Προς το περιεχόμενο

Η Tesla παρουσίασε "τηλεκατευθυνόμενο... πύραυλο", το Tesla Model S P85D


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

...μόνο που δεν έκανες τον κόπο να δεις ότι το Tesla έχει AC κινητήρα και όχι PMDC, οπότε το παραπάνω γράφημα είναι άσχετο (για να μην επεκταθώ).

 

 

Ολα τα ηλεκτροκινητα εχουν AC κινητήρα. Αυτό γιατί έχει μικρότερο όγκο/βάρος για την ίδια απόδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται ότι όλες οι οδηγάρες στην Ελλάδα (αν ποτέ βρουν τα φράγκα για αγορά) θα χρησιμοποιούν το insane mode και μόνο, είτε μέσα στην πόλη είτε εκτός.

Αλλά μάλλον δεν θα το αγοράσουν ποτέ λόγω του ότι το ηχοσύστημα που θα βάλουν θα αδειάζει τις μπαταρίες σε 10 λεπτά και δεν βγαίνει και σε κίτρινο :-D :-D :-D

Πέρα από την πλάκα το μέλλον για το καλό του πλανήτη και το δικό μας είναι ηλεκτρικό και το Tesla είναι μια καλή (αν και ακριβή όπως πάντα) αρχή.

''το μελλον για το καλο του πλανητη και το δικο μας'' aλλο ενα θυμα της προπαγανδας του global warming....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α οκ, ανακαλυψαμε τη δημιουργια ηλεκτρισμου απο το μηδεν. Απορω τι σκατα σκαβουν ακομη εκει πανω στην Πτολεμαϊδα.

 

Χμμμ, ναι στην Πτολεμαϊδα μεταφέρουν λιγνίτες απο την Αμερική, το Ιράκ και τη Σαουδική αραβία.....

Για να μην πω για τα ορυχεία μέσα στις θάλασσες. Δεν θυμάσαι τις προάλες που είχε σπάσει ο σωλήνας στον κόλπο του Μεξικού και έβγαινε ο λιγνίτης στις παραλίες;

 

 

 

Έλεος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 
 

Σε τι χρησιμεύει το συγκεκριμένο μηχάνημα εκτός από το να δώσει ψευδαίσθηση ισχύος σε ανίκανους, και να καλύψει ανασφάλειες γενικά;
Είναι στην ίδια κατηγορία υπερτιμημένης μπαχαντέλας σαν το άη φον, τα ρολεξ και τις μερσεντές.
Θα το πάρετε πιθανότατατα με απάτες, κλοπές και κολλητιλίκια, μπας και βγάλετε καμμιά γκόμενα διακοσμημένη αλλά ηλίθια, που δε θα θέλετε να πάτε μαζί της στην τελική, αλλά θα τη δείχνετε σε γνωστογνωστούς γιά να αποδείξετε «την αξία σας». Αξία γιά την οποία ποτέ δεν θα είστε βέβαιοι αν δεν σας την επιβεβαιώσει η μαμά σας, η υπέρτατη - δηλαδή - γκόμενα του «κανονικού» προβληματικού έλληνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Deja vu

 

 

Σε τι χρησιμεύει το συγκεκριμένο μηχάνημα εκτός από το να δώσει ψευδαίσθηση ισχύος σε ανίκανους, και να καλύψει ανασφάλειες γενικά;

Είναι στην ίδια κατηγορία υπερτιμημένης μπαχαντέλας σαν το άη φον, τα ρολεξ και τις μερσεντές.
Θα το πάρετε πιθανότατατα με απάτες, κλοπές και κολλητιλίκια, μπας και βγάλετε καμμιά γκόμενα διακοσμημένη αλλά ηλίθια, που δε θα θέλετε να πάτε μαζί της στην τελική, αλλά θα τη δείχνετε σε γνωστογνωστούς γιά να αποδείξετε «την αξία σας». Αξία γιά την οποία ποτέ δεν θα είστε βέβαιοι αν δεν σας την επιβεβαιώσει η μαμά σας, η υπέρτατη - δηλαδή - γκόμενα του «κανονικού» προβληματικού έλληνα.

e31.jpg

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με την βενζίνη όμως χρειάζεται να φέρουν μηχανήματα να σκάψουν, να μεταφέρουν το πετρέλαιο, να το διυλίσουν, να το ξαναμεταφέρουν στα βενζινάδικα και τελικά βγάζει και ρύπους όταν καίγεται ενω ο ηλεκτρισμός αφού φτιάξεις το σταθμό θέλει μόνο καλώδια για να μεταφερθεί και είσαι έτοιμος.

 

 

 

Ναι, γιατί ο μέσος χρήστης αυτοκινήτου έχει τουλάχιστον 1 supercar.

Ξεφεύγεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ισχύς είναι. :)

το πως θα κινείται το αμάξι το καθορίζουν οι στροφές και η ροπή που υπάρχουν στους τροχούς που εξαρτώνται απο την ισχύ.

η ισχύς είναι η παραγωγή ενέργειας(κινητικής) αλλά η ροπή είναι το αποτέλεσμα. ;-) 

για να στο εξηγήσω αλλιώς έχεις ένα αμάξι με 100 άλογα, όταν έχεις πρώτη πάει μέχρι 50 αλλά τα πιάνει γρήγορα και τραβάει εύκολα ένα μεγάλος βάρος η ανεβαίνει μια ανηφόρα....βάζεις πέμπτη και ο τροχός κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα άρα το αμάξι μπορεί να φτάσει τα 180 αλλά επειδή δεν έχει ροπή ο τροχός δεν επιταχύνει γρήγορα και ζορίζεται....και στις δύο περιπτόσεις 100 άλογα παίρνεις απο τους τροχούς αλλά με διαφορετικές ροπές/ταχύτητες.

για να έχεις μεγάλη τελική πρέπει να έχει ροπές το αμάξι για να υπερνικήσει την αντίσταση του αέρα αλλιώς η ισχύς απο μόνη της δεν κάνει τίποτα.

και στα αυτοκίνητα αυξάνεται η ροπή έως ένα σημείο όσο αυξάνονται οι στροφές γιατί αυξάνεται και η ισχύς που η ροπή εξαρτάται απο την ισχύ και τις στροφές ενώ οι ηλεκτροκινητήρες δεν έχουν τόσο ψηλές αποδόσεις ισχύος μετά τις μεσαίες στροφές και πέφτει η ροπή ραγδαία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμμ, ναι στην Πτολεμαϊδα μεταφέρουν λιγνίτες απο την Αμερική, το Ιράκ και τη Σαουδική αραβία.....

Για να μην πω για τα ορυχεία μέσα στις θάλασσες. Δεν θυμάσαι τις προάλες που είχε σπάσει ο σωλήνας στον κόλπο του Μεξικού και έβγαινε ο λιγνίτης στις παραλίες;

 

 

 

Έλεος.

 

Καμμια απολυτως σχεση. Στο κοστος (οικονομικο και καταστροφικο), για την παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας κολλαω εγω, πραγμα που το θεωρεις αμελητεο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πως θα κινείται το αμάξι το καθορίζουν οι στροφές και η ροπή που υπάρχουν στους τροχούς που εξαρτώνται απο την ισχύ.

η ισχύς είναι η παραγωγή ενέργειας(κινητικής) αλλά η ροπή είναι το αποτέλεσμα. ;-)

για να στο εξηγήσω αλλιώς έχεις ένα αμάξι με 100 άλογα, όταν έχεις πρώτη πάει μέχρι 50 αλλά τα πιάνει γρήγορα και τραβάει εύκολα ένα μεγάλος βάρος η ανεβαίνει μια ανηφόρα....βάζεις πέμπτη και ο τροχός κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα άρα το αμάξι μπορεί να φτάσει τα 180 αλλά επειδή δεν έχει ροπή ο τροχός δεν επιταχύνει γρήγορα και ζορίζεται....και στις δύο περιπτόσεις 100 άλογα παίρνεις απο τους τροχούς αλλά με διαφορετικές ροπές/ταχύτητες.

για να έχεις μεγάλη τελική πρέπει να έχει ροπές το αμάξι για να υπερνικήσει την αντίσταση του αέρα αλλιώς η ισχύς απο μόνη της δεν κάνει τίποτα.

και στα αυτοκίνητα αυξάνεται η ροπή έως ένα σημείο όσο αυξάνονται οι στροφές γιατί αυξάνεται και η ισχύς που η ροπή εξαρτάται απο την ισχύ και τις στροφές ενώ οι ηλεκτροκινητήρες δεν έχουν τόσο ψηλές αποδόσεις ισχύος μετά τις μεσαίες στροφές και πέφτει η ροπή ραγδαία.

Δε νομίζω ότι έχεις ίδια ιπποδύναμη σε όλες τις ταχύτητες (ας με διορθώσει κάποιος μηχανικός αν κάνω λάθος), στις πιο μικρές ταχύτητες ιπποδύναμη σου πολλαπλασιάζεται για αυτό και η πρώτη έχει τόση δύναμη, μπορεί να έχεις και 3.5 φορές τη δύναμη που ανακοινώνει ο κατασκευαστής

 

Συνήθως ακριβώς τους ίππους που ανακοινώνει ο κατασκευαστής τους έχεις με καμιά 4η, για αυτό και οι δυναμομετρήσεις γίνονται συνήθως με τη ταχύτητα που πλησιάζει το 1:1 και όχι με 1η ή 2α.

 

Εγώ έχω καταλάβει ότι η ιπποδύναμη εξαρτάται από τη ροπή και τις στροφές του κινητήρα, δε μας ενδιαφέρει το πόση είναι η ροπή από μόνη της, αλλά το αποτέλεσμα (ιπποδύναμη).

 

Άλλωστε ένα μονοθέσιο f1 έχει πολύ λιγότερη ροπή από πολλά αυτοκίνητα δρόμου, όμως λόγω των στροφών που μπορεί να φτάσει ο κινητήρας του έχεις έναν εξωφρενικό αριθμό ίππων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν βάλουμε δίπλα δίπλα τα σχόλια για το συγκεκριμένο άρθρο από αυτή την σελίδα και τα αντίστοιχα από κάποια σελίδα αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος οι διαφορές είναι τεράστιες, τόσο στο περιεχόμενο όσο και στην προσέγγιση!

πραγματικά ενδιαφέρον το πως το βλέπει κάποιος που δεν ασχολείται με την αυτοκίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμμια απολυτως σχεση. Στο κοστος (οικονομικο και καταστροφικο), για την παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας κολλαω εγω, πραγμα που το θεωρεις αμελητεο.

 

Εγω δεν μιλάω για το κόστος που σίγουρα θα είναι μικρότερο αλλά για τους ρύπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω ότι έχεις ίδια ιπποδύναμη σε όλες τις ταχύτητες (ας με διορθώσει κάποιος μηχανικός αν κάνω λάθος), στις πιο μικρές ταχύτητες ιπποδύναμη σου πολλαπλασιάζεται για αυτό και η πρώτη έχει τόση δύναμη, μπορεί να έχεις και 3.5 φορές τη δύναμη που ανακοινώνει ο κατασκευαστής

 

Συνήθως ακριβώς τους ίππους που ανακοινώνει ο κατασκευαστής τους έχεις με καμιά 4η, για αυτό και οι δυναμομετρήσεις γίνονται συνήθως με τη ταχύτητα που πλησιάζει το 1:1 και όχι με 1η ή 2α.

 

Εγώ έχω καταλάβει ότι η ιπποδύναμη εξαρτάται από τη ροπή και τις στροφές του κινητήρα, δε μας ενδιαφέρει το πόση είναι η ροπή από μόνη της, αλλά το αποτέλεσμα (ιπποδύναμη).

 

Άλλωστε ένα μονοθέσιο f1 έχει πολύ λιγότερη ροπή από πολλά αυτοκίνητα δρόμου, όμως λόγω των στροφών που μπορεί να φτάσει ο κινητήρας του έχεις έναν εξωφρενικό αριθμό ίππων.

φίλε μου επειδή σπουδάζω μηχανολόγος και τα έχω διδαχθεί αυτά δεν πολλαπλασιάζεται η ιπποδύναμη απλά στο σασμάν αν έχεις δει πως δουλεύει για να μεταφέρεις ροπή στην έξοδο του απο την είσοδο παρεμβάλλονται 2 ζεύγη γραναζιών  που το καθένα έχει 0,96 απόδοση (απώλειες) δηλαδή με τα δύο ζεύγη έχεις 92% απόδοση της ισχύος ενώ στην τέταρτη επειδή δεν παρεμβάλονται γρανάζια αλλά ο κινητήριος άξονας στέλνει απευθείας τις στροφές στην έξοδο έχεις μόνο τις απώλειες απο τα ρουλεμάν.

η ισχύς είναι η ενέργεια και η ροπή/στροφές το αποτέλεσμα και οι φόρμουλες που είναι πολύ πιο γρήγορες δεν βγάζουν ροπές απλά επειδή είναι 500-600 κιλά δεν χρειάζονται ροπές και έτσι παίζει ρόλο μόνο η ισχύς σε κάποιο βαθμό.

πχ εμένα το σταρλετ μου είναι 1300 κυβικά και βγάζει 180 άλογα με βελτιώσεις, όμως αν φορτώσω κόσμο ψοφάει στην κυριολεξία......ένα octavia που είναι 180 άλογα πάλι αλλά 1800 κυβικά αν το φορτώσεις δεν έχει θέμα γιατί έχει μεγαλύτερες ροπές άρα βλέπεις πως και στις δυο περιπτώσεις έχεις ίδια άλογα αλλά η ροπή που είναι διαφορετική παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο ;-) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δεν μιλάω για το κόστος που σίγουρα θα είναι μικρότερο αλλά για τους ρύπους.

 

Αν εξαιρεσεις τα πυρηνικα εργοστασια (τα οποια ηδη ανεφερα), τα υπολοιπα στη σημερινη εποχη (και οχι στο μελλον που μπορει πχ η ηλιακη ενεργεια να δινει σηματικες ποσοτητες ηλεκτρισμου), τους ιδιους ρυπους βγαζουν. Ενεργεια θελεις να παρεις ενεργεια θα δωσεις, ειτε με μορφη λιγνιτη, ειτε με μορφη υ/η εργοστασιου, που θα διαλυσει το περιβαλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε μου επειδή σπουδάζω μηχανολόγος και τα έχω διδαχθεί αυτά δεν πολλαπλασιάζεται η ιπποδύναμη απλά στο σασμάν αν έχεις δει πως δουλεύει για να μεταφέρεις ροπή στην έξοδο του απο την είσοδο παρεμβάλλονται 2 ζεύγη γραναζιών  που το καθένα έχει 0,96 απόδοση (απώλειες) δηλαδή με τα δύο ζεύγη έχεις 92% απόδοση της ισχύος ενώ στην τέταρτη επειδή δεν παρεμβάλονται γρανάζια αλλά ο κινητήριος άξονας στέλνει απευθείας τις στροφές στην έξοδο έχεις μόνο τις απώλειες απο τα ρουλεμάν.

 

η ισχύς είναι η ενέργεια και η ροπή/στροφές το αποτέλεσμα και οι φόρμουλες που είναι πολύ πιο γρήγορες δεν βγάζουν ροπές απλά επειδή είναι 500-600 κιλά δεν χρειάζονται ροπές και έτσι παίζει ρόλο μόνο η ισχύς σε κάποιο βαθμό.

πχ εμένα το σταρλετ μου είναι 1300 κυβικά και βγάζει 180 άλογα με βελτιώσεις, όμως αν φορτώσω κόσμο ψοφάει στην κυριολεξία......ένα octavia που είναι 180 άλογα πάλι αλλά 1800 κυβικά αν το φορτώσεις δεν έχει θέμα γιατί έχει μεγαλύτερες ροπές άρα βλέπεις πως και στις δυο περιπτώσεις έχεις ίδια άλογα αλλά η ροπή που είναι διαφορετική παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο ;-) 

 

Δεν ισχύει γενικά, ίσχυε σε κάποιες παλιότερες bmw και σε φορτηγά, αλλά δεν είναι και δεδομένο.

 

Στους κινητήρες η ισχύς είναι το αποτέλεσμα, ροπή σου παράγει ο κινητήρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει γενικά, ίσχυε σε κάποιες παλιότερες bmw και σε φορτηγά, αλλά δεν είναι και δεδομένο.

 

Στους κινητήρες η ισχύς είναι το αποτέλεσμα, ροπή σου παράγει ο κινητήρας.

στα περισσότερα αυτοκίνητα ισχύει αυτό ;-) 

 

και ξανα λέω η ισχύς είναι ενέργεια,η ροπή είναι αυτή που κάνει τον τροχό να περιστρέφεται....κάτσε διάβασε κάποια πράγματα για τεχνική μηχανική/στοιχεία μηχανών για να καταλάβεις τι είναι η ροπή και τι η ισχύς και πως αλλάζουν σε συνάρτηση με τις στροφές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...