Προς το περιεχόμενο

Εστιατόριο ανακαλύπτει ότι αργούσε να εξυπηρετήσει τους πελάτες του, εξαιτίας της χρήσης... smartphones


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γνωστό εστιατόριο στη Νέα Υόρκη προσέλαβε εταιρεία για να ανακαλύψει για ποιο λόγο δεχόταν συνεχώς αρνητικές κριτικές για αργό σέρβις.Τα αποτελέσματα ήταν άκρως ενδιαφέροντα και αποφάσισαν να τα δημοσιεύσουν στο Craiglist (έκτοτε το περιεχόμενο έχει αφαιρεθεί). Το εστιατόριο είναι αρκετά δημοφιλές τόσο σε Νεοϋορκέζους όσο και σε τουρίστες. Ο αριθμός των πελατών που εξυπηρετεί τα τελευταία 10 χρόνια δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν, αλλά παρ' όλο που η διαχείρηση προσέλαβε επιπλέον προσωπικό και μείωσε τον αριθμό των πιάτων στο μενού, η εξυπηρέτηση γινόταν όλο και πιο αργή. Αυτό ήταν και το μόνιμο παράπονο των πελατών της.

 

Το εστιατόριο αποφάσισε να προσλάβει μια εταιρεία για να λύσει το μυστήριο, αν και αρχικά πίστευε πως το προσωπικό της χρειαζόταν περισσότερη εκπαίδευση.

 

Όπως κάθε εστιατόριο στη Νέα Υόρκη, έτσι και αυτό έχει σύστημα παρακολούθησης. Αν και σήμερα χρησιμοποιείται ψηφιακή τεχνολογία, για τη καταγραφή βίντεο πριν από 10 χρόνια χρησιμοποιούσαν κασέτες μεγάλης χωρητικότητας.

 

Τέσσερα ειδικά συστήματα της Sony κατέγραφαν με πολλαπλές κάμερες σε video το χώρο του εστιατορίου, και τα δεδομένα παρέμεναν αποθηκευμένα για 90 ημέρες σε περίπτωση που χρειαστούν σε κάτι. Ψάχνοντας για παλαιό υλικό, εντόπισαν μία κασέτα με ημερομηνία 1η Ιουλίου 2004, και συνέκριναν το υλικό με αυτό από τις 3 Ιουλίου του 2014. Κοίταξαν πολύ προσεχτικά 45 συναλλαγές πελατών για να βγάλουν τα ακόλουθα συμπεράσματα:

 

2004

Από τους 45 πελάτες που μπήκαν στο κατάστημα, οι 3 ζήτησαν να αλλάξουν θέση, ενώ χρειάζονταν περίπου 8 λεπτά για να κλείσουν το μενούκαι να αποφασίσουν τι θα παραγγείλουν, με το σερβιτόρο να καταφθάνει αμέσως. Τα ορεκτικά σερβίρονται μέσα σε 6 λεπτά. Από τους 45 πελάτες οι 2 έστειλαν πίσω κάποιο πιάτο, ενώ οι σερβιτόροι κοίταζαν κατά περιόδους τα τραπέζια μήπως οι πελάτες χρειάζονταν κάτι. Μέσα σε 5 λεπτά από τη στιγμή που ζήτησαν το λογαριασμό, οι πελάτες αποχωρούσαν. Μέσος όρος από τη στιγμή που θα καθίσουν στο τραπέζι μέχρι που θα φύγουν: 1 ώρα και 5 λεπτά.

 

2014

Από τους 45 πελάτες που μπήκαν στο κατάστημα, οι 18 ζήτησαν να αλλάξουν θέση. Μερικοί πελάτες πριν ανοίξουν το μενού τραβούσαν φωτογραφίες ενώ άλλοι ασχολούνταν με τα κινητά τους. Από τους 45 πελάτες, οι 7 έδειξαν κάτι από το κινητό τους στο σερβιτόρο, απασχολώντας 5 λεπτά από το χρόνο του. Όταν οι σερβιτόροι ρωτήθηκαν τι τους ζητούσαν οι πελάτες απάντησαν πως είχαν πρόβλημα να συνδεθούν στο WiFi και απαίτησαν από το σερβιτόρο να τους βοηθήσει. Στη συνέχεια, οι σερβιτόροι πήγαιναν στα τραπέζια για να πάρουν τη παραγγελία αλλά η πλειοψηφία των πελατών δεν είχε ακόμα ανοίξει το μενού και ζητούσαν από τους σερβιτόρους τους να περιμένουν. Τη δεύτερη φορά που έφταναν στα τραπέζια οι σερβιτόροι, οι πελάτες παρόλο που είχαν ανοίξει το μενού εξακολουθούσαν να ασχολούνται με τα κινητά τους. Με τα πολλά, δίνουν τη παραγγελία. Μέσος χρόνος από τη στιγμή που κάθισαν μέχρι να παραγγείλουν: 21 λεπτά.

 

Τα ορεκτικά σερβίρονται μέσα σε 6 λεπτά. 26 από τους 45 πελάτες για 3 λεπτά τραβούν φωτογραφίες το φαγητό τους ενώ 14 από τους 45, τραβούν φωτογραφίες ο ένας τον άλλον καθώς τρώνε. Μέσος χρόνος: 4 λεπτά. Από τους 45, οι 9 στέλνουν πίσω το φαγητό για να ξαναζεσταθεί αφού είχε κρυώσει όση ώρα ήταν απασχολημένοι.

Οι 27 ζήτησαν από το σερβιτόρο να τους τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία, ενώ 14 από αυτούς ζήτησαν να τραβηχθεί και δεύτερη φωτογραφία καθώς δεν ήταν ικανοποιημένοι από τη πρώτη. Μέσος χρόνος όλης αυτής της διαδικασίας: επιπλέον 5 λεπτά. Χρόνος ο οποίος θα αφιερωνόταν για την εξυπηρέτηση άλλων τραπεζιών.

 

Οι πελάτες ξόδευαν περίπου 20 λεπτά από τη στιγμή που θα τελειώσουν το φαγητό μέχρι να ζητήσουν το λογαριασμό, ενώ σε σύγκριση με 10 χρόνια πριν, χρειάζονταν επιπλέον 15 λεπτά για να αποχωρήσουν, καθώς οι 8 από αυτούς έπεφταν επάνω σε άλλους πελάτες ή στε σερβιτόρο ενώ έγραφαν κάτι στο κινητό τους. Μέσος όρος από τη στιγμή που θα καθίσουν μέχρι που θα φύγουν: 1 ώρα και 55 λεπτά.

 

Link.png Site: IYCATT.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελπίζω να μη πλήρωσαν γι΄αυτό!!! Είναι οφθαλμοφανές ότι όλοι είμαστε σαν ζόμπι με τα κινητά μας, είτε περπατάμε στο δρόμο είτε καθόμαστε με τη παρέα μας για καφέ και φαγητό..

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πως έχουν επηρεάσει τη ζωή μας τα κοινωνικά δίκτα είναι πολύ μεγάλη συζήτηση.

Σίγουρα τα αποτελέσματα της έρευνας δεν τα λες και σοκαριστικά αφού λίγο πολύ όλοι έχουμε ζήσει σε κάποιο βαθμό παρόμοιες στιγμές. Όπως επίσης δεν μπορούμε να πούμε εντελώς κάθετα ότι η σημερινή συμπεριφορά είναι λαθός και η προ δεκαετίας ήταν σωστή.

Αυτό που θα πρέπει ίσως να σκεφτούν α μαγαζιά είναι αν θα έπρεπε να σκεφτούν και διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης.

 

Ηλεκτρονικοί κατάλογοι,επιλεγμένα πιάτα στο instagram  κλπ κλπ είναι πράγματα που σε λίγο καιρό θα είναι τόσο προφανή για ένα μαγαζί όσο η ύπαρξη καταλόγου.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχει χαζεψει ο κοσμος με τα smartphones..

Ποσοι εχουν τρακαρει τσεκάροντας to fb?

Ποσοι γκρινιαζουν για το wifi και τον κωδικό του;

Αχ γλυκο 2004 δεν υπηρχαν smartphone στο ευρυ κοινο (αυτο για τους εξυπνάκηδες που θα παραθεσουν link) και επαιζες ματιες πιο ευκολα και γνωριζες κοσμο. Οχι τωρα σε τσεκαρει στο fb να δει ποιος εισαι και αμα ποζαρεις καλα...

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πως έχουν επηρεάσει τη ζωή μας τα κοινωνικά δίκτα είναι πολύ μεγάλη συζήτηση.

Σίγουρα τα αποτελέσματα της έρευνας δεν τα λες και σοκαριστικά αφού λίγο πολύ όλοι έχουμε ζήσει σε κάποιο βαθμό παρόμοιες στιγμές. Όπως επίσης δεν μπορούμε να πούμε εντελώς κάθετα ότι η σημερινή συμπεριφορά είναι λαθός και η προ δεκαετίας ήταν σωστή.

Αυτό που θα πρέπει ίσως να σκεφτούν α μαγαζιά είναι αν θα έπρεπε να σκεφτούν και διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης.

 

Ηλεκτρονικοί κατάλογοι,επιλεγμένα πιάτα στο instagram  κλπ κλπ είναι πράγματα που σε λίγο καιρό θα είναι τόσο προφανή για ένα μαγαζί όσο η ύπαρξη καταλόγου.

Για να λαβεις μετρα πρεπει να ξερεις και το προβλημα και να κανεις και μια συγκριση με καποια αλλη στιγμη που δεν ηταν υπαρκτο το προβλημα!

Φυσικα το καταστημα,τωρα που βρηκε την αιτια,θα λαβει τα μετρα του!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχει χαζεψει ο κοσμος με τα smartphones..

Ποσοι εχουν τρακαρει τσεκάροντας to fb?

Ποσοι γκρινιαζουν για το wifi και τον κωδικό του;

Αχ γλυκο 2004 δεν υπηρχαν smartphone στο ευρυ κοινο (αυτο για τους εξυπνάκηδες που θα παραθεσουν link) και επαιζες ματιες πιο ευκολα και γνωριζες κοσμο. Οχι τωρα σε τσεκαρει στο fb να δει ποιος εισαι και αμα ποζαρεις καλα...

 

Τα ίδια έγραφε μια κάτω από άρθρο για το wifi στις αποβάθρες του μετρό οτι οι άνθρωποι δεν μιλάνε μεταξύ τους και μπλα μπλα. Και της λέω οτι αν πάω εγώ και της μιλήσω έτσι στο άσχετο στην αποβάθρα θα φάω μια τσαντιά όλη δική μου. 

 

Περισσότερο κόσμο γνωρίζεις με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και μάλιστα κόσμο που δεν θα μπορούσες να τον συναντήσεις ποτέ παλαιότερα και μιλάω και για από κοντά με αληθινή επαφή. Δεν θα φέρω ως παράδειγμα την κοπέλα μου αλλά υπάρχουν πάμπολλες περιπτώσεις με ανθρώπους που ανέπτυξαν αληθινές φιλίες κι ας ήταν η πρώτη τους γνωριμία μέσα από το fb. Δεν χρειάζεται να τα δαιμονοποιούμε όλα. 

 

Ζήτω τα smartphones και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε όσους δεν αρέσει, μπορούν να μην τα χρησιμοποιούν και ας κάνουν ματιές και σήματα καπνού.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελπίζω να μη πλήρωσαν γι΄αυτό!!! Είναι οφθαλμοφανές ότι όλοι είμαστε σαν ζόμπι με τα κινητά μας, είτε περπατάμε στο δρόμο είτε καθόμαστε με τη παρέα μας για καφέ και φαγητό..

No offsense αλλά αυτό το ταμπού πρέπει να αλλάξει,δεν είμαστε όλου ζόμπι,είστε :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αίσχος.........
πραγματικά στεναχωρήθηκα όταν το διάβασα το που καταντάμε σιγά σιγά

 

εγώ όταν πάω για καφέ αν βγάζω ένα ένα 2 λεπτό το κινιτο να δω μήπως ήρθε κάτι σημαντικό κλπ αλλα μεχρι εκει

 

Κατι χαζομάρες τύπου να βγάζω φοτο το φαγητό και να κατσω να λιώνω στα social και παρόμοια πράγματα είναι απλός ζομποιδες συμπεριφορά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ζωη αλλαξε μαγκες... εγω ξερω οτι θα μπορεσω καποια στιγμη να αραξω μονιμα στο παραθαλλασιο πατρικο μου να εχω μερικα ζωακια και αγροτικες ασχολιες ψαρεμα και τετοια...  εκει θελω να βρισκομαι μετα τα 45 μου... στη πολη η ζωη δεν εχει κανενα νοημα χωρις αρκετα χρηματα ...δυστηχως. Και το θεμα ειναι οτι πολυς αστικος κοσμος δεν γνωριζει πως θα μεταπηδησει στο χωριο και υπομενει μια τραγικα μιζερη ζωη με 1000 ευρω το μηνα /να δουλευουν οι 2 γονεις / να μην γνωριζουν τα παιδια τους μεγαλονωντας και ολα αυτα τα κακα τις πολης πλεον... Μου λειπει η Ελλαδα του 90 η Ελλαδα του χωριου .....

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχα χτες ενα παρομοιο περιστατικο ηταν στο μαγαζι που δουλευα 3 τυπισσες ολο το φαι στο πιατο το παιδι παρατημενο και βγαζαν γαμωselfie

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζήτω τα smartphones και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε όσους δεν αρέσει, μπορούν να μην τα χρησιμοποιούν και ας κάνουν ματιές και σήματα καπνού.

 

Βρε κούκλε μου δεν είναι θέμα διαμονοποιήσης είναι θέμα εθισμού. Εγώ όταν βγαίνω κυκλοφορώ με 2 smartphone στην τσέπη μου και είμαι ο μόνος που το βγάζει από την τσέπη για να απαντήσει στο τηλέφωνο/στείλει μήνυμα σε κάποιον να έρθει κλπ.

 

Παώ στα μπαράκια τελευταία και βλέπω να βλέπως φωτιζόμενες χαζεμένες φάτσες σκυφτές να ζουν την ζωή τους μέσα από το "retina display" και να παρακαλάω να έρθει κανένας να τους δώσει μια φάπα να ξυπνήσουν.

 

 

Και πρόσεχε αυτά τα λέω εγώ έτσι, όχι κάποιος γέρος οπισθοδρομικός τεχνοφοβικός αλλά εγώ...που πέρασα την νεαρή εφηβεία μου στο να πηγαίνω pikatchu στα 100lvl χωρίς καραμέλες και να μπανάρω κλεφτρόνια στον L2 e-global

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...