Προς το περιεχόμενο

Στα €349 πλέον η επίσημη τιμή του LG G2 στη χώρα μας


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@Date-Devil: Μη φοβάσαι, μια χαρά χαλαρός είμαι σε όσους έχουν το απαραίτητο ήθος στις απαντήσεις τους. Κάποιοι νομίζουν οτι είμαστε φιλαράκια ή εχθροί από το γήπεδο και ανοίγουν τον υπόνομο, τέλος πάντων. Λοιπόν λίγα λόγια, σε ολα τα υπόλοιπα που δεν quotαρα συμφωνούμε και μάλιστα είχα γράψει από το ποστ #94.

 

Θες να πάρεις παραεισαγωγή κάτι που δεν καλύπτεται απο την LG  Ελλάδος και δεν εισαγεται. Παρ το με ευθύνη σου και με γνώση των πιθανων σεναριων.
ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ . ΟΥΤΕ Η ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΤΑΙΕΙ. ΜΥΑΛΟ ΕΧΟΥΜΕ ΖΩΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΑΤΟΥΜΕ . 

 

Μόνο σ'αυτό το σημείο έχω ένσταση και την είχα από το 1ο σχόλιό μου, γιατί όταν κάποιος βγαίνει με τη ντουντούκα και λέει "Βάλε Φίνα", πρέπει να εξηγήσει σε όλους τι σημαίνει αυτό που πλασάρει, τι κίνδυνοι υπάρχουν, αν υπάρχουν. Αυτό το απλό είπα και μάλιστα πάνω από 3 φορές, πολύ δύσκολο λοιπόν να παρανοηθούν τα λόγια μου από κάποιον καλοπροαίρετο.
 

Απορώ κιόλας που έφτασε και έγινε τέτοιο θέμα. Σε αντίστοιχες περιπτώσεις έντεχνης ή ακούσιας παραπληροφόρησης ή φιλότιμης κατεύθυνσης του πελάτη σε σκοτεινές εμπορικές διαδρομές (sic), η διαχειριστική ομάδα αναλάμβανε εκκαθάριση και ζητούσε διευκρινίσεις σε χρόνο μηδέν.

 

Κατόπιν των χθεσινών εξελίξεων λοιπόν, οφείλω να επικοινωνήσω αργότερα με την LG Ελλας να πάρω επίσημη απάντηση για την αυτονόητη υποστήριξη των παραεισαγωγών -οχι κουβεντιαστή εγγύηση- και επιπλεον, τι νομική κάλυψη έχουν οι παραεισαγωγές που δεν εισάγονται από την ελληνική LG. (πχ μπλοκάρισμα IMEI από τους παρόχους, είχε προταθεί παλιότερα για άλλες παραεισαγωγές). Θα τους τονίσω πως δεν έχω καμιά διάθεση να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου διαπληκτιζόμενος στα τηλέφωνα του συνήγορου του καταναλωτή και στην υποδοχή του service της LG.

 

Θα δούμε λοιπόν τι θα απαντήσει η εταιρία, εύχομαι να είναι όλα έτσι όπως τα περιγράφετε, για να μην εκτεθούν όσοι έπεσαν να με φάνε. -_-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου προτεινα φιλε να επικοινωνησεις με τα κεντρικα της LG στη Κορεα...διαολε να μιλησεις με τον ιδιο τον προεδρο!Εχεις ηθικη υποχρεωση να προστατεψεις ολους τους αθωους καταναλωτες απο ολους εμας τους σαταναδες με τα μικρομαγαζα!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου προτεινα φιλε να επικοινωνησεις με τα κεντρικα της LG στη Κορεα...διαολε να μιλησεις με τον ιδιο τον προεδρο!Εχεις ηθικη υποχρεωση να προστατεψεις ολους τους αθωους καταναλωτες απο ολους εμας τους σαταναδες με τα μικρομαγαζα!!!

Συγγνώμη, δεν έχω παρακολουθήσει την συζήτηση επακριβώς, αλλά θα σου πω το εξής, διότι νομίζω είσαι λάθος.

 

Έχουμε δύο προϊόντα. "Κανονικό" από το "μεγαλοκατάστημα" και γερμανικό ή ό,τι άλλο από το "μικρομάγαζο". 

 

Το μεγαλοκατάστημα, πουλώντας σου το LG G2 της LG Hellas, σου προσφέρει σαν καταναλωτή την εγγύηση οτι θα έχεις την κάλυψη της LG βρέξει χιονίσει. 

Το μικρομάγαζο, σε ένα LG G2 που έρχεται από Γερμανία, δεν μπορεί να σου προσφέρει τίποτα παραπάνω από τον λόγο του. 

 

Δε λέω κι εμένα μου αρέσει να παίρνω φθηνότερα κάποια πράγματα και γιατί όχι να στηρίξω και ένα μαγαζί με μια συγκεκριμένη πελατεία. Αλλά άμα έρθω από το μικρομάγαζό σου (το φέρνω σαν παράδειγμα, δεν έχω τίποτα επί προσωπικού και ούτε θέλω σε καμία περίπτωση να θίξω την επαγγελματική σου αρτιότητα) και πάρω το LG G2 32GB που είναι εισαγωγής από Γερμανία (και ακόμα δεν έχω μια ξεκάθαρη, έγγραφη και ενυπόγραφη διαβεβαίωση οτι η LG Hellas καλύπτει την εγγύηση του προϊόντος αυτού) τί διαβεβαίωση έχω εγώ σαν καταναλωτής, οτι θα δώσω 350 ευρώ, και αν σε με βδομάδα πάθει κάτι, δε θα βρω την πόρτα σου κλειστή (ή η απάντηση σου δε θα είναι, "να το στείλουμε στη Γερμανία για σέρβις και να το πάρεις σε 25 μέρες) και την LG Hellas να αρνείται να το αναλάβει;

 

Δε λέω πως το "μεγαλοκατάστημα" θα μου προσφέρει αυτές τις εγγυήσεις το ίδιο. Αλλά αγοράζοντας το LG G2 16GB από αυτούς, ξέρω οτι έχω την πλάτη της LG Hellas αν συμβεί κάτι. Ε άμα βαρέσει κανόνι και η LG ε τι να πω τότε, έπεσα στην περίπτωση. 

Δηλαδή, ναι, σαφώς να σπρώξουμε τον κόσμο να ανοίξει τα μάτια του και να αγοράσει φθηνότερα, με προσωπική επαφή και στηρίζοντας έναν μικροεπιχειρηματία αλλά από την άλλη να του τα λέμε ΟΛΑ όπως είναι. Να του πούμε "ναι, θα βρεις εδώ LG G2 32GB, ναι θα το βρεις και 15 ευρώ φθηνότερα από το 16άρι του μεγαλοκαταστήματος, ΑΛΛΑ δεν μπορώ να σε διαβεβαιώσω οτι άμα πάθεις κάτι, θα το στείλεις στην LG"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Date-Devil: Μη φοβάσαι, μια χαρά χαλαρός είμαι σε όσους έχουν το απαραίτητο ήθος στις απαντήσεις τους. Κάποιοι νομίζουν οτι είμαστε φιλαράκια ή εχθροί από το γήπεδο και ανοίγουν τον υπόνομο, τέλος πάντων. Λοιπόν λίγα λόγια, σε ολα τα υπόλοιπα που δεν quotαρα συμφωνούμε και μάλιστα είχα γράψει από το ποστ #94.

 

 

Μόνο σ'αυτό το σημείο έχω ένσταση και την είχα από το 1ο σχόλιό μου, γιατί όταν κάποιος βγαίνει με τη ντουντούκα και λέει "Βάλε Φίνα", πρέπει να εξηγήσει σε όλους τι σημαίνει αυτό που πλασάρει, τι κίνδυνοι υπάρχουν, αν υπάρχουν. Αυτό το απλό είπα και μάλιστα πάνω από 3 φορές, πολύ δύσκολο λοιπόν να παρανοηθούν τα λόγια μου από κάποιον καλοπροαίρετο.

 

Απορώ κιόλας που έφτασε και έγινε τέτοιο θέμα. Σε αντίστοιχες περιπτώσεις έντεχνης ή ακούσιας παραπληροφόρησης ή φιλότιμης κατεύθυνσης του πελάτη σε σκοτεινές εμπορικές διαδρομές (sic), η διαχειριστική ομάδα αναλάμβανε εκκαθάριση και ζητούσε διευκρινίσεις σε χρόνο μηδέν.

 

Κατόπιν των χθεσινών εξελίξεων λοιπόν, οφείλω να επικοινωνήσω αργότερα με την LG Ελλας να πάρω επίσημη απάντηση για την αυτονόητη υποστήριξη των παραεισαγωγών -οχι κουβεντιαστή εγγύηση- και επιπλεον, τι νομική κάλυψη έχουν οι παραεισαγωγές που δεν εισάγονται από την ελληνική LG. (πχ μπλοκάρισμα IMEI από τους παρόχους, είχε προταθεί παλιότερα για άλλες παραεισαγωγές). Θα τους τονίσω πως δεν έχω καμιά διάθεση να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου διαπληκτιζόμενος στα τηλέφωνα του συνήγορου του καταναλωτή και στην υποδοχή του service της LG.

 

Θα δούμε λοιπόν τι θα απαντήσει η εταιρία, εύχομαι να είναι όλα έτσι όπως τα περιγράφετε, για να μην εκτεθούν όσοι έπεσαν να με φάνε. -_-

 

Ο μόνος που εκτίθεσαι είσαι εσύ. 

Συγγνώμη, δεν έχω παρακολουθήσει την συζήτηση επακριβώς, αλλά θα σου πω το εξής, διότι νομίζω είσαι λάθος.

 

Έχουμε δύο προϊόντα. "Κανονικό" από το "μεγαλοκατάστημα" και γερμανικό ή ό,τι άλλο από το "μικρομάγαζο". 

 

Το μεγαλοκατάστημα, πουλώντας σου το LG G2 της LG Hellas, σου προσφέρει σαν καταναλωτή την εγγύηση οτι θα έχεις την κάλυψη της LG βρέξει χιονίσει. 

Το μικρομάγαζο, σε ένα LG G2 που έρχεται από Γερμανία, δεν μπορεί να σου προσφέρει τίποτα παραπάνω από τον λόγο του. 

 

Δε λέω κι εμένα μου αρέσει να παίρνω φθηνότερα κάποια πράγματα και γιατί όχι να στηρίξω και ένα μαγαζί με μια συγκεκριμένη πελατεία. Αλλά άμα έρθω από το μικρομάγαζό σου (το φέρνω σαν παράδειγμα, δεν έχω τίποτα επί προσωπικού και ούτε θέλω σε καμία περίπτωση να θίξω την επαγγελματική σου αρτιότητα) και πάρω το LG G2 32GB που είναι εισαγωγής από Γερμανία (και ακόμα δεν έχω μια ξεκάθαρη, έγγραφη και ενυπόγραφη διαβεβαίωση οτι η LG Hellas καλύπτει την εγγύηση του προϊόντος αυτού) τί διαβεβαίωση έχω εγώ σαν καταναλωτής, οτι θα δώσω 350 ευρώ, και αν σε με βδομάδα πάθει κάτι, δε θα βρω την πόρτα σου κλειστή (ή η απάντηση σου δε θα είναι, "να το στείλουμε στη Γερμανία για σέρβις και να το πάρεις σε 25 μέρες) και την LG Hellas να αρνείται να το αναλάβει;

 

Δε λέω πως το "μεγαλοκατάστημα" θα μου προσφέρει αυτές τις εγγυήσεις το ίδιο. Αλλά αγοράζοντας το LG G2 16GB από αυτούς, ξέρω οτι έχω την πλάτη της LG Hellas αν συμβεί κάτι. Ε άμα βαρέσει κανόνι και η LG ε τι να πω τότε, έπεσα στην περίπτωση. 

Δηλαδή, ναι, σαφώς να σπρώξουμε τον κόσμο να ανοίξει τα μάτια του και να αγοράσει φθηνότερα, με προσωπική επαφή και στηρίζοντας έναν μικροεπιχειρηματία αλλά από την άλλη να του τα λέμε ΟΛΑ όπως είναι. Να του πούμε "ναι, θα βρεις εδώ LG G2 32GB, ναι θα το βρεις και 15 ευρώ φθηνότερα από το 16άρι του μεγαλοκαταστήματος, ΑΛΛΑ δεν μπορώ να σε διαβεβαιώσω οτι άμα πάθεις κάτι, θα το στείλεις στην LG"

 

Τι καπνίζετε ρε παιδιά και σε ποια σπηλιά ζείτε θα μας πείτε; Άπαξ και πας στο service της Lg ή οποιασδήποτε εταιρίας με την απόδειξη αγοράς και το κινητό προοριζόταν για χώρα της ΕΕ σε καλύπτει η εγγύηση κανονικά και με το νόμο. 

 

Ακόμα και το οτι η εγγύηση παρέχεται μόνο σε όσα εισάγει η επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα είναι τερτίπι των εταιριών και δεν ισχύει νομικά. Αν εγώ αγόρασα το Lg G2 32gb από Γερμανία, η Lg είναι υποχρεωμένη να μου το επισκευάσει είτε βρίσκομαι Γερμανία, είτε Ελλάδα είτε Λετονία. Αλλά έστω οτι σου ξεκαθαρίζει η Lg οτι το 32αρι δεν το επισκευάζει, ε το 16άρι ή οποιοδήποτε κινητό της εισάγεται επίσημα δεν έχει καμία ΜΑ ΚΑΜΙΑ διαφορά.

 

Όποιος θέλει να πετάξει 200-300 ευρώ ας τα δώσει σε κανέναν που τα έχει ανάγκη. Άσε που παίρνεις και τις αναβαθμίσεις γρηγορότερα.

 

Κάτοχος Τσέχικου Note 3 που έχει κανονικότατη εγγύηση στην Ελλάδα και το πλήρωσα 300 ευρώ λιγότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα σου προτεινα φιλε να επικοινωνησεις με τα κεντρικα της LG στη Κορεα...διαολε να μιλησεις με τον ιδιο τον προεδρο!Εχεις ηθικη υποχρεωση να προστατεψεις ολους τους αθωους καταναλωτες απο ολους εμας τους σαταναδες με τα μικρομαγαζα!!!

 

Συ είπας!... :P

 

Ο μόνος που εκτίθεσαι είσαι εσύ.

Εκτίθεται ο καταναλωτής γιατί ρωτάει και ψάχνει το συμφέρον του κι όχι όσοι επιμελώς κρύβουν όλα τα σημαντικά σημεία της συναλλαγής, όλως τυχαίως ακριβώς αυτά που ενέχουν ρίσκο; Σσσωραίοςςςς.... B)

 

Ακόμα και το οτι η εγγύηση παρέχεται μόνο σε όσα εισάγει η επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα είναι τερτίπι των εταιριών και δεν ισχύει νομικά.

 

Αν θες μας εξηγείς και με ποιό τρόπο προτείνεις να αντιμετωπίσουμε το "τερτίπι των εταιριών";

Επεξ/σία από pigeon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίζει κιόλας. Γράψε τι θα σου πει επίσημα η Lg για την εγγύηση των παραεισαγωγών αλλά δύσκολα θα το κάνεις χωρίς να προκαλέσεις μετά την τάπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[....]

 

Τι καπνίζετε ρε παιδιά και σε ποια σπηλιά ζείτε θα μας πείτε;[......]

 

Δεν ξέρω αν ενδιαφέρεσαι να καπνίσουμε παρέα, ή αν θες να κάνεις επίσκεψη στη σπηλιά. Αν όμως όχι, θα παρακαλούσα να αλλάξεις το ύφος σου. Όταν ο άλλος γράφει ένα ευγενικό κατεβατό, κάνε τον κόπο να απαντήσεις με την ανάλογη ευγένεια. Αυτό για αρχή.

 

Από εκεί και πέρα, λέω πως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Για να γίνεται ΤΟΣΟ θέμα με τις εγγυήσεις ε κάποιοι την έχουν πατήσει, και κάτι δεν είναι τόσο ρόδινο όσο το περιγράφεις.

Νομικός δεν είμαι, αλλά μιας και αναφέρεις εσύ τις φράσεις "κανονικά και με τον νόμο" και "δεν ισχύει νομικά" θα παρακαλούσα να με διαφωτίσεις επ'αυτού. Όχι για τίποτα άλλο, θέλω σοβαρά να αγοράσω 32άρι από μικρομάγαζο. Δεν πουλάω ιστορία απλά για να χτυπάω πλήκτρα. Ενδιαφέρομαι σαν καταναλωτής που δε θέλει σε καμία περίπτωση να ρίξει 350 στην αποχέτευση. Διότι ένα κινητό που χαλάει για χ,ψ λόγους και δεν έχω εγγύηση είναι 350 στην Ψυττάλεια.

 

Προσωπικά προσπάθησα να επικοινωνήσω με την LG, αλλά έστειλα και ένα mail στην Γ.Γ. Καταναλωτή για περαιτέρω πληροφόρηση επί του νομικού πλαισίου.

 

Υ.Γ. : Ζητώ την βοήθειά "σου" να ξεκαθαρίσω με ακρίβεια τί συμβαίνει. Αν θέλεις, θα παρακαλούσα να διοχετεύσεις τα μηνύματα σου σε μια κατεύθυνση συννενόησης και διαλόγου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν ενδιαφέρεσαι να καπνίσουμε παρέα, ή αν θες να κάνεις επίσκεψη στη σπηλιά. Αν όμως όχι, θα παρακαλούσα να αλλάξεις το ύφος σου. Όταν ο άλλος γράφει ένα ευγενικό κατεβατό, κάνε τον κόπο να απαντήσεις με την ανάλογη ευγένεια. Αυτό για αρχή.

 

Από εκεί και πέρα, λέω πως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Για να γίνεται ΤΟΣΟ θέμα με τις εγγυήσεις ε κάποιοι την έχουν πατήσει, και κάτι δεν είναι τόσο ρόδινο όσο το περιγράφεις.

Νομικός δεν είμαι, αλλά μιας και αναφέρεις εσύ τις φράσεις "κανονικά και με τον νόμο" και "δεν ισχύει νομικά" θα παρακαλούσα να με διαφωτίσεις επ'αυτού. Όχι για τίποτα άλλο, θέλω σοβαρά να αγοράσω 32άρι από μικρομάγαζο. Δεν πουλάω ιστορία απλά για να χτυπάω πλήκτρα. Ενδιαφέρομαι σαν καταναλωτής που δε θέλει σε καμία περίπτωση να ρίξει 350 στην αποχέτευση. Διότι ένα κινητό που χαλάει για χ,ψ λόγους και δεν έχω εγγύηση είναι 350 στην Ψυττάλεια.

 

Προσωπικά προσπάθησα να επικοινωνήσω με την LG, αλλά έστειλα και ένα mail στην Γ.Γ. Καταναλωτή για περαιτέρω πληροφόρηση επί του νομικού πλαισίου.

 

Υ.Γ. : Ζητώ την βοήθειά "σου" να ξεκαθαρίσω με ακρίβεια τί συμβαίνει. Αν θέλεις, θα παρακαλούσα να διοχετεύσεις τα μηνύματα σου σε μια κατεύθυνση συννενόησης και διαλόγου

 

Η μόνη φωτιά που υπάρχει είναι από άτομα που νομίζουν οτι για να κάνει το ίδιο πράγμα μισή τιμή νομίζουν οτι έχει κάποιο πρόβλημα. Για το 32άρι προφανώς θα πρέπει να απευθυνθείς εκεί που απευθύνθηκες να ρωτήσεις. Η Lg Ηellas συγκεκριμένα δεν αναγνώριζε ούτε το διαφορετικό χρώμα σε Nexus 5 αλλά δεν υπάρχει νόμος που να την καλύπτει. Προσπαθεί απλά να περιορίσει την ΄΄ζημιά΄΄ που της γίνεται από την στιγμή που δεν καρπώνεται το παραδάκι η ίδια. 

 

Το πρόβλημα είναι οτι κάνετε γενικεύσεις και μιλάτε για τα παραεισαγωγής γενικά οτι πιθανόν να έχουν πρόβλημα. Αν ήθελες το 16άρι ούτε καν θα το συζητούσαμε τώρα. 

 

ΥΓ. Να πάρεις το G3 16άρι με τα 2gb ram που παίρνει micro sd στα 350 ευρώ δεν παίζει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κάψουμε όλα τα κύτταρα του εγκεφάλου μας αν συνεχίσουμε να συζητάμε τα αυτονόητα..

 

παιδιά αφού θέλετε να κοιμάστε ήσυχοι μην το ψάχνετε πηγαίνετε να τα σκάσετε στα μεγάλα μαγαζιά που όλοι ξέρουμε ότι ούτε δικές τους εισαγωγές έχουν κάνει ποτέ που δεν αναγνωρίζουν οι αντιπροσωπείες, ούτε χρησιμοποιημένα κινητά έχουν πουλήσει ποτέ και όλα είναι ρόδινα και πάνω από όλα έχεις service :lol:

 

εμείς που είμαστε χαζούληδες θα συνεχίσουμε να ρισκάρουμε τα χρήματά μας στις παραεισαγωγές 

 

τα τελευταία χρόνια βέβαια εγώ προσωπικά από ένα galaxy nexus, ένα z1 και ένα g2 έχω γλιτώσει πάνω από 500€ κερατιάτικα και έχασα την υποτιθέμενη "premium" εξυπηρέτηση, αλλά δε πειράζει μου έμειναν 500€ 

ακόμα και αν ένα από αυτά χαλάσει και δε με καλύψουν (λέμε αν, γιατι αυτά τα ξεκαθαρίζουμε πριν ψωνίσουμε) στη χειρότερη να έρθω περίπου στα ίδια με τους υπόλοιπους κουβαρντάδες

 

μέχρι τότε θα χαίρομαι τα λεφτά που γλίτωσα και φυσικά θα προτρέπω το κόσμο να κοιτάζει όσο μπορεί τις καλύτερες τιμές όπως οφείλει να κάνει σαν καταναλωτής που σέβεται τον εαυτό του.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα τελικά παραδέχεσαι οτι υπάρχει ανησυχία στον ύπνο αν πάρεις κάτι άλλο πέρα από αυτό που εισάγει ο επίσημος αντιπρόσωπος;

 

Εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου ποιος κερδίζει πόσα, με ενδιαφέρει μόνο η δική μου τσέπη. Που ναι μεν θα κερδίσει (350-280=) 70 ευρώ αν πάρω EU μοντέλο της LG και όχι αυτό που φέρνει Ελλάδα (συγκεριμένα IMEI κλπ, (αλήθεια τί παίζει με αναβαθμίσεις; )) αλλά μπορεί να χάσω 270 ευρώ αμα βρεθώ με χαλασμένο τηλέφωνο το οποίο δεν αναλαμβάνει κανένας. Και για πολλούς είναι νούμερο αυτό.

 

Αντιδράτε μερικοί, λες και σας βρίζουμε το σπίτι. Δεν είπαμε οτι είναι κανένας χαζός άμα παίρνει τα παραλλλήλως εισαγόμενα. Και μόνος σου το λες "τα ξεκαθαρίζουμε πριν ψωνίσουμε". Σαφώς. Εμένα αυτό με ενδιαφέρει μόνο. Να ξεκαθαρίσω πριν ψωνίσω και να κερδίσω. Δεν έχω κανένα κόμπλεξ να το πάρω από παράλληλη εισαγωγή. Εάν έχω τις ίδιες διασφαλίσεις εγγύησης, κανένα πρόβλημα. Με τα δυο τα χέρια.

 

Όπως λέει ο φίλος Grey πιο πάνω "Η Lg Ηellas συγκεκριμένα δεν αναγνώριζε ούτε το διαφορετικό χρώμα σε Nexus 5" και "Προσπαθεί απλά να περιορίσει την ΄΄ζημιά΄΄ που της γίνεται από την στιγμή που δεν καρπώνεται το παραδάκι η ίδια".

Δηλαδή, από την μία λέμε εμείς (και δικαίως) "της LG είναι όλα, ελεύθερη η Ευρωπαική αγορά, άρα ανταγωνισμός μεταξύ LG Hellas και LG Germany" και απαιτούμε να μας καλύψει η LG γενικά. Από την άλλη είναι η LG εδώ που ίσως λέει "κάτσε. Θα το πάρεις παρακάμπτοντάς με, και μετά θα έρθεις να μου ζητήσεις να αναλάβω εγώ το σέρβις;". Αυτό πίστεύω είναι θέμα της πολιτικής της LG παγκοσμίως και τί όρους θέτει στους εκάστοτε αντιπροσώπους. Αλλά ποιός μπαίνει στη διαδικασία να μιλήσει με Ν. Κορέα; Αν όμως αυτά υπάρχουν κάπου γραμμένα τότε είναι άλλο θέμα. Για την ώρα στο μιλητό το πάμε και λέμε "εμένα μου είπαν αυτό, εμένα μου είπαν το άλλο". 

 

Εγώ θέλω να έχεις εσύ δίκιο και οι ανησυχίες μου να είναι τελείως αβάσιμες. Το θέλω για να πάρω στα ίδια χρήματα καλύτερο τηλέφωνο ή να παρω το ίδιο τηλέφωνο φθηνότερα. Αλλά χρειάζομαι κάποιες διαβεβαιώσεις. Θα περιμένουμε και τον φίλο που θα επικοινωνήσει με την LG. Εγώ προσωπικά είμαι στην αναμονή από ΓΓΚ και θα ποστάρω μόλις έχω απάντηση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα τελικά παραδέχεσαι οτι υπάρχει ανησυχία στον ύπνο αν πάρεις κάτι άλλο πέρα από αυτό που εισάγει ο επίσημος αντιπρόσωπος;

 

Εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου ποιος κερδίζει πόσα, με ενδιαφέρει μόνο η δική μου τσέπη. Που ναι μεν θα κερδίσει (350-280=) 70 ευρώ αν πάρω EU μοντέλο της LG και όχι αυτό που φέρνει Ελλάδα (συγκεριμένα IMEI κλπ, (αλήθεια τί παίζει με αναβαθμίσεις; )) αλλά μπορεί να χάσω 270 ευρώ αμα βρεθώ με χαλασμένο τηλέφωνο το οποίο δεν αναλαμβάνει κανένας. Και για πολλούς είναι νούμερο αυτό.

 

Αντιδράτε μερικοί, λες και σας βρίζουμε το σπίτι. Δεν είπαμε οτι είναι κανένας χαζός άμα παίρνει τα παραλλλήλως εισαγόμενα. Και μόνος σου το λες "τα ξεκαθαρίζουμε πριν ψωνίσουμε". Σαφώς. Εμένα αυτό με ενδιαφέρει μόνο. Να ξεκαθαρίσω πριν ψωνίσω και να κερδίσω. Δεν έχω κανένα κόμπλεξ να το πάρω από παράλληλη εισαγωγή. Εάν έχω τις ίδιες διασφαλίσεις εγγύησης, κανένα πρόβλημα. Με τα δυο τα χέρια.

 

Όπως λέει ο φίλος Grey πιο πάνω "Η Lg Ηellas συγκεκριμένα δεν αναγνώριζε ούτε το διαφορετικό χρώμα σε Nexus 5" και "Προσπαθεί απλά να περιορίσει την ΄΄ζημιά΄΄ που της γίνεται από την στιγμή που δεν καρπώνεται το παραδάκι η ίδια".

Δηλαδή, από την μία λέμε εμείς (και δικαίως) "της LG είναι όλα, ελεύθερη η Ευρωπαική αγορά, άρα ανταγωνισμός μεταξύ LG Hellas και LG Germany" και απαιτούμε να μας καλύψει η LG γενικά. Από την άλλη είναι η LG εδώ που ίσως λέει "κάτσε. Θα το πάρεις παρακάμπτοντάς με, και μετά θα έρθεις να μου ζητήσεις να αναλάβω εγώ το σέρβις;". Αυτό πίστεύω είναι θέμα της πολιτικής της LG παγκοσμίως και τί όρους θέτει στους εκάστοτε αντιπροσώπους. Αλλά ποιός μπαίνει στη διαδικασία να μιλήσει με Ν. Κορέα; Αν όμως αυτά υπάρχουν κάπου γραμμένα τότε είναι άλλο θέμα. Για την ώρα στο μιλητό το πάμε και λέμε "εμένα μου είπαν αυτό, εμένα μου είπαν το άλλο". 

 

Εγώ θέλω να έχεις εσύ δίκιο και οι ανησυχίες μου να είναι τελείως αβάσιμες. Το θέλω για να πάρω στα ίδια χρήματα καλύτερο τηλέφωνο ή να παρω το ίδιο τηλέφωνο φθηνότερα. Αλλά χρειάζομαι κάποιες διαβεβαιώσεις. Θα περιμένουμε και τον φίλο που θα επικοινωνήσει με την LG. Εγώ προσωπικά είμαι στην αναμονή από ΓΓΚ και θα ποστάρω μόλις έχω απάντηση

Βασικα δεν κερδιζεις 70ευρω αλλα 200ευρω,και αυτο γιατι στα 350ευρω που μπορεις να αγορασεις το G2,ο εξυπνος θα παει να αγορασει το G3 στα 350ευρω http://www.skroutz.gr/s/4929883/LG-G3-16GB.htmlοταν απο επισημη αντιπροσωπεια αυτο κοστιζει 200ευρω ακριβοτερα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα δεν κερδιζεις 70ευρω αλλα 200ευρω,και αυτο γιατι στα 350ευρω που μπορεις να αγορασεις το G2,ο εξυπνος θα παει να αγορασει το G3 στα 350ευρω http://www.skroutz.gr/s/4929883/LG-G3-16GB.htmlοταν απο επισημη αντιπροσωπεια αυτο κοστιζει 200ευρω ακριβοτερα :)

Εννοούσα για να επιστρέψω και θεματικά στην είδηση (δηλαδή MSRP 349 στο G2) ότι αν πάρεις το G2 16 GB στα 350 ή αν το πάρεις στις τιμές 270-280 που παίζουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@abudi

 

οτιδήποτε υπάρχει και στη χώρα μας και είναι από ΕΕ καλύπτεται, αυτό είναι η επίσημη γραμμή (όχι για όλους, αλλά μιας και πιάσαμε τους κορεάτες)

 

επίσης τα μαγαζιά συνεργάζονται με διάφορα service πχ διάφορα καταστήματα παρόχων ή μεγάλα μαγαζιά ή και τίποτα σκρουτζομάγαζα συνεργάζονται ας πούμε με arvato , οπότε από όπου κι αν το πάρεις το αποτέλεσμα θα είναι το ιδιο θα σε στείλουν σε αυτούς

 

τελοσπάντων, εννοείται ότι πρέπει να το ψάξεις κι εγώ τους ρωτάω πάντα (γιατί έχω ψωνίσει από διάφορα "γνωστά" διαφορετικές εταιρείες, οπότε δεν ισχύουν πάντα τα ίδια) και έχω λάβει διάφορες απαντήσεις, αλλά για να είμαι και ειλικρινής το πάω και με τις πιθανότητες, ότι ένα κινητό συνήθως δε θα πάθει τίποτα

 

εννοείται λοιπόν ότι ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να το ψάξει καλά τι θα πάρει, αλλά να το ψάξει ρε γαμώτο, όχι να μπει σαν πρόβατο στη πρώτη μεγάλη αλυσίδα που θα βρει και να πληρώσει τσάμπα λεφτά για αέρα 

 

είναι απαράδεκτες αυτές οι τιμές που υπάρχουν στη χώρα μας και μόνο σε συγκεκριμένα πράγματα τεχνολογίας όπως τα κινητά

αν όμως πρόκειται για κάτι άλλο πχ μια τηλεόραση εκεί δεν αναρωτιόμαστε.. θα πάμε στον πιο φθηνό αλυσίδα ή μη

αν πρόκειται για cpu το ίδιο, για διάφορα parts στο pc το ίδιο

 

και αυτό γιατί σε αυτά τα είδη δεν παίζει τόσο το υπερκέρδος του εισαγωγέα 

αυτό παίζει μόνο στα κινητά και είπαμε γιατί παίζει

παίζει γιατί έχουν στήσει ένα ωραίο παιχνιδάκι εδώ και χρόνια (μαζί με τα μεγάλα καταστήματα και τους παρόχους) και μας δαγκώνουν 

 

και πλέον  που βλέπουν ότι ο κόσμος ξυπνάει και χάνουν σε πωλήσεις αντί να σοβαρευτούν και να ρίξουν ουσιαστικά τις τιμές προσπαθούν να βγάλουν βρώμα για τις παραεισαγωγές, αλλά δε τους κάθεται γιατί η μητρική εταιρεία που θέλει να προστατέψει το ονομά της θα τους υποχρεώσει να καλύψουν 

 

 

και ένα άσχετο παράδειγμα που μου ήρθε στο μυαλό...

όταν ήθελα να πάρω το nexus 7, ο αντιπρόσωπος της asus αποφάσισε προκειμένου να μη χάσει σε πωλήσεις ότι θα το δώσει σε τιμή πολύ κοντινή του play store (πες δικαιολογείται και ένα μικρό καπέλο, έχουμε και υψηλό φπα κτλ...)

εγώ μπήκα στο public κοντά στο σπίτι μου και το τσίμπησα από κει 

 

δεν ασχολήθηκα να ψάχνω κανένα μικρό μαγαζί, όπως και κανένας άλλος νομίζω

όλοι το ψώνισαν από το "επίσημο" δίκτυο διανομής το συγκεκριμένο tablet

 

η lg όμως το nexus 5 το πούλαγε στο διάστημα!

ε ποιος φταίει λοιπόν αν αυτοί έχασαν πωλήσεις από μικροτερα μαγαζία;

σίγουρα όχι αυτοί που ήθελαν να γλιτώσουν χρήματα

 

ας βάλουν λοιπόν μυαλό οι αντιπρόσωποι, οι αλυσίδες και οι πάροχοι με τις παπαροτιμές  που πουλάνε το 2014 που οι μισθοί είναι χώμα (την ώρα που και οι ίδιοι κατά βάση δίνουν μισθούς χώμα στους υπαλλήλους τους) και ας μη παραπονιούνται 

 

δε ξέρω για πόσο ακόμα θα τους προστατεύει το γεγονός ότι στη συνείδηση του κόσμου είναι οι "επίσημοι" και ότι με αυτούς είσαι πιο διασφαλισμένος

 

πάντως βλέπω όλο και πιο συχνά ακόμα και μεγαλύτερους σε ηλικία ανθρώπους να ψάχνονται στο ιντερνετ για καλύτερες τιμές

και όχι μόνο για κινητά ναυαρχίδες, ακόμα και ένα μέτριο κινητό γιατί να το πάρεις 250 αν μπορείς να το πάρεις 170? 

 

ο έλληνας τα τελευταία χρόνια θυμήθηκε την οικονομία από κει που τα σκορπούσε και πολύ καλά κάνει.

ε πρέπει με τη σειρά τους να προσαρμοστούν και οι εταιρείες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοούσα για να επιστρέψω και θεματικά στην είδηση (δηλαδή MSRP 349 στο G2) ότι αν πάρεις το G2 16 GB στα 350 ή αν το πάρεις στις τιμές 270-280 που παίζουν

Και παλι ομως πρεπει να αναφερθει και η τιμη του G3.Αλλωστε μιλαμε για κινητο της ιδιας εταιριας. Και να στο πω πιο απλα,πολυ λιγα ατομα πλεον τα ενδιαφερει αυτη η ’’μειωση’’τιμης του G2. Αλλωστε αυτοι που το ηθελαν το κινητο και περιμεναν να πεσει η τιμη του,το εχουν παρει ηδη εδω και καιρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...