Προς το περιεχόμενο

Στα €349 πλέον η επίσημη τιμή του LG G2 στη χώρα μας


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ομολογω ομως, ο πολεμος που κανεις ειναι χαριτωμενος. Γιατι δεν κανεις το αντιστοιχο και για τα μεγαλα καταστηματα? Μηπως οι οροι που γραφουν στις εγγυησεις εκει ισχυουν? ΓΙατι δεν σε βλεπω να το αναφερεις καπου..Τυχαιο παραδειγμα, απο το Πλαισιο

 

Πόλεμος λέγεται το copy/paste από τις ιστοσελίδες των καταστημάτων; Μάλιστα... Για πες μου τώρα πως λέγεται αυτός που σκάει αλεξιπτωτιστής (μηδέν σχόλια) σ'ενα νήμα και ξεκινάει με φράσεις όπως "ο πόλεμος που κάνεις", "σοβαρευτείτε", "το παίζεις τρελίτσα" και λοιπά χαριτωμένα; Καλοπροαίρετος; Ευγενής; Αντικειμενικός; Ανιδιοτελής; Δεν ξέρω τι να διαλέξω... :P

 

Οσο για το επιχείρημα με το Πλαισιο και λοιπούς, δεν καταλαβαίνω που κολλάει. Υπάρχει μια συνέχεια στην συζήτηση (που προφανώς δεν παρακολουθείς), εγώ απαντώ στο #141 αναφορικά με το DOA των σκρουτζομάγαζων, και φυσικά, σε συνέχεια του σχολίου #135-σύνοψη του abudi. Πουλάει το Πλαισιο κινητά από EU εκτός λίστας εισαγωγής της αντιπροσωπείας; Αν ναι τότε συγνώμη για την παράλειψη. :huh:

 

Στο θέμα μας τώρα:

Τα υπολοιπα περι DOA τα θεωρω αστεια το λιγοτερο. Σορρυ παιδες, το θεμα περι DOA ειναι νομοθεσια. Δεν υπαρχει πουθενα το "δεν αναλαμβανω". Το πας στο μαγαζι εντος 7 ημερων (οποιοδηποτε μαγαζι ειναι αυτο) και στο αντικαθιστα, end of story. Μα μου θα ακουσεις, ειτε προκειται για μεγαλο καταστημα ειτε για σκρουτζομαγαζο. Το DOA εν ολιγοις ελαχιστη σχεση εχει με την καθε εταιρια, ειναι Ευρωπαικη νομοθεσια και ολοι υποχρεουνται να την τηρουν για οτιδηποτε πωλειται εντος Ε.Ε. Και δεν μπορω να καταλαβω πως ακριβως το συζητατε κιολας! Πας σε μαγαζι, λες καλησπερα, το κινητο που αγορασα σημερα το πρωι δεν δουλευει. Τι απαντηση ας πουμε θα σου δωσει? "Ειναι παραεισαγωγης οποτε λυπαμαι?". Σοβαρευτειτε ρε παιδες..

(...)

Δεν εχει καμια σημασια το τι γραφουν και συζηταν. Οι κανονισμοι του καθε καταστηματος ΔΕΝ ειναι πανω απο τη νομοθεσια. Το οτι ενα καταστημα γραφει "αλλοδαποι δεν γινονται δεκτοι" δεν σημαινει οτι μπορει να το εφαρμοσει κιολας.

 

Μόλις παρέθεσα κάμποσες περιπτώσεις "δεν αναλαμβάνω". Δεν καταλαβαίνω με ποιά λογική μου ζητάς να διαβάζω κάτι και να το μεταφράζω εντελώς ανάποδα. Εσύ δηλαδή οταν σου λένε "δεν δέχομαι επιστροφή" καταλαβαίνεις "φέρτο και θα στο αλλάξω;" . Δόξα τω θεω κοινή λογική χρειάζεται, δεν είναι πυρηνική φυσική.

 

Οι αναρτημένοι όροι του κάθε καταστήματος είναι το πρώτο βήμα του πελάτη για διασφαλιστεί η αγορά του. Οταν -όπως ομολογείς ο ίδιος- οι αναρτημένοι όροι έρχονται σε αντίθεση με την νομοθεσία ή την λογική, τότε εσύ με ποιό τρόπο ζητάς να εφαρμόσει την νομοθεσία ο πελάτης; Αυτοδικία; Παρέα με φουσκωτούς ή βγάζεις πεταλούδα; μήπως αφήνεις γκαζάκια; Η με πολύμηνο δικαστικό αγώνα; Ειλικρινά μη μας κρατάς σε αγωνία, αφού ξέρεις κάτι περισσότερο μοιράσου το μαζί μας, ορκίζομαι να σοβαρευτούμε πάραυτα. :rolleyes:

 

 

Με λιγα λογια, και αυτο που επαναλαμβανω και ξερεις και συ ο ιδιος πολυ καλα αλλα το παιζεις τρελιτσα, οι εγγυησεις στην Ελλαδα ειναι ΒΑΣΑΝΟ. Αυτο ισχυει για ΟΛΑ τα προιοντα, ειτε παραεισαγωγης ειτε οχι. Το καθε μαγαζι ακολουθει "δικια του" πολιτικη, η οποια δεν εχει βαση αλλα κοιταει να τσιμπησει κανα θυμα. Υπαρχουν νομοι περι εγγυησεις, δεν μπορει το καθε καταστημα να κανει του κεφαλιου του, ειναι απλα τα πραματα. Ειτε το προιον ειναι παραεισαγωγης ειτε οχι, κατα πασα πιθανοτητα θα υπαρξει ταλαιπωρια.[/size]

 

Εγω τρελίτσα κι εσύ προσβολίτσα στην προσβολίτσα κατάντησες αηδίτσα. Για να τελειώνουμε λοιπόν με τις ιδεοληψίες και τις -επικίνδυνες- ισοπεδώσεις: Οι όροι αγοράς που αναρτεί ένα κατάστημα είναι μπούσουλας για την πολιτκή που θα ακολουθήσει σε τυχόν πρόβλημα. Αν οι όροι αυτοί είναι καταχρηστικοί ή εντελώς παράνομοι, δεν υπάρχουν δα και πολλοί τρόποι να αντιμετωπιστούν. Είτε πηγαίνεις και τσακώνεσαι (αν μπορείς) είτε πας δικαστικώς.

 

Επομένως, οταν δίνουμε την καλοπροαίρετη συμβουλή μας, οφείλουμε, εφόσον καμωνόμαστε τους ανιδιοτελείς, να παρουσιάζουμε ολόκληρη την αλήθεια. Εκτός κι αν δεν γνωρίζουμε την αλήθεια, οπότε φροντίζουμε να διαβάσουμε τον κόπο των άλλων μπας και ξεστραβωθούμε λίγο, πριν τους χαρακτηρίσουμε βαλτούς, εγκάθετους ή τρελούς. Νομίζω; -_-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλορίζικο. ;)

 

Δεν είπε κανείς το αντίθετο, κοίτα το #135 αν βαριέσαι να διαβάζεις όλα τα προηγούμενα. Στο 32άρι σκαλώνουμε και γενικότερα για τα μοντέλα εκτός λίστας αντιπροσωπείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από 267 ευρώ το 16άρι!

 

Συνεχίστε... :whistle:

 

Μα τι λες τώρα... εδώ σκοτώνονται να πάρουν το 5c στο τοπικ των προσφορών ως... προσφορά με 50 ευρώ παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πόλεμος λέγεται το copy/paste από τις ιστοσελίδες των καταστημάτων; Μάλιστα... Για πες μου τώρα πως λέγεται αυτός που σκάει αλεξιπτωτιστής (μηδέν σχόλια) σ'ενα νήμα και ξεκινάει με φράσεις όπως "ο πόλεμος που κάνεις", "σοβαρευτείτε", "το παίζεις τρελίτσα" και λοιπά χαριτωμένα; Καλοπροαίρετος; Ευγενής; Αντικειμενικός; Ανιδιοτελής; Δεν ξέρω τι να διαλέξω... :P

 

Oχι, πολεμος λεγεται οτι κανεις copy paste την πολιτικη των σκρουτζομαγαζων για να τα βγαλεις σκαρτα αλλα δεν κανεις το ιδιο και με τα μεγαλα καταστηματα.

 

 

Οσο για το επιχείρημα με το Πλαισιο και λοιπούς, δεν καταλαβαίνω που κολλάει. Υπάρχει μια συνέχεια στην συζήτηση (που προφανώς δεν παρακολουθείς), εγώ απαντώ στο #141 αναφορικά με το DOA των σκρουτζομάγαζων, και φυσικά, σε συνέχεια του σχολίου #135-σύνοψη του abudi. Πουλάει το Πλαισιο κινητά από EU εκτός λίστας εισαγωγής της αντιπροσωπείας; Αν ναι τότε συγνώμη για την παράλειψη.  :huh:

Αν δεν καταλαβαινεις που κολλαει, τοτε ζητω συγνωμη που ειπα οτι το παιζεις τρελιτσα. 

 

Στο θέμα μας τώρα:

 

Μόλις παρέθεσα κάμποσες περιπτώσεις "δεν αναλαμβάνω". Δεν καταλαβαίνω με ποιά λογική μου ζητάς να διαβάζω κάτι και να το μεταφράζω εντελώς ανάποδα. Εσύ δηλαδή οταν σου λένε "δεν δέχομαι επιστροφή" καταλαβαίνεις "φέρτο και θα στο αλλάξω;" . Δόξα τω θεω κοινή λογική χρειάζεται, δεν είναι πυρηνική φυσική.

 

Οι αναρτημένοι όροι του κάθε καταστήματος είναι το πρώτο βήμα του πελάτη για διασφαλιστεί η αγορά του. Οταν -όπως ομολογείς ο ίδιος- οι αναρτημένοι όροι έρχονται σε αντίθεση με την νομοθεσία ή την λογική, τότε εσύ με ποιό τρόπο ζητάς να εφαρμόσει την νομοθεσία ο πελάτης; Αυτοδικία; Παρέα με φουσκωτούς ή βγάζεις πεταλούδα; μήπως αφήνεις γκαζάκια; Η με πολύμηνο δικαστικό αγώνα; Ειλικρινά μη μας κρατάς σε αγωνία, αφού ξέρεις κάτι περισσότερο μοιράσου το μαζί μας, ορκίζομαι να σοβαρευτούμε πάραυτα.  :rolleyes:

Αυτο που συνεχιζεις να μη καταλαβαινεις ειναι οτι οι αναρτημενοι οροι του καθε καταστηματος δεν με αφορουν, γιατι πολυ απλα οι αναρτημενοι οροι ΔΕΝ ειναι πανω απο την Ελληνικη / Ευρωπαικη νομοθεσια. Επιπλεον, οπως ξανατονισα, οι αναρτημενοι οροι του Πλαισιου σου λενε οτι δεν μπορεις να επιστρεψεις ανοιγμενο προιον.Ελα ομως που το κανω συνεχεια. Τι σε κανει να πιστευεις λοιπον οτι εφοσον δεν τηρει 5-10 ορους, θα τηρισει τους αλλους 5-10?

 

Προβλημα λοιπον ΞΑΝΑΜΑΤΑΛΕΩ υπαρχει στο θεμα εγγυησεων στην Ελλαδα γενικοτερα, δεν περιοριζεται ουτε στα προιοντα παραεισαγωγης ουτε στα σκρουτζομαγα, πραγμα που παραβλεπεις. Δεν μου ετυχε ουτε ΜΙΑ φορα να παω σε καταστημα εντος εγγυησης και να εξυπηρετηθω οπως προβλεπει ο νομος εξαρχης. Παντα επρεπε να τσακωθω, να φωναξω, να κανω καταγγελιες στο συνηγορο του καταναλωτη και να περιμενω μεχρι και 6 μηνες για να εξυπηρετηθω. Γιατι λοιπον περιμενεις να ειναι διαφορετικα τα σκρουτζομαγαζα σε αυτο το θεμα, και γιατι νομιζεις οτι φταιει η παραεισαγωγη γιαυτο?

 

Και οχι, οι αναρτημενοι οροι του καθε καταστηματος δεν ειναι το πρωτο βημα για τιποτα, heck μη τους διαβαζεις καν. Γιαυτουπαρχει η Ελληνικη / Ευρωπαικη νομοθεσια κυριος, και πραγματικα δεν ξερω αν αυτα που γραφεις τα εννοεις / πιστευεις η απλα προπαγανδιζεις. 

 

Καπου εδω μου φαινεται ξεχναμε το κλασσικο κλισε στα service κινητων "λυπαμαι ειναι υγρασια" ετσι? Αυτα για προιοντα παραεισαγωγης επροκειτο? Δεν νομιζω. Οποτε ξαναρωταω, εφοσον το θεμα εγγυησεις στην Ελλαδα κατα 99.9% ΔΕΝ δουλευει σωστα, γιατι το ριχνεις αποκλειστικα στα σκρουτζομαγαζα και τις παραεισαγωγες? Προβλημα με την εγγυηση θα εχεις απο οπου και να παρεις, δεν αλλαζει κατι, λυπαμαι

 

 

 

Εγω τρελίτσα κι εσύ προσβολίτσα στην προσβολίτσα κατάντησες αηδίτσα. Για να τελειώνουμε λοιπόν με τις ιδεοληψίες και τις -επικίνδυνες- ισοπεδώσεις: Οι όροι αγοράς που αναρτεί ένα κατάστημα είναι μπούσουλας για την πολιτκή που θα ακολουθήσει σε τυχόν πρόβλημα. Αν οι όροι αυτοί είναι καταχρηστικοί ή εντελώς παράνομοι, δεν υπάρχουν δα και πολλοί τρόποι να αντιμετωπιστούν. Είτε πηγαίνεις και τσακώνεσαι (αν μπορείς) είτε πας δικαστικώς.

 

Επομένως, οταν δίνουμε την καλοπροαίρετη συμβουλή μας, οφείλουμε, εφόσον καμωνόμαστε τους ανιδιοτελείς, να παρουσιάζουμε ολόκληρη την αλήθεια. Εκτός κι αν δεν γνωρίζουμε την αλήθεια, οπότε φροντίζουμε να διαβάσουμε τον κόπο των άλλων μπας και ξεστραβωθούμε λίγο, πριν τους χαρακτηρίσουμε βαλτούς, εγκάθετους ή τρελούς. Νομίζω;  -_-

 

Παμε αλλη μια. Οι οροι αγορας δεν λενε απολυτως τιποτα γιατι δεν ειναι πανω απο τη νομοθεσια. Επισης, το οτι γραφει καποιους ορους δεν σημαινει οτι θα τους ακολουθησει, ειτε προς την μια πλευρα ειτε προς την αλλη. Το καθε καταστημα κοιταει να καλυψει τον πισινο του και να αποφυγει χασουρες και τρεξιματα, οποτε γραφει αυτα που γραφει στους ορους για τους αδαης που δεν θα το ψαξουν παραπανω. Αυτο δεν αφορα μονο τα σκρουτζομαγαζα, αλλα και το Πλαισιο. Αλλωστε, τα μισα απο οσα γραφει στους ορους του το Πλαισιο δεν τα τηρει.

 

Και επειδη συμφωνω οτι πρεπει να λεμε ολη την αληθεια, προβλημα με την εγγυηση θα αντιμετωπισεις το ιδιο συχνα ειτε το προιον ειναι παραεισαγωγης απο σκρουτζομαγαζο ειτε κανονικης εισαγωγης απο μεγαλο καταστημα, απλα στη δευτερη περιπτωση θα εισαι ελαφρυτερος κατα 200-300 ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oχι, πολεμος λεγεται οτι κανεις copy paste την πολιτικη των σκρουτζομαγαζων για να τα βγαλεις σκαρτα αλλα δεν κανεις το ιδιο και με τα μεγαλα καταστηματα.

Το copy/paste δεν βγάζει τίποτε σκάρτο που δεν είναι σκάρτο εξ'αρχής, εκτός αν με κατηγορείς γιά παραποίηση στοιχείων. Δεν θα μου φανεί καθόλου περίεργο να με κατηγορήσεις και γι'αυτό, φτάνει να έρθει η πραγματικότητα στα μέτρα της φαντασίας σου. Σου εξήγησα σε ποιό σχόλιο απάντησα (#141) και πως δεν έψαξα τα "μεγάλα καταστήματα" που ζητάς γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ.

 

 

Αν δεν καταλαβαινεις που κολλαει, τοτε ζητω συγνωμη που ειπα οτι το παιζεις τρελιτσα. 

Φυσικά και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να παραθέσω μαγαζιά που πουλάνε κινητά αντιπροσωπείας με τιμές αντιπροσωπείας, όταν απαντώ για το DOA σε μαγαζιά που πουλάνε (και) EU κινητά εκτός λίστας αντιπροσωπείας. Εκ του πονηρού και με το ζόρι να πάει η μπάλα στην εξέδρα;

 

 

Αυτο που συνεχιζεις να μη καταλαβαινεις ειναι οτι οι αναρτημενοι οροι του καθε καταστηματος δεν με αφορουν, γιατι πολυ απλα οι αναρτημενοι οροι ΔΕΝ ειναι πανω απο την Ελληνικη / Ευρωπαικη νομοθεσια. Επιπλεον, οπως ξανατονισα, οι αναρτημενοι οροι του Πλαισιου σου λενε οτι δεν μπορεις να επιστρεψεις ανοιγμενο προιον.Ελα ομως που το κανω συνεχεια. Τι σε κανει να πιστευεις λοιπον οτι εφοσον δεν τηρει 5-10 ορους, θα τηρισει τους αλλους 5-10?

Εχεις κολλήσει με τα Πλαίσια και τις αλυσίδες, επιτέλους δεν θα βάλεις με το ζόρι λόγια στο στόμα μου. Αν βρεις κάπου να υποστηρίζω κατάστημα κάνε μια παράθεση να το δω κι εγώ. Την πολιτική DOA των καταστημάτων που πουλάνε κινητά EU εκτός λίστας αντιπροσωπείας, αυτό συζητάμε.

 

 

Προβλημα λοιπον ΞΑΝΑΜΑΤΑΛΕΩ υπαρχει στο θεμα εγγυησεων στην Ελλαδα γενικοτερα, δεν περιοριζεται ουτε στα προιοντα παραεισαγωγης ουτε στα σκρουτζομαγα, πραγμα που παραβλεπεις. Δεν μου ετυχε ουτε ΜΙΑ φορα να παω σε καταστημα εντος εγγυησης και να εξυπηρετηθω οπως προβλεπει ο νομος εξαρχης. Παντα επρεπε να τσακωθω, να φωναξω, να κανω καταγγελιες στο συνηγορο του καταναλωτη και να περιμενω μεχρι και 6 μηνες για να εξυπηρετηθω. Γιατι λοιπον περιμενεις να ειναι διαφορετικα τα σκρουτζομαγαζα σε αυτο το θεμα, και γιατι νομιζεις οτι φταιει η παραεισαγωγη γιαυτο?

 

Δεν σου έτυχε ποτέ γιατί μάλλον ψωνίζεις επιπόλαια, είτε από αμφίβολα καταστήματα είτε χωρίς προηγούμενη έρευνα αγοράς. Δεν πειράζει, μικρός είσαι θα μάθεις. :P

Ειναι αστείο να λέμε οτι για να αγοράσουμε ένα προιόν πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για φωνές, τσακωμούς και καταγγελίες. Ο ορισμός της θυματοποίησης. Τhanks but no thanks, ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι θέλουν να ζουν πολιτισμένα έστω κι αν ο περίγυρός τους είναι εντελώς ουγκ.

 

 

Και οχι, οι αναρτημενοι οροι του καθε καταστηματος δεν ειναι το πρωτο βημα για τιποτα, heck μη τους διαβαζεις καν. Γιαυτουπαρχει η Ελληνικη / Ευρωπαικη νομοθεσια κυριος, και πραγματικα δεν ξερω αν αυτα που γραφεις τα εννοεις / πιστευεις η απλα προπαγανδιζεις. 

 

Σωστά, εγώ είμαι κατάπτυστος γιατι προπαγανδίζω το αυτονόητο. Ευτυχώς υπάρχεις κι εσύ που προτείνεις (1) να μην διαβάζουμε τους όρους συναλλαγής (2) να μη δίνουμε σημασία στους όρους συναλλαγής (3) αν τίποτε από τα γούρια δεν δουλέψει και χρειαστεί να εφαρμοστεί ο νόμος, όλα διορθώνονται με τσακωμό / φωνές / καταγγελία και 6μηνη αναμονή. Πραγματικά μ'αρέσει πολύ η οπτική που βλέπεις τις συναλλαγές με τα καταστήματα. :fear:

 

 

Καπου εδω μου φαινεται ξεχναμε το κλασσικο κλισε στα service κινητων "λυπαμαι ειναι υγρασια" ετσι? Αυτα για προιοντα παραεισαγωγης επροκειτο? Δεν νομιζω. Οποτε ξαναρωταω, εφοσον το θεμα εγγυησεις στην Ελλαδα κατα 99.9% ΔΕΝ δουλευει σωστα, γιατι το ριχνεις αποκλειστικα στα σκρουτζομαγαζα και τις παραεισαγωγες? Προβλημα με την εγγυηση θα εχεις απο οπου και να παρεις, δεν αλλαζει κατι, λυπαμαι

Δεν ρίχνω τίποτε σε κανέναν, έκανα copy/paste από τους όρους συναλλαγής των καταστημάτων! Το μόνο που μπορεί να κατηγορηθώ είναι για μεγάλα post. Καλή η λάσπη ως εδώ, αλλά το τερμάτισες. <_<

 

 

Παμε αλλη μια. Οι οροι αγορας δεν λενε απολυτως τιποτα γιατι δεν ειναι πανω απο τη νομοθεσια. Επισης, το οτι γραφει καποιους ορους δεν σημαινει οτι θα τους ακολουθησει, ειτε προς την μια πλευρα ειτε προς την αλλη. Το καθε καταστημα κοιταει να καλυψει τον πισινο του και να αποφυγει χασουρες και τρεξιματα, οποτε γραφει αυτα που γραφει στους ορους για τους αδαης που δεν θα το ψαξουν παραπανω. Αυτο δεν αφορα μονο τα σκρουτζομαγαζα, αλλα και το Πλαισιο. Αλλωστε, τα μισα απο οσα γραφει στους ορους του το Πλαισιο δεν τα τηρει.

 

Αυτά που γράφεις είναι επικίνδυνες ανακρίβειες. Τα καταστήματα παίρνουν άδεια λειτουργίας και διέπονται από συγκεκριμένους κανόνες. Αυτό το ασαφές και ημιπαράνομο καθεστώς που περιγράφεις λέγεται προσπάθεια εξαπατησης του καταναλωτή με ποινή από πρόστιμο ως κλείσιμο δια παντός. Αν οι όροι της συναλλαγής ή της εγγύησης είναι καταχρηστικοί όπως λες κι εσύ, τότε οφείλουμε να μην πριμοδοτήσουμε με τις αγορές μας το εν λόγω κατάστημα γιατι νομιμοποιούμε μια παρατυπία. Τώρα,  επειδή το διακύβευμα είναι κανά 200-250άρι ευρώ, κάποιοι το βλέπουν ευκαιρία, κάποιοι άλλοι παγίδα. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να γνωρίζουμε όλες τις παραμέτρους της συναλλαγής.

 

 

Και επειδη συμφωνω οτι πρεπει να λεμε ολη την αληθεια, προβλημα με την εγγυηση θα αντιμετωπισεις το ιδιο συχνα ειτε το προιον ειναι παραεισαγωγης απο σκρουτζομαγαζο ειτε κανονικης εισαγωγης απο μεγαλο καταστημα, απλα στη δευτερη περιπτωση θα εισαι ελαφρυτερος κατα 200-300 ευρω

 

Συγκρίνεις μήλα με καμήλες, σου είπα να διαβάσεις το #135 αλλά βαριέσαι να το κάνεις και με βασανίζεις:

 

  • * Αν είναι μοντέλο εντός λίστας, έχει DOA από την αντιπροσωπεία απ'όπου κι αν αγοράσεις , επομένως ναι έχεις κέρδος στην παραεισαγωγή, συγκεκριμένα για το G2-16 είναι 80ε όχι 200-300ε .
  • * Αν είναι μοντέλο που δεν εισαγει η αντιπροσωπεία τότε έχεις κέρδος ως 200-250ε και για DOA το πας στο μαγαζί που το πήρες και όχι στα Πλαισια που με ζαλίζεις τόσα πόστ τώρα, γιατί τα Πλαισια και τα παμπλικ ΔΕΝ ΤΟ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ.

ΠΟΣΟ πιο απλά να τα γράψω; :huh:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Koιτα επειδη ετσι οπως το κανες το post δεν εχω ορεξη να κανω quote, θα σου πω κατι απλο να τελειωνουμε.

Εγω δεν διαφωνω οτι θα εχεις προβληματικη υποστηριξη αμα ψωνισεις απο σκρουτζομαγαζα. Σε αυτο που διαφωνω ειναι ομως στην αιτια. Εσυ υποστηριζεις οτι φταιει οτι ειναι σκρουτζομαγαζα και το προιον παραεισαγωγης, εγω υποστηριζω οτι εχεις κακη υποστηριξη / εγγυηση επειδη ετσι εχουν τα πραγματα στην Ελλαδα, και δεν εχει καμια σχεση με καταστημα και το αν το προιον ειναι παραεισαγωγης η οχι. Οταν θες να εξετασεις λοιπον τι ειδους εγγυησεις θα εχεις ψωνιζοντας παραεισαγωγες, θα πρεπει να κανεις συγκριση με τα υπολοιπα προιοντα συμφωνα με την Ελληνικη πραγματικοτητα, και οχι συμφωνα με το πως θα πρεπε να εχει η πραγματικοτητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ υποστηριζεις οτι φταιει οτι ειναι σκρουτζομαγαζα και το προιον παραεισαγωγης, εγω υποστηριζω οτι εχεις κακη υποστηριξη / εγγυηση επειδη ετσι εχουν τα πραγματα στην Ελλαδα

 

Συνεχίζεις να γράφεις την ίδια ανακρίβεια για 5η φορά, παύει να είναι αστείο ή λάθος. Δεν υποστήριξα ποτέ αυτό που αναφέρεις, επιτέλους, γιατί δεν παραθέτεις ένα quote με δικό μου αυθεντικό σχόλιο κι όχι τις ερμηνείες άλλων χρηστών;

 

Να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν, στα προιόντα που καλύπτει η αντιπροσωπεία, ασχολούμαι μόνο με αυτή και δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το κατάστημα, αρκεί να μη μου φάει τα λεφτά ή μου δώσει επισκευασμένο προιόν, τα γνωστά δηλαδή. Οταν το προιόν ΡΗΤΑ δεν καλύπτεται από την αντιπροσωπεία, τότε κοιτάω τους όρους συναλλαγής και εγγύησης του καταστήματος.

 

Ούτε τον ένα υποστηρίζω, ούτε τον άλλο, αλλά να είσαι σίγουρος πως δεν θα φτιάξω αγιογραφία στα σκρουτζομάγαζα για να ικανοποιηθεί η μάζα, κυρίως όταν διαβάζω τέτοιους καταχρηστικούς και παράλογους όρους συναλλαγής. Θα μπορούσαμε να επεκταθούμε και σε περιπτώσεις υπαναχώρησης από την αγορά, επιστροφής χρημάτων κτλ. Λιγότερο γέλιο βγάζει ο Σεφερλής στο Δελφινάριο.

 

 

Οταν θες να εξετασεις λοιπον τι ειδους εγγυησεις θα εχεις ψωνιζοντας παραεισαγωγες, θα πρεπει να κανεις συγκριση με τα υπολοιπα προιοντα συμφωνα με την Ελληνικη πραγματικοτητα, και οχι συμφωνα με το πως θα πρεπε να εχει η πραγματικοτητα. 

 

Δεν εξετάζω τι είδους εγγυήσεις έχουν οι παραεισαγωγές, εξέτασα τα ηλεκτρονικά καταστήματα που πουλάνε κινητά που δεν υποστηρίζονται από την αντιπροσωπεία και συγκεκριμένα τους όρους για DOA αντικατάσταση , κι αυτό το έκανα ως απάντηση στο σχόλιο #141 που αρνείσαι πεισματικά να διαβάσεις. Σου είπα και πριν αυτό που κάνεις, να έρχεσαι αλεξιπτωτιστής και να γράφεις ανακρίβειες, είναι το λιγότερο προσβολή προς στο φορουμ, άσε εμένα. Αν ψάχνεις λόγω αυτοικανοποίησης να βγείς κάπου "νικητής", να παίξουμε μια παρτίδα τάβλι. :-(

 

Τώρα, ξέρεις εσύ κάποιο από τα "μεγάλα καταστήματα" να φέρνει κινητά παραεισαγωγές που δεν υποστηρίζονται από την αντιπροσωπεία; Δηλαδή μας κλέβει ο χασάπης στο ζύγι και προτείνεις να αφήσουμε τον χασάπη και να ψάξουμε μπας και μας κλέβει και ο φούρναρης; Αν ναι, όλα καλα!  :wacko: 

 

Αντε λοιπόν να σου κάνω τη χάρη, να δω κολοτούμπα που θα ρίξεις. Εψαξα τους όρους DOA αντικατάστασης για 3 "μεγάλα καταστήματα" όπως τα λες:

 

 

 

Plaisio: - Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν σε κάποιο Πλαίσιο Service, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν.

 

Mediamarkt: (1)Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών εκ των διατάξεων του ν.2251/1994, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος ενώπιον οποιουδήποτε καταστήματος Media Markt στην ελληνική επικράτεια, επιπρόσθετα υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στη Media Markt Online.

 

Public: (..) ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.  (..)  --- Για να παραλάβουμε το προϊόν για επιστροφή από το χώρο σου (Υπαναχώρηση χρέωση 5€, Καμία Χρέωση για την περίπτωση Παράδοσης Παραγγελίας με Ελαττωματικό προϊόν ή DOA)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίζεις να γράφεις την ίδια ανακρίβεια για 5η φορά, παύει να είναι αστείο ή λάθος. Δεν υποστήριξα ποτέ αυτό που αναφέρεις, επιτέλους, γιατί δεν παραθέτεις ένα quote με δικό μου αυθεντικό σχόλιο κι όχι τις ερμηνείες άλλων χρηστών;

 

Να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν, στα προιόντα που καλύπτει η αντιπροσωπεία, ασχολούμαι μόνο με αυτή και δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το κατάστημα, αρκεί να μη μου φάει τα λεφτά ή μου δώσει επισκευασμένο προιόν, τα γνωστά δηλαδή. Οταν το προιόν ΡΗΤΑ δεν καλύπτεται από την αντιπροσωπεία, τότε κοιτάω τους όρους συναλλαγής και εγγύησης του καταστήματος.

 

Ούτε τον ένα υποστηρίζω, ούτε τον άλλο, αλλά να είσαι σίγουρος πως δεν θα φτιάξω αγιογραφία στα σκρουτζομάγαζα για να ικανοποιηθεί η μάζα, κυρίως όταν διαβάζω τέτοιους καταχρηστικούς και παράλογους όρους συναλλαγής. Θα μπορούσαμε να επεκταθούμε και σε περιπτώσεις υπαναχώρησης από την αγορά, επιστροφής χρημάτων κτλ. Λιγότερο γέλιο βγάζει ο Σεφερλής στο Δελφινάριο.

 

Στα προιοντα που καλυπτει η αντιπροσωπεια λοιπον σου ΔΙΝΟΥΝ επισκευασμενο προιον η και προιον που διαλεγει η ιδια η αντιπροσωπεια και οχι εσυ, με χαρακτηριστικο παραδειγμα την πρωην ΝΟΚΙΑ.  Αρα, παμε παλι πισω σε αυτο που ελεγα, επισημη εισαγωγη δεν συνεπαγεται σωστη εγγυηση / υποστηριξη, αρα ουσιαστικα τα εξτρα ευρω που πληρωνεις πανε στραφι

 

 

Δεν εξετάζω τι είδους εγγυήσεις έχουν οι παραεισαγωγές, εξέτασα τα ηλεκτρονικά καταστήματα που πουλάνε κινητά που δεν υποστηρίζονται από την αντιπροσωπεία και συγκεκριμένα τους όρους για DOA αντικατάσταση , κι αυτό το έκανα ως απάντηση στο σχόλιο #141 που αρνείσαι πεισματικά να διαβάσεις. Σου είπα και πριν αυτό που κάνεις, να έρχεσαι αλεξιπτωτιστής και να γράφεις ανακρίβειες, είναι το λιγότερο προσβολή προς στο φορουμ, άσε εμένα. Αν ψάχνεις λόγω αυτοικανοποίησης να βγείς κάπου "νικητής", να παίξουμε μια παρτίδα τάβλι.  :-(

 

Τώρα, ξέρεις εσύ κάποιο από τα "μεγάλα καταστήματα" να φέρνει κινητά παραεισαγωγές που δεν υποστηρίζονται από την αντιπροσωπεία; Δηλαδή μας κλέβει ο χασάπης στο ζύγι και προτείνεις να αφήσουμε τον χασάπη και να ψάξουμε μπας και μας κλέβει και ο φούρναρης; Αν ναι, όλα καλα!   :wacko:

 

Αντε λοιπόν να σου κάνω τη χάρη, να δω κολοτούμπα που θα ρίξεις. Εψαξα τους όρους DOA αντικατάστασης για 3 "μεγάλα καταστήματα" όπως τα λες:

 

 

 

Plaisio: - Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν σε κάποιο Πλαίσιο Service, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν.

 

Mediamarkt: (1)Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών εκ των διατάξεων του ν.2251/1994, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος ενώπιον οποιουδήποτε καταστήματος Media Markt στην ελληνική επικράτεια, επιπρόσθετα υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στη Media Markt Online.

 

Public: (..) ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.  (..)  --- Για να παραλάβουμε το προϊόν για επιστροφή από το χώρο σου (Υπαναχώρηση χρέωση 5€, Καμία Χρέωση για την περίπτωση Παράδοσης Παραγγελίας με Ελαττωματικό προϊόν ή DOA)

 

 

 

Σε αυτο που boldara εχω να απαντησω, ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΝΑΙ. Οταν πληρωνεις extra τον χασαπη για να ΜΗ σε κλεβει, και εν τελει σε κλεβει, τοτε πας στον φουρναρη που ειναι φτηνοτερος, ακομα και να σε κλεβει. Αλλωστε αυτος δεν ηταν ο σκοπος της συζητησης εξαρχης? Να μας πεις οτι πληρωνεις λιγοτερα αλλα πρεπει να προσεχεις γιατι θα εχεις τρεχαμα με τις εγγυησεις? Ε λοιπον, ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο προβλημα και τρεχαματα θα εχεις και με τα προιοντα αντιπροσωπειας, απλα αυτα θα τα πληρωνεις και ακριβοτερα.

 

Για το post #141 τι να πω. Δεν ξερω τι γραφουν οι οροι του καθε σκρουτζομαγαζο γιατι δεν με απασχολει να τους διαβασω. Και δεν με απασχολει να τους διαβασω γιατι εχω διαβασει τη νομοθεσια, η οποια ειναι ΠΑΝΩ απο τους ορους. Οποτε ναι, το παιδι απο οτι απεδειξες γραφει λανθασμενα οτι πολλα σκρουτζομαγαζα υποστηριζουν doa, μιας και τα περισσοτερα απο οσο γραφουν στους ορους δεν το υποστηριζουν. Εν τελει ομως, δεν παιζει κανενα ρολο γιατι οπως προειπα, υπαρχει η νομοθεσια

 

Οσο για τα υπολοιπα, ποια κολοτουμπα, ηδη δεν το επισημανα? Το τι γραφουν η δεν γραφουν οι οροι του καθε καταστηματος ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ. Υπαρχει νομοθεσια η οποια ειναι πανω απο τους ορους αυτους, αλλα ακομα και να μην υπηρχε, δεν εχουν κανενα λογο υπαρξης αν το καταστημα εν τελει δεν τους ακολουθει. Σου εγραψα ηδη σαφεστατο παραδειγμα ορων απο το Πλαισιο το οποιο δεν ακολουθει ΠΟΤΕ. Παρε ενα οποιοδηποτε μη ελλατωματικο προιον, ανοιξε τη συσκευασια, χρησιμοποιησε το και επεστρεψε το πισω και πες οτι δεν το θες. Θα στο δεχτουν κανονικα και με το νομο, αντιθετα με το τι γραφουν οι οροι τους. Παρε προιον 2 ετων που χαλασε εντος εγγυησης, πηγαινε τους το πισω και πες μου τι σου προτειναν. Παντως ΟΧΙ αυτα που γραφουν οι οροι τους. Εφοσον λοιπον ΔΕΝ ακολοθουνται οι οροι, οποιοι και να ειναι αυτοι, γιατι μου τους παραθετεις?

Οποτε, ξαναγυρναμε σε αυτο που ηδη εχω πει εδω και καμποσα posts. Οι οροι του καθε καταστηματος εχουν καποια σημασια οταν Α) Τηρουνται ευλαβικα και καθολικα, πραγμα που δεν ισχυει Β) Εχουν καποια ισχυ ανωτερη απο την εκαστοτε νομοθεσια, πραγμα που επισης δεν ισχυει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι και κυρίως τον φίλο Just4FuN.

 

Επικαλείσαι αρκετά την ελληνική νομοθεσία και πως δεν χρειάζεται να κρεμόμαστε από τους όρους των κατστημάτων μιας και η νομοθεσία μας καλύπτει.

 

Αφού λοιπόν αυτοί οι τύποι έχουν όρους εκτός νομοθεσίας, γιατί δουλεύουν ακόμα; Δεν τους έχει καταγγείλει ποτέ κανείς; Επιτρέπεται να έχουν όρους χρήσης διαφορετικούς από την νομοθεσία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι και κυρίως τον φίλο Just4FuN.

 

Επικαλείσαι αρκετά την ελληνική νομοθεσία και πως δεν χρειάζεται να κρεμόμαστε από τους όρους των κατστημάτων μιας και η νομοθεσία μας καλύπτει.

 

Αφού λοιπόν αυτοί οι τύποι έχουν όρους εκτός νομοθεσίας, γιατί δουλεύουν ακόμα; Δεν τους έχει καταγγείλει ποτέ κανείς; Επιτρέπεται να έχουν όρους χρήσης διαφορετικούς από την νομοθεσία;

Δεν ειμαι δικηγορος, αλλα απο οσο γνωριζω ναι, πολλα καταστηματα / υπηρεσιες εχουν ορους λειτουργιας οι οποιοι αντιτιθετε στη νομοθεσια. Για παραδειγμα, τα EULA που εχουν ολα τα παιχνιδια ειναι εκτος ισχυς, μιας και υπαρχουν νομοι αντιθετοι με το EULA τους. Αλλωστε, αν το καθε καταστημα εχει τους δικους του ορους, τοτε σε τι εξυπηρετει η νομοθεσια? Ας την καταργησουμε :D

 

Τωρα για ποιο λογο το κανουν, τι να σου πω. Για να την επικαλουνται σε οσους δεν ειναι ψαγμενοι και δεν σκοπευουν να ψαχτουν. Ας πουμε εσυ για παραδειγμα (και αποτι φαινεται και ο pigeon) νομιζετε οτι οι οροι ειναι πανω απο τους νομους, οποτε θα σου λεγαν "φιλε σορρυ, αυτοι ειναι οι οροι μας, τα λεμε". 

 

Το δικο μου ερωτημα ειναι γιατι πιστευετε οτι ενα καταστημα / αντιπροσωπεια θα ακολουθησει τους ορους που γραφει? Ας πουμε το Πλαισιο υποστηριζει DOA συμφωνα με τους ορους που παρεθεσε ο pigeon. Γιατι ομως νομιζεις οτι θα τους ακολουθησει κιολας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι και κυρίως τον φίλο Just4FuN.

 

Επικαλείσαι αρκετά την ελληνική νομοθεσία και πως δεν χρειάζεται να κρεμόμαστε από τους όρους των κατστημάτων μιας και η νομοθεσία μας καλύπτει.

 

Αφού λοιπόν αυτοί οι τύποι έχουν όρους εκτός νομοθεσίας, γιατί δουλεύουν ακόμα; Δεν τους έχει καταγγείλει ποτέ κανείς; Επιτρέπεται να έχουν όρους χρήσης διαφορετικούς από την νομοθεσία;

Όποτε κάνεις καταγγελία στις περισσότερες περιπτώσεις δικαιώνεσαι ή αν πας με δικηγόρο χέζονται και ξαφνικά όλα γίνονται πιο εύκολα. Απλά πολλοί δεν ασχολούνται.

 

Ένα χαρακτηριστικό πράγμα που κάνει ο Κωτσόβολος είναι να σε αναγκάζει πχ να στείλεις στην Ολλανδία την τηλεόραση που μπορεί να σου χαλάσει στο 6μηνο ενώ ο νόμος τον υποχρεώνει να την στείλει ο ίδιος χωρίς έξοδα και σημαντική ενόχληση του πελάτη. Κι όμως η πολιτική του μαγαζιού μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον ήταν αυτή που περιγράφω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα προιοντα που καλυπτει η αντιπροσωπεια λοιπον σου ΔΙΝΟΥΝ επισκευασμενο προιον η και προιον που διαλεγει η ιδια η αντιπροσωπεια και οχι εσυ, με χαρακτηριστικο παραδειγμα την πρωην ΝΟΚΙΑ.  Αρα, παμε παλι πισω σε αυτο που ελεγα, επισημη εισαγωγη δεν συνεπαγεται σωστη εγγυηση / υποστηριξη, αρα ουσιαστικα τα εξτρα ευρω που πληρωνεις πανε στραφι.

 

Φιλε μου γράφεις περίεργα πράγματα. Πώς οι δίκες σου θεωρίες, εμπειρίες και ιδεοληψίες γίνονται αυτομάτως θέσφατα ή νόμοι της αγοράς; Λοιπόν, κι εγώ έχω επιστρέψει DOA προιόντα σε πολλές εταιρίες και έχω πάρει κανονικά αντικατάσταση επιτόπου και χωρίς ιδιαίτερες γκρίνιες. Τι να σημαίνει αυτό;

 

Εδώ (υποτίθεται πως) μιλάμε με στοιχεία όχι με στατιστικές και τα τυχερά του καθενός μας. Αντικειμενικό κριτήριο επιλογής ενός καταστήματος είναι σίγουρα οι όροι συναλλαγής που έχει αναρτήσει το κάθε κατάστημα και σύμφωνα μ'αυτούς ολοκληρώνει την αγοραπωλησία. Σε αυτούς θα βασιστείς για να αντιπαρατεθείς και εν συνεχεία με τον νόμο αν οι όροι είναι καταχρηστικοί. Επειδή σ'αρέσουν οι στατιστικές σου λέω ότι οι καταχρηστικοί όροι συναλλαγής είναι προάγγελος καταχρηστικής εμπορικής πρακτικής και όχι το αντίθετο. Αν συναντήσουμε (κατά δήλωσή τους) ένα διαρρήκτη και έναν παπά, ποιόν θεωρείς πιθανότερο να μπουκάρει στο σπίτι σου;

 

Τώρα το αν σ'αρέσουν οι όροι ή αν εσύ τους ακολουθείς, είναι προσωπική γνώμη (σεβαστή) αλλά όχι αδιαμφισβήτητο γεγονός. Απορώ που τόση ώρα συζητάμε βασικά πράγματα... :unsure:

 

 

Σε αυτο που boldara εχω να απαντησω, ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΝΑΙ. Οταν πληρωνεις extra τον χασαπη για να ΜΗ σε κλεβει, και εν τελει σε κλεβει, τοτε πας στον φουρναρη που ειναι φτηνοτερος, ακομα και να σε κλεβει. Αλλωστε αυτος δεν ηταν ο σκοπος της συζητησης εξαρχης? Να μας πεις οτι πληρωνεις λιγοτερα αλλα πρεπει να προσεχεις γιατι θα εχεις τρεχαμα με τις εγγυησεις? Ε λοιπον, ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο προβλημα και τρεχαματα θα εχεις και με τα προιοντα αντιπροσωπειας, απλα αυτα θα τα πληρωνεις και ακριβοτερα.

 

Εσύ πας στο φούρναρη για να πάρεις κρέας; Δεν έχεις ειρμό στην κουβέντα σου. Με ρωτάς γιατί ασχολούμαι με τα σκρουτζομάγαζα κι όχι με τα μεγάλα, σου απαντώ γιατί τα μεγάλα δεν φέρνουν παραεισαγόμενα εκτός λίστας αντιπροσωπείας, επομενως, δεν υπάρχουν στην εξίσωση που έφτιαξες στο μυαλό σου. Τώρα μου απαντάς πάλι για παραεισαγωγές υποστηριζόμενες από την αντιπροσωπεία. Ξαναβάλτα να τ'αρμέξουμε που έλεγε κι ο παππούς μου... :shock:

 

Για την κολοτούμπα: τόση ώρα διαμαρτύρεσαι πως ούτε τα μεγάλα καταστήματα καλύπτουν DOA στους όρους -κι οτι τους κάνω πλάτες!. Κάνω παράθεση των όρων τους, φαίνεται τελικά πως καλύπτουν DOA και μου απαντάς:

 

Το τι γραφουν η δεν γραφουν οι οροι του καθε καταστηματος ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ.

 

Βαβελ. Ειλικρινά δεν ξέρω αν αδυνατείς να συζητήσεις απλά πράγματα ή αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός των σχολίων σου, δηλαδή να δημιουργηθεί πάλι θολό τοπίο, ακριβώς τη στιγμή που ξεκαθαρίσαμε κάποια πράγματα. :-(

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είναι ετσι ρε μάγκες καθίστε γιατί υπάρχει σοβαρότερο θέμα. Ξέρει κανείς τον Νόμο που τα περιγράφει αυτά; Δεν είμαι νομικός αλλά οκ λίγα ελληνικά μπορώ να καταλάβω, να δώ τι παίζει. Έψαξα κι εγώ και βρήκα ποιών καταστημάτων τους όρους παρέθεσε ο pigeon (όλα με υψηλές κριτικές στο σκρουτζ) και θα στείλω κανένα e-mail άμα είναι σε αντιπαραβολή με τον νόμο. Νομίζω ο καταναλωτής πρέπει να προστατεύεται από το κράτος σε αυτά τα θέματα κι όχι να φοβερίζει με καταγγελίες και δικηγόρους.

 

Από εκεί και πέρα, φίλε Just, διάβασε παρακάτω να δεις την τρέλα της αντικατάστασης που μου έτυχε στο Πλαίσιο πριν κάποια χρόνια:

 

Πριν 6-7 χρόνια, όταν έβαλα πρώτη φορά σύνδεση ADSL, πήρα από το Πλαίσιο ένα modem-router Netgear. Είχε γύρω στο 40άρικο νομίζω. Καλό εργαλειάκι. Τα συνδέω κλπ, όλα καλά, μετά από λίγες μέρες, παρατηρώ αστάθεια σύνδεσης. Βασικά, διακοπή σύνδεσης. Ήθελε reset και ξανά πέρασμα όλα τα στοιχεία. Δε θυμάμαι να σου πω πόσες φορές έκανα reset όλο εκείνο το διάστημα που αναφέρω.

Πάω λοιπόν το modem στο Πλαίσιο, το και το λέω. Το παίρνουν, το ελέγχουν (υποτίθεται) και την επόμενη μέρα, με παίρνουν τηλέφωνο πως είναι ελαττωματικό και θα γίνει αντικατάσταση. Πράγματι, μου δίνουν ένα ίδιο. Όμως, πριν καλά καλά το "ανοίξω" ξανά τα ίδια προβλήματα. Ξανά η ίδια αντιμετώπιση από το Πλαίσιο!

(που να ξέρω κι εγώ τότε) αποφασίζω να μην πάρω ξανά το ίδιο. Δίνω κάτι παραπάνω και παίρνω ένα U.S. Robotics με 4 θύρες ιστορίες κ.α. Τα ίδια και το Robotics! Πώς λοιπόν έπεσε η ιδέα και έγινε αλλαγή της πρίζας. Από τότε, σερφάρω 24/7. Καταλαβαίνεις λοιπόν οτι μου αντεκατέστησαν 2 φορές ένα προϊόν. Υποθέτω βέβαια χωρίς καν να το ελέγξουν (διότι αν μου έλεγαν εξ αρχής, είναι οκ, ψάξε κάτι άλλο, δε θα παιδευόμουν τόσο καιρό).

Μια άλλη φορά που τα έφτυσε ένα εξωτερικός Seagate εντός εγγύησης, μου τον άλλαξαν κανονικά

 

 

 

Και ένα Υ.Γ: Έχετε πέσει με τα μούτρα στον pigeon (τον οποίον μόνο μέσα από αυτά που γράφει εδώ "γνωρίζω") αλλά αυτός που "πρότεινε" (έστω κι αν δεν έγινε ευθέως, αλλά μίλησε για προσωπική εμπειρία) ένα μεγάλο κατάστημα, είμαι εγώ. Μια φορά νωρίτερα και μία τώρα. Σε αντίθεση με πολλούς που "έσπρωξαν" στα σκρουτζομάγαζα. Προσωπικά δε με ενδιαφέρει η τσέπη κανενός άλλου πέρα από του καταναλωτή. Απλώς να λέμε τα πράγματα ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. 

Επεξ/σία από Abudi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...