Προς το περιεχόμενο

Μηχανάκια που μπορεί να οδηγήσει κανείς με δίπλωμα Α1


chrisSerres

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα auto&moto insomniac's

 

Η απορία μου έχει ως εξής. Κάτοχος διπλώματος Α1 (φετινό δίπλωμα) μπορεί να οδηγήσει εκτός από αυτόματο, και ημιαυτόματο λόγο του ότι το ημιαυτόματο συγκαταλέγεται στα αυτόματα (από ότι άκουσα από σχολή οδηγών την προηγούμενη εβδομάδα. Επίσης το όριο για κατόχους είναι 125 κυβικά, ή αλλιώς 14 άλογα. 

 

Ένα μηχανάκι που είναι ημιαυτόματο και δεν είναι παπί, είναι το SYM WOLF 125(παρέθεσα φωτογραφία).

 

Θέλω λοιπόν να ρωτήσω, εκτός από παπιά, αν μπορεί κάποιος με δίπλωμα Α1 έκδοσης 2013-2014 να οδηγήσει κάποιο απ'τα παρακάτω μηχανάκια:

 

-HONDA CBR 125cc (13 HP) 

-HONDA CBF 125cc (11 HP)

-APRILIA RS 125cc (28 HP)

-YAMAHA YZF-R 125cc (14 HP)

(και τα 4 έχουν συμπλέκτη στο χέρι)

 

Όπως συζήτησα με έναν δάσκαλο από σχολή οδηγών, μου λέει πως τα πράγματα δεν είναι ξεκάθαρα, κι όντως μπήκα σε σελίδες υπουργείου κ.λ.π. και ορίστε τι λέει έτσι απλά χωρίς διευκρινίσεις ακόμα και σε φωτοτυπίες που κατέβασα κι εκτύπωσα:

r2lvn4.jpg

 

 Επίσης ο δάσκαλος λέει ότι στο δίπλωμα(καρτελάκι πλέον) δεν φαίνεται αν αφορά αυτόματο ή συμπλέκτη. βλέποντας τα παραπάνω, μου περνάει απ'το μυαλό πως μπορώ να καλυφτώ είτε με τα άλογα είτε με τα κυβικά. Δηλαδή, έχοντας το aprilia σε καλύπτει το 125, ενώ έχοντας π.χ. ένα αυτόματο 250cc μπορεί να καλύπτεσαι επειδή υπάρχουν δυομισάρια αυτόματα με 13-14 άλογα. Επίσης διαβάζω σε άλλες σελίδες σχετικά με αυτό το θέμα πως κάτοχοι Α1 που τους σταματάνε με 125(με συμπλέκτη) δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

 

Παρακαλώ, όσοι γνώστες, διαφωτίστε με

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πρώτη φορά ακούω πως μπορεί να παίζει ρόλο ο συμπλέκτης.

Τυπικά, οτιδήποτε πάρεις <15hp είσαι καλυμμένος.

 

Πρακτικά, και το aprillia να πάρεις, δεν νομίζω πως θα προσέξει κανένας ποτέ κάτι.

(εκτός από την περίπτωση που εμπλακούν ασφαλιστικές σε κάποιο ατύχημα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτη φορά ακούω πως μπορεί να παίζει ρόλο ο συμπλέκτης.

Τυπικά, οτιδήποτε πάρεις <15hp είσαι καλυμμένος.

 

Πρακτικά, και το aprillia να πάρεις, δεν νομίζω πως θα προσέξει κανένας ποτέ κάτι.

(εκτός από την περίπτωση που εμπλακούν ασφαλιστικές σε κάποιο ατύχημα).

 

 

Δεν ξερω για μηχανάκια αλλα για ΙΧ υπαρχει διπλωμα μονο για αυτόματα κιβωτια αλλα οι σχολες εκπαιδευσης είναι περιορισμένες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο α1 αν οταν το εβγαλες εκανες μαθημα με παπαλι ημιαυτοματο κιβώτιο ταχυτητων θα δεις οτι το διπλομα σου πανω γραφει ενα κωδικό διπλα στο σημείο που λεει για την μηχανι..αν εχει τον κοδικο 72 αν θημαμε καλα μπορεις μονο να οδηγεισης scooter η παπι μονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο α1 αν οταν το εβγαλες εκανες μαθημα με παπαλι ημιαυτοματο κιβώτιο ταχυτητων θα δεις οτι το διπλομα σου πανω γραφει ενα κωδικό διπλα στο σημείο που λεει για την μηχανι..αν εχει τον κοδικο 72 αν θημαμε καλα μπορεις μονο να οδηγεισης scooter η παπι μονο.

δυστυχώς είναι με αυτόματο 125, όντως πρόσεξα σε ένα άλλο δίπλωμα πως υπάρχει κάποιος κωδικός... Άραγε ψάχνουν τον κωδικό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυστυχώς είναι με αυτόματο 125, όντως πρόσεξα σε ένα άλλο δίπλωμα πως υπάρχει κάποιος κωδικός... Άραγε ψάχνουν τον κωδικό?

εσυ τι λες οτ ιδεν θα το ψαχνουν?μπορει να πεσεις και σε καποιον που να μην το δει.αλλα ποτε δεν ξερεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λέω για rs125+ρίσκο για 1-2 χρονάκια μέχρι το άνευ...(αν δεν με μπαγλαρώσουν), διότι είναι να κάνω μια απόσταση 100km πήγαιν-έλα κάθε μέρα για δουλειά, και το αυτόματο θα μου κάνει τη ζωή δυσκολότερη... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάνεις τόσα χιλιόμετρα κάθε μέρα, από άποψη συντήρησης και κατανάλωσης και μόνο καλύτερα να αποφύγεις το δίχρονο, ειδικά το rs που είναι περισσότερο "παιχνιδιάρικο" παρά κάτι που θα σε πηγαινοφέρνει στην δουλειά.

 

Πάρε ένα cbr, και σε 2 χρόνια που θα το έχεις βαρεθεί το αλλάζεις ότι μηχανή θέλεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάνεις τόσα χιλιόμετρα κάθε μέρα, από άποψη συντήρησης και κατανάλωσης και μόνο καλύτερα να αποφύγεις το δίχρονο, ειδικά το rs που είναι περισσότερο "παιχνιδιάρικο" παρά κάτι που θα σε πηγαινοφέρνει στην δουλειά.

 

Πάρε ένα cbr, και σε 2 χρόνια που θα το έχεις βαρεθεί το αλλάζεις ότι μηχανή θέλεις.

σωστός, αντικειμενικά συμφέρει, απλά, εμφανισιακά, μέγεθος, γκάζι, στενό και μικρό, δεν το συμπάθησα ποτέ.. ενώ το απρίλια είναι ο πρώτος μου έρως στην κατηγορία και μόνο που το φαντάζομαι χαμογελάω.. Ξέρετε αν το ninja 250 οδηγιέται με Α1? έτσι διάβασα σε μια αγγελία στο car.gr στην περιγραφή ενός.. 

 

Τετράχρονος έρως είναι και το yamaha yzf r125

13278031621982173440.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατηγορία Α1 

Μικρά δίκυκλα/τρίκυκλα/τετράκυκλα –125κ.εκ. με ισχύ έως 11kW. Ελάχιστη ηλικία αναβάτη, τα 18 έτη. Τα 18 έτη είναι ελληνική επιλογή, αφού σε όλη την υπόλοιπη Ε.Ε. η ελάχιστη ηλικία είναι τα 17.

 

 

τα 11 kw πρεπει να ειναι περιπου 15 αλογα.οποτε παγενε παρε ενα scooter 125cc pcx πχ αυτοματο δεν θα κουραζεσαι και θα εισαι και μεσα στο νομο χωρης καποιο φοβο.και οταν με το καλο βγαλης το μεγαλο περνεις οτι θελεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά προσωπικά αντιπαθώ τα σκούτερ.

Είναι μεν πρακτικά και έχουν έναν αξιόλογο αποθηκευτικό χώρο, αλλά τα βρίσκω βαρετά στην οδήγηση, και αναγκαστικά πάσχουν σε ασφάλεια - κρατήματα - φρένα (σε αυτή την κατηγορία τουλάχιστον, γιατί κάτι γομάρια σκουτεροειδή που βγαίνουν τα τελευταία χρόνια δεν έχουν να ζηλέψουν και πολλά από τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες).

 

Επίσης, η οδηγική εμπειρία ενός σκούτερ δεν θα βοηθήσει και πολύ μία πιθανή μετάβαση σε μεγαλύτερη μηχανη αργότερα.

 

ChrisSerres, δεν ξέρω τα οικονομικά σου, αλλά καλή επιλογή σε αυτή την κατηγορία είναι και το duke 125, με τα WP του, τα Brembo του και την συναφή αφρόκρεμα που βάζει η KTM στις μηχανές της.

Αν και πιο σωστή επιλογή για κάτι που θα κρατήσεις 2 χρόνια, θα ήταν ήταν κάτι μεταχειρισμένο. Αν είσαι και επαρχία με βουνά κλπ. κοντά για να παίζεις, ένα XR250 π.χ θα ήταν λουκούμι.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά προσωπικά αντιπαθώ τα σκούτερ.

Είναι μεν πρακτικά και έχουν έναν αξιόλογο αποθηκευτικό χώρο, αλλά τα βρίσκω βαρετά στην οδήγηση, και αναγκαστικά πάσχουν σε ασφάλεια - κρατήματα - φρένα (σε αυτή την κατηγορία τουλάχιστον, γιατί κάτι γομάρια σκουτεροειδή που βγαίνουν τα τελευταία χρόνια δεν έχουν να ζηλέψουν και πολλά από τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες).

 

Επίσης, η οδηγική εμπειρία ενός σκούτερ δεν θα βοηθήσει και πολύ μία πιθανή μετάβαση σε μεγαλύτερη μηχανη αργότερα.

 

ChrisSerres, δεν ξέρω τα οικονομικά σου, αλλά καλή επιλογή σε αυτή την κατηγορία είναι και το duke 125, με τα WP του, τα Brembo του και την συναφή αφρόκρεμα που βάζει η KTM στις μηχανές της.

Αν και πιο σωστή επιλογή για κάτι που θα κρατήσεις 2 χρόνια, θα ήταν ήταν κάτι μεταχειρισμένο. Αν είσαι και επαρχία με βουνά κλπ. κοντά για να παίζεις, ένα XR250 π.χ θα ήταν λουκούμι.

φίλε μου μίλησες λες και με γνωρίζεις χαχαχαχα, πόπο και σκεφτόμουν και το duke 125 αλλά πολλά τα λεφτά να πάρει! το άτιμο είναι απίστευτα όμορφο αλλά πανάκριβο.. Όντως μένω σε επαρχία με λίγες όμως ανηφόρες και κατηφόρες. Οι συχνές-πυκνές εξορμήσεις μας είναι πάντα (σχεδόν κάθε μέρα, δουλειά και διασκέδαση) έξω απ'το χωριό. Αλλά δεν είναι αρχαίο χωριό, νταξ μή το μελλοδραματίζω.. Επίσης συμφωνώ και επαυξάνω προς την αντιπάθεια μου για τα αυτόματα-σκούτερ, πραγματικά ή όλη γυναικεία στάση λες και κάθομαι σε χέστρα μου προκαλεί ντροπή μόνο που το βλέπω από μακριά. Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν, εγώ προσωπικά το βλέπω έτσι και δεν μπορώ να το χωνέψω... Γιαυτό θα ψαχτώ για μεταχειρισμένο sym wolf, yamaha yzf, ktm duke μα αν δεν βρώ κάτι μέχρι 1500 τότε θα καταλήξω σε rs 125 (2006+) που τα δίνουν από 1200 με gianneli κ.α. χαχα.. Θα παραθέσω φωτογραφίες με τα αναφερθέντα μοντέλα έτσι για να σας φτιάξω

 

sym wolf 125:

Wolf%20SB125N-White(45%20degrees).jpg

yamaha yzf r125: 

Yamaha-YZF-R125-Absolute-White_4.jpg

ktm duke 125:

KTM-Duke-White-2012.jpg

 

μα τι αγάπες... <3 <3 <3

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν εχεις χρημα για πεταμα μην παρεις new μικρογραφια μηχανης ...

τα διπλωματα εχουν αλλαξει 3 φορες μεσα σε 4-5 χρονια.

δεν εχει σημασια αν θα σε γραψουν επειδη δεν γνωριzε ο αστυνομος, αλλα τι θα γινει αν εχεις ατυχημα και φταις...μαλλον θα τα βαλεις ολα απο την τσεπη σου γιατι οι ασφαλιστικες θα το ψαξουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν εχεις χρημα για πεταμα μην παρεις new μικρογραφια μηχανης ...

τα διπλωματα εχουν αλλαξει 3 φορες μεσα σε 4-5 χρονια.

δεν εχει σημασια αν θα σε γραψουν επειδη δεν γνωριzε ο αστυνομος, αλλα τι θα γινει αν εχεις ατυχημα και φταις...μαλλον θα τα βαλεις ολα απο την τσεπη σου γιατι οι ασφαλιστικες θα το ψαξουν!

έχεις δίκιο και στα δυο.

 

Μεταχειρισμένη σκοπεύω, όχι new, με μαξ τα 1500€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά στο δίπλωμα όντως υπάρχει ο κωδικός 78, και παραθέτω φωτογραφία για να την δει όποιος γκουγκλάρει και το θέμα...

 

mt1eys.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...