Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα. Είμαι 20 χρονών και θέλω να αγοράσω μια κάρτα γραφικών(συγκεκριμένα αυτήν εδώ http://www.amazon.com/Gigabyte-GeForce-Graphics-GV-N970G1-GAMING-4GD/dp/B00NH5T1MS/ref=sr_1_43?s=electronics&ie=UTF8&qid=1411238726&sr=1-43&keywords=GTX+970)από το amazon.com. Λοιπόν είδα τις τιμές και στα άλλα (uk,de) αλλά η διαφορά ήταν τεράστια. Έψαξα σε όλα τα posts αλλά δεν βρήκα κάτι που να λύσει την βασική μου απορεία. 

α) Γίνεται να αγοράσω απο .com και ποια η διαφορά από τα άλλα.

β) Υπάρχε κάποιος φόρος; Πόσα είναι τα μεταφορικά; Το προιόν έρχεται κλειστό; Μπορεί να πάρει παραπάνω από 30 μέρες;

γ) Τέλος αν κάποιος ξέρει από πιστωτικές(επειδή είμαι ο πιο άσχετος του κόσμου) να μου πει αν μπορώ να βγάλω κάποια κάρτα που να την βάζω στο amazon και να πηγαίνω πριν ή μετά να πληρώσω το ποσό στην τράπεζα αλλά χωρίς κάποια επιβάρυνση εφόσον δεν θα βάλω δόσεις.

Ευχαριστώ προκαταβολικά. Αντώνης.

Δημοσ.

Ναι στέλνει ελλαδα, την προχώρησα εγω για σένα και το τελικό ποσόν είναι:

tems: $369.99

Shipping & handling: $16.48

Total before tax: $386.47

Estimated tax to be collected: $0.00

Import Fees Deposit $88.89

Order total: $475.36

Αν θέλεις να την πάρεις πρέπει να χρησιμοποιήσεις μια κάρτα απο τις παρακάτω που δέχεται το amazon

15277292676_f1324a6ebc_o.jpg

Δημοσ.

To Amazon.com ειναι στην USA.

Σε αντίθεση με το uk (Ηνωμένο Βασίλειο) και de (Γερμανια)

Το .com έχει τελωνείο ενώ τα Ευρωπαικα όχι.

Όσο για την κάρτα μπορείς να βγάλεις μια prepaid για να κανεις την δουλεια σου με ασφάλεια  :-)

Δημοσ.

Ναι στέλνει ελλαδα, την προχώρησα εγω για σένα και το τελικό ποσόν είναι:

tems: $369.99

Shipping & handling: $16.48

Total before tax: $386.47

Estimated tax to be collected: $0.00

Import Fees Deposit $88.89

Order total: $475.36

Αν θέλεις να την πάρεις πρέπει να χρησιμοποιήσεις μια κάρτα απο τις παρακάτω που δέχεται το amazon

15277292676_f1324a6ebc_o.jpg