Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής σε πρόγραμμα πληροφορικής και ψάχνω αυτόν τον καιρό για θέμα διπλωματικής. Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια ενδεικτικά θέματα? Με ενδιαφέρει κυρίως το κομμάτι του web development αλλά δεν μπορώ να βρώ κάτι.

Δημοσ.

Καλησπέρα, είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής σε πρόγραμμα πληροφορικής και ψάχνω αυτόν τον καιρό για θέμα διπλωματικής. Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια ενδεικτικά θέματα? Με ενδιαφέρει κυρίως το κομμάτι του web development αλλά δεν μπορώ να βρώ κάτι.

Η σχολή δεν εχει default κατευθύνσεις ή λιστα με τα θέματα που εχουν πάρει άλλοι φοιτητές;

Δημοσ.

Δεν έχω μιλήσει ακόμα με καθηγητή γιατί θέλω να έχω κάτι να προτείνω πρώτα. Κάποιοι καθηγητές έχουν δώσει προτεινόμενα θέματα τα οποία όμως δεν τα βρήκα ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα, γενικά απότι έχω καταλάβει ο καθένας προτείνει κάτι δικό του.

Δημοσ.

Δεν έχω μιλήσει ακόμα με καθηγητή γιατί θέλω να έχω κάτι να προτείνω πρώτα. Κάποιοι καθηγητές έχουν δώσει προτεινόμενα θέματα τα οποία όμως δεν τα βρήκα ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα, γενικά απότι έχω καταλάβει ο καθένας προτείνει κάτι δικό του.

οπως παντα οταν σκεφτομουν να κανω μεταπτυχιακο θελανε να κανω σε αντικειμενο που θα μπορουσαν να αξιοποιησουν μετεπειτα σε δικα τους πονηματα. προσωπικα εμμενε σε οτι σου αρεσει ,αν και δεν ειμαι στο τομεα που εισαι επειδη ειμαι tech fan θα προτεινα να κανεις κατι πλευρα των browser πχ συμπιεση στο υλικο και αποσυμπιεση στον υπολογιστη του χρηστη οπως ενα rar πχ

Δημοσ.

οπως παντα οταν σκεφτομουν να κανω μεταπτυχιακο θελανε να κανω σε αντικειμενο που θα μπορουσαν να αξιοποιησουν μετεπειτα σε δικα τους πονηματα. προσωπικα εμμενε σε οτι σου αρεσει ,αν και δεν ειμαι στο τομεα που εισαι επειδη ειμαι tech fan θα προτεινα να κανεις κατι πλευρα των browser πχ συμπιεση στο υλικο και αποσυμπιεση στον υπολογιστη του χρηστη οπως ενα rar πχ

 

 

Και πού είναι το μεμπτό με την μετέπειτα αξιοποίηση;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανενα προβλημα απλα δυσκολευει τον σπουδαστη πιο πολυ να βρει θεμα. Στο ιδιο σημειο ειμαι κι εγω αν κι μαλλον καταληξαμε με ενα θεμα που προτεινε ενας καθηγητης αν κι δεν ειναι 100% στα ενδιαφεροντα μου ειναι οτι πιο κοντα στα δικα μου γουστα. Γενικα ρωτα 2-3 καθηγητες που σου αρεσαν στο μαθημα για θεματα κι διαλεξε ενα που ειναι πιο κοντα στα γουστα σου .

Επεξ/σία από Asmodeus21
Δημοσ.

Και πού είναι το μεμπτό με την μετέπειτα αξιοποίηση;

 

εξαρτάται τι αξιοποιηση, αν εμβαθύνει σε ένα θέμα απο αυτά που έγραψε ο φοιτητής σε δική του δημοσιευση, οκ. Αν θέλει να βγάλει ένα βιβλίο και βάζει τους φοιτητές να του γράψουν το κάθε κεφάλαιο, χωρίς να κάνει αυτος τιποτα, βγάζει χρήματα απο την δική τους δουλεια.

Δημοσ.

εξαρτάται τι αξιοποιηση, αν εμβαθύνει σε ένα θέμα απο αυτά που έγραψε ο φοιτητής σε δική του δημοσιευση, οκ. Αν θέλει να βγάλει ένα βιβλίο και βάζει τους φοιτητές να του γράψουν το κάθε κεφάλαιο, χωρίς να κάνει αυτος τιποτα, βγάζει χρήματα απο την δική τους δουλεια.

  

 

Σωστοοοσςςςςςς

 

 

Τώρα τελευταία παίζει πολύ να τα δίνεις και να τη γράφουν άλλοι τη διπλωματική

True true

Δημοσ.

εξαρτάται τι αξιοποιηση, αν εμβαθύνει σε ένα θέμα απο αυτά που έγραψε ο φοιτητής σε δική του δημοσιευση, οκ. Αν θέλει να βγάλει ένα βιβλίο και βάζει τους φοιτητές να του γράψουν το κάθε κεφάλαιο, χωρίς να κάνει αυτος τιποτα, βγάζει χρήματα απο την δική τους δουλεια.

 

 

Το ένα άκρο από αυτά που λες δεν είναι για διπλωματική μεταπτυχιακού επιπέδου. Δηλαδή, δεν κάνει κανείς διπλωματική σε μεταπτυχιακό απλά μεταφράζοντας ένα βιβλίο. Ή, δεν γράφει κανείς βιβλίο βασιζόμενος σε διπλωματικές μεταπτυχιακού (αυτό δείχνει ότι δεν γνωρίζεις και πώς γράφονται τα επιστημονικά βιβλία). Οπότε, είναι άκυρο το επιχείρημά σου. 

 

Και έτσι, ξαναρωτάω. Που το μεμπτό να αξιοποιήσει κανείς μετέπειτα (σε μεγαλύτερη βαθμίδα από μεταπτυχιακού φοιτητή) τα αποτελέσματα μίας διπλωματικής εργασίας μεταπτυχιακού; 

 

 

Τι θαρρεί πως κάνει ένας φοιτητής στο μεταπτυχιακό του; Το πολύ - πολύ να κάνει validation κάποιων πτυχών μίας open ended έρευνας (που είναι και το πιο risky). Στην καλύτερη, απλά κάνει validation κάποιων αποτελεσμάτων από έρευνα που ήδη είναι γνωστό το αποτέλεσμα. 

Δημοσ.

Το ένα άκρο από αυτά που λες δεν είναι για διπλωματική μεταπτυχιακού επιπέδου. Δηλαδή, δεν κάνει κανείς διπλωματική σε μεταπτυχιακό απλά μεταφράζοντας ένα βιβλίο. Ή, δεν γράφει κανείς βιβλίο βασιζόμενος σε διπλωματικές μεταπτυχιακού (αυτό δείχνει ότι δεν γνωρίζεις και πώς γράφονται τα επιστημονικά βιβλία). Οπότε, είναι άκυρο το επιχείρημά σου. 

 

Και έτσι, ξαναρωτάω. Που το μεμπτό να αξιοποιήσει κανείς μετέπειτα (σε μεγαλύτερη βαθμίδα από μεταπτυχιακού φοιτητή) τα αποτελέσματα μίας διπλωματικής εργασίας μεταπτυχιακού; 

 

 

Τι θαρρεί πως κάνει ένας φοιτητής στο μεταπτυχιακό του; Το πολύ - πολύ να κάνει validation κάποιων πτυχών μίας open ended έρευνας (που είναι και το πιο risky). Στην καλύτερη, απλά κάνει validation κάποιων αποτελεσμάτων από έρευνα που ήδη είναι γνωστό το αποτέλεσμα. 

θετεις και ξαναθετεις το παραπανω ερωτημα ,να αναφερω ωστοσο οτι εξαρταται απο τον κλαδο σπουδων πως μπορει να αξιοποιησει ενας καθηγητης την μεταπτυχιακη σου ερευνα,πχ στο τομεα φιλολογιας ω ναι ειναι πολυ ευκολο να βγαλει μεταφραση απο τα πονηματα των φοιτητων του ,ή αναλυση ενος εργου αρχαιου συγγραφεα στηριζομενος σε πολλαπλες αναλυσεις μεταπτυχιακων. δεν ειναι μονο οι θετικες επιστημες που δινουν μεταπτυχιακα,παρεπιμπτοντως στην ελλαδα ειναι ενας κλειστος κυκλος που αυτοαναγνωριζονται σε φορουμ κλπ αναμεταξυ τους χωρις να δημοσιευσουν ποτε στην ευρυτερη πανεπιστημιακη κοινοτητα, δεν θα δεις συνηθως επιστημονικα αρθρα τους σε επιστημονικα περιοδικα αλλα σε δημοσιευσεις και φορουμ εντος ελλαδας ,δεν θα το αναλυσω βαθυτερα ως παρολιγον μεταπτυχιακος και δη  πτυχιουχος σε δυο τομεις ανεξαρτητους ειχα την τυχη να δω το θεμα ευρυτερα και στην ελλαδα και στο εξωτερικο και να και στην ελλαδα οι γνωσεις μου ηταν ευρυτερες στο αντικειμενο ,στην αγγλια ηταν ποιο στοχευμενες στο τομεα εργασιας μετεπειτα.οπως και να χει νομιζω στο κυριως ερωτημα σου σου εχω απαντησει

Δημοσ.

Το ένα άκρο από αυτά που λες δεν είναι για διπλωματική μεταπτυχιακού επιπέδου. Δηλαδή, δεν κάνει κανείς διπλωματική σε μεταπτυχιακό απλά μεταφράζοντας ένα βιβλίο. Ή, δεν γράφει κανείς βιβλίο βασιζόμενος σε διπλωματικές μεταπτυχιακού (αυτό δείχνει ότι δεν γνωρίζεις και πώς γράφονται τα επιστημονικά βιβλία). Οπότε, είναι άκυρο το επιχείρημά σου. 

 

 

 

αυτο που ανεφερα γνωρίζω στην πράξη ότι γίνεται.

Δεν μπορώ να φαντάστώ ότι και στην real life εισαι τόσο απολυτος και ξερολας, έδω πάντως έχεις καταφέρει να είσαι απο τους πιο εκνευριστικούς σχολιαστές...

Δημοσ.

αυτο που ανεφερα γνωρίζω στην πράξη ότι γίνεται.

Δεν μπορώ να φαντάστώ ότι και στην real life εισαι τόσο απολυτος και ξερολας, έδω πάντως έχεις καταφέρει να είσαι απο τους πιο εκνευριστικούς σχολιαστές...

 

 

Απόλυτη απάντηση στο ερώτημα. Γιατί, φυσικά, το εάν αυτά που λες έχουν βάση ή όχι εξαρτάται από το πόσο σε εκνευρίζουν οι απαντήσεις των άλλων. 

 

 

Και μην ξεχνάμε ότι ένα επιστημονικό βιβλίο βγαίνει από μεταπτυχιακές διπλωματικές. 

 

Εν κατακλείδι, αυτό που λες για δημοσίευση βιβλίων δεν ισχύει. 

 

 

 

θετεις και ξαναθετεις το παραπανω ερωτημα ,να αναφερω ωστοσο οτι εξαρταται απο τον κλαδο σπουδων πως μπορει να αξιοποιησει ενας καθηγητης την μεταπτυχιακη σου ερευνα,πχ στο τομεα φιλολογιας ω ναι ειναι πολυ ευκολο να βγαλει μεταφραση απο τα πονηματα των φοιτητων του ,ή αναλυση ενος εργου αρχαιου συγγραφεα στηριζομενος σε πολλαπλες αναλυσεις μεταπτυχιακων. δεν ειναι μονο οι θετικες επιστημες που δινουν μεταπτυχιακα,παρεπιμπτοντως στην ελλαδα ειναι ενας κλειστος κυκλος που αυτοαναγνωριζονται σε φορουμ κλπ αναμεταξυ τους χωρις να δημοσιευσουν ποτε στην ευρυτερη πανεπιστημιακη κοινοτητα, δεν θα δεις συνηθως επιστημονικα αρθρα τους σε επιστημονικα περιοδικα αλλα σε δημοσιευσεις και φορουμ εντος ελλαδας ,δεν θα το αναλυσω βαθυτερα ως παρολιγον μεταπτυχιακος και δη  πτυχιουχος σε δυο τομεις ανεξαρτητους ειχα την τυχη να δω το θεμα ευρυτερα και στην ελλαδα και στο εξωτερικο και να και στην ελλαδα οι γνωσεις μου ηταν ευρυτερες στο αντικειμενο ,στην αγγλια ηταν ποιο στοχευμενες στο τομεα εργασιας μετεπειτα.οπως και να χει νομιζω στο κυριως ερωτημα σου σου εχω απαντησει

 

 

Αυτό που λες για τον "κλειστό κύκλο" σε ποιους αναφέρεσαι; Στους φοιτητές; Στους διδάσκοντες; 

 

Επίσης, κάνε ένα κόπο και βάζε σημεία στίξης. Εάν ο πρώτος σου κλάδος ήταν φιλολογικά τότε δεν απορώ που έχεις τέτοιες απόψεις για κλειστούς κύκλους. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...