Προς το περιεχόμενο

Χρησιμοποιήστε το κινητό σας αντί για το κλειδί δωματίου κατά τη διαμονή στο Χίλτον


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Πόσοι άνεργοι ακόμα στον βωμό της τεχνολογίας άραγε ?

μα για αυτο ειναι η τεχνολογια , για να "μην μπαινουμε εμεις στον κοπο " αλλα τελικα ολο και ποιο μπερδεμενοι καταληγουμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

μα για αυτο ειναι η τεχνολογια , για να "μην μπαινουμε εμεις στον κοπο " αλλα τελικα ολο και ποιο μπερδεμενοι καταληγουμε. 

 

υποτιθεται οτι οι μηχανες θα ξεκουραζαν τον ανθρωπο και θα ειχε μεγαλυτερη παραγωγη με λιγοτερο κοπο ετσι θα ειχε μεγαλυτερο κερδος αλλα και τα προιοντα θα ηταν για πιο πολλους αλλα τελικα αλλου πηγε το θεμα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παπάρια μάντολες είναι το άρθρο! ΔΕΝ υπάρχει service χωρίς reception. Kαι τώρα σε ότι έχει σχέση με τα κλειδιά μιά φορά παραλαμβάνει την κάρτα κλειδί από την reception o πελάτης και δεν έχει καν την υποχρέωση να την επιστρέψει στα περισσότερα ξενοδοχεία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά κάνει το κινητό και δεν χρειαζεται άλλα. Τουλάχιστον όσοι το χρησιμοποιούν σαν κλειδί, πορτοφόλι κλπ ας έχουν μια βασική ιδέα γύρω απο την ασφάλεια υπολογιστών.

 

Όσο για την πρόθεση να καταργήσουν τη ρεσεψιόν το βρίσκω μάλλον απίθανο. Σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο πάντα συμβαίνουν διάφορα με τους πελάτες και πρέπει να υπάρχει ενας άνθρωπος με τον οποίο να μπορούν να μιλήσουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέτε το Hilton να είναι τόσο γκάου ώστε να απoκλείσει από πελάτες του όσους δεν έχουν smartphone;  

Αυτά παθαίνεις όταν έχεις βλαμμένους ιδιοκτήτες με «έξυπνα» τηλέφωνα! :P  Διαβάζεις τέτοιες «ειδήσεις».  :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η reception δεν ειναι μονο για το κλειδι.. ρωτηστε και εμενα που δουλευω reception στο costa navarino..

 

 

Στο Costa Navarino δεν μας άφησαν να μπούμε ούτε από την είσοδο για καφέ.....Λέει αν δεν έχει κλείσει δωμάτιο δεν μπαίνεις .... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ρεσεψιον δεν θα κλεισει...αλλα η εξελιξη της τεχνολογιας ειναι ικανη να επιφερει πολλες αλλαγες, περιοριζοντας τον παραδοσιακο ρολο καποιων τμηματων του ξενοδοχειου...ξερω πως μια αλλη διεθνης αλυσιδα εχει εγκαταστησει τερματικα σε ξενοδοχεια της παρομοια με αυτα του web check-in σε αεροδρομια...πας στο δωματιο σου χωρις καν να περασεις απο τη ρεσεψιον, και αντιστοιχα ετσι γινεται και η αναχωρηση...η εξελιξη ειναι αναποφευκτη...και σιγουρα κατι εχουν σκεφτει ολοι αυτοι που κανουν τις αλλαγες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...