mikelamar Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Όλα τα μαγαζιά εχουν ρίξει την ποιότητα τόσο των προϊόντων όσο κ των υπηρεσιών. Ακομα περισσότερο το eshop που χρεωκόπησε. Δεν υπαρχει πλέον η δυνατότητα να εχει στοκ όπως παλιά γι αυτο βλέπετε 7-10 ημέρες η αποστολή. Δάνεια πλέον δε δίνονται απο τις τράπεζες & μην ακούτε για ενέσεις ρευστότητας και βλακείες, αυτα ειναι παραμύθια για αυτους που δε ξέρουν. Στη τελική οτι πληρώνεις παίρνεις συνήθως. Sent from my iPhone using Insomnia 2
washcloud Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δυστυχως με λύπη μου διαπιστώνω οτι πολλοι άνθρωποι βρίσκουν αποκούμπι στην ζωή τους στο ιντερνετ και παίρνουν νόημα πετόντας εξυπνάδες και ειρωνίες.Για ενα απλο θεμα που άνοιξα οτι δεν ειμαι ικανοποιημενος προσωπικα απο καποιο ηλεκτρονικο κατάστημα και το έθεσα σαν θέμα συζήτησης μήπως κα ιαλλος εχει αντιστοιχα παράπονα,κάποιοι τους φαινεται τοσο παράξενο και θιχτηκαν λες και τους βρίσαμε το σπίτι.Εγω ειπα προσωπικα οτι δεν ειμαι ικανοποιημενος απο το e-shop ουτε απο την εξυπηρετηση ουτε απο τα προιόντα που εχω παραλάβει.Αλλος μπορει να ειναι ευχαριστημενος.Δυστυχως πάσχουμε απο νοοτροπία.... ...άκου να δεις τί γίνεται φίλε agonistis21 : Ξεκινάς ένα thread, τη στιγμή που υπάρχουν ήδη μπόλικα σχετικά, και δη όχι απλώς για το συγκεκριμένο κατάστημα (...το οποίο παρεμπιπτόντως ίσως και να έχει "την τιμητική του", σχετικά με το πόσα threads παραπόνων έχουν ανοιχτεί μέσα στα χρόνια για πάρτη του...), πολλών σελίδων συνήθως το καθένα. Για την ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια, τέτοια thread θα τα βρεις σε όλα τα μεγάλα σχετικά fora. Οπότε, ας πούμε ότι ένα πρώτο ("μικρό") φάουλ, είναι το ότι καν δεν έκανες τον κόπο να ποστάρεις "την δική σου εμπειρία", σε κάποιο από τα ήδη υπάρχοντα. Προσωπικά I don't give a rat's ass για το πλήθος των σχετικών υπαρχόντων threads, αλλά η πλειονότητα των μελών ενός forum δεν το βλέπει το ίδιο. Αναρωτιέμαι πάντως, γιατί να το κάνεις το νέο thread. Ίσως απλά επειδή δεν έχεις την "συνείδηση της αναζήτησης πρώτα" (που ορίζεται μέχρι και από τους κανονισμούς λειτουργίας όλων των forums). Και πάλι για 'μένα δεν είναι τόσο η ουσία αυτή, παρά το ίδιο σου το θέμα και πως θα το χειριστείς, αλλά ΕΙΝΑΙ ενδεικτικό μιας "νοοτροπίας" (...μιας και πρώτος έκανες λόγο για αυτή, ίσως και να με καταλάβεις). Η οποία επίσης δεν είναι, συνήθως, αρεστή από την πελιονότητα. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να το ξεκίνησες, θέλοντας σώνει και καλά να βάλεις (και να βγάλεις "οργή") τον συγκεκριμένο τίτλο. Ο οποίος είναι αρκετά "λογοτεχνικός" κι έντονος - κάνει μπαμ τεσπα. ...το μεγάλο πάντως πρόβλημα με την "κατάθεση των εμπειριών σου", ξεκινάει ακριβώς μετά από έναν τόσο βαρύγδουπο τίτλο, καθώς σύντομα όλοι οι συμμετέχοντες διακρίνουν "γενικολογίες", "ασάφειες", και, κυρίως, δείγματα του ότι έχουμε έναν άνθρωπο που στηλιτεύει συγκεκριμένα, τη στιγμή που ο ίδιος φαίνεται να έχει ευθύνη απέναντι στον ίδιο του τον εαυτό για τις καταναλωτικές του λειτουργίες. Κι αυτό, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, φαντάζομαι, "δεν κολλάει" ως σύνολο, ώστε να βγει ο πάσα-εις και να πει "μπράβο, όπως τα λες είναι και καλά κάνεις και τα λες". Όσο λοιπόν δίκαιο και αν έχεις, όσο κι αν είναι σκάρτο το περί ου ο λόγος κατάστημα, δεν μπορεί ο μέσος αναγνώστης που σε διαβάζει να μην ασχοληθεί ΚΑΙ με εσένα και τα δικά σου στραβά - εις ΥΠΕΡΒΑΣΗ ίσως των στραβών ενός καταστήματος, που Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΕΣΕΝΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ ΚΑΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ. Και όχι, δεν το κάνουν επειδή είναι "φίλα προσκείμενοι", "ονειροβατούντες", "άσχετοι", "μίσθαρνοί του", και διάφορα άλλα...Το κάνουν, επειδή όταν εσύ ξεκινάς να ψάξεις κάποιον/κάτι, το κάνεις με ΛΑΘΟΣ τρόπο, όπως με λάθος τρόπο χειρίζεσαι τις αγορές που θες να κάνεις, ακριβώς επειδή τα λες τόσο φάλτσα, που αν δεν σε ψέξουν, θα είναι σα να εμμέσως δικαιώνουν γενικά το συγκεκριμένο κατάστημα... Δυστυχώς στη συνέχεια και μάλιστα πολύ σύντομα, μπαίνεις σε μια...νοοτροπία (...) "αμυντική", και δη ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΑ αμυντική. ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΛΤΣΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ, αυτή η κακώς ορμώμενη αμυντική στάση που κρατάει, βουλώνοντας τ' αυτιά του, μη κοιτώντας να ξεχωρίσει τί ακριβώς του λένε και γιατί. Εν ολίγοις, κάνεις ΑΚΡΙΒΩΣ όπως πρώτος-πρώτος είπες για τους "ησοποϋποστηρικτές", λες και είπανε τίποτα για το σπίτι σου.......Με άλλα λόγια, όπως ο μέσος Έλληνας, δεν σηκώνεις "κριτική" αδερφέ, ούτε γι' αστείο. Και το χειρότερο, είναι ότι δεν σηκώνεις καν...χιούμορ (και δη πετυχημένο : αυτό που "πέταξε" ο Vrykolakas περί "Εθνικού ύμνου", θα ΕΠΡΕΠΕ να σε είχε κάνει και ΕΣΕΝΑ να γελάσεις, ακόμη κι αν γενικώς δεν συμφωνούσες μαζί του). Δυστυχώς ΚΑΙ εδώ όμως, επέδειξες...."ελληνουριά", και κατέφυγες σε δακτυλοδείξιμο και "περιφραστικούς χαρακτηρισμούς συμπεριφορών ατόμων γενικώς" που "κάνουν αυτό με τη ζωή τους - κάνουν το άλλο με τη ζωή τους". Κοντολογίς, ΕΝΤΕΛΩΣ λαϊκίστικη αντιμετώπιση, αντί τουλάχιστον να σεβαστείς το ότι συμμετέχεις σε μια online διαδικασία, και είναι ΑΠΡΕΠΕΣ να κάθεσαι και να εικοτολογείς για το τί ρόλο βαράει ο άλλος πίσω από οθόνες και πληκτρολόγια. Aκόμη κι αν είναι όπως ακριβώς τα φαντάζεσαι τα πράγματα, δεν παύει να είναι μέγα φάουλ να το χρησιμοποιείς στην κουβέντα σου. Κακώς λοιπόν επίσης το πας στο "μα εγώ απλά την άποψή μου κατέθεσα και πέσανε να με φάνε", προσπαθώντας να μειώσεις/"αγιοποιήσεις" τα όποια στραβά σου, μέσα από την "δικαιολογία" της πρόθεσης. Δεν έκρινε κανείς την πρόθεσή σου, το πώς το χειρίστηκες έκρινε. Mind you, ότι πολλοί από όσους σε "ειρωνεύτηκαν", είναι κατά τ' άλλα αξιόλογοι posters που ΔΕΝ συνηθίζουν τέοιο στυλ. ΑΥΤΟ θα πρέπει να σου πει κάτι επίσης. Όσο για το e-Shop, η "πλάκα" είναι ότι όντως έχει πέσει με τα χρόνια. Και ξεπέσει κι όλας. Και αναφορικά με την ποιότητα των προϊόντων που "ως κυρ-Μήτσος" που έλεγε κι ο arc, βάζει στο μαγαζί του -για την οποία ΚΑΚΩΣ δεν ανέφερε κανείς μέχρι τώρα ότι ΕΧΕΙ ευθύνη- αλλά το πήγε απλώς στο "δεν τα κατασκευάζει, απλά τα πουλάει", αλλά και με άλλες καταστάσεις. Δεκτό λοιπόν το ότι φέρνει (και) σκαρταδούρα για πούλημα. Και στεγνά, έχεις δίκιο στο συγκεκριμένο. Το χάνεις όμως, μέσα από τον γενικό σου τρόπο για τον οποίο είπαμε ήδη κι εγώ και άλλοι πολλά... Προτροπή μου, να μην αναλωθείς σε μία ακόμη "απαξιωτική άμυνα", απέναντι και στο δικό μου σεντόνι, αυτή τη φορά. Κι ούτε έχω ανάγκη να βγεις να "αυτομαστιγωθείς" (που πολύ κακώς έτσι το βλέπεις...) με το ν' αναγνωρίσεις κάτι. Κάνε το από μόνος σου ΕΣΤΩ, χωρίς να δώσεις λογαριασμό σε 'μένα. ΚΑΝ' ΤΟ ΟΜΩΣ. Για δικό σου καλό, όχι για δικό μου. Αλλιώς πάλι (δικαίωμά σου είναι εξ' άλλου), ξεκίνα ένα rant τύπου "κι αυτός ο μαλάκας με τον Ινδιάνο για αβατάρι που νομίζει ότι τα ξέρει όλα και μας σπάει και τ' αρχίδια με τη σεντονάρα του για να μας πει 2 παπαριές σε κείμενο 222 σειρών τί να μας πει; Μάλλον κανένας φραγκάτος ησοποτζόφιλος θα είναι που άλλη ζωή δεν έχει από την ονλάιν και γουστάρει να κράζει για να κράζει. Μπορεί να 'χει και κάτι χρόνια να γαμήσει. Μπορεί να 'ναι και 13χρονος". Κρίμα πάντως θα 'ναι, γιατί, μιας και δεν με ξέρεις, αλλά γιατί όχι να με μάθεις, είμαι ένας 43χρονος μη-φραγκάτος που δεν έχει καμμία σχέση συμφέροντος με το e-Shop που απλά θεωρεί ότι έτσι όπως έθεσες τις προσωπικές σου εμπειρίες, προσωπικά δεν θα συνιστούσα σε κανέναν να λάβει σοβαρά υπ' όψη του την ΔΙΚΗ ΣΟΥ "εμπειρία-καταγγελία", αλλά να ψάξει για άλλες που υπάρχουν και είναι πολύ πιο εμπεριστατωμένες και κυρίως ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ... Btw, έχω κα'να εξάμηνο να γαμήσω. Ούτε λίγο, ούτε πολύ, για την ηλικία μου - αλλά δεν έχει σχέση με το θέμα μας. Έτσι δεν είναι; 8
arc Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 καρα-offtopic Συννεφοπλύστη ευχαριστώ για την παρακάτω λέξη. Αγνοούσα την ύπαρξη της και είναι εκπληκτική. ..."μίσθαρνοί του"...
johnkal Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Σπαταλήστε κι' άλλο χρόνο. Αφού δε καταλαβαίνει, 1000 άτομα να πούνε το ίδιο θα επιμένει στο δικό του. Πρώτη φορά βλέπετε άτομο που να μη χαμπαριάζει;; agonisti δυστυχως σε διαβεβαιω ότι ο γιαλός δεν ειναι στραβος, αλλά στραβά αρμενιζεις. Μεχρι να αλλαξεις νοοτροπια καταναλωτη, θα εχεις παντα προβληματα με ολους οσους συναναστρεφεσαι, απο το Χ μαγαζι, μεχρι τον καστανα της γωνιας.Μεχρι τοτε .... "Γιατι δε φορας το κρανος σου;" Αυτό δεν είναι τίποτα. Υπάρχουν χειρότεροι καταναλωτές που είναι εφιάλτης των εμπόρων και ειδικά των υπαλλήλων που είναι και ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Μερικά παραδείγματα: α) κουτοπόνηροι που κάνουν φασαρία λέγοντας ψέμματα για να γλιτώσουν μερικά ευρώ απο υποτιθέμενη έκπτωση που δεν δικαιούνται β) ηλίθιοι που δεν αντέχουν να περιμένουν σε ουρά ταμείου βρίζοντας και σχολιάζοντας υπαλλήλους "είσαι αργός", "κάνε γρήγορα", "άντε κουνήσου ρε". γ) αργόσχολοι που κάθονται 2-3 ώρες κυριολεκτικά και ανακατεύουν ολόκληρα μαγαζιά χωρις σκοπό να πάρουν κάτι δ) τρελοί που με το που μπαίνουν πουλάνε πνεύμα χωρίς λόγο γιατί κάτι τους συνέβη πιο πριν ε) καθυστερημένοι με τρελές απαιτήσεις που αφού πάρουν κάτι στα πρήζουν για καιρό επειδή δε ξέρουν τι πήραν και πως λειτουργεί 2
washcloud Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 ...μπουγαδοσύννεφος, φίλε Αρκ. Μπουγαδοσύννεφος. Θα με υποχρεώσεις... ...και, παιδιά (με αφορμή τον αποπάνω Γιάννη), μην περνάτε στο άλλο άκρο, και τον "στολίζετε" (έστω και εμμέσως, αφήνοντας χώρο γι' αυτόν, σε τσουβάλι με λοιπούς λαμογιοκαταναλωτές...). Νταξ', μην τον βγάλουμε ΚΑΙ δαρμένο από πάνω. Στην βάση του, δεν έχει πολύ άδικο. Διάφορα από όσα είπε, ισχύουν (...όπως και τόσα άλλα κακά που ισχύουν,,,,κι ας μην τα είπε...). Τα είπε βέβαια είτε "υπερβολικά", είτε "στραβά", είτε δεν κοίταξε κι αυτός από μεριάς του κάποια πράγματα που όφειλε. Και σίγουρα δεν είναι μόνο ο πελάτης που έχει τα δίκια του. Και τα μαγαζιά έχουν, και οι υπάλληλοι έχουν, και λάθη γίνονται, και ανθρώπινα είναι, και τίποτα δεν είναι τέλειο κτλκτλ. Το θέμα είναι να μπαίνουν τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, και στην καλύτερη να καταλάβει/αποδεχτεί τα όποια σφάλματά του ο TS, χωρίς να τον "προκαλέσουμε" κι από πάνω... 2
dkmaster Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Τα πράγματα είναι απλά. Φταίει το e-shop για το χάλια after sales κομμάτι του και για το ότι δεν έχει stock ; - ΝΑΙ!!!!!!!!!! Φταίει το e-shop που οι περισσότερες εταιρίες με οθόνες δε δίνουν 0 pixel support και ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ προϊόντα επώνυμων εταιριών έχουν πρόβλημα ; - ΟΧΙ!!!!!!!!!!!! Τόσο απλά.
washcloud Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Ναι βρε, δεν φταίει άμεσα για τα ελαττωματικά. Αλλά κι εμείς σαν καταναλωτές, αν διαπιστώσουμε ότι ένα μαγαζί έχει την τάση να φέρνει πιο πολλές μπακατέλες από ένα άλλο, ε ΕΧΟΥΜΕ ευθύνη να το δακτυλοδείξουμε. Δεν έχουμε; Μπας δηλαδή και συμμαζευτούν και φέρνουν πιο ποιοτικό πράμμα, και δεν θα χρειάζεται να καταφεύγουμε σ' εγγυήσεις. ...και φυσικά, όταν το κάνουμε, να σιγουρευόμαστε πρώτα για την τάση αυτή (...εδώ αρχίζουν τα δύσκολα βέβαια - τα εύκολα είναι βάση 2-3 εμπειριών μας ν' αρχίσουμε το γενικόλογο θάψιμο κάτω από βαρύγουπες ταμπέλες...). Και να μην ποστάρουμε σε φάση "ήταν χαλασμένο. Εεεεε όχι, ΔΕΝ ΗΤΑΝ τελικά - αλλά είχε τάδε πίξελς που δεν τα κάλυπτε η εγγύηση και γενικά για 'μένα τον παίρνουν σ' αυτό το μαγαζί"....
johnkal Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) ...και, παιδιά (με αφορμή τον αποπάνω Γιάννη), μην περνάτε στο άλλο άκρο, και τον "στολίζετε" (έστω και εμμέσως, αφήνοντας χώρο γι' αυτόν, σε τσουβάλι με λοιπούς λαμογιοκαταναλωτές...). Νταξ', μην τον βγάλουμε ΚΑΙ δαρμένο από πάνω. Στην βάση του, δεν έχει πολύ άδικο. Διάφορα από όσα είπε, ισχύουν (...όπως και τόσα άλλα κακά που ισχύουν,,,,κι ας μην τα είπε...). Τα είπε βέβαια είτε "υπερβολικά", είτε "στραβά", είτε δεν κοίταξε κι αυτός από μεριάς του κάποια πράγματα που όφειλε. Και σίγουρα δεν είναι μόνο ο πελάτης που έχει τα δίκια του. Και τα μαγαζιά έχουν, και οι υπάλληλοι έχουν, και λάθη γίνονται, και ανθρώπινα είναι, και τίποτα δεν είναι τέλειο κτλκτλ. Το θέμα είναι να μπαίνουν τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, και στην καλύτερη να καταλάβει/αποδεχτεί τα όποια σφάλματά του ο TS, χωρίς να τον "προκαλέσουμε" κι από πάνω... Δεν τον στόλισα ούτε έχω σκοπό. Είπα πως δεν έχει νόημα να συνεχιστεί η κουβέντα εφόσον επιμένει στις απόψεις του μετά από τόσα παραδείγματα. Στο ίδιο τσουβάλι με τους υπόλοιπους κακούς καταναλωτές είναι. Οχι με την ίδια βαρύτητα.. αλλά είναι! Πρώτον για τον εαυτό του και δεύτερον για το κατάστημα. Αγοράζει με κλειστά μάτια χωρις να ψάξει τι παίρνει (κουρευτική μηχανή) και κράζει αναίτια το κατάστημα (για τα ελαττωματικά) με πιθανότητα να δωθούν λάθος εντυπώσεις για την εικόνα του. Όπως είπες και εσύ, ΟΛΟΙ κάνουμε λάθη. Το θέμα είναι να μαθαίνουμε μέσα απο αυτά και μην είμαστε ξεροκέφαλοι. Μακάρι ο φίλος να είναι περισσότερο τυχερός στις αγορές του! Το καλό του θέλω! Ούτε μετοχές στο e-shop έχω, ούτε υπάλληλος του είμαι, που και να ήμουν σιγά μη πουλιόμουν για ένα μισθό «πείνας» βγάζοντας το μαύρο - άσπρο. Ναι βρε, δεν φταίει άμεσα για τα ελαττωματικά. Αλλά κι εμείς σαν καταναλωτές, αν διαπιστώσουμε ότι ένα μαγαζί έχει την τάση να φέρνει πιο πολλές μπακατέλες από ένα άλλο, ε ΕΧΟΥΜΕ ευθύνη να το δακτυλοδείξουμε. Δεν έχουμε; Μπας δηλαδή και συμμαζευτούν και φέρνουν πιο ποιοτικό πράμμα, και δεν θα χρειάζεται να καταφεύγουμε σ' εγγυήσεις Πως γίνεται να έχει τάση; Όλα είναι θέμα τύχης* εφόσον μιλάμε για επώνυμα προϊόντα που θεωρητικά είναι αξιόπιστα. Με no name προϊόντα ΝΑΙ, θα μπορούσε να είχε ευθύνη το μαγαζί γιατί θα πρεπε να ήταν περισσότερο υποψιασμένο για το εμπόρευμα που έχει σκοπό να πουλήσει! Επειδή πολλοί επώνυμοι κατασκευαστές είναι παπάτζες και πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες δε φταίει ο έμπορος. Απο την άλλη τι να κάνει; Να μη φέρνει καποια επώνυμα και να φαίνεται «φτηνιάρης» χωρίς stock, μένοντας εκτός αγοράς; Αφού έχουμε μανία να Θεοποιούμε μάρκες και δίνουμε ένα κάρο λεφτά σε προϊόντα αντικειμενικά υπερκοστολογημένα (π.χ. iphone 6 που λυγίζει). Ως καταναλωτες έιμαστε υποχρεωμένοι να ψάχνουμε και να επιλέγουμε τις value for money αγορές. Διαφορετικά οι πιθανότητες να πάμε «κουβά» αυξάνονται! * Γνωρίζω άτομο που όποτε αγοράζει κινητό πέφτει σε ελαττωματικό. Μιλάμε για πάνω απο 6-7 φορές.. διάφορετικής μάρκας και αγορασμένα από διαφορετικά μαγαζιά! Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου 2014 από johnkal
kage Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Οι ηλεκτρονικές συσκευές να ξέρετε πως έχουν ποιότητα Α,B,C κτλπ Ανάλογα με την ποιότητα πάει και η τιμή τους. Βεβαια ο καταναλωτής ποτε δεν θα μάθει τη ποιότητα είναι αυτό που αγόρασε εκτος αν ψάξει με το SN αλλα και πάλι αμφιβάλω αν θα βρει την ποιότητα. Ένα κατάστημα επιλεγει τι θα αγοράσει αν πουλήσει Α ποιότητα μικρο κέρδος καθώς θα το αγοράσει ακριβά από τον προμηθευτή. Αν αγοράσει Β μεγαλύτερο κέρδος κτλπ... Πολλά καταστήματα που δίνουν δικια τους εγγύηση παίζουν πολύ με την ποιότητα. Το e-shop με έχει απογοητεύσει πολλές φορές κατά το παρελθόν. Θυμάμαι μια φορα που χάλασε ένα σκληρος δίσκος για έλεγχο και για έκδοση πιστωτικού χρειαστηκαν 35 μέρες , πολλά τηλεφωνα και επισκέψεις από το μαγαζί τους.. ποιος το λεει αυτο?!?!? το αν δεινουν με εγγυηση ή οχι ειναι δικο τους θεμα εφοσον το αναφερουν.αν εχεις πωλησεις σε παιρνει να πουλας δικια σου εγγυηση(βλεπε iphone,laptop eshop,turbox κινεζιες,κωτσοβολος κτλ.) τωρα χρηστης του ινετ και να μην ξερει οτι το eshop(εφτιαξαν το pc1,πλus4u,vfs για καβατζα και τριγωνικες πωλησεις(φορολογικα)) εκανε εδω και χρονια αιτηση για πτωχευση? @ts ειναι δυνατον να ανοιγεις ποστ να κραξεις και να μην θυμασαι για ποιο λογο τα χεις μαζι τους?προφανως και εβαλες σαλτσα...
washcloud Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Kάτσε Γιάννη γιατί κάπου σ' έχασα : λέμε ότι ο (κάθε) agonistis έχει υποχρέωση (απέναντι στον εαυτό του) να ρίχνει και μια ματιά σε ρηβιούζ/να κάνει μια έρευνα αγοράς πριν προβεί σε αγορές που θα του σπάσουν τα μπιπ - ΑΛΛΑ ένα μαγαζί δεν έχει υποχρέωση (απέναντι στους πελάτες του, αλλά ΚΑΙ στο ίδιο του - για την βιωσιμότητά του) να κάνει το ίδιο ώστε ν' αποφεύγει να βάζει στα ράφια του "γνωστά σαπάκια", αλλά να κουβαλάει/διαφημίζει ό,τι κάτσει στο διάβα του, κι από 'κει και πέρα το μπαλάκι να πηγαίνει μόνο στον πελάτη, ο οποίος "ας πρόσεχε"; Αν κάνει έτσι, τότε δικαιολογημένος είναι κάποιος που θα βγει να πει εγώ δεν παίρνω άλλο από το (κάθε) e-Shop, διότι δεν κάνει εμπόριο, αλλά ρουλέτα...(χωρίς "διθυραμβικούς" τίτλους όμως). Κάτσε, γιατί αν το πάμε έτσι, θα μπει ο TS και θα αρχίζει να μας στολίζει εκείνος τώρα και θα 'χει και δίκιο... 1
GPOWERR Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Απορω που καθεστε και ασχολειστε με ενα thread το οποιο ξεκινησε απο τον t.starter,την πρωτη μερα που εγινε μελος στο ινσομνια και με αποκλειστικο σκοπο να δυσφημισει ενα καταστημα.Ο συνδυασμος του τιτλου,της ημερομηνιας εγγραφης μελους και του πρωτου ποστ του(και των υπολοιπων απαντησεων του)τα λενε ολα....Αρκετη δυσφημηση εχει φαει απο μονο του,λογω της πολιτικης του και των λαθων του σε σχεση με το after sales support,τα τελευταια χρονια.Πυροβολωντας το ετοιμοθανατο αλογο του στερουμε την πιθανοτητα της ανανηψης και ιασης...
washcloud Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 ...τώρα κάνεις σαν τον TS όμως, που το γύρναγε σε "no-lifers του διαδικτύου", "είρωνες", "υποστηρικτές του μεγαλομάγαζου"... Τί να κάνουμε, τώρα γράφτηκε, γι' αυτό γράφτηκε (για να χώσει, επειδή όπως είπε έχει στραβώσει). Έχει κα'να δίκιο σε αυτά που λέει όμως; Ή να μείνουμε στη σιγουριά της συνωμοσιολογίας του πίσω μέρους του μυαλού μας; Τεσπα, άκρη δε βγάζει κανείς με 'σας (Έλληνες κι από τις δυο μεριές, που δείχνουν τον άλλον και λένε "μα κοίτα την καμπούρα του!"...). Αποχωρώ και πάω να εισπράξω, καθώς είδε η δικιά μου το ποστάρισμά μου στο #63 και...ευαισθητοποιήθηκε (...οπότε εμένα μια χαρά μου βγήκε εμένα η ενασχόληση με το παρόν θρεντ). Άντε και στο δικό σας (κάτω) κεφαλάκι!
GPOWERR Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Το μονο που εκανα ηταν να περιγραψω τεκμηριωμενα αυτο που σκεφτηκα...κατι που ο TS δεν εκανε οταν ανοιξε το παρον θεμα...και .κατι που εσυ θα κανεις μετα την συνταξη του #63
anonymous-root Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 anonymos-root δεν εχω αναγκη την βοηθεια ενος ψυχολόγου.Οχι οτι αν ειχα θα ηταν κακο.Εξαλλου πολυς κοσμος το εχει αναγκη.Αναγκη ψυχιατρου ομως θες εσυ.Εμενα η ζωη μου δεν ειναι το ιντερνετ.Εχω πολυ σοβαρα πραγματα να ασχοληθω.Απο οτι καταλαβαινω η ζωη σου ειναι τα ξυπνητζιδικα σχολια και τα Like.Aπο αυτα παιρνεις νοημα.Γιαυτο και ουτε ενα σχολιο σου δεν απαντησες σοβαρα ασχετα αν συμφωνεις και απαντας σαν 15χρονο.Εκτος και αν εισαι.Γιαυτο σου λεω κανε μια επισκεψη σε κανα γιατρο για να σε καθοδηγησει λιγο,μπας και λυσεις το προβλημα της αυτοπεποιθησης σου.. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Φίλε δυστυχώς είμαι ανασφάλιστος, οπότε γιατρός γιοκ. Σορρυ. Από ότι βλέπω εσύ έχεις θέμα αυτοπεποίθησης, για αυτό ξεσπάς σε φόρουμ με άκυρα θέματα μπας και βρεις το (άνυπαρκτο) δίκιο σου. Στο είπαν όλοι εδώ, αλλά η περιπτωση σου είναι βαριά, οπότε δε θες να το καταλάβεις. Οπότε αρχίζεις τις προσωπικές επιθέσεις (περί αυτοπεποίθησης. Θα μπορούσε να είναι τίτλος βιβλίου φιλοσοφίας). Πρέπει να ξέρεις επίσης, ότι σοβαρά σχόλια, μπορούν να γίνουν σε σοβαρά τόπικ. Από εκεί και πέρα το σύνολο θα απαντάει όχι μόνο ως 15χρονο, αλλά και ως 5χρόνο. Αν και νομίζω ότι τα παιδάκια θα κατανοούσαν το άκυρο των λεγόμενων σου, στο πρώτο ποστ. Τέλος, θα κάνω λάικ στο σχόλιο σου. Μου άρεσε. Θα είναι από τις ελάχιστες φορές που κάνω λάικ (ίσως και η πρώτη). edit: Εφόσον θέλεις σοβαρή απάντηση, διάβασε το πόστ 63 του washcloud, το οποιο με καλύπτει. Ο washcloud είχε το χρόνο και την όρεξη να σου απαντήσει σοβαρά και τεκμηριωμένα. Έχω μεγάλη απορία πάντως, εάν θα λάβεις καθόλου υπόψη σου αυτά που έγραψε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις