμενα ως απορρητα και δεν υπαρχουν στου καταλογους.Συνεπως που τα βρισκουν?Η απαντηση ειναι οτι απλα οι εταιρειες (πχ cyta,hol κλπ) πουλανε τις λιστες με τα τηλεφωνα των συνδρομητων τους στα διαφορα τηλεφωνικα κεντρα.Πχ εχει τυχει να καλεσω σε ενα σωρο στρατοπεδα και πολεμικα αεροδρομια και μου την ελεγαν οτι πως τους βρηκα αφου δεν υπηρχαν τα τηλεφωνα σε τηλεφωνικους καταλογους.

 

Επιπλεον το καθε τηλεφωνικο κεντρο εχει ενα συστημα που φακελωνει τους αριθμους που καλεις, και τι εννοω.

Πχ οταν καλουσα καποιον για να του προτεινω ενα πακετο της εταιρειας ειχα παρει εντολη οτι οταν δεν προλαβαινα να αναφερω ολο το πακετο που προσπαθουσα να προωθησω τοτε θα επρεπε να καταχωρησω στον υπολογιστη οτι καποιος αλλος συναδελφος επρεπε να τον ξανακαλεσει καποια αλλη στιγμη.

 

Για να μην τα πολυλογω η τοπ απαντηση για να μην σε ξακαλεσει καποιο τηλεφωνικο κεντρο ειναι ή οτι εισαι ανεργος  με μεγαλες οικονομικες δυσκολιες(το καταχωρει ο τηλεφωνητης και συνηθως δεν ξανακαλουν απο εκεινο το τηλεφωνικο κεντρο), ή οτι δεν ειναι μονιμος τοπος κατοικιας εκει που εχουν καλεσει.

 

Και παλι ομως τα τηλεφωνα δεν θα σταματησουν αμεσα διοτι απλα θα σε καλεσουν απο καποιο αλλο τηλεφωνικο κεντρο που δεν σε εχουν καταχωρησει

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: μην σας που δωστε τα στοιχεια σας για να κατοχυρωσετε την ειδικη τιμη(προσφορα κλπ) διοτι απλα θα βρεθειτε μπλεγμενοι με ενα συμβολαιο να σας κυνηγα

 

Μα δεν είναι παράνομο όμως αυτό ?

Τι είναι τα προσωπικά μου δεδομένα να τα παίρνει ο οποιοσδήποτε χωρίς τη συγκατάθεση μου και να τα μοιράζεται με άλλους και να τα πουλάει ?

Δημοσ.

Μα δεν είναι παράνομο όμως αυτό ?

Τι είναι τα προσωπικά μου δεδομένα να τα παίρνει ο οποιοσδήποτε χωρίς τη συγκατάθεση μου και να τα μοιράζεται με άλλους και να τα πουλάει ?

 

 

Κοιταξε ολο αυτο πρεπει να γινεται ατυπα,κατω απο το τραπεζι.Φανταζομαι οτι θα ειναι παρανομο αλλα αντε να αποδειξεις οτι γινεται.Η επισημη γραμμη ηταν οτι τα τηλεφωνα προερχονταν απο τηλεφωνικους καταλογους και απο εναν αλγοριθμο ο οποιος μεσα απο τυχαιους αριθμους <<κατασκευαζε>>  τηλεφωνα......

 

Και κατι τελευταιο ,οι τηλεφωνητες συνηθως ειναι φοιτητες 18-25 χρονων που δουλευουν 4-8ωρα για 200 και 400 ευρω μικτα,οποτε μην τα βαζετε απαραιτητα με τα παιδια.ΟΙ συνθηκες εργασιας με τη συνεχη πιεση, οι αοριστου χρονου συμβασεις και οι  σχεδον 30% ανεργια σους νεους δεν αφηνουν πολλα περιθωρια επιλογης καποιας αλλη δουλειας

Δημοσ.

Υπάρχει αυτό το θέμα αλλά είναι λίγο παλιό και δεν ξέρω τι ισχύει τώρα.

 

Δε με παίρνουν ιδιαίτερα συχνά. Στο κινητό έχω κάποιους αριθμούς τηλεφωνικών κέντρων που με καλούν σχετικά συχνά σε block list. Γενικά τους λέω ότι έχω 2ετές συμβόλαιο που μόλις ανανέωσα με την τάδε εταιρία ή ότι το κινητό μου είναι εταιρικό και δε μπορώ να το αλλάξω. Το τραγικό είναι πως με ορισμένες φορές με καλεί και η ίδια εταιρία που χω ήδη, λέει λόγο φορητότητας μπερδεύονται.

Δημοσ.

Εγω που το εχω απορρητο οταν με ειχαν παρει τηλεφωνο ειχα ζητησει τα στοιχεια του ανθρωπου που μιλησα και τον ενημερωσα οτι θα πρωχορησο σε μυνησει κατα  του ιδιου και κατα τις εταιριας που με περνει καθως η ωρα ειναι ακαταληλη αλλα και το τηλεφωνο απορρητο και με αποκρυξη και ειχα σταματησει.Τωρα περνει η Forthener  και ο ΠΟΤΕ που τρωεει πανηγυρικο ακυρο και επιμενει να γυρισω σε αυτον γιατι πουλαει πιο καλες υπηρησιες και σε πιο φιλικες τιμες

 

Το πιο ωραιο αν εχεις ορεξη ειναι το τρολλ

 

Μια καφριλα που ομολογο οτι ειχα κανει με περναν απο ΠΟΤΕ και εκανα πρωηθηση το τηλ στον ιδιο τον ΠΟΤΕ φανταστειε τη θα επαθε ο ανθρωπος που επερνε

Δημοσ.

Ερώτηση 1: Που βρίσκουν τα τηλέφωνα;

Απάντηση: Όπως σωστά απάντησε και άλλος οι ίδιες οι εταιρίες πουλάνε λίστες με τους συνδρομητές τους για τέτοιες προωθητικές ενέργειες. Παλαιότερα είχε δημοσιευτεί σε εφημερίδα το πόσο πωλούνταν από τις εταιρίες τηλεφωνίας τα τηλέφωνα και οι πληροφορίες του κατόχου τους στις διάφορες υπηρεσίες τηλεφωνικού καταλόγου (11888, 11880 κλπ). Το 2007 ο ΟΤΕ πωλούσε 0,15 ευρώ το κάθε τηλέφωνο μαζί με τις πληροφορίες που το συνόδευαν. Κατ'αναλογίαν θα υπαρχει και αντίστοιχη χρέωση στις λίστες τηλεφώνων για τηλεφωνική προώθηση προϊόντων.

 

Ερώτηση 2: Μα δεν είναι παράνομο;

Απάντηση: Καλώς ήρθες στον καπιταλισμό. Όλα γίνονται κανονικά και με τον νόμο. Τα "όρια" τα βάζει η ΕΕΤΤ και το μόνο όριο που έχει επιβληθεί σχετικά πρόσφατα είναι να μην καλούν σε ώρες κοινής ησυχίας οι εισπρακτικές εταιρίες (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Θα εκπλαγείς πόσα τηλεφωνικά κέντρα λειτουργούν προωθώντας από πακέτα τηλεφωνίας μέχρι κάρτες υγείας και σπιρουλίνα. Θα εκπλαγείς ακόμα περισσότερο όταν θα δείς ότι είναι η περισσότερο πιθανή περίπτωση να πιάσεις δουλειά σε ένα από αυτά από το να μείνεις άνεργος.

 

Ερώτηση 3: Δηλαδή δεν μπορώ να ξεφύγω από τα φορτικά τηλεφωνήματα με κανέναν τρόπο;

Απάντηση: Θεωρητικά μπορείς. Λέγεται "Μητρώο 11" και είναι απλό: ζητάς από τον πάροχό σου να εγγραφείς σε αυτό. Τι είναι αυτό ακριβώς; Διαβάζουμε:

 

Σύμφωνα με το άρθρο 11 του Ν. 3471/2006, κάθε πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών οφείλει να τηρεί έναν ειδικό κατάλογο (εφ΄ εξής Μητρώο)  με στοιχεία των συνδρομητών του, οι οποίοι έχουν ζητήσει να μην δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για σκοπούς απ' ευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς. [Link.png Site: περισότερα εδώ ]

 

Το παραπάνω απόσπασμα απαντά και έμμεσα την Ερώτηση 2. Τώρα βέβαια πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να έχεις γραφτεί στο εν λόγω μητρώο αλλά να είσαι ξεχασμένος σε κάποια λίστα. Θεωρητικά πάντα η περισσότερο ασφαλής μέθοδος αποφυγής του τελεμάρκετινγκ είναι απόκτηση ΝΕΟΥ αριθμού τηλεφώνου και ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ εγγραφή στο Μητρώο 11.

 

Ερώτηση 4: Όσοι καλούν από αυτά τα κέντρα είναι απατεώνες, επιτήδιοι και μας κοροϊδεύουν;

Απάντηση: Όσοι βρίσκονται σε μεγάλο αστικό κέντρο, που εκεί κατά κανόνα δραστηριοποιούνται τέτοια τηλεφωνικά κέντρα, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να γνωρίζουν την αλήθεια. Αυτός που σε καλεί είναι ο φοιτητής που μένει πιό κάτω, ο πτυχιούχος ή μη που ψάχνει να βρεί οποιονδήποτε πόρο εισοδήματος, ο μεσήλικας απολυμένος με οικογένεια και παιδιά που ματώνει κυριολεκτικά και δεν λέει όχι ακόμα και στα ψίχουλα που δίνει το τηλεφωνικό κέντρο, γιατί αυτός είναι ο κοινός παρονομαστής όλων αυτών: ο μισθός ΠΕΙΝΑΣ. Τώρα όλοι οι υπόλοιποι που (πραγματικά) ενοχλούνται από το μεσημεριανό τηλεφώνημα και πιστεύουν ότι από την άλλη άκρη τους καλεί κάποιος παχυλά αμοιβώμενος υπάλληλος της εκάστοτε εταιρίας από την γραφειάρα του στα κεντρικά της εταιρίας, καλό θα ήταν να αλλάξουν πλευρό που κοιμούνται.

 

Ερώτηση 5: Οι προσφορές είναι ψεύτικες;

Απάντηση: Κατά κανόνα ΟΧΙ. Βέβαια δεν πρέπει να δεχόμαστε τοις μετρητοίς ό,τι ακούμε.

i) Ρωτάμε κατ' αρχήν αν οι τιμές που μας λένε είναι τελικές (με φόρους κομπλέ) ή όχι.

ii) Ξαναρωτάμε όσες φορές θέλουμε τα επί μέρους στοιχεία του προγράμματος (χρόνοι ομιλίας, πρός ποιούς κλπ)

iii) Πρίν κλείσουμε το τηλέφωνο και αφού έχουμε καταλήξει σε κάποια συμφωνία βεβαιωνόμαστε ότι έχουμε κρατήσει το όνομα του πωλητή/πωλήτριας και τηλέφωνο επικοινωνίας που συνήθως δεν είναι απ'ευθείας.

 

Από αιτήματα φορητότητας συγκεκριμένα ΜΟΝΟ κερδισμένοι μπορούμε να βγούμε με την προϋπόθεση ότι έχει λήξει το συμβόλαιό μας και δεν μας βαραίνει κάποια ρήτρα πρόωρης διακοπής συμβολαίου. Ο πάροχός μας όταν λάβει το αίτημα θα σπεύσει να δώσει αντιπροσφορά στα ίδια ή και σε χαμηλότερη τιμή από την προσφορά που δεχτήκαμε. Αν δεν δώσει θα έχουμε ήδη μια καλύτερη προσφορά στα χέρια μας οπότε δικαίως κουνάμε μαντήλι.

 

Ερώτηση 6: Ναι αλλά μήπως ισχύει αυτό που είπε ο συμφορουμίτης που λέει πως έχει δουλέψει σε αντίστοιχη εταιρία ότι αν πείς τα στοιχεία μετά σε κυνηγάει ένα συμβόλαιο;

Απάντηση: Αν δεν υπογράψεις δεν σε κυνηγάει ΤΙΠΟΤΑ. Πέρα από κάποια βασικά στοιχεία για να ζητηθεί ο αριθμός σου από τον πάροχο για φορητότητα ζητείται και μια διεύθυνση για αποστολή των συμβολαίων που μπορεί να είναι και διαφορετική από αυτήν που θα εκδίδονται οι λογαριασμοί. Εκεί θα έρθει υπάλληλος συνεργαζόμενης εταιρίας κούριερ μαζί με το συμβόλαιο. Το συμβόλαιο περιγράφει τους όρους, τις παροχές και την τιμή του προγράμματος που συμφώνησες τηλεφωνικά. Μάτια έχεις, γράμματα ξέρεις μπορείς να συγκρίνεις αν αυτά που άκουσες συμπίπτουν με αυτά που διαβάζεις. Αν υπογράψεις και μετά μετανιώσεις υπάρχει και η δυνατότητα υπαναχώρησης εντός 15 ημερών με αποστολή των απαραίτητων δικαιολογητικών με φαξ (συνήθως).

 

 

Προσωπικά τώρα, ΔΕΝ έχω εγγραφεί στο μητρώο 11 γιατί γνωρίζω ότι οι προσφορές είναι πραγματικές. Δεν "τρολλάρω" ούτε παίζω τον "ξύπνο" στον υπάλληλο που με καλεί γιατί έχω ίδια πείρα από την εν λόγω δουλειά. Αν θες να αποφύγεις για αρκετά μεγάλο διάστημα τα τηλεφωνήματα μπορείς να πείς ότι το συμβόλαιο τελειώνει σε 2 χρόνια, συνήθως γίνεται χαρτογράφηση και μπαίνει στην 'αποθήκη' το τηλέφωνό σου για να γίνει αργότερα ξανά κρούση για προσφορά.

 

Και επαναλαμβάνω: ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ, είναι κουφό να "αγανακτούν" για τις μεσημεριάτικες κλήσης για προσφορά σταθερού/κινητού άνθρωποι που αν τους ρώταγες πριν 20 χρόνια θα σου έλεγαν να σπάσει το (κρατικό) μονοπώλιο του ΟΤΕ (αν είναι ιδιωτικό μονοπώλιο τότε κομπλέ) και να μπούν ιδιωτικές εταιρίες για καλύτερες τιμές. Αν αντικειμενικά μπορούσε ή όχι να παρέχει χαμηλότερες τιμές ο ΟΤΕ νομίζω ότι είναι προφανές ότι μπορούσε και χωρίς "ανταγωνιστές" αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Τώρα αν είναι βάρβαρες οι μεσημεριανές ώρες για προσφορές αυτά τα είπαμε και παραπάνω. Ρυθμιστική αρχή ΥΠΑΡΧΕΙ (είναι η ΕΕΤΤ) και κρίνει ότι είναι μια χαρά.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω που το εχω απορρητο οταν με ειχαν παρει τηλεφωνο ειχα ζητησει τα στοιχεια του ανθρωπου που μιλησα και τον ενημερωσα οτι θα πρωχορησο σε μυνησει κατα  του ιδιου και κατα τις εταιριας που με περνει καθως η ωρα ειναι ακαταληλη αλλα και το τηλεφωνο απορρητο και με αποκρυξη και ειχα σταματησει.Τωρα περνει η Forthener  και ο ΠΟΤΕ που τρωεει πανηγυρικο ακυρο και επιμενει να γυρισω σε αυτον γιατι πουλαει πιο καλες υπηρησιες και σε πιο φιλικες τιμες

 

Το πιο ωραιο αν εχεις ορεξη ειναι το τρολλ

 

Μια καφριλα που ομολογο οτι ειχα κανει με περναν απο ΠΟΤΕ και εκανα πρωηθηση το τηλ στον ιδιο τον ΠΟΤΕ φανταστειε τη θα επαθε ο ανθρωπος που επερνε

 

Μήνυση κατά του υπαλλήλου δεν μπορείς να κάνεις ούτε για πλάκα, όσο και να θέλεις. Μητρώο 11 και μπορείς να κάνεις μήνυση στην εταιρία.

 

Στον υπάλληλο κλάιν μάιν

Δημοσ.

εγω εχω αυτην την εβδομαδα καθε μερα κλησεις σε σταθερο συγκεκριμενη ωρα 10:30 που οταν παω να το σηκωσω πεφτει η γραμμη, δε ξερω απο τι και πως private γραφει στον αριθμο τηλεφωνου, πολυ σπαστικο παιδια

Δημοσ.

Εγώ τους λέω ότι χρωστάω 2-3 λογαριασμούς στον πάροχο μου και οτι συνήθως αργώ να πληρώνω τους λογαριασμούς και έτσι το κλείνουν από μόνοι τους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...