Προς το περιεχόμενο

Η Tesla παρουσίασε "τηλεκατευθυνόμενο... πύραυλο", το Tesla Model S P85D


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στα περισσότερα αυτοκίνητα ισχύει αυτό ;-) 

 

και ξανα λέω η ισχύς είναι ενέργεια,η ροπή είναι αυτή που κάνει τον τροχό να περιστρέφεται....κάτσε διάβασε κάποια πράγματα για τεχνική μηχανική/στοιχεία μηχανών για να καταλάβεις τι είναι η ροπή και τι η ισχύς και πως αλλάζουν σε συνάρτηση με τις στροφές.

 

Δεν ισχύει σε όλα, ίσχυε σε bmw, στην τετάρτη π.χ. ισχύει σε φορτηγά και ίσως σε οχήματα που έχουν κινητήρα μπροστά και κίνηση πίσω, αλλά δεν ισχύει γενικά, από την στιγμή κιόλας που στο gear ratio δεν βλέπεις και 1:1

 

Για πες μου που να κοιτάξω να μάθω και εγώ.. :)

 

post-185414-0-38739500-1413291493_thumb.jpg

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει σε όλα, ίσχυε σε bmw, στην τετάρτη π.χ. ισχύει σε φορτηγά και ίσως σε οχήματα που έχουν κινητήρα μπροστά και κίνηση πίσω, αλλά δεν ισχύει γενικά, από την στιγμή κιόλας που στο gear ratio δεν βλέπεις και 1:1

 

Για πες μου που να κοιτάξω να μάθω και εγώ..

 

attachicon.gifqwe.jpg

1:1 Δεν βλέπεις γιατί έχει απώλειες απο τα ρουλεμάν απο πολλά άλλα ;-) έχω λύσει πολλές ασκήσεις πάνω σε τέτοια και έχω ασχολιθεί με το θέμα αρκετά.

κατασκευαστικά και λόγο βαθμού απόδοσης δεν συμφέρει για κανένα λόγο καμία εταιρία να βάλει 2 παραπάνω γρανάζια και να μην στέλνει απευθείας σε μια σχέση μετάδοσης την κίνηση.

όταν υπολογίζεις την σχέση μετάδοσης λαμβάνεις υπόψιν και τις απώλειες,σε ένα σασμάν που υπολογίσαμε στην σχολή βρήκα βαθμό απόδοσης 80% τις ισχύος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

GEAR RATIO, καταλαβαίνεις σε τι αναφέρομαι;

Δεν έχει σχέση η απόδοση για το 1:1 .

Σε κάποια κιβώτια αντί να έχεις γρανάζια για κάποια σχέση, ενώνεις τον άξονα εισόδου με εξόδου και γλιτώνεις τις απώλειες. so far so good. "gear ratio" θεωρητικά 1:1

Στις άλλες σχέσεις περνάς από γρανάζια, gear ratio κάτι : κάτι .

 

E αυτό το 1:1 δεν είναι κάτι που ισχύει γενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

GEAR RATIO, καταλαβαίνεις σε τι αναφέρομαι;

Δεν έχει σχέση η απόδοση για το 1:1 .

Σε κάποια κιβώτια αντί να έχεις γρανάζια για κάποια σχέση, ενώνεις τον άξονα εισόδου με εξόδου και γλιτώνεις τις απώλειες. so far so good. "gear ratio" θεωρητικά 1:1

Στις άλλες σχέσεις περνάς από γρανάζια, gear ratio κάτι : κάτι .

 

E αυτό το 1:1 δεν είναι κάτι που ισχύει γενικά.

αυτό που λες είναι λάθος,ο βαθμός απόδοσης προσμετράται στην σχέση μετάδοσης,μηχανολόγος σπουδάζω και τα έχω μάθει αυτά,ακόμα και απο τα ρουλεμάν υπάρχουν απώλειες και είναι σημαντικές για να μην ισχύει το θεωρητικό 1:1 και αυτό ισχύει για τα περισσότερα κιβώτια που λέω για τον άξονα γιατί κατασκευαστικά και πρακτικά δεν συμφέρει για κανένα λόγο να βάλεις παραπάνω γρανάζια.

αν θες ρώτα καθηγητή απο τει/πανεπιστήμιο σχετικά με αυτό και θα δεις τι θα σου απαντήσει.

και αν το κιβώτιο είναι 7τάχυτο κλπ τότε μπορεί να είναι η 5η ταχύτητα και όχι η τέταρτη που θα είναι περίπου 1:1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εξαιρεσεις τα πυρηνικα εργοστασια (τα οποια ηδη ανεφερα), τα υπολοιπα στη σημερινη εποχη (και οχι στο μελλον που μπορει πχ η ηλιακη ενεργεια να δινει σηματικες ποσοτητες ηλεκτρισμου), τους ιδιους ρυπους βγαζουν. Ενεργεια θελεις να παρεις ενεργεια θα δωσεις, ειτε με μορφη λιγνιτη, ειτε με μορφη υ/η εργοστασιου, που θα διαλυσει το περιβαλλον.

Καμία σχέση. Όπως σου είπα το ρεύμα μετά τη δημιουργία του δεν έχει άλλες επιπτώσεις ενω η βενζίνη έχει, αφού καίγεται και παράγει έξτρα ρύπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία σχέση. Όπως σου είπα το ρεύμα μετά τη δημιουργία του δεν έχει άλλες επιπτώσεις ενω η βενζίνη έχει, αφού καίγεται και παράγει έξτρα ρύπους.

 

Παμε μια τελευταια γιατι ειμαστε και εκτος θεματος και θα μας κραξουν.

Το ρευμα για να δημιουργηθει και να φτασουμε στο "μετα τη δημιουργια του", εχει καταναλωσει καποια αλλη ενεργεια, η οποια αυτη τη στιγμη ειναι, ειτε πετρελαιο, ειτε λιγνιτης, ειτε φραγμα, ειτε φ/β, ειτε πυρηνικη ενεργεια. Εκτος της τελευταιας, ολοι οι αλλοι τροποι εχουν επιβαρυνση στο περιβαλλον, ειτε με μορφη ρυπων, ειτε με καταστροφη του περιβαλλοντος.

Στην ουσια, αντι να βαζεις πετρελαιο σε ενα αυτοκινητο, βαζεις πετρελαιο σε μια ηλεκτρομηχανη, παραγεις ρευμα, και βαζεις το ρευμα σε ενα αυτοκινητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Σχετικο ειναι αυτο. Ο ηλεκτρισμος δεν παραγεται απο το πουθενα, αν αυριο αντικαταστησεις τα 10 εκ. οχηματα που εχει πχ η ελλαδα, θα χρειαστεις τεραστιες ποσοτητες ηλεκτρισμου παραπανω απο αυτες που εχεις. Η παραγωγη του θα σε αναγκασει να καταναλωσεις τεραστιες ποσοτητες καρβουνου, να κανεις νεα φραγματα κλπ, πραγμα που παλι θα επιβαρυνει το περιβαλλον.

Εκτος κι αν κατασκευασουμε αρκετα ακομη πυρηνικα εργοστασια, ολοι οι αλλοι τροποι  παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας, δεν προκειται να καταφερουν ουτε την απαραιτητη ποσοτητα να αποδωσουν, ουτε την επιβαρυνση του περιβαλλοντος να μειωσουν.

Δυστηχως, επειδη εχω ασχοληθει με το θεμα, δεν υπαρχει πρασινη ενεργεια που να μπορει να καλυψει τις απαιτησεις της ανθρωποτητας και να παραμενει πρασινη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ιπποδύναμη είναι η ισχύς του κινητήρα δηλαδή πόση ενέργεια παράγει ας πουμε,η ροπή είναι αυτή που υπερνικά την αντίσταση του αέρα και αναπτύσσει τελικές το αμάξι ;-) 

γενικά όταν σε έναν άξονα μεταφέρεται μια ιπποδύναμη αν μεταφέρεται με χαμηλές στροφές έχει μεγάλη ροπή ενώ αν η ίδια ισχύς μεταφέρεται με πολλές στροφές τότε έχουμε χαμηλή ροπή.

ο τύπος απο στοιχεία μηχανών πάει Mt(ροπή)= 9950*(Ν/n) όπου N είναι η ισχύς σε Kw και n οι στροφές σε rpm και η στρεπτική ροπή βγαίνει σε kp*cm

 

 
 

όλοι οι ηλεκτροκινητήρες χάνουν ροπή όσο ανεβάζεις στροφές ;-) 

το αυτοκινητο δεν παραγει ενεργεια.

βασικα τιποτα στο συμπαν δεν παραγει ενεργεια.

(ΑΔΕ)

η ροπη ειναι η δυναμη που εχει ο κινητηρας ωστε να μετακινησει τη ροδα.

η ισχυς ειναι ροπη επι στροφες

και ο ηλεκτροκινητηρας βγαζει ολη τη ροπη απο 0 στροφες οσο αυξανονται οι στροφες μειωνεται η ροπη γιατι η ισχυς μενει η ιδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...