Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα.

Τις τελευταίες 2-3 ημέρες (μπορεί για άλλους να είνα και περισσότερο), υπάρχει ένα spam που χτυπάει εταιρικά e-mails. Mail accounts που στηρίζονται στο domain της εταιρίας. Και, απ' ό,τι έχω καταλάβει αυτό το spam (ή ιός - ό,τι είναι τέλος πάντων) ίσως να μην κάνει την είσοδό του από κάποιο τερματικό χρηστών. Μπορεί να έχουν πρόβλημα οι web hosters. Να προσβάλουν αυτούς, και, αφού εισχωρήσουν να πηγαίνουν και να χτυπάνε e-mail accounts.

Αυτό που συμβαίνει εάν προσβληθούν τα accounts μιάς εταιρίας είναι ότι μπορούν κανονικά να λάβουν e-mails, αλλά όχι να στείλουν. Υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις:

α. Μπορεί όλα τα εταιρικά mails accounts να μη μπορούν να στείλουν σε ένα συγκεκριμένο e-mail address.

β. Μπορεί δύο τερματικά που έχουν ρυθμισμένα το ίδιο mail address, το ένα να δουλεύει κανονικά (send/receive), ενώ το χτυπημένο τερματικό να μπορεί να λάβει μόνο. Εδώ, αντίθετα με ό,τι είπα στην αρχή, παίζει και το ενδεχόμενο προβληματικού-μολυσμένου τερματικού. Που δε νομίζω αυτά τα ψευτο-antivirus της αγοράς να μπορούν να εντοπίσουν κάτι. Χρειάζεται χέρι.

γ. Μία άλλη περίπτωση:spam πέρασε το web hoster και έστειλε 5.000 e-mails!!!! Οπότε, ο hoster, κατέβασε τη σελίδα καί τα accounts, και έδρασε καταλλήλως.

Προσωπικά νομίζω πως τα προβλήματα τα έχουν οι hosters. Ακόμη κι αν τα τερματικά των χρηστών μπαίνουν σε σελίδες ή κάπου αλλού που φέρουν αυτό το spam, θα έπρεπε οι hosters να έχουν βρει έναν τρόπο να τον κρατάνε έξω από το hosting τους. Απλά, επειδή είναι φρέσκος ακόμη (λίγων ημερών), δεν έχουν βρει τρόπο άμυνας.

Τώρα, εάν εταιρία αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα, πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον hoster της και να αρχίσει διαδικασία επισκευής απ' τον ίδιο τον hoster.

Υπάρχει και το ενδεχόμενο, μία εταιρία να μη μπορεί να στείλει e-mail σε ένα και μόνο address. Αυτή η περίπτωση μάλλον έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο hoster του παραλήπτη, για κάποιο λόγο (για ασφάλεια, διότι κάτι παίχτηκε με τον αποστολέα), έχει μπλοκάρι mail address ή IP αποστολέα. Οπότε, στην περίπτωση αυτή, ο αποστολέας του e-mail, πρέπει με κάποιο τρόπο να έρθει σε επαφή με τον hoster του παραλήπτη και να του πει να ξεμπλοκάρει την μεταξύ τους επικοινωνία αλληλογραφίας.

Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο ή παρόμοιες καταστάσεις αλληλογραφίας τις τελευταίες ημέρες;
Υπάρχουν κάπου σχετικά άρθρα να ρίξουμε μιά ματιά;
Η γνώμη σας για όλ' αυτά;

Δημοσ.

@ts

Αδυνατώ να καταλάβω αν γράφεις προβλημα που αντιμετωπίζεις ή αν αναπαράγεις κατι που διάβασες/σου στειλανε.

 

Αν αφορά προβλημα, περιγράφεις κάτι ασαφές με εξαιρέσεις,επεκτάσεις και πολλά μπορεί. Περιέγραψε αναλυτικά το πρόβλημα μαζί με τις δοκιμές που εχεις κάνει, τη διαρύθμιση που εχετε και πως στέλνετε/λαμβάνετε emails. 

 

Από αυτά που κατάλαβα (δεν το διάβασα πάνω απο 1,5 φορες - ειναι αδύνατο να σε ακολουθήσω), το πρόβλημα έγκειται σε spam mail από smtp. Μπορεί να φεύγει απο μολυσμένο τερματικό και αυτό να μπλοκάρει ιντερνετικα τη διευθυνση του smtp server σας. 

Δημοσ.

Στη δική μου περίπτωση έχω συγκεκριμένο γεγονός. Αυτό που συμβαίνει με δύο πελάτες μας είναι ότι μπορούν να λάβουν αλλά όχι να στείλουν e-mail.

Οι λεπτομέρειες έχουν ως εξής:

περίπτωση α.
Όλοι οι εταιρικοί πελάτες δε μπορούν να στείλουν e-mail σε ένα και μόνο e-mail address άλλης εταιρίας.
π.χ. προβληματικό e-mail @test.gr (δέκα @ test.gr e-mail addresses)
εταιρία παραλαβής e-mail:π.χ. a @ xyz.gr και b @ xyz.gr
κανένας χρήστης της @test.gr δε μπορεί να στείλει μόνο στον b @ xyz.gr - στον a @ xyz.gr στέλνουν όλοι.
Ο λογαριασμός b@xyz λειτουργεί κανονικά, διότι, αν στείλεις από άλλη εταιρία ή από ένα yahoo, hotmail, gmai, το mail θα φτάσει κανονικά.

περίπτωση β.
Οι χρήστες Στέλλα και Κατερίνα έχουν ρυθμισμένο στο MS Outlook τον ίδιο λογαριασμό (π.χ. a @ qat.gr).
Η Κατερίνα εξακολουθεί να λαμβάνει και στέλνει με το MS Outlook (οπουδήποτε - εδώ δε μιλάμε για συγκεκριμένο address), ενώ η Στέλλα σταμάτησε να στέλνει.

Το παράδοξο είναι ότι, καί στις δύο περιπτώσεις τα mail που αποστέλλονται πηγαίνουν κανονικά στο φάκελο Sent (απεσταλμένα), χωρίς να έρχεται στους χρήστες κάποιο επιστροφικό error report mail. Το mail, βέβαια, σίγουρα δεν αποστέλλεται διότι, αυτός που το περιμένει παίρνει τηλέφωνο και ενημερώνει ότι δεν έλαβε αυτό που περίμενε.

 

 

 

 

 

Δημοσ.

Ακόμα λοιπουν βασικότατες πληροφορίες. chat καταντήσαμε

 

  • Εχετε δικό σας mail server, δηλαδή ΜΗΧΑΝΗΜΑ εντός δικου σας δικτυου; Αν ναι, τι mail software τρέχει; 
  • Εχετε δίκτυο με servers/proxies, κλπ ή απλό δίκτυο πίσω απο ενα router
  • Μήπως οι περιπτωσεις/πελατες είναι απλώς πίσω απο ενα router και ολα τα email γίνονται απο webservers/mailservers, κλπ

 

Π.χ. στη δευτερη περιπτωση (στελλα-κατερίνα), αν είναι σε απλό δίκτυο router, εχουν ίδιες ρυθμίσεις στο outlook, και όλα γίνονται απο web-mailserver, μπες στα logs του mail server και δες που βρίσκονται τα email. Αν εχουν φύγει απο τη Στέλλα και απο τον mailserver τοτε ρωτηστε τον hoster που ειναι τα emails, Κλπ

Δημοσ.

Καί στις δύο περιπτώσεις:

 

- οι πελάτες έχουν δίκτυο με server, και δε βρίσκονται απλά πίσω από ένα router.

- δεν υπάρχει mail server σαν μηχάνημα

Δημοσ.

Αντε να κάνω αλλη μια προσπάθεια :

 

Η διαχείριση των send/receive θα γίνεται απο κάποιο mail server. Αυτός ποιος ειναι; Που ειναι;

Δημοσ.

Διαχειριστή δεν εχετε στην εταιρεία σου.

 

Δεν πρόκειται για τη δική μου εταιρία. Για πελάτες μας πρόκειται. Αλλά, ανεξαρτήτως αυτού, καί οι δύο εταιρίες που έχουν πρόβλημα δεν έχουν διαχειριστή.

 

Αντε να κάνω αλλη μια προσπάθεια :

 

Η διαχείριση των send/receive θα γίνεται απο κάποιο mail server. Αυτός ποιος ειναι; Που ειναι;

 

Ήμουν επιφυλακτικός για την απάντηση που έδωσα παραπάνω στο ερώτημα αυτό. Τελικά, όντως δεν είχα καταλάβει σωστά, και δε σε κάλυψα. Ελπίζω τώρα να κατάλαβα σωστά, και η απάντησή μου να σε καλύψει.

Ο mail server που κάνει τη διαχείριση των e-mails είναι η HOL (στη μία απ' τις δύο περιπτώσεις). Δηλαδή ένας web-mailserver. Στην άλλη δεν ξέρω. Αλλά, ας προσπαθήσω να βγάλω ένα συμπέρασμα για τη μία, και για την άλλη θα δω.

 

 

 

Δημοσ.

Προφανώς το πρόβλημα σου δεν ειναι στα μαιλ αλλα και ουτε στην εταιρεία παροχής, κατι δεν παει καλά στο δίκτυο σας ή στις ρυθμίσεις που εχετε κανει.

Δημοσ.

Δεν πρόκειται για τη δική μου εταιρία. Για πελάτες μας πρόκειται. Αλλά, ανεξαρτήτως αυτού, καί οι δύο εταιρίες που έχουν πρόβλημα δεν έχουν διαχειριστή...

 

Η ετιαρεία των πελατών σας, είναι ακέφαλη; Δεν έχει αρμόδιο να ασχοληθεί με αυτό το θέμα ή παρέχετε εσείς υποστήριξη; Κυριολεκτικά έχω μπερδευτεί με το θέμα αυτό…  :rolleyes:

Δημοσ.

Η ετιαρεία των πελατών σας, είναι ακέφαλη; Δεν έχει αρμόδιο να ασχοληθεί με αυτό το θέμα ή παρέχετε εσείς υποστήριξη; Κυριολεκτικά έχω μπερδευτεί με το θέμα αυτό…  :rolleyes:

 

Για να βοηθήσω όσο μπορώ περισσότερο αυτούς που δεν έχουν καταλάβει κάποιες λεπτομέρειες, και έτσι να μπορέσω και γω να κατευθυνθώ στη συνέχεια.

Καί οι δύο εταιρίες δεν έχουν κάποιον IT. Εσωτερικό διαχειριστή, εννοώ. Εμείς είμαστε εταιρία που τους υποστηρίζει στο δίκτυο, σε προβλήματα pc.

 

Στο τεχνικό κομμάτι τώρα. Καί οι δύο εταιρίες έχουν το κοινό πρόβλημα ότι δέχονται, αλλά δε λαμβάνουν e-mails. Απλά, στη μία περίπτωση όλοι οι χρήστες δε μπορούν να στείλουν σε ένα και μόνο συγκεκριμένο e-mail address, ενώ στη δεύτερη περίπτωση (Στέλλα-Κατερίνα), η Στέλλα δε μπορεί να στείλει καθόλου.

Πιστεύετε ότι πρέπει καί στις δύο περιπτώσεις να πάω και να κάνω κάτι εσωτερικά στο δίκτυό τους; Να ελέγξω κάτι συγκεκριμένο; Να βάλω να κάνω scan (δε νομίζω ότι θα είχε αποτέλεσμα); Κάτι άλλο; Αν έχετε κάτι στο μυαλό σας, θα ήθελα συγκεκριμένες προτάσεις-λύσεις. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που ανέβασα το θέμα. Ζητώντας από δω βοήθεια για να καταλάβω τί συμβαίνει, και να έχω συγκεκριμένη λύση να εφαρμόσω.

 

 

 

 

 

 

 

Δημοσ.

Για να βοηθήσω όσο μπορώ περισσότερο αυτούς που δεν έχουν καταλάβει κάποιες λεπτομέρειες, και έτσι να μπορέσω και γω να κατευθυνθώ στη συνέχεια.

Καί οι δύο εταιρίες δεν έχουν κάποιον IT. Εσωτερικό διαχειριστή, εννοώ. Εμείς είμαστε εταιρία που τους υποστηρίζει στο δίκτυο, σε προβλήματα pc.

 

Στο τεχνικό κομμάτι τώρα. Καί οι δύο εταιρίες έχουν το κοινό πρόβλημα ότι δέχονται, αλλά δε λαμβάνουν e-mails. Απλά, στη μία περίπτωση όλοι οι χρήστες δε μπορούν να στείλουν σε ένα και μόνο συγκεκριμένο e-mail address, ενώ στη δεύτερη περίπτωση (Στέλλα-Κατερίνα), η Στέλλα δε μπορεί να στείλει καθόλου.

Πιστεύετε ότι πρέπει καί στις δύο περιπτώσεις να πάω και να κάνω κάτι εσωτερικά στο δίκτυό τους; Να ελέγξω κάτι συγκεκριμένο; Να βάλω να κάνω scan (δε νομίζω ότι θα είχε αποτέλεσμα); Κάτι άλλο; Αν έχετε κάτι στο μυαλό σας, θα ήθελα συγκεκριμένες προτάσεις-λύσεις. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που ανέβασα το θέμα. Ζητώντας από δω βοήθεια για να καταλάβω τί συμβαίνει, και να έχω συγκεκριμένη λύση να εφαρμόσω.

 

 

Ουσιαστικά είσαι τεχνικός αλλά δεν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα αν κατάλαβα καλά. Όπως και να έχει τι θα έλεγες να ξεκινήσεις απο αυτονόητα πράγματα, μια επίσκεψη στο χώρο να δεις τι γίνεται με τις ρυθμίσεις…?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...