Προς το περιεχόμενο

Η Tesla παρουσίασε "τηλεκατευθυνόμενο... πύραυλο", το Tesla Model S P85D


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 9 Οκτωβρίου ο Elon Musk και η Tesla Motors, ανακοίνωσαν αναβαθμισμένες εκδόσεις του γνωστού μοντέλου Tesla Model S, με δύο ηλεκτροκινητήρες (Dual Motor), σύστημα AWD και Drive Assist τόσο εξελιγμένο, που γίνεται λόγος για "αυτόματο πιλότο" (Auto Pilot).Τα νέα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν έχουν τις ονομασίες Tesla Model S 60D, Tesla S 85D και Tesla S P85D, με το τελευταίο να αποτελεί το ταχύτερο σεντάν που έχει κατασκευάσει η εταιρεία, αφού χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδει 691HP (τα 60D και 85D έχουν 387HP) και καταφέρνει από στάσει να "πιάσει" τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3.2 δευτερόλεπτα, επίδοση εφάμιλλη ενός εξωτικού supercar. Μάλιστα ο Musk είπε, ότι ο χρήστης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας, Normal, Sport και Insane. Το Insane Mode δεν είναι αστείο, και όντως θα αναγράφεται στην οθόνη!

 

Ο ένας από τους δύο ηλεκτροκινητήρες βρίσκεται στον μπροστινό άξονα, και ο δεύτερος στο πίσω άξονα, με δυνατότητα ρύθμισης της κατανομής της ροπής αυτόματα με στόχο τη μέγιστη αποδοτικότητα. Ο Musk μάλιστα είπε, ότι παρά την ύπαρξη των δύο ηλεκτροκινητήρων, και παρά το σύστημα AWD, η αποδοτικότητα αυξήθηκε, προσφέροντας επιπλέον 17 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, σε σχέση με το απλό P85.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Το απλό, δηλαδή με συμβατικό σύστημα (πισωκίνητο), Tesla S P85 αποδίδει για να κάνετε τη σύγκριση περίπου 470HP, με τελική ταχύτητα περίπου 210 χλμ/ώρα, την ώρα που το P85D "πιάνει" τα 250 χλμ/ώρα (φανταζόμαστε με περιοριστή ταχύτητας). Πέρα από την αναβάθμιση dual motor και την αναβάθμιση με σύστημα AWD (All Wheel Drive), το νέο P85D διαθέτει σημαντικά βελτιωμένο σύστημα Drive Assist, εφάμιλλο αν όχι καλύτερο, σύμφωνα με τον CEO της Tesla με αυτά που δοκιμάζουν οι Mercedes και Lexus.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Πιο συγκεκριμένα, το προηγμένο σύστημα της Tesla βασίζει τη λειτουργία του σε ένα ραντάρ, που υπάρχει στη μάσκα του αυτοκινήτου, και το οποίο μπορεί και προσφέρει πληροφόρηση ακόμα και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες (βροχή, ομίχλη, χιόνι κ.λπ), σε μία κάμερα,που λειτουργεί και ως σύστημα backup για το ραντάρ, με αναγνώριση εικόνας που βρίσκεται στην οροφή και διαβάζει πινακίδες, φανάρια, διακρίνει πεζούς και άλλα και σε ένα σόναρ 360 μοιρών -αποτελείται από δώδεκα ultrasonic αισθητήρες.

 

Οι αισθητήρες είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι και ανιχνεύουν το παραμικρό, είτε σε στάση, είτε το αυτοκίνητο ταξιδεύει με 250 χλμ/ώρα. Το σόναρ ανιχνεύει κινήσεις των παράπλευρων οχημάτων, τη σιδερένια μπάρα στα δεξιά του οχήματος, πεζούς και λειτουργεί ουσιαστικά σαν ένα προστατευτικό κουκούλι, όπως το ονόμαστε ο Elon Musk στην επίσημη παρουσίαση. Το σύστημα βεβαίως περιλαβάνει GPS για να προσφέρει πληροφορίες για τη κίνηση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο κ.ά.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Το hardware σε συνδυασμό με το λογισμικό, καταφέρνει να αγγίξει τα επίπεδα αυτού που ονομάζουμε "αυτόματος πιλότος".

Οι ιδιοκτήτες των μοντέλων Tesla, που κατασκευάστηκαν τις τελευταίες δύο εβδομάδες, θα λάβουν τη σχετική αναβάθμιση, αφού εξοπλίζονται με το απαραίτητο hardware- OTA (Over The Air).

 

 

Τα νέα χαρακτηριστικά driver assist περιλαμβάνουν αυτορυθμιζόμενο cruise control (μπορεί να διαβάζει πινακίδες ορίων ταχύτητας στο δρόμο και να προσαρμόζει τη ταχύτητα αναλόγως), τη διατήρηση του αυτοκινήτου εντός των λωρίδων στο δρόμο, αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο αντικείμενο εμπρός, αλλαγή λωρίδας μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει κάποιο φλας καθώς και αυτόματο παράλληλο παρκάρισμα. Το αυτοκίνητο μπορεί και... πηγαίνει μόνο του στο γκαράζ ενώ σύντομα αναμένεται -εφόσον μιλάμε για ιδιωτικό χώρο- ο οδηγός να καλεί το αυτοκίνητο και να έρχεται όπου βρίσκεται!

 

Κόστος; Το σύστημα Auto Pilot έρχεται ως μέρος ενός προαιρετικού τεχνολογικού πακέτου -έξτρα λοιπόν-που ανεβάζει το κόστος του οχήματος κατά $4250. Ο δεύτερος κινητήρας ανεβάζει το κόστος στο P85D κατά $14.600 σε σχέση με το απλό μοντέλο P85, αν και στα "μικρότερα" μοντέλα 60D και 85D, το ανεβάζει κατά $4000 σε σχέση με τα "συμβατικά" αδέρφια τους. Το Tesla S 60D κοστίζει $89.570, το Tesla S 85D κοστίζει $97.570 και το κορυφαίο Tesla S P85D κοστίζει $120.170.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ενδιαφέρον, θα το πάρω μόνο και μόνο για να το δοκιμάσω.

 

 

 

 

 

 

 

Φυσικά και δεν έχω τόσα φράγκα για να το πάρω.

 

 

 

 

Έχω περισσότερα :P

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως για τους φοιτητές γίνεται ειδική τιμή.

Θέλω ένα για να πηγαίνω πανεπιστήμιο.

 

Και για να κόψω λίγο την πλάκα αυτό είναι κορυφαίο

μοντέλο αλλά με τα λεφτά που έχει ή έχω μπορώ να αγοράσω τον αναπτήρα του, που μάλλον δεν έχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λίγο aston martin θυμίζει αλλά μόνο 210 και 250 τελική? δηλαδή ένα evo θα το περνάει απο μαμα σε τελικές.

 

Κ σε καταναλωση, εκπομπες, αναλωσιμα κλπ κλπ, τα οποια ειναι κ το θεμα προφανως.

Το ενα χρειαζεται βενζινη, το αλλο ρευμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το απλό, δηλαδή με συμβατικό σύστημα FWD, 

 

 

 

Πισωκίνητο είναι το απλό.  :rolleyes:

λίγο aston martin θυμίζει αλλά μόνο 210 και 250 τελική? δηλαδή ένα evo θα το περνάει απο μαμα σε τελικές.

 

 

Και είναι και άμεσοι ανταγωνιστές αυτά τα 2. :P

Για λόγους αυτονομίας γίνεται αυτό. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...