Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας, πήρα τον  samsung 840 evo 120gb και θέλω καθοδήγηση και βοήθεια γενικά γιατί είμαι άσχετος με ssd.

Αυτήν την στιγμή έχω 3 hdd.

Στον ssd θέλω να περάσω τα windows, το autocad και ίσως κάποια παιχνίδια.

Επίσης τον υπολογιστή περιστασιακά τον χρησιμοποιεί και άτομο που δεν έχει σχέση με υπολογιστές, θα ήθελα αν γίνετε στον ssd να μην μπορεί να γράφει και σβήνει δεδομένα εκεί, και η επιφάνεια εργασίας να συνδέεται με έναν hdd οπότε ότι αλλαγές κάνει να γίνονται εκεί.

Και κάτι άλλο. Γίνετε τον σκληρό που έχω τώρα τα windows να τον αφήσω έτσι, και μετά από 3-4 μήνες που θα φύγω για στρατό(και τον υπολογιστή θα τον δουλεύει άλλος) να βάλω τον hdd όπως είναι τώρα και να αφήσω στην άκρη τον ssd για να τον συνδέω στις άδειες? η πάλι θα θέλει πολλές ρυθμίσεις?

Δημοσ.

Για τις ρυθμίσεις ssd πήγαινε εδώ και διάβασε το τελευταίο μου post και κάτι τελευταίο που έχω ξεχάσει να γράψω είναι πως πρέπει να απενεργοποιήσεις την ανασυγκρότηση δίσκου

http://www.insomnia.gr/topic/537985-ssd-%CF%84%CE%B9-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CF%89-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-installation-%CF%84%CF%89%CE%BD-windows/

Για να μη μπορεί να σου πειράζει τα αρχεία μπορείς να βάλεις 2 users αλλιώς αν δεν θες να επηρεάζεται καθόλου ο ssd μπορείς να εγκαταστήσεις windows και σε έναν hdd και στην εκκίνηση του υπολογιστή να διαλέγεις με ποιο δίσκο θα ανοίξει. Αν έχεις σκοπό να αφαιρέσεις τον ssd όταν πας στρατό τότε αναγκαστικά πρέπει να κάνεις την δεύτερη επιλογή. Και όχι οι ρυθμίσεις δε χάνονται, αλλά αυτό μπορείς να το δεις και μόνο σου μέσα απ' το Magician και στην τελική αν απορυθμίστηκε, πατάς ένα κουμπάκι(full performance settings->apply) και είσαι έτοιμος 

Δημοσ.

σε ευχαριστώ πάρα πολύ. και ναι έχω σκοπό να τον αφαιρέσω και να τον συνδέω μόνο όταν θα ασχολούμαι εγώ με τον υπολογιστή.

Δημοσ.