Προς το περιεχόμενο

Στα €349 πλέον η επίσημη τιμή του LG G2 στη χώρα μας


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

-LG G2 16GB της LG Hellas (με τιμή 349) καλύπτονται ΟΛΑ (επισκευές αντικαταστάσεις κλπ)

-LG G2 16GB EU (τιμή από 270) καλυπτεται το service ΑΛΛΑ όχι αντικαταστάσεις ούτε DOA. Γι αυτά πρέπει να πας στον πωλητή

-LG G2 32GB EU (τιμή από 330-350) δεν καλύπτεται ΤΙΠΟΤΑ από την LG Hellas και πας στον πωλητή

 

Αυτό είπα ο έρμος από την πρώτη στιγμή, λέτε να μην το είχαμε ψάξει ρε παιδιά....τόσες σελίδες στο forum από μέλη που "πάλευαν" με τα G2 τους, τζάμπα πήγαν ? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βάζει ο άλλος απάντηση της Lg που λέει οτι καλύπτει κανονικά όσες συσκευές έχουν εισαχθεί επίσημα και απορώ τι συζητάμε ακόμα. Το αν καλύπτει συσκευές που δεν εισάγει επίσημα; Άρα που καταλήγουμε; Οτι δεν θα αγοράσουμε το 16αρι G2 φθηνότερα στο skroutz για ποιό λόγο;

 

ΥΓ. Στο εξωτερικό δεν υπάρχουν έξοδα, φορολογία; Να το πάμε και στο τι κινητά παίρνεις δωρεάν με πρόγραμμα της Vodafone uk ενώ εδώ πρέπει να σκάσεις 500-600 ευρώ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζει ο άλλος απάντηση της Lg που λέει οτι καλύπτει κανονικά όσες συσκευές έχουν εισαχθεί επίσημα και απορώ τι συζητάμε ακόμα. Το αν καλύπτει συσκευές που δεν εισάγει επίσημα; Άρα που καταλήγουμε; Οτι δεν θα αγοράσουμε το 16αρι G2 φθηνότερα στο skroutz για ποιό λόγο;

 

ΥΓ. Στο εξωτερικό δεν υπάρχουν έξοδα, φορολογία; Να το πάμε και στο τι κινητά παίρνεις δωρεάν με πρόγραμμα της Vodafone uk ενώ εδώ πρέπει να σκάσεις 500-600 ευρώ;

 

Οι απαντήσεις από LG και κατάστημα μιλούν όχι για συσκευές που έχει εισάγει αυτή επίσημα. Αλλά για συσκευές ίδιες με αυτές που αυτή εισάγει εδώ επίσημα. Μόνο αυτές που εισάγει η LG εδώ επίσημα έχουν αυτή που λες "κανονική κάλυψη". Οι υπόλοιπες, απαντώντας και στο ερώτημα σου δεν έχουν πλήρη κάλυψη. Δεν έχουν αντικατάσταση. Εκεί, έχεις να κάνεις με το skroutzομάγαζο. 

 

Στην περίπτωση του 32, στο κατάστημα που έστειλα εγώ η απάντηση είναι το αναλαμβάνουν αυτοί και αυτό διαρκεί 1 μήνα περίπου.

 

 

Απλώς γενικά, να είμαστε πιο μετριοπαθείες στις δηλώσεις μας διότι δεν έχουν όλοι τον χρόνο και τις δυνατότητες να κάνουν το ψάξιμο που κάνουμε εμείς. Μπαίνουν μέσα εδώ και διαβάζουν κάτι. Και ναι μεν "ισχύει" το "I read it online, so it's true" και ο καθένας έχει ατομική ευθύνη αλλά δεν νομίζω να θέλει κανείς επιτηδευμένα να κοροιδέψει τους άλλους. Γι'αυτό ούτε το "τα skroutzομάγαζα τα φέρνουν παράνομα και είναι χαλασμένα, γι'αυτό είναι φθηνά" είναι σωστό (και απλά κόβεις αβέρτα πελατεία από ανθρώπους που πολλοί είναι όντως κύριοι) αλλά από την άλλη ούτε είναι σωστό να λέμε "το LG Hellas και το εισαγώμενο από ΕΕ είναι το ίδιο", διότι φαίνεται οτι δεν είναι. Μικρή η διαφορα, ναι, μόνο η αντικατάσταση φαίνεται να κολλάει. Αλλά υπάρχει διαφορά που πρέπει να καταγράφουμε

 

Υ.Γ. όσο γι'αυτό

Μου επιτρέπεις να το βάλω στην υπογραφή μου;   :P 

 

 Ελεύθερα! :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε που καταλήγουμε;

 

Ότι η παραεισαγωγή (μοντέλου που εισάγεται επίσημα) έχει διαφορά στο εύρος υποστήριξης που της παρέχεται.Δεν υποστηρίζεται αντικατάσταση,doa.Βλέπω οτι αυτό έγινε γαργάρα από κάποιους που υποστήριζαν σθεναρά ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά.

 

Άρα η ουσία είναι,αν αξίζει αυτή η διαφορά την επιβάρυνση στην τιμή.Προσωπικά θεωρώ ότι δεν αξίζει και θα ψώνιζα κι εγώ παραεισαγωγή.Αλλά το ίδιο είπε και ο pigeon σε προηγούμενο ποστ του.Οπότε προς τί το πέσιμο;

 

Καλό είναι λοιπόν να αναφέρεται η διαφοροποίηση και να ξέρει ο καθένας τι ρίσκα αναλαμβάνει ώστε να κρίνει αν αξίζει,τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί διαφορά έχει η επισκευή απο την αντικατάσταση στην ουσία ; Το χω απορία... Πάλι το κινητό θα ναι φτιαγμένο είτε με αντικατάσταση είτε με επισκευή . Δεν θέλουν να το αντικαταστήσουν; ΟΚ οφείλουν να το επισκευάσουν . Αν ΔΕΝ επισκευάζεται τότε ο νόμος είναι υπέρ σου . :)  και στην τελική μην ξεχνάμε ότι το κατάστημα πυο σου πούλησε την συσκευή έχει την ευθύνη σε πρώτη φάση για την διετή εγγύηση και όχι η αντιπροσωπεία .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετά skroutzoμαγαζα υποστηρίζουν doa ανάλογο των μεγάλων καταστημάτων. Αν διαβάσετε στο διαδίκτυο οι περιπτώσεις που συσκευές αντικαθίστανται είναι πολλές αφού λειτουργούν όπως και τα υπόλοιπα καταστήματα αυτης της χώρας. Εσείς το παρουσιάζετε ως αγορά από την Κίνα. Μόνο λόγω μεγαλύτερης ηλικίας μπορώ να δικαιολογήσω το να πετάει κανεις 200 και 300 ευρώ παραπάνω.

 

Δηλαδή πήγαινε σε ενα σκρουτζομαγαζο και πες τους να το ανοίξουν μπροστά σου αν τόσο πολύ χεζεσαι οτι θα έχει πρόβλημα. Άλλωστε τα πιο αξιόπιστα υποστηρίζουν doa και υποχρεώνονται από το νόμο να έχουν doa.

 

Τώρα αν κάτι θείοι θεωρούν πιο αξιόπιστο το Πλαίσιο ή τα Public ας κάνουν την επιλογή τους. Στη τελική δεν βγαίνουν από τη δική μας τσέπη, από την δική τους βγαίνουν.

 

Εγώ θα εξακολουθώ να κουνάω το κεφάλι συγκαταβατικά όποιον βλέπω να αγοράζει από μεγάλα καταστήματα κινητό.

 

Και πολύ ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο θέμα. Ευτυχώς ξυπνάνε ολοένα και περισσότεροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βασική διαφορά είναι οτι στη μία περίπτωση το DOA, αντικατάσταση και τα υπόλοιπα, στα υπόσχεται το κατάστημα και από την άλλη η LG. 

 

Εγώ προσωπικά πολύ δύσκολα θα ρισκάρω να αγοράσω κινητό και αν συμβεί κάτι να πρέπει να κάνει ένα μήνα (διότι υποθέτω, πάει στην αντίστοιχη αντιπροσωπία της χώρας προέλευσης). Προτιμώ να μην αγοράω καθόλου. Όπως επίσης δεν ξέρω αν μπορώ να εμπιστευτώ το πίσω δωμάτιο ενός καταστήματος περισσότερο από το service της LG στην επισκευή του τηλεφώνου μου. 

 

Δεν ξέρω αν ο Pigeon έχει επικοινωνήσει και αν θα ποστάρει κάποια νέα επίσημη θέση της LG, πάντως νομίζω είναι ξεκάθαρο οτι υπάρχει διαφορά μεταξύ LG EU και του ελληνικού. Η αντικατάσταση είναι διαφορά. Το DOA  (του επίσημου αντιπροσώπου έναντι του όποιου καταστήματος) έχει διαφορά. 

 

Και τέλος, να καταγράψω πως όσες φορές έτυχε να αγοράσω κάτι από μεγάλο κατάστημα (κινητά σε προσφορες, router, printers ή ότι άλλο) ήταν σε άρτια κατάσταση και όπως έπρεπε να ναι, χωρίς αστερίσκους και μικρά γράμματα. Η συννενόηση και το after sales ήταν για κλάμματα (και αυτός είναι ο μεγαλύτερος λόγος που ψάχνω άλλες λύσεις) αλλά τουλάχιστον ξέρω πολύ καλά με τι έχω να κάνω. Αντίθετα οι όροι επί όρων και οι υποσημειώσεις επί υποσημειώσεων που διαβάζω στα διάφορα άλλα μικρά καταστήματα με κάθιστούν επιφυλακτικό. Αν πάρω G3 (γιατί εκ των πραγμάτων απέκλεισα το G2 μιας και το 32άρι είναι εκτός κάθε εγγύησης) θα είναι μετά από πολύ σκέψη και υπολογίζοντας σοβαρά το ρίσκο που λαμβάνω με την έλλειψη αντικατάστασης. 

 

 

Και κάτι τελευταίο έτσι φιλολογικά. Η LG σου λέει "τα 16άρια EU τα καλύπτω. Τα 32άρια όχι". Τί διαφέρει τόσο πολύ στα χαρακτηριστικά τους που η LG δεν μπορεί να καλύψει; Διάβασα νομίζω πριν και για Nexus άλλου χρώματος :confused: ; Δηλαδή αν είναι μαύρο, όπως αυτό που η ίδια φέρνει, σου αλλάζει την οθόνη, αν είναι κόκκινο δεν την αλλάζει;


Απάντηση από άλλο κατάστημα για το G3 16GB αυτή τη φορά:

 

 

 

Το κινητο ειναι Ευρωπαικο με εγγυηση 2 ετων απο επισημο σερβις της Lg στην Ελλαδα. Υπαρχει DOA 7 ημερων αν το προιον εχει κατασκευαστικο προβλημα υστερα απο ελεγχο στο σερβις της LG

 

 

Πάντως να σημειώσω οτι αυτός είναι κυριλέ τύπος διότι απάντησε πραγματικά γρήγορα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω με λύπη να συνεχίζονται οι ειρωνίες και οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί, ύστερα από τόση προσπάθεια που έγινε για να υπάρχει ξεκάθαρη πληροφόρηση. Δεν ξέρω τι θα βοηθήσει μια νέα αποσταθεροποίηση της συζήτησης, γι'αυτό συνιστώ ψυχραιμία, βαθιές ανάσες και ενδοσκόπηση. :wub:

 

Για την LG: Το είχα προγραμματίσει για αύριο αλλά νομίζω πως δεν υπάρχει πλέον κανείς λόγος να ζητήσω απάντηση από την LG γιατί θα πάρω την ίδια αυτοματοποιημένη απάντηση που έχουν δώσει πολλές φορές και σε πολλές περιπτώσεις (την έχω παραθέσει στο #130). Για να είμαι ειλικρινής, η απάντησή τους είναι ξεκάθαρη και διαφωτιστική. Παράλληλα όπως σας είπα έχω μιλήσει μ'ενα φίλο δικηγόρο που ενδιαφέρεται να βρει (ελπίζω πιο ενδιαφέρουσες) πληροφορίες από το νομικό τμήμα, πάντα σε φιλικό κλίμα, αν και εφόσον βρεθεί κάποιος γνωστός εκεί μέσα. Θεωρώ πάντως πως μάθαμε όσα χρειαζόμαστε ως καταναλωτές. ;)

 

Περί DOA γράφτηκαν κάμποσα, με ελαφριά καρδιά, αλλά ελάχιστα απ'αυτά ισχύουν. Θα συνεχίσουμε άύριο όμως, καληνύχτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βασική διαφορά είναι οτι στη μία περίπτωση το DOA, αντικατάσταση και τα υπόλοιπα, στα υπόσχεται το κατάστημα και από την άλλη η LG. 

 

Εγώ προσωπικά πολύ δύσκολα θα ρισκάρω να αγοράσω κινητό και αν συμβεί κάτι να πρέπει να κάνει ένα μήνα (διότι υποθέτω, πάει στην αντίστοιχη αντιπροσωπία της χώρας προέλευσης). Προτιμώ να μην αγοράω καθόλου. Όπως επίσης δεν ξέρω αν μπορώ να εμπιστευτώ το πίσω δωμάτιο ενός καταστήματος περισσότερο από το service της LG στην επισκευή του τηλεφώνου μου. 

 

Δεν ξέρω αν ο Pigeon έχει επικοινωνήσει και αν θα ποστάρει κάποια νέα επίσημη θέση της LG, πάντως νομίζω είναι ξεκάθαρο οτι υπάρχει διαφορά μεταξύ LG EU και του ελληνικού. Η αντικατάσταση είναι διαφορά. Το DOA  (του επίσημου αντιπροσώπου έναντι του όποιου καταστήματος) έχει διαφορά. 

 

Και τέλος, να καταγράψω πως όσες φορές έτυχε να αγοράσω κάτι από μεγάλο κατάστημα (κινητά σε προσφορες, router, printers ή ότι άλλο) ήταν σε άρτια κατάσταση και όπως έπρεπε να ναι, χωρίς αστερίσκους και μικρά γράμματα. Η συννενόηση και το after sales ήταν για κλάμματα (και αυτός είναι ο μεγαλύτερος λόγος που ψάχνω άλλες λύσεις) αλλά τουλάχιστον ξέρω πολύ καλά με τι έχω να κάνω. Αντίθετα οι όροι επί όρων και οι υποσημειώσεις επί υποσημειώσεων που διαβάζω στα διάφορα άλλα μικρά καταστήματα με κάθιστούν επιφυλακτικό. Αν πάρω G3 (γιατί εκ των πραγμάτων απέκλεισα το G2 μιας και το 32άρι είναι εκτός κάθε εγγύησης) θα είναι μετά από πολύ σκέψη και υπολογίζοντας σοβαρά το ρίσκο που λαμβάνω με την έλλειψη αντικατάστασης. 

 

 

Και κάτι τελευταίο έτσι φιλολογικά. Η LG σου λέει "τα 16άρια EU τα καλύπτω. Τα 32άρια όχι". Τί διαφέρει τόσο πολύ στα χαρακτηριστικά τους που η LG δεν μπορεί να καλύψει; Διάβασα νομίζω πριν και για Nexus άλλου χρώματος :confused: ; Δηλαδή αν είναι μαύρο, όπως αυτό που η ίδια φέρνει, σου αλλάζει την οθόνη, αν είναι κόκκινο δεν την αλλάζει;

 

H απάντηση που είχαμε λάβει τότε για τα G2 ήταν ότι κυρίως δεν υπάρχουν τα ανταλλακτικά σε stock (προφανώς η κεντρική πλακέτα, λόγω διαφοράς RAM). Ως εκ τούτου, μας έλεγαν ότι τα αναλαμβάνουν μεν (προς επισκευή και μόνο, όχι επιστροφές ή αντικαταστάσεις), αλλά θα αυξηθεί πολύ ο χρόνος επισκευής, αν θα έπρεπε να παραγγείλουν ανταλλακτικά. Και φυσικά με επιπλέον κόστος. Ομοίως και για τα χρώματα (υπήρχε και για τα G2 τέτοιο θέμα), γιατί δεν έχουν τα καπάκια και τα περιβλήματα.

 

Για το G3 δεν υπάρχει τόσο θέμα, κυρίως γιατί και οι δύο εκδόσεις έχουν εισαχθεί κανονικά, ενώ για το θέμα των χρωμάτων κυκλοφορούν στην Ευρώπη, άρα δεν μπορούν να πουν ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό εντός EU. Απλώς όντως μπορεί να πάρει περισσότερο χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με DOA: Παραθέτω συλλογή πληροφοριών από διάφορα μαγαζιά που προμηθεύουν EU μοντέλα εκτός εισαγόμενης λίστας αντιπροσωπείας:
 

H υπηρεσία ελέγχου κ εγγύησης των προιόντων είναι ευθύνη του εκάστοτε κατασκευαστή καί όχι του *****.gr. Σε περιπτώσεις που ισχύουν οι διατάξεις DAP/DOA* και για τη δική σας άμεση εξυπηρέτηση, θα πρέπει να επικοινωνείτε με εμάς ώστε να λάβεται επιπλέον οδηγίες.
Σε κάθε περίπτωση η απόφαση επισκευής ή αντικατάστασης συσκευής που ανήκει στις παραπάνω κατηγορίες λαμβάνεται κατόπιν ελέγχου από τον κατασκευαστή καί όχι από τo *****.gr. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι μεταπωλητής των προιόντων που διανέμει καί σε καμμία περίπτωση δεν καλύπτει εγγυήσεις ή άμεσες αντικαταστάσεις.

 

Κάθε εμπορευμα που πωλείται από εμας , παρεχεται εγγυηση απο 1 εως 2 χρονια αναλογα με την εγγυηση που δινει ο κατασκευαστης.Για αυτο και σε εμας σαν *********** δεν ισχυει DOA (αντικατασταση 14 ημερων απο εμας) μονο η αντιπροσωπεια ειναι υπολογη και υπευθηνη η το ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ service της αντιπροσωπειας να κανει η οχι αντικατασταση η να το επισκευασει εφοσον γινει ο ελεγχος του προιοντος πρωτα και μετα θα φανει οτι υπαρχει ελλατωμα.

 

Εγγύηση DOA (dead of arrival) σημαίνει ότι εάν η συσκευή σας παραδοθεί με εργοστασιακό πρόβλημα και δεν ενεργοποιείται (δεν ανάβει) τότε σας την αντικαθιστούμε με άλλη εφόσον μας επιστραφεί η πλήρης συσκευασία χωρίς ζημιές εντός 7 ημερών (άρα κατά το άνοιγμα δεν καταστρέφουμε και δεν πετάμε την συσκευασία). ΠΡΟΣΟΧΗ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ DOA ισχύει μόνο για τις συσκευές που είναι "νεκρές" από εργοστασίου. Για οποιαδήποτε άλλη βλάβη υπεύθυνο είναι το σέρβις του κάθε κατασκευαστή.


Όλες οι συσκευές που διαθέτει η ******* καλύπτονται από την πανευρωπαϊκή εγγύηση τους. Παρακάτω παραθέτουμε τα επίσημα επισκευαστικά κέντρα για την κάθε μάρκα που διατίθεται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος: InfoQuest τηλ... Arvato Services τηλ...

 

Εγγυήσεις Προϊόντων.  Για περισσότερες πληροφορίες σε θέματα εγγύησης απευθυνθείτε στα ακόλουθα τηλέφωνα ή στις ιστοσελίδες των αντιπροσωπειών: (...)

 

Σε τυχόν παραλαβή από τον αγοραστή ελαττωματικού προϊόντος ισχύουν οι παρακάτω όροι:

  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημα εντός 5 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και το παραστατικό αγοράς.
  • Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο service, καθώς το κατάστημα δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα ώστε να πιστοποιηθεί η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος.
  • Σε περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, το κατάστημα δεν επιστρέφει χρήματα, αλλά πιστώνει το ακριβές ποσό στην αμέσως επόμενη παραγγελία.

 

Η Υπηρεσία D.O.A. παρέχεται στους καταναλωτές συνοδευτικά της εγγύησης για προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Νεκρά Κατά την Παραλαβή/Παράδοση). Είναι μια έξτρα παροχή του καταστήματος και δεν είναι υποχρεωτική από το νόμο.  ( :shock:) . Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει εντός 7 ημερών να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα ώστε να ελεγχθεί από εξουσιοδοτημένο service για τη φύση του ελαττώματος. Αν αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα τέτοιο ώστε να μην θεωρείται επισκευάσιμο, γίνεται άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών - δυνατοτήτων. Δεν ισχύει για περιπτώσεις μικρών βλαβών (π.χ. κάμερα, μικρόφωνο - ακουστικό, χαμηλές επιδόσεις, μπαταρία κλπ.). Σε αυτές τις περιπτώσεις το προϊόν περνά στην εγγύηση του κατασκευαστή.

 

Ευθύνη του ηλεκτρονικού καταστήματος *********.gr: To κατάστημα δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα. Θα πρέπει να απευθυνθείτε με την εγγύηση του προϊόντος απευθείας στην αντιπροσωπεία του.

 

Αγαπητέ πελάτη όσο αφορά την αντικατάσταση ή την επισκευή του κινητού σας ακολουθούν οι παρακάτω οδηγίες:
1.   Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημά μας εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, (είτε μέσω του καταστήματος είτε μέσω της courier ) με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του2.   Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή(εξαρχής μηχανική βλάβη) και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ. Αφού το παραλάβουμε θα αποσταλεί στο service της εκάστοτε εταιρείας για έλεγχο και αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία αντικατάστασης και όχι απλά να χρειάζεται κάποια αναβάθμιση ή ρύθμιση. Η όλη διαδικασία παίρνει 10 με 15 εργάσιμες ημέρες.

 

***** παρέχει στους καταναλωτές τη διασφάλιση αντικατάστασης οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας αγοράστηκε από εμάς, όταν λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "Dead On Arrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε. Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή θα επισκευάζεται από το αρμόδιο εξουσιοδοτημένο servis.
Σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οποιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή ότι είναι σε ισχύ το DOA.

 
Μόνο δύο καταστήματα συζητάνε την αντικατάσταση σε DOA συσκευή, οι άλλοι παραπέμπουν στην αντιπροσωπεία χωρίς να διευκρινίζουν ότι τα μοντέλα εκτός εισαγόμενης λίστας δεν καλύπτονται. Μερικοί δεν αναλαμβάνουν ούτε το service ενώ υπάρχουν και κάποιοι που δεν τηρούν τις βασικές υποχρεώσεις τους ως εμπορικά καταστήματα. :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Από εκεί και πέρα, λέω πως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Για να γίνεται ΤΟΣΟ θέμα με τις εγγυήσεις ε κάποιοι την έχουν πατήσει, και κάτι δεν είναι τόσο ρόδινο όσο το περιγράφεις.

Φιλε μου, οι εγγυησεις στην Ελλαδα ειναι μια πονεμενη ιστορια, και ουδεμια σχεση εχει με το αν το προιον σου ειναι παραεισαγωγης η οχι. Ουδεμια φορα δεν εξυπηρετηθηκα οπως θα επρεπε χωρις να γινει πολεμος, και μιλαμε για κανονικης εισαγωγης προιοντα. ΠΑΝΤΑ οι εταιριες θα προσπαθησουν να σε καλυψουν με τον τροπο που βολευει τις ιδιες, και οχι με τον καθολα νομιμο. Οποτε, δεν υπαρχει ιδιαιτερο θεμα με τα προιοντα παραεισαγωγης, υπαρχει γενικοτερο θεμα με τις εγγυησεις στην Ελλαδα.

 

Τα υπολοιπα περι DOA τα θεωρω αστεια το λιγοτερο. Σορρυ παιδες, το θεμα περι DOA ειναι νομοθεσια. Δεν υπαρχει πουθενα το "δεν αναλαμβανω". Το πας στο μαγαζι εντος 7 ημερων (οποιοδηποτε μαγαζι ειναι αυτο) και στο αντικαθιστα, end of story. Μα μου θα ακουσεις, ειτε προκειται για μεγαλο καταστημα ειτε για σκρουτζομαγαζο. Το DOA εν ολιγοις ελαχιστη σχεση εχει με την καθε εταιρια, ειναι Ευρωπαικη νομοθεσια και ολοι υποχρεουνται να την τηρουν για οτιδηποτε πωλειται εντος Ε.Ε. 

Και δεν μπορω να καταλαβω πως ακριβως το συζητατε κιολας! Πας σε μαγαζι, λες καλησπερα, το κινητο που αγορασα σημερα το πρωι δεν δουλευει. Τι απαντηση ας πουμε θα σου δωσει? "Ειναι παραεισαγωγης οποτε λυπαμαι?". Σοβαρευτειτε ρε παιδες..

Και τέλος, να καταγράψω πως όσες φορές έτυχε να αγοράσω κάτι από μεγάλο κατάστημα (κινητά σε προσφορες, router, printers ή ότι άλλο) ήταν σε άρτια κατάσταση και όπως έπρεπε να ναι, χωρίς αστερίσκους και μικρά γράμματα. Η συννενόηση και το after sales ήταν για κλάμματα (και αυτός είναι ο μεγαλύτερος λόγος που ψάχνω άλλες λύσεις) αλλά τουλάχιστον ξέρω πολύ καλά με τι έχω να κάνω. Αντίθετα οι όροι επί όρων και οι υποσημειώσεις επί υποσημειώσεων που διαβάζω στα διάφορα άλλα μικρά καταστήματα με κάθιστούν επιφυλακτικό. 

Τοτε ησουν απλα τυχερος. Τα μεγαλα καταστηματα, ακριβως επειδη δεχονται επιστροφες προιοντων (μη σφραγισμενων), αναγκαστικα τα ξαναπουλανε. Πολλες φορες, και για καινουργια. Σε οποιον ψωνιζει συχνα απο ενα συγκεκριμενο καταστημα, δεν παιζει, θα του χει τυχει απειρες φορες να αγοραζει ανοιχτα κουτια με τιμες καινουργιου, ειδικα οσον αφορα hardware Η/Υ. 

 

Μόνο δύο καταστήματα συζητάνε την αντικατάσταση σε DOA συσκευή, οι άλλοι παραπέμπουν στην αντιπροσωπεία χωρίς να διευκρινίζουν ότι τα μοντέλα εκτός εισαγόμενης λίστας δεν καλύπτονται. Μερικοί δεν αναλαμβάνουν ούτε το service ενώ υπάρχουν και κάποιοι που δεν τηρούν τις βασικές υποχρεώσεις τους ως εμπορικά καταστήματα. :-(

Δεν εχει καμια σημασια το τι γραφουν και συζηταν. Οι κανονισμοι του καθε καταστηματος ΔΕΝ ειναι πανω απο τη νομοθεσια. Το οτι ενα καταστημα γραφει "αλλοδαποι δεν γινονται δεκτοι" δεν σημαινει οτι μπορει να το εφαρμοσει κιολας. 

 

Ομολογω ομως, ο πολεμος που κανεις ειναι χαριτωμενος. Γιατι δεν κανεις το αντιστοιχο και για τα μεγαλα καταστηματα? Μηπως οι οροι που γραφουν στις εγγυησεις εκει ισχυουν? ΓΙατι δεν σε βλεπω να το αναφερεις καπου..Τυχαιο παραδειγμα, απο το Πλαισιο

 

 

 

2) Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι σφραγισμένα στην αρχική τους συσκευασία.

Εχω παω επεξεργαστη σε ανοιχτη συσκευασια τον οποιο τον εβαλα στο PC μου. Εχω κανει το ιδιο και με mobo και κουτι. Επισης, ο ακριβως απο κατω κανονας, υπαριθμον 3, αναιρει τον 2

 

 

 

3. Δεν γίνονται επιστροφές για ασυμβατότητα με υλικά τα οποία δεν είναι αγορασμένα από την Πλαίσιο Computers.

 

Πως θα ξερεις οτι υπαρχουν ασυμβατοτητες με υλικα (ασχετως απο που ειναι αγορασμενα), οταν συμφωνα με το 2 το προιον ειναι σφραγισμενο στο κουτι του? 

 

Με λιγα λογια, και αυτο που επαναλαμβανω και ξερεις και συ ο ιδιος πολυ καλα αλλα το παιζεις τρελιτσα, οι εγγυησεις στην Ελλαδα ειναι ΒΑΣΑΝΟ. Αυτο ισχυει για ΟΛΑ τα προιοντα, ειτε παραεισαγωγης ειτε οχι. Το καθε μαγαζι ακολουθει "δικια του" πολιτικη, η οποια δεν εχει βαση αλλα κοιταει να τσιμπησει κανα θυμα. Υπαρχουν νομοι περι εγγυησεις, δεν μπορει το καθε καταστημα να κανει του κεφαλιου του, ειναι απλα τα πραματα. Ειτε το προιον ειναι παραεισαγωγης ειτε οχι, κατα πασα πιθανοτητα θα υπαρξει ταλαιπωρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[..........]

Με λιγα λογια, και αυτο που επαναλαμβανω και ξερεις και συ ο ιδιος πολυ καλα αλλα το παιζεις τρελιτσα, οι εγγυησεις στην Ελλαδα ειναι ΒΑΣΑΝΟ. Αυτο ισχυει για ΟΛΑ τα προιοντα, ειτε παραεισαγωγης ειτε οχι. Το καθε μαγαζι ακολουθει "δικια του" πολιτικη, η οποια δεν εχει βαση αλλα κοιταει να τσιμπησει κανα θυμα. Υπαρχουν νομοι περι εγγυησεις, δεν μπορει το καθε καταστημα να κανει του κεφαλιου του, ειναι απλα τα πραματα. Ειτε το προιον ειναι παραεισαγωγης ειτε οχι, κατα πασα πιθανοτητα θα υπαρξει ταλαιπωρια.

 

 

Πρόσεξες όμως αυτό για τον ένα μήνα που έγραψα ως απάντηση καταστήματος; Ναι η ευρωπαική νομοθεσία (στην ελληνική δεν βρήκα κάτι να αναφέρεται τόσο ρητά όσο στην ευρωπαική για ευθύνη του καταστήματος κλπ) υποχρεώνει το κατάστημα για να εκπληρώνει τις εγγυήσεις κλπ. Αλλά άμα είναι να περιμένω ένα μήνα για να το στείλει αυτός στη Γερμανία και πίσω ε οκ. 

 

Σαφώς, θα στο φτιάξει το κινητό (αν δεν είναι κανένας απατεώνας). Αλλά θα πρέπει να βγάλει διαβατήριο για να ταξιδέψει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσεξες όμως αυτό για τον ένα μήνα που έγραψα ως απάντηση καταστήματος; Ναι η ευρωπαική νομοθεσία (στην ελληνική δεν βρήκα κάτι να αναφέρεται τόσο ρητά όσο στην ευρωπαική για ευθύνη του καταστήματος κλπ) υποχρεώνει το κατάστημα για να εκπληρώνει τις εγγυήσεις κλπ. Αλλά άμα είναι να περιμένω ένα μήνα για να το στείλει αυτός στη Γερμανία και πίσω ε οκ. 

 

Σαφώς, θα στο φτιάξει το κινητό (αν δεν είναι κανένας απατεώνας). Αλλά θα πρέπει να βγάλει διαβατήριο για να ταξιδέψει.

Αμα ειναι 1 μηνα τοτε κομπλε εισαι. Σε ελληνικη αντιπροσωπεια πηραν 6 μηνες (και αφου επεσε καταγγελια σε συνηγορο του καταναλωτη)  για να αντικαταστησουν συσκευη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα ειναι 1 μηνα τοτε κομπλε εισαι. Σε ελληνικη αντιπροσωπεια πηραν 6 μηνες (και αφου επεσε καταγγελια σε συνηγορο του καταναλωτη)  για να αντικαταστησουν συσκευη μου

Α μάλιστα. Παίζουν τέτοιες ομορφιές; Μισό να κατέβω απ το συννεφάκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α μάλιστα. Παίζουν τέτοιες ομορφιές; Μισό να κατέβω απ το συννεφάκι

Μα γιαυτο εγραψα οσα εγραψα περι ταλαιπωριας. Το προβλημα δεν ειναι με τις παραεισαγωγες, το προβλημα ειναι ΓΕΝΙΚΟ με το θεμα εγγυησεις στην Ελλαδα και ειναι παραπλανητικο να "κατηγορουμε" την εγγυηση των παραεισαγωγων οταν τα ιδια χαλια παιζουν και με τις επισημες εισαγωγες. Το καταστημα καθως και το service θα προσπαθησουν να σου "πλασαρουν" την λυση που συμφερει αυτους, ασχετος του τι λεει ο νομος. Αν μαλιστα απαιτησεις το αυτονοητο που λεει ο νομος, τοτε ναι μεν θα συμφωνησουν να το πραξουν, αλλα θα σου πουν οτι αυτη η λυση θα παρει μηνες. Παραδειγματα εχω πολλα, και εχουν να κανουν και με κινητα αλλα και με αλλα προιοντα. 

Τουλαχιστον με τα καταστηματα (τα μεγαλα), μετα απο λιγη φωνη καταλαβαινουν και πραγματοποιουν το σωστο. Αλλα οταν μιλαμε για τα επισημα service, εκει καλη τυχη. Δεν λεω βεβαια οτι για ολα ισχυει το ιδιο, ειναι που θα κατσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...