Προς το περιεχόμενο

Η Google ανακοινώνει το Grow Greek Tourism για την ενίσχυση του τουρισμού μέσω του Internet


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members

Μια νέα πρωτοβουλία με τίτλο Grow Greek Tourism Online, εγκαινιάζει σήμερα η Google σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και το ΣΕΤΕ.Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να παρέχει στις τουριστικές επιχειρήσεις τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και τα διαδικτυακά εργαλεία που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της καλοκαιρινής περιόδου.

 

Παρόλο που οι online αναζητήσεις για διακοπές στη Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, ένα περίπου 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, κυρίως μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. Η ευκαιρία για ανάπτυξη είναι σημαντική, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Oxford Economics, αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του Ελληνικού τουριστικού κλάδου μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.

 

Μέσω της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα λάβουν υποστήριξη από την Google για να χρησιμοποιήσουν βασικά εργαλεία όπως το Google My Business και το Google AdWords προκειμένου να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους σε περιόδους εκτός της τουριστικής σεζόν. Παράλληλα, ο ΕΟΤ και ο ΣΕΤΕ θα εστιάσουν στην αύξηση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της βασικής τουριστικής σεζόν, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επιπλέον, προϊόντα της Google όπως το Street View, το οποίο καλύπτει και την Ελλάδα από τις αρχές Ιουνίου, βοηθούν στην περαιτέρω ανάδειξη της ομορφιάς της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.

 

Η πρωτοβουλία θα εγκαινιαστεί στην Κρήτη τον Σεπτέμβριο, με προοπτική να επεκταθεί σε περισσότερους τουριστικούς προορισμούς το 2015. Η Google θα οργανώσει εκδηλώσεις στο Ηράκλειο και στα Χανιά στις 2 και 3 Σεπτεμβρίου, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις Φθινοπωρινές τους προσφορές. Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις - άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό - μπορούν να εγγραφούν στις εκδηλώσεις χωρίς καμία χρέωση μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism. Μέσω της πρώτης αυτής ενέργειας, η πρωτοβουλία αναμένεται να αγγίξει πάνω από 3000 επιχειρήσεις από τον τομέα του τουρισμού της Κρήτης.

 

Link.png Site: Grow Greek Tourism

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω το εχω πει, αγαπαμε γκουγκλ! Γκουγκλ και τα μυαλα στα καγκελα! Της δινω μεχρι και το πιν της μηδενικης καρτας αναληψεων που εχω, αν δεν το ξερει ηδη!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θα μάθει σε ορισμένους πως να μπουν οι ιστοσελίδες τους στο search  της Google και πως να διαφημιστούν μέσω του Google ?

Όσες επιχειρήσεις έχουν ιστοσελίδες έπρεπε ήδη να τα ήξεραν αυτά,και να τα είχαν ως θεμελιώδη γνώση της διαδικτυακής τους παρουσίας.

Τώρα αν καταφέρουν να κάνουν κάτι τεχνολογικά αναλφάβητους να φτιάξουν ιστοσελίδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως δύσκολα πετυχαίνουν οι προσπάθειες που απευθύνονται σε ψηφιακά αναλφάβητους. Άντε τώρα να έχουν όρεξη να μάθουν.

Αλλά τέλοσπάντων καλό είναι που υπάρχει και ίσως βολέψει κάποιους. Κακό δεν κάνει πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καιρός να μάθουν αυτοί που θέλουν να λέγονται επαγγελματίες,πως είναι να είσα πραγματικά επαγγελματίας,και όχι όοοοοοτι αρπάξουμε και φέτος το καλοκαίρι και από του χρόνου βλέπουμε...

Τι λέτε ρε παιδιά, λέτε να οργανωθούμε καμιά φορά σαν χώρα,τουλάχιστον με ξένα χέρια???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να βγει κάτι από την ιστορία αυτή. Στην google είναι επαγγελματίες αλλά με τρομάζει πολύ η συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και το ΣΕΤΕ σε σημείο που οι επαγγελματίες της google θα σιχτιρισουν όταν καταλάβουν με ποιους έχουν να κάνουν. Επίσης είμαι σχεδόν σίγουρος ότι οχι μόνο η προτοβουλια δεν ξεκίνησε από τους λεβέντες μας (Υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ και το ΣΕΤΕ) αλλα κάποιοι προσπάθησαν να τους πείσουν κι ολας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αυτό εννοείται! Εδώ ακόμα και τώρα σου λέει ο άλλος στο νησί με τα δωμάτια, ότι δεν βάζει αγγελία στη booking,για το ποσοστό και προτιμά να ναι άδειος και ο άλλος δίπλα κλεισμένος όλ τη σεζον.Τι να λέμε τώρα.Πολτε θα αλλάξουμε μυαλά.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...