Προς το περιεχόμενο

Oι αθωες χρεωσεις της wind. Ποσο φανερα μας κλεβουν


ohristou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H περιπτωση σου king2009 ειναι διαφορετικη απο αυτη που λεω εγω μιας και απο οτι καταλαβα το κινητο σου εκανε χρηση εστω και ελαχιστη. Σε μενα κατι τετοιο δεν συνεβει. Εκτος αν καταλαβα κατι λαθος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H περιπτωση σου king2009 ειναι διαφορετικη απο αυτη που λεω εγω μιας και απο οτι καταλαβα το κινητο σου εκανε χρηση εστω και ελαχιστη. Σε μενα κατι τετοιο δεν συνεβει. Εκτος αν καταλαβα κατι λαθος.

Αυτο με το ευρω γινετε σε ολες τις εταιριες.Στο ενεργοποιουν χωρις να το ζητησεις μονο και μονο για να σε χρεωσουν.Λογικα και η vodafone/wind θα εχουν καποιο τροπο για να το απενεργοποιεις αυτο.Εμενα ακομα και 1kb να με χρεωσε επρεπε να με φαει 5-10 λεπτα.Αλλα αυτοι εχουν στανταρ 1 ευρω μολις ληξει το πακετο που εχεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου λεω οτι εγω δεν εκανα χρηση ουτε 1kb. Η περιπτωση ειναι αλλη. Και φυσικη το ξερω αυτο που λες και ξερω φυσικα οτι ισχυει σε ολες τις εταιρειες. Αλλα εγω και μερικοι αλλοι δεν εχουμε κανει καμια χρηση εστω και ελαχιστη και εχουμε χρεωση. Για την περιπτωση σου τωρα το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να ζητησεις απο την εταιρεια να σου απενεργοποιησει τα δεδομενα και καθε φορα που θες να χρησιμοποιησεις ιντερνετ να παιρνεις παλι τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων για να σου τα ενεργοποιησουν. Ανεξαρτητη απενεργοποιηση της υπηρεσιας με το 1 ευρω (internet mobile daily ετσι το λενε οι εταιρειες) απο οσο γνωριζω δεν μπορει να γινει.

Σου ξαναλεω ομως και παλι οτι μιλαμε για διαφορετικες περιπτωσεις. Φυσικα ομως και στην περιπτωση σου θεωρω πως εχεις δικιο. Δεν μπορει μια εταιρεια να σε χρεωνει 1 ευρω για χρηση 20Mb και το ιδιο ποσο για χρηση 1kb.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου λεω οτι εγω δεν εκανα χρηση ουτε 1kb. Η περιπτωση ειναι αλλη. Και φυσικη το ξερω αυτο που λες και ξερω φυσικα οτι ισχυει σε ολες τις εταιρειες. Αλλα εγω και μερικοι αλλοι δεν εχουμε κανει καμια χρηση εστω και ελαχιστη και εχουμε χρεωση. Για την περιπτωση σου τωρα το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να ζητησεις απο την εταιρεια να σου απενεργοποιησει τα δεδομενα και καθε φορα που θες να χρησιμοποιησεις ιντερνετ να παιρνεις παλι τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων για να σου τα ενεργοποιησουν. Ανεξαρτητη απενεργοποιηση της υπηρεσιας με το 1 ευρω (internet mobile daily ετσι το λενε οι εταιρειες) απο οσο γνωριζω δεν μπορει να γινει.

Σου ξαναλεω ομως και παλι οτι μιλαμε για διαφορετικες περιπτωσεις. Φυσικα ομως και στην περιπτωση σου θεωρω πως εχεις δικιο. Δεν μπορει μια εταιρεια να σε χρεωνει 1 ευρω για χρηση 20Mb και το ιδιο ποσο για χρηση 1kb.

Και στις 2 περιπτωσεις εχουμε δικιο και ειναι καθαρη κλεψια.Το απενεργοποιησα αυτο με το 1 ευρω στελνοντας end day στο 1333.Πιστευω να μην με ξανα χρεωσει.Η δικια σου περιπτωση ειναι διαφορετικη οντως μιας και δεν εκανες χρηση ουτε ενα kb.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 7 μήνες μετά...

Ψάχνοντας βρήκα αυτό το θέμα που λίγο πολύ περιγράφει αυτό που έχω πάθει εδώ και κάνα δυό τρεις μέρες...

Έχω παρατηρήσει πως όταν μου τελειώνει το 1gb ιντερνετ που έχω με την δεκάευρη κάρτα, την επόμενη ημέρα μου έρχεται μηνυματάκι πως χρεώθηκα mobile internet (εννοείται πως είμαι στη Wind με F2go), νόμιζα πως δεν έκλεινα έγκαιρα τα δεδομένα στο κινητό μου οπότε δεν ήμουν και σίγουρος αν φταίω εγώ ή όχι...

Αυτό το μήνα επειδή το θυμόμουν, τα έκλεισα πολύ πριν τις 12 το βράδυ που έληγαν (στις 15/3 δηλαδή). Στις 17 του μήνα μου ήρθε μήνυμα πως χρεώθηκα με mobile internet στις 16 του μήνα!!!!

Μιλάω μέσω chat με εκπρόσωπο (σιγά μη χρεωθώ με 0,24 για τις δικές τους βλακείες) και της είπα το πρόβλημα, μου είπε πότε φάνηκε η χρέωση στο σύστημα και εκείνη την ώρα ήμουν στο σπίτι άρα είχα wi-fi (που αυτό τα κάνει ακόμα πιο δύσκολα για αυτούς τα πράγματα...)!!!

Μου λέει πως θα προωθήσει το αίτημά μου για πίστωση του 1 ευρώ. Το μεσημεράκι της ίδιας μέρας που μίλησα μου ήρθε μήνυμα πως μου πιστώθηκε 1 ευρώ στα πλαίσια εξυπηρέτησης!!!!

Εντάξει λέω, μπράβο τους!!!!

Σήμερα όμως πάλι μου ήρθε μήνυμα πως χρεώθηκα mobile internet!!!!!

Ξαναμίλησα λοιπόν με την ίδια κοπέλα (πάλι μέσω chat εννοείται) και την ρώτησα τι ώρα λέει το σύστημα πως χρεώθηκα, και μου είπε ώρα που πάλι ήμουν στο σπίτι!!!!!

Εννοείται ξαναλέω πως τα δεδομένα είναι κλειστά!!!!!

Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω....

Μου είπε να ελέγξω το κινητό μου μήπως δεν λειτουργεί σωστά!!!!

Επίσης μου πρότεινε σαν λύση να μου απενεργοποιήσει τα δεδομένα και να μπορώ να μπαίνω ινερνετ μόνο μέσω wi-fi!!!!

Πολύ αστείο!!!!

Τέλος πάντων, περιμένω να δω τι θα μου πουν!!!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά εγώ με την wind έχω πολύ άσχημη εμπειρία.... Έχω βάλει σταθερό και ιντερνετ συμβόλαιο δυστιχώς 2 χρόνια... το ιντερνετ είναι το λιγότερο αισχρό κατεβάζω με ταχύτητες 50-100 kb τους έχω πάρει άπειρες φορές για να αλλαξουν τις ρυθμίσεις και κάθε φορά μου λένε ότι και καλά τώρα η ταχύτητα είναι 8mbs. Τους έχω πει άπειρες φορές να αλλάξω μόντεμ και μου λένε αν δεν υπάρχει διαπιστωμένο τεχνικό πρόβλημα δεν γίνεται . Το σταθερό είχε πρόβλημα για κάνα μήνα δεν δεχόταν κλήσεις από σταθερά ΟΤΕ. Επίσης άμα έχω δύο συσκευές στο ιντερντ η τρίτη για να μπει θέλει να κάνω restart .... Τους σιχαίνομαι και έχω συμβόλαιο μέχρι τον Νοέμβριο, εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου ?θέλει 80 ευρώ για να απαλλαγώ και είναι πολλά...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω και εγω Q αλλα smartphone.οντως συμβαινει αυτο ακομα και αν πρεπει να κλεισω τα δεδομενα.αν δεν απενεργοποιήσω την περιαγωγη δεδομενων με χρεωνει ενα ευρω .

Εγω βεβαια δεν εχω κανενα παραπονο μιας και με δεκα ευρω καρτα μου δινει 400mb τσαμπα.αλλα και να μη βαλω καρτα απλα απενεργοποιω την περιαγωγη δεδομένων.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και μενα με Q με χρεωσε 2 φορες μαλιστα. Τη πρωτη ειχα κλεισει τα δεδομενα πριν ληξει το πακετο και -υποτιθεται- εκανε χρηση το κινητο. Αριθμος καταχωρησης αιτηματος κλπ μλκς και 15 μερες μετα απαντηση οτι ηταν σωστη η χρεωση.

 

Το περασμενο μηνα, ξανα το ιδιο. Ερχεται μνμ οτι ληγει το πακετο αποψε και αμεσως κλεινω τα δεδομενα. Εντωμεταξυ εχω υπολοιπο 0,35 λεπτα. Τη επομενη μερα ξανα οτι χρεωθηκα 1 ευρω. Παιρνω τηλ, σαββατο ηταν και μου λεν θα σας καλεσουμε εμεις γιατι υπαρχει τεχνικο θεμα τωρα. Με καλουν και ημουν για μπανιο, οποτε δε μπορουσα να το σηκωσω. Βαζω καρτα και περιμενω να μου αφαιρεσει το υπολοιπο ποσό αλλά τελικα δε το κανει και το αφηνω ετσι το θεμα.

 

Τη 3η φορα ομως που θα με ξαναχρεωσουν χωρις λογο, θα κανω καταγγελια στο συνηγορο του πολιτη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν έρθει τεχνικός από μακρυά δεν γίνεται δουλειά...

και πως γίνεται να έρθει τεχνικός αφού κάθε φορά μου λένε '' είμαι βέβαιος ότι το πρόβλημα σας λύθηκε η ταχύτητα είναι 8mbs τώρα, πολύ καλή ταχύτητα, μπορώ να σας εξυπηρετήσω σε κάτι άλλο??'' και εγώ είμαι σε φάση '' είμαι σίγουρος το πρόβλημα δεν λύθηκε τα ίδια τα έκανα πόσες φορές και πάλι άθλια είναι η ταχύτητα '' παιδιά έχω θέμα οι τύποι δεν παίζονται!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ιδιο εχει συμβει και σε μενα με cosmote .Εχω γραψει και εδω μεσα σχετικο θεμα.Με χρεωσαν νταβαντζιλικι 1 ευρω.Γυφτοι του κερατα.

Δεν προκειται να βρειτε ακρη.Οταν μετα απο 5 μερες με πηραν για να μου απαντησουν οτι μετα απο τεχνικο ελεγχο αποφανθησαν οι τεχνικοι οτι εκανα χρηση των δεδομενων του κινητου-πραγμα που εχω να το κανω πανω απο 1 χρονο- τους απαντησα.....εφοσον οπως με ενημερωσατε η συζητηση μας μαγνητοφωνειτε για λογους ασφαλειας,πεστε στο τεχνικο σας τμημα οτι η αυτοι ειναι για τον πο@@τσο η στην cosmote ειστε κλεφτες.Κρατηστε το 1 ευρω και βαλτε το στο κ@@λο σας.Η μονη λυση στο προβλημα μας αυτο ειναι να μην εχουμε υπολοιπο καθολου στη καρτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.