vag21 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 καλησπερα,θα ηθελα την αποψη σας για την εξης ερωτηση. εχω ενα γαλλικο αμαξι και θελω να αλλαξω συνεργειο,τι ειναι προτιμοτερο να επιλεξω ενος φιλου που ασχολειται κυριως με γερμανικα και κανει και τα υπολοιπα ή σε καποιον που δεν τον ξερω και πολυ καλα αλλα ασχολειται κυριως με γαλλικα. αυτο που θελω να πω ειναι οτι ενα μη εξειδικευμένο συνεργειο εχει την γνωση και τα καταλληλα διαγνωστικα για να αντιμετωπιση συχνες βλαβες στα γαλλικα?
rafail1994 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Κοίτα εγώ θα προτιμούσα τον φίλο αρκεί να έχει μια καλη πείρα στα αυτοκίνητα
vag21 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 πειρα εχει σιγουρα 30 χρονια συνεργειο. ο προβληματισμος μου ειναι οτι το εξειδικευμενο βλεπει σαν το δικο μου εκατονταδες αρα ξερει που ποναει και επισης την τεχνογνωσια την εχει στηριξει περισσοτερο σε τετοια αυτοκινητα.
rafail1994 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Σίγουρα αυτοί θα έχουν περισσότερη εμπειρία αλλά και ο φίλος σου 30 χρόνια στον χώρο σίγουρα θα έχει δει και γαλλικά αυτοκίνητα . Εγώ το λέω καθαρά από την άποψη οτι ο φιλος θα σε προσέξει και θα το ψάξει πολυ καλύτερα το θέμα σου απο κάποιον άλλον (συνήθως γιατί υπάρχουν και επαγγελματίες με ε κεφαλαίο) ,το είδα και με τα ματιά μου που έτυχε δυο φόρες να πάω το αυτοκίνητο άλλου το μετάνιωσα και το πλήρωσα διπλά . Τελικά θα σου πρότεινα στα προβλεπόμενα service να πηγαίνεις στον φίλο σου μιας και στα περισσότερα αυτοκίνητα πάνω κάτω τα ιδία είναι και εάν αντιμετωπίσεις κάτι σοβαρό που δεν έχει την κατάλληλη γνώση κοιτάς άλλου 1
Lucifer Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Αν ο φίλος σου θεωρεί ότι δεν το έχει λόγω Γαλλικού, θα στο πει και ο ίδιος, όχι;
vag21 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 και εγω πιστευω οτι τα αμαξια κυριως δεκαετιας πανω κατω τα ιδια πραγματα ειναι στο σερβις. απλα δεν ξερω αν ολα τα συνεργεια εχουν το καταλληλο διαγνωστικο (εγκεφαλος) για ολα τα αμαξια ή τα εξευδικευμενα εχουν καταλληλοτερα.
liopyr Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Υπάρχει και η άλλη λύση, να πάρεις ιαπωνικό και να μην ξαναχρειαστείς συνεργείο. 4
firewalker Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Υπήρχε η φήμη πως τα Γαλλικά αυτοκίνητα έχουν πολύ περίεργο και πεισματάρικο ηλεκτρικό σύστημα. Γι' αυτό πολύ τεχνικοί οχημάτων τα "αποφεύγουν". Ένας πολύ καλός φίλος έχει συνεργείο και τα τελευταία 2 χρόνια έχει βάλει και εγκατάσταση LPG. Πήγα δεκάδες φορές και τον βοήθησα. Του έδειχνα τι να μετρά, που να κόβει καλώδια, πως να κολλά κ.τ.λ. Τα πρώτα Γαλλικά αυτοκίνητα δεν ήθελε ούτε να τα ακουμπά. Την εγκατάσταση την έκανα όλη εγώ. Έχω να πω, πως δεν έβγαλαν την παραμικρή παραξενιά. Από δεκαετίας μέχρι καινούρια αυτοκίνητα. Κατά την άποψή μου είναι μύθος. Ναι, το ηλεκτρικό του σύστημα δεν είναι τόσο καλοφτιαγμένο όσο ενός Ιαπωνικού (στην ποιότητα υλικών κυρίως). Αν και τα καινούρια Ιαπωνικά... Το ποιο ποιοτικό, απλό και robust ηλεκτρικό σύστημα το έχουν (γνώμη μου) τα Ιαπωνικά της δεκαετίας του 93-03. 1
vag21 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 επειδη χρονια το πηγαινα σε εξευδικευμενο και εχω πληρωσει τα μαλλια της κεφαλης μου,ελεγα να το παω και καπου αλλου. και εκει που πηγαινα εγω ενταξει το 80% ηταν γαλλικα αλλα ειχε και διαφορες αλλες μαρκες.
aGka8l Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Απο θεμα σερβις οπου και να το πας το ιδιο ειναι.Γενικα ολοι οι μηχανικοι εχουν universsal διαγνωστικα για ολες τις μαρκες και τεχνικα προγραμματα π εχουν τα παντα απο ηλεκτρικα διαγραμματα κτλ! Το θεμα ειναι σε μια χοντρη βλαβη ο ενας απο εμπειρια μπορει να στην βρει αμεσως ο αλλος μπορει να ψαχνεται 1
aristos12 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 χωρις την παραμικρη αμφιβολια - προσωπικα θα πηγαινα μόνο σε αυτον που ξερει καλά κ ειδικευεται στην μαρκα του αυτοκινητου μου κ ειδικα για γαλλικο αμαξι .... , μην κανεις πειραματα στο αμαξι σου σε ασχετους μηχανικους με την μαρκα του αυτοκινητου σου , αυτος που γνωριζει τα γαλλικα αυτ/τα θα βρει την βλαβη σε 10 λεπτα ο ασχετος με την μαρκα θα παιδευεται ωρες - ημερες , θα αρχισει τα τηλεφωνα σε αλλους μηχανικους κλπ - κ ειδικα αν ειναι κ τελευταιας 8 ετίας το γαλλικο με τα ηλεκτρονικα συστηματα - λαμπακια στο ταμπλω αισθητηρων κλπ ... κλαψτα 1
kage Δημοσ. 18 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2014 για απλα σερβις(φιλτρα λαδια μπουζι) πηγαινε στον γνωστο. για ερρορς ή βλαβες τα universal διαγνωστικα θα βγαλουν την βλαβη αλλα όχι όπως τα originalστα 2α θα ναι πιο αναλυτικα!επιπλέον τα οριτζιναλ κανουν update τοσο στο fw τους αλλα σε ειδοποιει ακομη και για update ή τιποτα ανακλησεις για το αυτοκ.σου!περα από το διαγνωστικο η εμπειρια στο κάθε μοντελο είναι αυτή που θα διαβασει σωστα την διαγνωση και αν αξιζει να ασχοληθεί με την διαγνωση 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα