Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
voltmod

Το πρώτο υβριδικό της Lamborghini πιάνει τα 320 χλμ/ώρα και αποδίδει 910 ίππους

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με 270 ίππους μπορείς να πλησιάσεις τα 300

 

Μια amg χωρίς κόφτη σίγουρα τα περνάει

Ο κινητήρας αυτός (αν είναι ο ίδιος) είναι από gallardo πρώτα μετά μπήκε detuned σε r8, αλλά το fsi είναι τεχνολογία της audi

 

Στο group γενικά παίζουν τράμπες,τη Porsche την έχουν αφήσει στην απόξω

καλά audi,vw,skoda,seat,porsche,lamborghini,bentley και buggati είναι ίδιος όμιλος οπότε μοιράζονται την ίδια τεχνολογία αλλά χρησιμοποιούν διαφορετική ποιότητα υλικών(πρωτογενή οι μεν ανακυκλωμένα οι δε κλπ) και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό η καθε μια.

η τεχνολογία μάλλον της audi είναι αλλά και τα δύο αμάξια ξεκίνησαν το 2003 με το r8 να λέγεται lemans τότε στα 600 άλογα με πεντάλιτρο κινητήρα διπλά υπερτροφοδοτούμενο

οι 270 ίπποι είναι σχετικοί με τις στροφές που βγαίνουν κατεπέκταση και η ροπή που θα έχει,με το βάρος του οχήματος,με την αντίσταση του αέρα,την μέθοδο τροφοδοσίας του κινητήρα,το σύστημα μετάδοσης και πάει λέγοντας....... η veyron ζυγίζει 1888 κιλά,όχι λίγα, έχει τετρακίνηση και φαντάζομαι θα έχει και αυξημένη καθοδική δύναμη σαν αμάξι.

η ιπποδύναμη δεν επιρεάζει πάντα το ίδιο τα αμάξια πχ του πατέρα μου το passat που είναι 1800cc και 135 άλογα φτάνει τα 220 μετά απο πολύ δρόμο ενώ εμένα το δικό μου starlet 1300cc 180hp που ζυγίζει και πολύ λιγότερο βγάζει 230(GPS) πιο γρήγορα μεν αλλά μέχρι εκεί.

 

το τί χιλιόμετρα θα βγάλει σε σχέση με τα άλογα είναι περίπλοκο πράγμα,και κάτι βενζηνοκίνητα τηλεκατευθυνόμενα που είναι κάτω απο 5 άλογα πάνε και 80km/h

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγα μη πιανουν 400 τα στοκ amg...η αντισταση του αερα ειναι bitch υψωμενη στην 3η...οποτε οσο ανεβαινουν τα χλμ θες πολλη περισσοτερη ισχυ για να την αντιμετωπισεις...

 

 

Δεν είπα ότι φτάνουν 400, αλλά τα 350 θα μπορούσαν να τα πλησιάσουν αυτοκίνητα με 600 ίππους

 

Εντάξει ανεβαίνει δυσανάλογα η ιπποδύναμη όσο αυξάνονται τα χλμ, αλλά γίνεται

 

Επίσης παίζουν ρόλο κι άλλα πράγματα εκτός της ιπποδύναμης

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ferraropoihsh ....

Φιλαράκι τα Greeklish απαγορεύονται. Και μη κάτσεις να απαντήσεις μα μου σου του, τα Greeklish απαγορεύονται.

 

Υ.Γ: Ψηφίστε με για mod, για ένα λαμπρότερο insomnia.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάλι μου θυμίζει αυτό, δεν ξέρω γιατί http://www.lamborghini.com/en/masterpieces/miura/#!slide/3906

 

Α, και έλεγα ότι τρελάθηκα και μόνο εμένα μου έφερνε σε Miura, όλο για Ferrari ακούω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμμ.... Δε μου κανει εντύπωση το αμάξι... 1000 φορές καλυτερο το model S του υπερμέγιστου Elon Musk, η Tesla απέδειξε με τον καλυτερο τροπο οτι τα ηλεκτρικά και οχι τα υβριδικά ειναι το μέλλον, με 1,2 sec περισσότερα απ οτι τούτο εδω τα 0-100, αλλα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο κόσμημα το model S και η τιμή του οχι απαγορευτική για εναν μεσοαστό της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, αυτονομία κινητήρα περί τα 450 χιλιόμετρα και χρόνος φόρτισης 40 λεπτά σε τριφασικό και 6 ώρες σε απλή παροχή 220 V είναι ενα αμάξι που σε βάζει σε σκέψεις οτι η εποχή του μαύρου χρυσού φτάνει σιγα - σιγά στο τελος της και μαζι με αυτή και ο αμερικανικός υπέρ καπιταλισμός που ειναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη βαριά βιομηχανία του κάρβουνου και του υδρογονάνθρακα...

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα συγκεκριμένα υβριδικά αν κινείσαι σε τέτοιους ρυθμούς θα συνεχίσουν να έχουν αυτή την αυτονομία; 

 

και τα 40 λεπτά φόρτιση σου φαίνεται λίγο; 

 

θεωρώ ότι ο συνδυασμός βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα είναι το άμεσο τουλάχιστον μέλλον, ειδικά από τη στιγμή που έπαψε να υπάρχει μόνο σε prius και συναφή αδιάφορα μοντέλα

 

αλλά η βενζίνη γενικά θα μας συντροφεύει για πολλά χρόνια ακόμα και μάλλον για όσο ζούμε

 

είναι και θέμα οικονομικών συμφερόντων άλλωστε 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>τα συγκεκριμένα υβριδικά αν κινείσαι σε τέτοιους ρυθμούς θα συνεχίσουν να έχουν αυτή την αυτονομία; </p> <p> </p> <p>και τα 40 λεπτά φόρτιση σου φαίνεται λίγο; </p> <p> </p> <p>θεωρώ ότι ο συνδυασμός βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα είναι το άμεσο τουλάχιστον μέλλον, ειδικά από τη στιγμή που έπαψε να υπάρχει μόνο σε prius και συναφή αδιάφορα μοντέλα</p> <p> </p> <p>αλλά η βενζίνη γενικά θα μας συντροφεύει για πολλά χρόνια ακόμα και μάλλον για όσο ζούμε</p> <p> </p> <p>είναι και θέμα οικονομικών συμφερόντων άλλωστε </p>

Κοίτα αν σκεφτείς ότι έχεις 380 άλογα και δε θα ξανά πληρώσεις ποτέ στη ζωή σου βενζίνη και έχεις και αυτονομία 450 km τότε ναι τα 40 λεπτα ειναι λίγα... Εξάλλου 450 km αυτονομίας σε ένα ταξίδι συνεπάγεται ότι οδηγάς περίπου 5 h οπότε ανά 5 h οδήγησης το να ξεκουράζεσαι και 40 λεπτα να πιείς ένα καφεδάκι και να φορτίσεις το αμάξι σου έχοντας άλλα 450 km να ξανα διανύσεις... Ε δεν είναι και τραγικό... :) ""Διανύεις δηλαδή εννιακόσα χιλιόμετρα χωρίς να πληρώσεις ούτε 1 € σκέψου το""

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά audi,vw,skoda,seat,porsche,lamborghini,bentley και buggati είναι ίδιος όμιλος οπότε μοιράζονται την ίδια τεχνολογία αλλά χρησιμοποιούν διαφορετική ποιότητα υλικών(πρωτογενή οι μεν ανακυκλωμένα οι δε κλπ) και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό η καθε μια.

η τεχνολογία μάλλον της audi είναι αλλά και τα δύο αμάξια ξεκίνησαν το 2003 με το r8 να λέγεται lemans τότε στα 600 άλογα με πεντάλιτρο κινητήρα διπλά υπερτροφοδοτούμενο

οι 270 ίπποι είναι σχετικοί με τις στροφές που βγαίνουν κατεπέκταση και η ροπή που θα έχει,με το βάρος του οχήματος,με την αντίσταση του αέρα,την μέθοδο τροφοδοσίας του κινητήρα,το σύστημα μετάδοσης και πάει λέγοντας....... η veyron ζυγίζει 1888 κιλά,όχι λίγα, έχει τετρακίνηση και φαντάζομαι θα έχει και αυξημένη καθοδική δύναμη σαν αμάξι.

η ιπποδύναμη δεν επιρεάζει πάντα το ίδιο τα αμάξια πχ του πατέρα μου το passat που είναι 1800cc και 135 άλογα φτάνει τα 220 μετά απο πολύ δρόμο ενώ εμένα το δικό μου starlet 1300cc 180hp που ζυγίζει και πολύ λιγότερο βγάζει 230(GPS) πιο γρήγορα μεν αλλά μέχρι εκεί.

 

το τί χιλιόμετρα θα βγάλει σε σχέση με τα άλογα είναι περίπλοκο πράγμα,και κάτι βενζηνοκίνητα τηλεκατευθυνόμενα που είναι κάτω απο 5 άλογα πάνε και 80km/h

 

κάπου ενδιάμεσα υπάρχει και κάτι που λέγεται αεροδυναμική..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το βρηκα γιατι πιανει τοσα λιγα χιλιομετρα με τοσα πολλα αλογα !

ειναι multitasking !

ο καθε τροχος μπορει να πιασει 320 χμ/ω προς ξεχωριστη κατευθυνση !

 

παντως ειναι ασχημο για λαμποργκινι , οπως σημειωθηκε και παραπανω ,πολυ αμερικαν το design .σαν corvette ειναι . 

 

θυμηθηκα και ενα αλλο τουμπανο αυτοκινητο , με πανω απο 1000 αλογα , για δρομο κανονικο , οχι πιστας . 

θυμαμαι οτι υπολογισαμε την καταναλωση απο τα στοιχεια που παρεθεταν τα αρθρα , και το ντεποζιτο μολις εφτανε για 5 λεπτα σε full speed , 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία είναι αλλά δε μοιάζει με Lamborghini. Αν δεν είχε το σηματάκι μπροστά όλοι θα έλεγαν οτι είναι Ferrari.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως την βρίσκω υπέροχη. Τεχνολογία του αύριο με σχεδιαστικές επιρροές από supercars του 60 & 70. Λίγο πιο διακριτική, όχι το κραυγαλέο που μας έχει συνηθίσει η Lamborghini.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμμ.... Δε μου κανει εντύπωση το αμάξι... 1000 φορές καλυτερο το model S του υπερμέγιστου Elon Musk, η Tesla απέδειξε με τον καλυτερο τροπο οτι τα ηλεκτρικά και οχι τα υβριδικά ειναι το μέλλον, με 1,2 sec περισσότερα απ οτι τούτο εδω τα 0-100, αλλα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο κόσμημα το model S και η τιμή του οχι απαγορευτική για εναν μεσοαστό της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, αυτονομία κινητήρα περί τα 450 χιλιόμετρα και χρόνος φόρτισης 40 λεπτά σε τριφασικό και 6 ώρες σε απλή παροχή 220 V είναι ενα αμάξι που σε βάζει σε σκέψεις οτι η εποχή του μαύρου χρυσού φτάνει σιγα - σιγά στο τελος της και μαζι με αυτή και ο αμερικανικός υπέρ καπιταλισμός που ειναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη βαριά βιομηχανία του κάρβουνου και του υδρογονάνθρακα...

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

 

 

και φυσικα εκει που θα κατσεις για τον καφε σου θα πας και θα τους πεις, πειτε που που ειναι η τριφασικη παροχη σας να φορτισω το αμαξι...

και επισης μετα απο 5 ωρες(βασανιστικης οδηγησης) γιατι θα πηγαινεις με 90 και θα σε περνανε και οι μυγες, μαλλον θα θες να πεταξεις το αμαξι στα σκουπιδια...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.