Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα αυπνα αλανια μου..

Το λοιπον,εχουμε ενα λαπτοπ στο οποιο εχουμε αλλαξει οθονη και αργοτερα καηκε η μητρικη.

το ανοιξα για να αλλαξω μνημες κτλ ( ηταν κατω απο τη μητρικη και επρεπε να βγει σχεδον για να αλλαχθουν ) και αργοτερα αποδειχθηκε οτι εχει ακομα εγγυηση το μηχανημα.

ποιος ειναι οι πιθανοτητες να το καλυψει η εγγυηση,μετα απο αλλαγη οθονης?

δεν ειχε καποιο αυτοκολλητο σαν σφραγιδα ασφαλειας,οποτε πιστευω οτι μπορει να δεθει χωρις να φαινεται οτι εχει ανοιχθει.

δεν θελω να <<φαω>> το καταστημα ( γνωστη  αλυσιδα αγορων online με κιτρινο χρωμα που δεν την αγαπαμε κ ιδιαιτερα ) αλλα η ζημια ηταν ξεκαθαρα αστοχια υλικου..

δεν ξερω αν ειναι σωστο το σημειο που το εβαλα,δε βρηκα κατι που να αφορα σε εγγυησεις..

Δημοσ.

Στα hp και να το ανοιξεις δεν χανεις την εγγυηση, αρκει να μην του εχεις προκαλεσει εσυ καποιο προβλημα.

Δε νομιζω να εχεις καποιο θεμα.

Δημοσ.

Δεν το ηξερα αυτο,ευχαριστω πολυ.

Φανταζομαι επειδη ειναι τοσο μπουρδελα,που για να αλλαξεις μια μνημη η δισκο πρεπει να το λυσεις ολο.

Δημοσ.

Προχθες ανοιξα ενα hp 250 g2 για να του βαλω μνημη και ssd.

Επρεπε να βγαλεις το πανω καπακι, που παρεα ηταν και το πληκτρολογιο μαζι.

Εεελα ομως που δεν εβγαινε με τιποτα και το να το κατσαβιδιασεις ηταν μονοδρομος.

Μιλαμε για αθλιες πατεντες των τελευταιων λαπτοπ.

Δημοσ.

Καλα αυτα τα hp ετσι ηταν ανεκαθεν.

Σε αυτο που εχω,για να αλλαξεις μνημες πρεπει να βγει η μητρικη.

ΣΙγουρα ομως δε θα πουν τιποτα για την αλλαγη οθονης?

Δημοσ.

Αυτο θα πρεπει να το ρωτησεις στο τμημα σερβις.

Στην ντελλ και στην Λενοβο δεν εχουν θεμα (το ξερω απο πρωτο χερι). Στην hp δεν εχω ρωτησει.

Αν ειχες elitebook ή probook ειναι εντελως διαφορετικες κατασκευες και αναβαθμιζονται χωρις καν να χρειαστεις κατσαβιδι για τα καπακια μιας και ειναι με κλιψάκια.

Δημοσ.

Η δεν θα πεις τιποτα για την αλλαγη της οθονης η θα πεις οτι εγινε αλλαγη σε επισημο σερβις μεσα στην εγγυηση με την συμφωνη γνωμη της εταιριας. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση ολοι θα τριβονται να στο βγαλουν εκτος εγγυησης.

Δημοσ.

Η δεν θα πεις τιποτα για την αλλαγη της οθονης η θα πεις οτι εγινε αλλαγη σε επισημο σερβις μεσα στην εγγυηση με την συμφωνη γνωμη της εταιριας. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση ολοι θα τριβονται να στο βγαλουν εκτος εγγυησης.

 

 

Αυτό ακριβώς.

 

Κανείς δεν κρατάει ιστορικό service του μηχανήματος, παρά μονο αν το πας στον ίδιο service provider συνεχώς.

 

Π.χ. αν το πας στην Infoquest για αλλαγή δίσκου και μετά από 5 μήνες το πας για αλλαγή mobo, θα έχουν ιστορικό μηχανήματος για παράδειγμα.

 

Αν την οθόνη την έσπασες εσύ κατα λάθος και την άλλαξες μόνος σου π.χ. 99% δε θα το καταλάβει κανείς, εκτός αν πέσεις σε έμπειρο τεχνικό που να ξέρει π.χ. ότι η παρτίδα αυτή έβγαινε με glossy οθόνες κι εσύ του το γύρισες με matte (ή το ανάποδο).

 

Δε θα έχεις πρόβλημα, δεν αναφέρεις κάτι κι εξάλλου το πας για άλλο πρόβλημα, για αλαγή mobo.

 

Καλή τύχη κι όλα θα πάνε καλά :)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...