Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
 

 

Καλησπέρα έχω κάποιες γενικές ερωτήσεις σχετικά για την δημιουργία απλών εφαρμογών στα κινητά (κύριος κάποιον παιχνιδιών). Η ερώτηση μου είναι τα παιχνίδια στα κινητά με OS Anroid δουλεύουν μονο σε java ή και σε C++; Επιπλέον στα iphone χρησιμοποιείται η γλώσσα Objective C για την δημιουργία εφαρμογών και παιχνιδιών; Επίσης σε τι είδους λογισμικό (περιβάλλον) δημιουργούνται αυτες οι εφαρμογες, κύριος της κατηγοριας Android;

 

Τέλος κάτι που δεν έχει καμια σχέση με τα κινητά, οι εφραμογες που δημιουργούνται για PC στο περιβάλλον QT Creator μπορούν να λειτουργήσουν σε linux και windows, το ρωταω αυτο γιατι οι εφαρμογες στην Microsoft Visual C++ δουλεύουν μονο στα Windows απο ότι με έχουν ενημερώσει.

Δημοσ.

Γενικά για εφαρμογές Android μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Android Studio που το κατεβάζεις και απο την Google!Αλλα μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το Eclipse αν βάλεις κάποια πακέτα νομίζω και σαν γλώσσα απ' όσο γνωρίζω χρησιμοποιείς java! 

Τώρα δεν ξέρω αν για τα παιχνίδια συγκεκριμένα χρειάζεται κάποιο άλλο πρόγραμμα ή γλώσσα προγραμματισμού!

Δημοσ.

Καλησπέρα έχω κάποιες γενικές ερωτήσεις σχετικά για την δημιουργία απλών εφαρμογών στα κινητά (κύριος κάποιον παιχνιδιών). Η ερώτηση μου είναι τα παιχνίδια στα κινητά με OS Anroid δουλεύουν μονο σε java ή και σε C++; Επιπλέον στα iphone χρησιμοποιείται η γλώσσα Objective C για την δημιουργία εφαρμογών και παιχνιδιών; Επίσης σε τι είδους λογισμικό (περιβάλλον) δημιουργούνται αυτες οι εφαρμογες, κύριος της κατηγοριας Android;

 

Τέλος κάτι που δεν έχει καμια σχέση με τα κινητά, οι εφραμογες που δημιουργούνται για PC στο περιβάλλον QT Creator μπορούν να λειτουργήσουν σε linux και windows, το ρωταω αυτο γιατι οι εφαρμογες στην Microsoft Visual C++ δουλεύουν μονο στα Windows απο ότι με έχουν ενημερώσει.

Στο Android συνήθως γράφονται σε Java (σε Eclipse ή Android Studio όπως λέχθηκε). Η χρήση της C++ είναι επικουρική και αφορά είτε κάποια τμήματα του παιχνιδιού που χρειάζεται να είναι πολύ γρήγορα σε ταχύτητα εκτέλεσης ή (το πιο συνηθισμένο) την γρήγορη μεταφορά τμημάτων ήδη υπάρχοντος κώδικα στην νέα πλατφόρμα ώστε να μειωθεί ο συνολικός χρόνος ανάπτυξης (port) του προγράμματος για Android.

 

Αυτά σε γενικές γραμμές διότι υπάρχουν παιχνίδια που είναι γραμμένα με τεχνολογίες Web, υπάρχουν επίσης παιχνίδια γραμμένα με ειδικά cross-platform εργαλεία (πχ. Xamarin ή Unity κ.α) που επιτρέπουν στον προγραμματιστή να γράψει για παράδειγμα σε γλώσσα C# (ή ακόμα και σε BASIC κάποια άλλα..) και να παράγει εκτελέσιμο τόσο για Android όσο και για iPhone (δίχως να χρειασθεί υποχρεωτικά την Objective-C).

 

Τα εκτελέσιμα του QT Creator (πάνε χρόνια που τον δούλευα) τρέχουν στην πλατφόρμα για την οποία έγιναν compile, ο κώδικας τους όμως (όσο δεν χρησιμοποιείς ειδικά χαρακτηριστικά του Linux ή των Windows) μπορεί να γίνει compile εύκολα για κάποια άλλη πλατφόρμα.

Δημοσ.

Το Android Studio το κατεβαζεις δωρεαν απο την Google; Εχει καποιους περιορισμους;

Yup δωρεάν, απλά προς το παρόν είναι beta (ακόμα χρησιμοποιώ Eclipse/ADT).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...