Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τόσα παιχνίδια είναι περισσότερο ταινίες παρά παιχνίδια, εκτός από το ελαχιστοποιημένο gameplay και όλη η παρουσίαση και αισθητική είναι χολλυγουντιανού blockbuster επιπέδου, με 1 δις κλισέ ανά δευτερόλεπτο, οι δημιουργοί τους έχουν μία ψύχωση να τα κάνουν να φαίνονται όσο χειρότερα και πιο γελοία γίνεται. Και οι χολλυγουντιανές ταινίες πλέον μοιάζουν σα παιχνίδια υπολογιστή. Απλά διαδικαστικό είναι το θέμα που σκέφτονται να τα βάλουν και στις κινηματογραφικές αίθουσες, ήδη στους υπολογιστές αγοράζεις blockbuster. Η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα σε ταινίες και παιχνίδια έχει καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια.

Δημοσ.

στην αγορά όλοι έχουν πεθάνει από τη ζηλιά για τη marvel βασικά, γιατί έκανε αυτό που σκεφτόντουσαν όλοι εδώ και χρόνια αλλά δεν το ρίσκαραν, δλδ να φτιάξει δικά της studio παραγωγής αντί να προσπαθεί να πουλήσει μόνο τα δικαιώματα

και όχι μόνο αυτό, αλλά έγινε ένα από τα πιο επιτυχημένα studio που έχει παραλύσει όλους τους υπόλοιπους κατακλύζοντας την αγορά με τα προϊόντα της

όμως το θέμα είναι ότι τα κινηματογραφικά studio στην αμερική λειτουργούν καρτέλ, και δεν μπορείς να φτιάξεις ανεξάρτητο studio όπως είναι φυσιολογικό να θέλει κάθε κουτσή μαρία

και για να φτιάξεις ένα studio θα πρέπει να συνεργαστείς, δλδ να γίνεις θυγατρική κάποιου άλλου μεγάλου κινηματογραφικού studio

τη marvel δεν τη χαλάει να έχει άλλο αφεντικό, γιατί τα μειονεκτήματα είναι ανύπαρκτα αλλά για μια εταιρεία παραγωγής παιχνιδιών είναι μεγάλες οι διαφορές όταν αλλάζεις διοίκηση (πράγμα που θα γίνει eventually)

Δημοσ.

Καλά είπε παραπανω ένας φίλος. Metal Gear Solid θελουμεεεεε. Μονο που και στην ταινία ο Hideo πρεπει να είναι ο σκηνοθέτης.

Δημοσ.
όμως το θέμα είναι ότι τα κινηματογραφικά studio στην αμερική λειτουργούν καρτέλ

 

 

δεν ειναι τα μεγαλα, καθιερωμενα στουντιο, αλλα τα σωματεια του Hollywood που αποτελουν καθεστως και δημιουργουν μεγαλο προβλημα στα πρωτοεμφανιζομενα στουντιο και εταιρειες παραγωγης.

Καλά είπε παραπανω ένας φίλος. Metal Gear Solid θελουμεεεεε. Μονο που και στην ταινία ο Hideo πρεπει να είναι ο σκηνοθέτης.

 

Η ταινια MGS ειναι ηδη υπο αναπτυξη. Φανταζομαι περιμενουν να βγει πρωτα το Phantom Pain, για να οριστικοποιησουν το project και να ανακοινωσουν επισημη ημερομηνια εξοδου.

Δυστυχως ομως την παραγωγη την κανει ο Avi Arad, που ηταν υπευθυνος για σχεδον ολα τα πρωτα Marvel movies πριν παρει το 2009 ποδι απο το Marvel Studios.

 

Οσο αφορα τον Kojima, ο τυπος ειναι ολοφανερο οτι εχει το μικροβιο του filmmaker, αλλα θα ηταν ολεθριο να τον προσλαμβουν ως σκηνοθετη/σεναριογραφο της ταινιας.

Καλος game designer, αλλα με βαση την δουλεια του στο καθαρα κινηματογραφικο κομματι των παιχνιδιων του (script/direction) τα εχει σκατωσει.

Ακομη και το τελευταιο τραιλερ που ο ιδιος σκηνοθετης, παρα τους "επαινους" που πηρε, ειναι αθλιο.

Για συμβουλος της ταινιας, ναι, αλλα οτιδηποτε αλλο οχι.

Δημοσ.

δεν ειναι τα μεγαλα, καθιερωμενα στουντιο, αλλα τα σωματεια του Hollywood που αποτελουν καθεστως και δημιουργουν μεγαλο προβλημα στα πρωτοεμφανιζομενα στουντιο και εταιρειες παραγωγης.

βασικά όχι, για να μη πω καμμία σχέση, εδώ και γύρω στα 100 χρόνια το πρόβλημα είναι το μονοπλόκ καρτέλ των 5-6 μεγάλων studio, που ταυτόχρονα με την παραγωγή, κατέχουν ή ελέγχουν και τη διανομή και προβολή σχεδόν στο 90%+ της αγοράς

πολύ απλά δλδ κλείνοντας την αγορά των κινηματογράφων σε πρώτο επίπεδο ελέγχουν και ποιες ταινίες θα παιχθούν το οποίο με τη σειρά του προφανώς ελέγχει εξαρχής ποιες ταινίες θα παραχθούν 

έχουν γίνει 3 νομίζω μεγάλες προσπάθειες είτε να αποσυνδεθούν οι ρόλοι είτε να υπάρξουν forced περιθώρια και για τους υπόλοιπους αλλά όλοι οι εμπλεκόμενοι κατέληξαν να συνεργαστούν με τους μεγάλους και να τελικά να απορροφηθούν, εξ' ού και οι αμέτρητες θυγατρικές

χωρίς να αμφισβητώ τη δύναμη των σωματείων εκεί που φαίνεται αυτή, αυτό που λες αναφέρεται σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο

κατάργησε όλα τα σωματεία, πως μια ανεξάρτητη εταιρεία θα πωλήσει την ταινία της όταν οι κινηματογράφοι στους οποίους θέλει να την πωλήσει ανήκουν σε ανταγωνιστή ο οποίος προφανώς της έκανε πρόταση εξαγοράς και αρνήθηκε (αλλιώς δεν θα ταν ανεξάρτητη φυσικά)

Assasins greed σε ταινιαα παρακαλω και κατα προτιμηση την ιστορια του ezio auditore!!

 

τυχερούλη, της ubisoft δεν είναι; γιατί είχα διαβάσει για επίσημες προθέσεις της ubisoft να προχωρήσει και αυτή στην παραγωγή ταινιών πριν κάτι μήνες αλλά η συνέντευξη είχε και λεπτομέρειες αν δεν κάνω λάθος και γενικά μου έδωσε την αίσθηση ότι το εξετάζουν πολύ σοβαρά δεδομένου ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει και ιστορικό ανάληψης ρίσκων

Δημοσ.

 

 

Μπραβο Μπραβο Θερμα Συγχαρητηρια Σε Ολους Αυτους Τους Αναισθητους Που Σπρωχνουν Τον Ορισμο Του GAMING One Step Closer To The Edge...

Δημοσ.

Πηγα και ειδα το tetris... Καλη η μεταφορα αλλα οχι σαν το βιβλιο... Θα ελεγα οι ηθοποιοι επαιζαν λιγο σαν τουβλα...

θελω το πακμπαν σε ταινια τωρα !!!!

Δημοσ.

 βασικά όχι, για να μη πω καμμία σχέση, εδώ και γύρω στα 100 χρόνια το πρόβλημα είναι το μονοπλόκ καρτέλ των 5-6 μεγάλων studio, που ταυτόχρονα με την παραγωγή, κατέχουν ή ελέγχουν και τη διανομή και προβολή σχεδόν στο 90%+ της αγοράς

πολύ απλά δλδ κλείνοντας την αγορά των κινηματογράφων σε πρώτο επίπεδο ελέγχουν και ποιες ταινίες θα παιχθούν το οποίο με τη σειρά του προφανώς ελέγχει εξαρχής ποιες ταινίες θα παραχθούν

έχουν γίνει 3 νομίζω μεγάλες προσπάθειες είτε να αποσυνδεθούν οι ρόλοι είτε να υπάρξουν forced περιθώρια και για τους υπόλοιπους αλλά όλοι οι εμπλεκόμενοι κατέληξαν να συνεργαστούν με τους μεγάλους και να τελικά να απορροφηθούν, εξ' ού και οι αμέτρητες θυγατρικές

χωρίς να αμφισβητώ τη δύναμη των σωματείων εκεί που φαίνεται αυτή, αυτό που λες αναφέρεται σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο

κατάργησε όλα τα σωματεία, πως μια ανεξάρτητη εταιρεία θα πωλήσει την ταινία της όταν οι κινηματογράφοι στους οποίους θέλει να την πωλήσει ανήκουν σε ανταγωνιστή ο οποίος προφανώς της έκανε πρόταση εξαγοράς και αρνήθηκε (αλλιώς δεν θα ταν ανεξάρτητη φυσικά)

 

 

δεν διαφωνω με αυτα που λες, εγω αναφερομουν σε καποιον που θελει να ξεκινησει να γυρισει μια ταινια στο Χολυγουντ. εκει πρεπει να περασει πρωτα απο το κατεστημενο των σωματειων, για να καταληξει τελος εφοσων εχει γυρισει την ταινια του, αντιμετωπος με το κατεστημενο των διανομεων.

Δημοσ.

Ας δοκιμάσουν να βγάλουν στο Σινεμά το Max Payne 3. Καθόλου Κάστινγκ, μηδέν κόστος παραγωγής. Με τόσο Βίντεο που είχε το παιχνίδι βγάζουν υπερ-άνετα τριλογία με 2 ώρες το κάθε μέρος, χαλαρά. Στις 13 ώρες περίπου που διαρκεί το παιχνίδι, ζήτημα να να "έπαιξα" μία ώρα μαζεμένη.... Πρέπει να έχει το ρεκόρ.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...