Προς το περιεχόμενο

Τρία νέα διαφημιστικά της Microsoft συγκρίνουν το Surface Pro 3 με το MacBook Air


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στη κυκλοφορία τριών νέων διαφημιστικών προχώρησε η Microsoft για το Surface Pro 3 tablet, συγκρίνοντάς το με το laptop της Apple, το MacBook Air.

Και τα τρία διαφημιστικά τονίζουν τα multitasking χαρακτηριστικά της οθόνης αφής του Surface Pro 3 καθώς και το επεκτάσιμο hardware, με παράλλη σύγκριση των λειτουργιών του MacBook Air. Η έκφραση που συνοδεύει τα διαφημιστικά είναι "Η ταμπλέτα που μπορεί να αντικαταστήσει το φορητό σας υπολογιστή."

 

Το πρώτο διαφημιστικό φέρει τον τίτλο "Crowded" και αφορά δύο χρήστες των Surface Pro 3 και MacBook Air αντίστοιχα, θυμίζοντας έστω και λίγο τη γνωστή διαφημιστική εκστρατεία της Apple, "I'm a Mac, I'm a PC". Η σύγκριση αφορά τους επεξεργαστές των δυο συσκευών, την οθόνη αφής και την υποστήριξη pen του Surface Pro 3, ενώ ο χρήστης του MacBook Air για να αντικρούσει τα λεγόμενά του, εμφανίζει ένα iPad και ένα σημειωματάριο, καταλήγοντας πως "πρέπει να έχει μαζί του αρκετές συσκευές" προκειμένου να ανταγωνιστεί το tablet της Microsoft. Το διαφημιστικό κλείνει με τον χρήστη του Surface Pro 3, να λέει στο φίλο του πως «είναι πιο δυνατός απ' ότι νομίζει», μια σαφής αναφορά στο πρόσφατο διαφημιστικό μήνυμα της Apple για το IPhone 5s.

 

Το δεύτερο διαφημιστικό με τον τίτλο "Head to Head", δείχνει μια άμεση σύγκριση του αποθηκευτικού χώρου και της μνήμης RAM των δυο συσκευών και για ακόμα μία φορά η Microsoft τονίζει τις δυνατότητες χρήσης της οθόνης αφής και του pen του Surface Pro 3 που απουσιάζουν από το MacBook Air.

 

Τέλος, το τρίτο διαφημιστικό απεικονίζει και τους δυο χρήστες να εργάζονται στην εφαρμογή Adobe Photoshop. Ο χρήστης του Surface Pro 3 εξηγεί πως αν και ταμπλέτα, η συσκευή παρέχει υποστήριξη θύρας Mini DisplayPort και USB ενώ, σε ερώτησή του ο χρήστης του MacBook Air προς τον χρήστη του Surface Pro 3, αν είναι πιο γρήγορο από το Mac του, ο δεύτερος απαντά πως είναι. Το διαφημιστικό μήνυμα κλείνει με το χρήστη του Macbook Air να διαπιστώνει ότι ο υπολογιστής της Microsoft μπορεί να κάνει περισσότερα από το δικό του σύστημα.

 

Η Microsoft είχε ανακοινώσει από το Μάιο το Surface Pro 3 και πρόσφατα σε καμπάνια της προέτρεπε τους ιδιοκτήτες MacBook Air να το ανταλλάξουν για 650 δολάρια προκειμένου να αποκτήσουν το εν λόγω tablet. Τα τελευταία χρόνια, η Microsoft έχει κυκλοφορήσει διάφορα διαφημιστικά διακωμωδώντας το iPad και συγκρίνοντάς το με το Surface.

 

Το Surface Pro 3 αναμένεται στην Ευρώπη από τις 28 Αυγούστου ενώ στη χώρα μας όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να το προμηθευτούν ηλεκτρονικά.

 

Link.png Site: MacRumors


Διαβάστε ολόκληρη την άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που ξέχασαν να αναφέρουν είναι ότι το surface pro 3 θέλει άλλα 150~200 ευρώ για το πληκτρολόγιο ..

 

Δυστυχώς για τον απλό καταναλωτή και τα δύο προιόντα (ειδικά το surface pro 3) είναι απλησίαστα..

 

Εγώ βέβαια και με το surface pro 2 είμαι καλά ,αλλά και πάλι είναι πανάκριβο και περιμένω να πέσει η τιμή του σε φυσιολογικά επίπεδα (κάπου στα 500 ευρώ) αλλά αυτό ίσως πάρει κάποιο χρόνο :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η αποσπόμενη οθόνη κάνει την διαφορά. Και για το γραφείο και για τον καναπέ.

Όσο για το value for money, θα προτιμούσα το Mac....διαχρονική αξία .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η microsoft δεν μπορει να καινοτομησει ουτε στις διαφημισεις. και ειναι κριμα, γιατι καλως η κακως οι περισσοτεροι δεν θα ειχαμε ιδεα τι θα πει η/υ αν δεν ηταν αυτη. ας ξεπερασει πρωτα την κριση ταυτοτητας της, και μετα να μας πει επισης αν τα ομολογουμενως τεραστια μυαλα που εχει στους κολπους της, εχουν αντικαταστησει τους υπολογιστες (εστω τους φορητους) με tablet..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το surface ειναι μια συσκευη που ουτε πολυ καλο λαπτοπ ειναι αλλα ουτε και πολυ καλο tablet.

Η microsoft κανει επαναλαμβανομενα το λαθος να φτιαξει μια ολα σε ενα συσκευη.

 

Εεε δεν γινεται. Ή λαπτοπ θα φτιαξεις ή tablet, δεν κερδιζεις τον καταναλωτη με τετοιες πατατες.

Γι αυτο οι πωλησεις πιανουν πατο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα βγάλει και η apple τώρα κανένα βιντεάκι με blue screens των windows και έχουμε και συνέχεια...

Aσε,στο τσακ γλυτωσε η apple την μηνυση για καταπατηση της πατεντας της bsod,στο iphone.

Ας μην το τραβηξεις περισσοτερο!!! :P

η microsoft δεν μπορει να καινοτομησει ουτε στις διαφημισεις. και ειναι κριμα, γιατι καλως η κακως οι περισσοτεροι δεν θα ειχαμε ιδεα τι θα πει η/υ αν δεν ηταν αυτη. ας ξεπερασει πρωτα την κριση ταυτοτητας της, και μετα να μας πει επισης αν τα ομολογουμενως τεραστια μυαλα που εχει στους κολπους της, εχουν αντικαταστησει τους υπολογιστες (εστω τους φορητους) με tablet..

Εδω τα πιο βασικα πραγματακια του marketing,δεν μπορουν να τα κανουν και εσυ περιμενεις καινοτομιες στη διαφημιση?
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μικρηsoft μου θυμίζει απελπισμένο φίλο καλοκαίρι σε νησί που ενώ όλοι έχουν γκόμενα αυτός δεν έχει,και κάνει συνέχεια απελπισμένες κινήσεις γι'αυτο,οι οποίες φέρνουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ γελάω που αναφέρουν και στα  3 videos τα touch και δείχνουν απλά ένα zoom-in. To αποσπώμενο πληκτρολόγιο είναι καλό αλλά..... άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

 

ΥΓ: Οι διαφημίσεις MAC vs PC ήταν καλύτερες από αυτές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...