benign Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Δυστηχώς ειχα και εχω παρόμοια εμπειρία απο το ίδιο μαγαζί με μια asus , και απο το msystems και απο την octabit αν θυμάμαι καλα που ηταν ο προμηθευτής για asus μου ειπαν οτι κάθε χρόνος που περνάει η κάρτα χάνει την αξία της αν μπορείς να το πείς ετσι και το πιστωτικό το ίδιο δηλαδή οταν φύγει ενας χρόνος ειναι -10 % 2ος - 30 % κτλπ. Στην περίπτωση μου δεν μου έδωσαν ποτε το πιστωτικό πίσω και πήρα μια καινούργια και καλύτερη μεν αλλα με λιγότερα χρήματα του πιστωτικού δεν , και πίστεψε με ειχε γίνει χαμός εκείνη την μέρα για να βρώ το δίκιο μου μπορεί να έκανα και 50 τηλέφωνα. Βρήκα και το θέμα αν εχεις όρεξη διάβασε το Ψόφησε η κάρτα αλλα δεν σχόλασε ο γάμος Σοκ και δεος και το ειχα σε υποληψη αυτο το καταστημα. Καθολου δεν με ικανοποιησαν οι εξηγησεις τους(καθησα και το διαβασα ολο το νημα.) Spank εισαι ο ορισμος του gentleman και του μορφωμενου,διαλεκτικου πελατη. Μετα απο αυτο,πριν αγορασω κατι καπως ακριβο,θα ρωταω αν ισχυει αυτος ο ορος εκτρωμα περι ποσοστιαιας πτωσης της αξιας του προιοντος ανα ετος.Αν μου πουνε οτι δεν ισχυει πλεον θα ζηταω φωτοτυπια με υπογραφη υπευθυνου του μαγαζιου για αποδειξη.Αλλιως συμφερει 1000% η αγορα απο το εξωτερικο και μονο. (Μηπως θα επρεπε να γινει sticky να ξερει ο κοσμος απο που πρεπει να αγορασει?) Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2014 από benign
aetos1988 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Κανονικά αυτό που κάνουν είναι παράνομο και ασέβεια προς τον πελάτη. Στην δική μου περίπτωση ρώτησα από που προμηθεύονται τα προϊόντα τους και μου είπαν από Γερμανία . (Κατάστημα Coolbytes.gr) και αυτός είναι μάλλον ο λόγος που μου έκαναν όλο το ποσό πίστωση . 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα