Προς το περιεχόμενο

Η CPR θα αποκαλύψει σύντομα το ηλεκτρικό streetfighter Energica Eva


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Ιταλική CPR στο παρελθόν είχε παρουσιάσει την ιδέα της Energica, το concept ενός superbike με ηλεκτροκινητήρα που αργότερα εισήλθε στην παραγωγή με την μορφή της Energica Ego (και αργότερα ως Energica Ego 45+). Δεν ήταν λίγοι ωστόσο οι χρήστες που ήθελαν ένα "γυμνό" streetfighter.Για τους συγκεκριμένους χρήστες, η εταιρεία δημιούργησε την Energica Eva. Το "μοτερ" τύπου PMAC παραμένει ίδιο σύμφωνα με πληροφορίες με αυτό της Ego, με την ιπποδύναμη να φτάνει τα 136hp (100KW μεταξύ 4900rpm και 10500rpm), τα οποία επαρκούν για τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 240χλμ/ω.

H ροπή φτάνει τα 195Nm (μεταξύ 0-4700rpm) και η μπαταρία επιδεικνύει αυτονομία 153 χιλιομέτρων. Για την πλήρη επαναφόρτιση της απαιτούνται περίπου 3.5 ώρες.

 

Κατά τα άλλα, η Energica Ego "ξεγυμνώθηκε" από οτιδήποτε περιττό (φέρινγκ κ.λπ) ενώ επιπλέον μίκρυνε σε μήκος για να ταιριάξει καλύτερα στους δρόμους της πόλης ενώ για τον ίδιο λόγο έγιναν βελτιστοποιήσεις στο τιμόνι, στο πιρούνι, στους μαρσπιέδες και στους τροχούς.

 

Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε ακόμη την ημερομηνία διάθεσης ή το κόστος, ωστόσο υπολογίζεται ότι το κόστος της Energica Eva θα βρίσκεται μεταξύ $25.000 και $28.000.

 

Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει τεχνικές λεπτομέρειες για το νέο της Streetfighter, αλλά οι φωτογραφίες παρακάτω είναι από την παρουσία του στην έκθεση EICMA.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Δημοσιευμένη Εικόνα

Δημοσιευμένη Εικόνα

Δημοσιευμένη Εικόνα

Δημοσιευμένη Εικόνα

Στο παρακάτω video μπορείτε να δείτε την Energica Ego και να "ακούσετε" το μοτέρ της

 

 

Link.png Site: Engadget

Link.png Site: Autoevolution

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 kila ροπης απο το μηδεν....αυτα ειναι...

 

μενει να λυθει επιτελους και το προβλημα των μπαταριων...

 

150 Μίλια, δεν είναι και λίγα, η τιμή του είναι απαγορευτική, αλλά το θέμα ήταν να γίνει η αρχή με τα ηλεκτρικα sb. :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

150 Μίλια, δεν είναι και λίγα, η τιμή του είναι απαγορευτική, αλλά το θέμα ήταν να γίνει η αρχή με τα ηλεκτρικα sb. :)

150 χιλιομετρα , μακαρι να ηταν μίλια.

για τελική ναι ,δεν είναι ασχημα.

 

Επεξ/σία από iodna2006
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυο πράγματα με χαλανε

1. τιμή (οκ θα πέσει μόλις θα αρχίσουν να βγαίνουν πολλά μοντέλα δεν ανησυχώ)

2. μπαταρία...... (εδώ δεν θα γίνει τπτ οσο υπάρχει πετρέλαιο......... και όλοι ξέρουμε το γιατί)

 

 

20 κιλά ροπή απο το μηδέν?...............crazy one.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

150 Μίλια, δεν είναι και λίγα, η τιμή του είναι απαγορευτική, αλλά το θέμα ήταν να γίνει η αρχή με τα ηλεκτρικα sb. :)

 

καλα η αρχη εχει γινει αλλα ουσιαστικα ειναι προτζεκτ πιο πολυ περιορισμενης παραγωγης,,.μονο οταν αρχισουν να βγαζουν οι μεγαλοι κατασκευαστες σοβαρα ηλεκτροκινητα θα γινει η πραγματικη αρχη...αλλα η αληθεια ειναι πως με το βαρος που εχει απεχει απο το να χαρακτηριστει sbk...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο εμενα μου ηρθε αυτο στο μυαλο?

 

https://www.youtube.com/watch?v=eWKq5RSakmw

Σωστός :D

 

Εδώ μιλάμε για το μέλλον που είναι εδώ!!!!

Έπαθα την πλάκα μου με αυτήν την μηχανή και παρ ότι δεν μου αρέσουν οι street μηχανές ο σχεδιασμός της είναι υπέροχος. Ο ήχος της μου προκαλεί ανάμικτα συναισθήματα. Δεν θα αποχωριστούμε εύκολα τον ήχο του βενζινοκινητήρα των μεγάλων μηχανών.

Η οθόνη TFT βέβαια είναι όλα τα λεφτά!! Και το προχωράω ένα βήμα παραπάνω. Σύνδεση με smartphone, ανάβει με bluetooth όταν την πλησιάζεις, σβήνει μόλις απομακρυνθείς και παίρνει και τηλέφωνο την κοπέλα σου όταν κάτσει άλλο τεκνό στην πίσω θέση χαχαχαχαχα!!!!

Αλλά την παίρνεις, πετάς και μερικά πάνελ στη ταράτσα και γράφεις στα .......... σου την ΕΚΟ, την Shell και τη ΔΕΗ.

MOYXAXAXAXAXAXAXA, ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩΩΩ!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυο πράγματα με χαλανε

1. τιμή (οκ θα πέσει μόλις θα αρχίσουν να βγαίνουν πολλά μοντέλα δεν ανησυχώ)

2. μπαταρία...... (εδώ δεν θα γίνει τπτ οσο υπάρχει πετρέλαιο......... και όλοι ξέρουμε το γιατί)

 

 

20 κιλά ροπή απο το μηδέν?...............crazy one.......

2. Εγω δεν ξερω το γιατι, θες να μου το πεις? Συμφεροντα ε? :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ομορφη μηχανη,και ευχομαι συντομα να μπουν σε μαζικη παραγωγη ωστε να χαμηλωσουν οι τιμες..θα πρεπει να πω παντος πως απο το στησιμο μου θυμιζει λιγο z750 και πραγματικα αν ειναι το ιδιο αβολη ζητω που καηκαμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά τώρα..ο τυπος που έκανε το review είναι πολύ άσχημος!!! Για το μοτο τι να πω..η αυτονομία δίνουν. μάλλον είναι υπερβολική,ο ήχος χάλια,στο στήσιμο και περιφερειακα ξέρουμε λιγα...εξάλλου υπάρχουν αλλες μοτο να ενθουσιαστουμε...kawasaki h2

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ηλεκτρισμος απεχει παρα πολυ απο ταξιδιωτικες μηχανες λογω αυτονομιας οπως και απο street λογω του οτι οι λατρεις αυτου του ειδους που τις βγαζουν βολτα για τη κ@υλα τους το σκ, δεν τους νοιαζει το κοστος της βενζινης.

Εκει ομως που μετραει πολυ ειναι σε σκουτερ και αλλα διτροχα καθημερινης μετακινησης οπου η οικονομια, η φιλικη λειτουργια του ηλεκτροκινητα και η ροπη απο το 0 ειναι το Α και το Ω.

Οσο ομως βγαινουν προτζεκτ σαν το παραπανω, τοσο πιο συντομα θα εξελιχθει αυτη η τεχνολογια για να την δουμε σε πρωτη φαση να εξαπλωνεται εκει που πρεπει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...