Προς το περιεχόμενο

Το πρώτο υβριδικό της Lamborghini πιάνει τα 320 χλμ/ώρα και αποδίδει 910 ίππους


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απ'οτι διαβασα στο seriouswheels παντως, ο ηλεκτροκινητηρας μπορει να βγαλει "μονο" 300 αλογα, να φτασει μεχρι τα ~130χλμ/ω (78kmph) για ~50χλμ (31m). Τριχες imho, τη στιγμη που η ηλεκτροκινητη sls πιανει περιπου τα διπλα, και ας μην εχει κανονικο κινητηρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς επειδή δεν είναι στο αντικείμενό του δεν ανεβαίνουν τέτοια που λες αλλά πιο γενικά όπως αυτό που ανέβηκε.

όταν ανεβαίνουν νέα σχετικά με συμφωνίες Apple, Google για εκδόσεις των Mobile λειτουργικών τους σε κινητά έχει σχέση.

 

αυτό που λέει τώρα είναι που δεν έχει σχέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάπου ενδιάμεσα υπάρχει και κάτι που λέγεται αεροδυναμική..

και εγώ στο πόστ μου δεν αναφέρω ούτε καθοδική δύναμη ούτε αντίσταση του αέρα ε.......... εκτός και αν δεν έχουν να κάνουν με τον αέρα αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

που ειναι οι apple-haters να γραψουν "σιγα το EVO μου με τα μισα λεφτα και πληρως παραμετροποιησιμο απο τον μητσο τον μαστορα, βγαζει 1500 ιππους και ειναι 2" πιο γρηγορο"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγώ στο πόστ μου δεν αναφέρω ούτε καθοδική δύναμη ούτε αντίσταση του αέρα ε.......... εκτός και αν δεν έχουν να κάνουν με τον αέρα αυτά.

 

Όταν αναφέρεισ κάτι τέτοιο,

 

η ιπποδύναμη δεν επιρεάζει πάντα το ίδιο τα αμάξια πχ του πατέρα μου το passat που είναι 1800cc και 135 άλογα φτάνει τα 220 μετά απο πολύ δρόμο ενώ εμένα το δικό μου starlet 1300cc 180hp που ζυγίζει και πολύ λιγότερο βγάζει 230(GPS) πιο γρήγορα μεν αλλά μέχρι εκεί.

 

δεν φαίνεται να θεωρείς την αεροδυναμική κάτι σημαντικό στο τελικό αποτέλεσμα, παρά μόνο την ισχύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

που ειναι οι apple-haters να γραψουν "σιγα το EVO μου με τα μισα λεφτα και πληρως παραμετροποιησιμο απο τον μητσο τον μαστορα, βγαζει 1500 ιππους και ειναι 2" πιο γρηγορο"

Το evo ότι και να κάνεις δε θα γίνει ποτέ supercar, τα προϊόντα της apple από την άλλη δεν είναι "supercar" στη κατηγορία τους, είναι απλά ακριβά
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Οι προδιαγραφές βάζουν το υπεραυτοκίνητο της Lamborghini στο ίδιο επίπεδο με τα MacLaren P1..."

 

Για όνομα του θεού!

McLaren γράφεται!

 

MacLaren είναι τα παιδικά καροτσάκια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ζαχαρωνα αλλα βρηκα ενα zastava τελικα και το προτιμησα λογω τεκμηριου!!!

Και εγώ έβαλα μια σεμπριγκ και μια φίλτρο χοάνη στο seicento και καλύφθηκα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το evo ότι και να κάνεις δε θα γίνει ποτέ supercar

 

Με το πρώτο ψιλόβροχο σε ελληνικούς «δρόμους» όμως, όλα τα πραγματικά - συμφωνώ ότι το evo δεν είναι τέτοιο - super cars (όρθια άλογα, μαινόμενοι ταύροι και τα σχετικά), θα συνεχίζουν να βλέπουν τα ...οπίσθιά του. Ακόμα και όποια έχουν 4WD εκδόσεις, την τεχνολογία τής τετρακίνησης τού evo τη βλέπουν με τα κιάλια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή ένα σύγχρονο τετρακίνητο supercar θεωρείς ότι έχει θέμα στη βροχή;

 

Και εντάξει σιγά τη τεχνολογία της τετρακίνησης, τι να πει δηλαδή και το gtr;

 

Το evo είναι πολύ καλό για αυτό που είναι, αλλά μην μπλέκουμε διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους.

Άλλο πράγμα μια εξωτική κατασκευή που φέρει τεχνολογία που αλλά αυτοκίνητα θα δουν σε δύο 10ετιες τουλάχιστον, άλλο ένα lancer με καλή τετρακίνηση και ένα σκασμό άλογα.

Ότι και να του κάνεις παραμένει ένα lancer, το οποίο δεν είναι και κάνα σπουδαίο αυτοκίνητο (βασικά είναι κακό) και αυτό το λέω έχοντας ένα οδηγικα κατώτερο αυτοκίνητο και από το τουμπανιασμένο lancer.

 

Ναι κι θα σπάσω πλάκα στη βροχή με καμιά cayman, αλλά δε θα συγκρίνω το golf μου με cayman

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή ένα σύγχρονο τετρακίνητο supercar θεωρείς ότι έχει θέμα στη βροχή;

 

Και εντάξει σιγά τη τεχνολογία της τετρακίνησης, τι να πει δηλαδή και το gtr;

 

Το evo είναι πολύ καλό για αυτό που είναι, αλλά μην μπλέκουμε διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους.

Άλλο πράγμα μια εξωτική κατασκευή που φέρει τεχνολογία που αλλά αυτοκίνητα θα δουν σε δύο 10ετιες τουλάχιστον, άλλο ένα lancer με καλή τετρακίνηση και ένα σκασμό άλογα.

Ότι και να του κάνεις παραμένει ένα lancer, το οποίο δεν είναι και κάνα σπουδαίο αυτοκίνητο (βασικά είναι κακό) και αυτό το λέω έχοντας ένα οδηγικα κατώτερο αυτοκίνητο και από το τουμπανιασμένο lancer.

 

Ναι κι θα σπάσω πλάκα στη βροχή με καμιά cayman, αλλά δε θα συγκρίνω το golf μου με cayman

 

Ένα-ένα για να ξεμπερδευόμαστε:

 

Δεν αναφέρθηκα πουθενά στο πόσα άλογα έχει το evo. Από μόνα τους, όσα κι αν είναι, δε λένε τίποτα. Το πακέτο των χαρακτηριστικών είναι που κάνει τη διαφορά. Αναφέρθηκα ειδικά στην υλοποίηση τής τετρακίνησης τού συγκεκριμένου αυτοκινήτου, για την οποία - αν θέλεις το πιστεύεις - έχω διαβάσει κατ' επανάληψη στον ειδικό τύπο, ελληνικό και ξένο, ότι θεωρείται η τελειότερη που έχει ποτέ χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητο δρόμου, ανεξαρτήτως κατηγορίας τιμής και ανεξαρτήτως κύρους μάρκας.

 

Το «σιγά την τεχνολογία τετρακίνησης», αν δε σού ξέφυγε, σημαίνει ότι δε γνωρίζεις λεπτομέρειες γι' αυτή. Το δε gtr, τι ακριβώς να έχει να πει; Δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη αυτά τα δύο αυτοκίνητα. Αυτό είναι όντως supercar (απλώς δεν κουβαλάει όνομα «κύρους») και κοστίζει ...110 χιλιάρικα παραπάνω απ' το evo! (Πριν από αρκετά χρόνια - όταν το evo βρισκόταν στην έκδοση 5 - είχε γραφτεί χαρακτηριστικά στη δοκιμή του από το ελληνικό Drive: «Το μόνο που κινείται ταχύτερα σε συνθήκες δρόμου, είναι ένα αυτοκίνητο κατηγορίας ferrari, εφόσον όμως μιλάμε για ...ευθεία και στεγνό οδόστρωμα.» )

 

Η φράση αυτή, από κανένα λογικό αναγνώστη, δεν ερμηνεύεται ως απαξίωση τής ferrari. Ερμηνεύεται απλά, ως εκθειασμός τής τετρακίνησης τού evo. Δεδομένου λοιπόν τού ότι ο κανόνας στα «κλασσικά» supercars είναι οι πισωκίνητες εκδόσεις, αυτό που είπα περί «θέας των οπισθίων τού evo στη βροχή», έχει βάση. Από 'κει και πέρα, προφανώς και δεν έχει «θέμα» στη βροχή ένα σύγχρονο, τετρακίνητο supercar (μια carrera π.χ.) - αλίμονο αν είχε! γιατί να ήταν τετρακίνητο, αν είχε; μόνο για να καίει περισσότερη βενζίνη; - απλώς, ακριβώς λόγω τής συγκεκριμένης, εξεζητημένης τετρακίνησης που χρησιμοποιεί, το evo έχει πολύ μικρότερο, έως αμελητέο «θέμα».

 

Τέλος, το evo - το οποίο, παρεμπιπτόντως, είναι όντως σπουδαίο, όχι σύμφωνα με τη δική μου, ή τη δική σου γνώμη, αλλά σύμφωνα με τη γνώμη οδηγών αγώνων οι οποίοι έχουν μαζέψει κάμποσα πρωταθλήματα πίσω απ' το τιμόνι του (δεν ξέρω γιατί το χαρακτηρίζεις «κακό», αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας) - είναι «ένα lancer με καλή τετρακίνηση κι ένα σκασμό άλογα», όσο είναι και η M3 «μια γρήγορη BMW σειράς 3». Η μόνη σχέση του με το lancer παραγωγής, είναι το όνομα και το ότι μοιάζει οπτικά μ' αυτό. Κάτω απ' το αμάξωμα, εξαφανίζεται η όποια ομοιότητα μεταξύ τους. Καμία σχέση με ...τουμπάνιασμα, με δυο λόγια! Δε μιλάμε για πειραγμένα punto... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...