Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ουσιαστικά είσαι τεχνικός αλλά δεν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα αν κατάλαβα καλά. Όπως και να έχει τι θα έλεγες να ξεκινήσεις απο αυτονόητα πράγματα, μια επίσκεψη στο χώρο να δεις τι γίνεται με τις ρυθμίσεις…?

 

Ακριβώς. Αυτό είναι κάτι που ήδη έχω σκεφτεί και πρέπει να κάνω. Απλά, είπα, μήπως, πέρα απ' τις ρυθμίσεις που θα πρέπει να κοιτάξω, πάω εκεί γνωρίζοντας ότι πρέπει να ελέγξω κάτι πέρα απ' τα κοινά. Λόγω του ότι πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν καί οι δύο εταιρίες.

 

 

 

 

Δημοσ.

Ακριβώς. Αυτό είναι κάτι που ήδη έχω σκεφτεί και πρέπει να κάνω. Απλά, είπα, μήπως, πέρα απ' τις ρυθμίσεις που θα πρέπει να κοιτάξω, πάω εκεί γνωρίζοντας ότι πρέπει να ελέγξω κάτι πέρα απ' τα κοινά. Λόγω του ότι πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν καί οι δύο εταιρίες.

 

 

Ως "τεχνικός" όμως θα έπρεπε να έχεις προβεί στις βασικές ενέργειες και όχι να θέτεις απλά αυτονόητα θέματα. Τέτοιου είδους προβλήματα (αν κάποιος τα θεωρήσει έτσι) κατατάσονται σε "καθημερινή βάση" και δεν τα κρίνω τόσο σοβαρά! 

Δημοσ.

johnyb στη δουλειά του μάστορα, θα μάθεις (με τον καιρό) οτι πρώτα εξετάζουμε επι τόπου (απο κοντά ή remote) τι συμβαίνει και μετά σκεφτόμαστε τους τρόπους αντιμετώπισης. Η εμπειρία ειναι αυτή που θα σε βοηθά να κοιτάξεις απευθείας στα ύποπτα σημεία, γλυτώνοντας χρόνο στο ψάξιμο. 

 

Πήγαινε απο εκεί, δες τις ρυθμίσεις, εξέτασε τη σύνδεση στο νετ (π.χ. proxy, dns, hosts, κλπ) και κάνε έλεγχο με antivirus (αυτά που απαξιώνεις, αλλά συνήθως σου βρίσκουν το προβλήμα). Αν απο εκεί είστε καθαροί επικοινωνείς με τον διαχειριστή του mail server και εξετάζετε που πάνε τα emails

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...