Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σάς. Πρίν μερικές μέρες έπεσα απο το ποδήλατο και λύγισε το μέρος του σκελετού πού συνδέεται το πίσω σαζμαν(πιρούνι νομίζω ότι λέγεται δεν είμαι σίγουρος). Προσπαθώντας να το ισιωσω χάλασα την τρύπα πού βάζω την βίδα τού πίσω σαζμαν. Η βίδα βιδωνει αλλά δεν στέκεται. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τρόπος πού μπορώ να την φτιάξω; Επίσης το σαζμαν είναι με βίδα αν πάρω αντίστοιχο σαζμαν με νύχι( επειδη είμαι άσχετος) θα μπορώ να το βάλω εκεί που βιδωνω την ρόδα!!!
Το ποδήλατο είναι Link.png Site: αυτό  . Το μέρος πού χάλασε είναι Link.png Site: αυτό  .

Δημοσ.

θα σου ελεγα να ανοιξεις θεμα σε φορουμ αφιερωμενο στο ποδηλατο (google it), αλλα απο προσωπικη εμπειρια μαλλον θα αρχισουν να σου λενε τι μουφα ποδηλατο πηγες και αγορασες και θα σου πουν να το πεταξεις ακομα και αν ξερουν οτι επισκευαζεται. Οπως και να ναι ομως νομιζω οτι αν ειναι να παρεις βοηθεια εκει θα την παρεις ή να πας το ποδηλατο σε ενα ποδηλατά που κανει επισκευες και αυτος θα σου πει αν αξιζει οικονομικα η επισκευη.

Προσωπικα θα σου πω οτι μαλλον αυτη η ζημια με το στηριγμα το σασμαν επισκευαζεται με μοντα και καμια ηλεκτροκολληση ή κανα νεο σπειρωμα  και αλλαγη βιδας.

Το λυγισμα ομως του σκελετου που περιγραφεις κατα το πεσιμο δε νομιζω να επισκευαζεται και καθιστα απο εδω και περα το ποδηλατο επικινδυνο αφου και αν το επισκευασεις θα εχεις ζορισει πολυ το σκελετο για να τον επαναφερεις.

Ασχετο αλλα εχεις τον πονο σου με το ποδηλατο σου. Θα ηθελα να σε ρωτησω αν εισαι γενικως ευχαριστημενος απο το orient και αν πχ δεν επισκευαζεται αν θα ξαναπαιρνες το ιδιο. Οπως και να ναι σου ευχομαι να φτιαξεις το ποδηλατακι σου

Δημοσ.