Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ έστειλα μια παραγγελία και μπορεί να είναι η τυχερή μου ημέρα :cry: :cry: :cry:  :-) :-) :-) :-) :-)

 

 

πάντως το ειδοποιητήριο μου το έστειλε 3.02 το πρωί το σκρουτζ...

μετά από τόσο καιρό και τόσες "σαλάτες" (ακα τυπογραφικά λάθη) δεν εχουν καταφέρει να φτιάξουν μια μηχανή

να ενημερώνει τα μαγαζιά για τις μεγάλες διαφορές τιμής και να ζητά επιβεβαίωση?

ή απλά τα μαγαζιά το αγνοούν για "διάφορους" λόγους και "ίδια" οφέλη???

 

'Apple iPad mini Retina Display Wifi (16GB)' πτώση τιμής 29% Tablets Apple iPad mini Retina Display Wifi (16GB) Μείωση 29%   από 341,30 €   στα 242,00 €
Δημοσ.

Your order Total: € 250,00

 

Your order status is: Cancelled

 

Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΛΑΘΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ.ΜΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ.ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙΝΙΤΟΜΑΝΙΑ

 

 

Ξεκινάω καταχώρηση σε skroutz και καταγγελία σε συνήγορο καταναλωτή και Μπαμπινιώτη.

  • Like 3
Δημοσ.

Skroutz-check

Χεστοεπιστολή στο μαγαζάκι-check

Καταγγελία-έτοιμη,αναμονή μέχρι αύριο να δω τι θα μου πουν στο τηλέφωνο.

 

Αυτοί έκαναν τις ενέργειες τους, χρέος μας είναι να κάνουμε κι εμείς τις δικές μας...

Δημοσ.

Απλά να σας το θυμίσω:

 

http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/

 

 

 

Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα στην ορισμένη τιμή που αναγραφόταν στο σχετικό πεδίο της προσφοράς. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά η τιμή του προϊόντος είναι άλλη από αυτήν της προσφοράς. Είναι νόμιμο;

                Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης του καταναλωτή, καθώς ο καταναλωτής ενδεχομένως να μην επέλεγε το συγκεκριμένο προϊόν, αν γνώριζε την πραγματική τιμή, ή να μην επέλεγε τη συγκεκριμένη ποσότητα προϊόντος. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ επ. Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να επιμείνετε στην εκτέλεση της παραγγελίας με την αρχική τιμή, είτε να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων του που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Δημοσ.

Το Σκρουτζ δε φταίει σε τίποτα..

Μην είσαι κι εσύ από καποιους που ρωτάω "από που το πηρες";

και απαντάνε "από το σκρουτζ"...

  • Like 7
Δημοσ.

Πριν κανετε καταγγελια ειδατε αν στους ορους που αποδεχτηκατε κατα την εγγραφη σας στο κινητομανια ελεγε τπτ για μονομερη ακυρωση της παραγγελιας σε περιπτωση λαθους τιμολογησης κλπ; Για να ειστε καλυμενοι

Δημοσ.

Κι αν στους όρους έγραφε ότι όποιος απαιτήσει να παραλάβει αυτό που πλήρωσε, θα έχει να κάνει με τον Τσακ Νόρις πάει να πει ότι αυτό θα ισχύσει;

Δημοσ.

Ο καθένας έχει τις απόψεις του για το ποιος φταίει

και ίσως ξέρει περισσότερα .... ;)

Εγω λεω πως δεν ´ξερεί´ τιποτα. Αντι να λασπωνεις ολοκληρο site δειξε μας τα στοιχεια που ξερεις και ασε τα υποννουμενα. Ολοι γινατε ειδικοι πρακτορες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...