Προς το περιεχόμενο
Oroku Saki

Street Fighter V [PC]

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, GhostRiderLSOV είπε

Δεν βλέπω συχνά Ryu vs Bison, αλλά για τους μη MDZ_jimmY και μερικούς άλλους τρελούς Ryu, εγώ νομίζω ότι ο Bison δεν είναι 50-50. Γενικά στα περισσότερα matchups ο Ryu έχει θέμα, γιατί δεν μπορεί να ανοίξει τον αντίπαλο και πρέπει να παίζει αμυντικά.
Ακόμη και το 2ο V-Skill που έρχεται, όσο το μετέφρασαν, φαίνεται να είναι άλλο ένα αμυντικό, οπότε πάλι πρέπει ο Ryu παίχτης να είναι reactive και όχι proactive, αλλά θα δείξει και με το νέο balance patch που θα έρθει πακέτο.

Ryu για να κάνει rushdown όπως ο Bison, πρέπει να είναι πολύ καλύτερος παίχτης.

Είναι μια χαρά 50-50, ειδικά σε αυτήν την σεζόν είναι 50-50 όπως και η Sakura άλλωστε. Οι άλλοι δυο shoto ήταν και είναι υπέρ τους. Επίσης το πρόβλημα του Ryu δεν είναι στο να ανοίξει τον αντίπαλο, το πρόβλημα είναι να έρθει σε απόσταση για να το κάνει. Πάσχει στο neutral με λίγα λόγια. Με βάση αυτά που είδαμε ως τώρα το δεύτερο v-skill του Ryu είναι ένα auto-punish parry το οποίο έτσι από μόνο του αυτόματα βγάζει εκτός ουσίας το V-trigger 2 γιατί πέρα από το ότι κάνει auto counter βάζει και τον Ryu σε κατάσταση OKI αμέσως μετά οπότε περιμένω και άλλες αλλαγές γενικότερα πέρα από απλά προσθήκες. 

Εφόσον μιλάμε για το συγκεκριμένο match up ο Bison δεν μπορεί να κάνει rushdown τον Ryu (όπως και κανέναν που έχει reversal) γιατί ο φόβος της αντεπίθεσης είναι πάντα εκεί οπότε ως Ryu πάντα προσπαθείς να χωθείς στα μούτρα του Bison καθώς ΟΛΑ τα πλήκτρα του Ryu νικάνε αυτά του Bison σε ταχύτητα με καλύτερα conversions κιόλας. Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι παίκτες Ryu (όπως και οι παίκτες Guile) είναι ότι παίζουν τον χαρακτήρα υπερβολικά αμυντικά. Ξεχνάνε ότι ο χαρακτήρας είναι από τους γρηγορότερους στο παιχνίδι με μερικά από τα καλύτερα dashes και υπερβολικό raw damage χωρίς βοήθειες από V-triggers. Δεν μιλάμε να είσαι Yolo λες και παίζεις Birdie ή random Ken αλλά μεθοδικά επιθετικός και rush down focused.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι δεν το θεωρώ 50-50 και σίγουρα όχι για κάποιον που παίζει περιστασιακά και κάποιον που το έχει λιώσει.
Αν θες τόσο πολύ να "πάρεις το αίμα σου πίσω" παίξε με κανέναν Ryu που σε κορόιδευε, γιατί εγώ δεν θυμάμαι να έλεγα τίποτα και στο είχα πει ότι αν είχες τα κουμπιά σωστά και θυμόσουν, δεν θα ήταν εύκολα για μένα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
38 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Εγώ πάλι δεν το θεωρώ 50-50 και σίγουρα όχι για κάποιον που παίζει περιστασιακά και κάποιον που το έχει λιώσει.
Αν θες τόσο πολύ να "πάρεις το αίμα σου πίσω" παίξε με κανέναν Ryu που σε κορόιδευε, γιατί εγώ δεν θυμάμαι να έλεγα τίποτα και στο είχα πει ότι αν είχες τα κουμπιά σωστά και θυμόσουν, δεν θα ήταν εύκολα για μένα.

Δε στο λέω για να σε πικαρω ρε συ. Προφανώς και δεν γίνεται να νικήσεις τώρα. Θα είχε αξία μόνο αν ήθελες να παίξεις πραγματικά και να βάλεις χρόνο να μάθεις το παιχνίδι. 

Τώρα να παίξουμε για ποιον λόγο; 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ οι διαφορές μεταξύ των parry του Gill και του Ryu. Του Gill είναι πιο ρίσκο σε σχέση με του Ryu όμως έχει μεγαλύτερες αμοιβές αν το καταφέρεις. Επίσης ακόμα δεν ξέρουμε αν θα είναι και αυτού 3 frame start up όπως του Ryu ή αν θα είναι λιγότερο. Το πιθανότερο πάντως είναι να έχει το ίδιο. 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να πω ότι με τρελαίνει αυτό το costume...

Καλύτερα τα άλλα 3 MHW crossover costumes που ήταν των κυνηγών.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου τη σπάνε αυτά τα costumes γιατί αλλάζουν το visual με τα animations και κάνει το defend /punish πρακτικά αδύνατο. Όποιο κοστούμι έχει ριζική αλλαγή στην πρακτικότητα δεν το γουστάρω. 

Δοκίμασε να παίξεις εναντίον ibuki με το δικό της monster hunter κοστούμι ή Ken με το δικό του και είναι απλά αδύνατο να καταλάβεις τι γίνεται. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σκέτη αρρώστια ο τύπος. Το gameplay style του δείχνει να είναι για advanced παίκτες. 

https://youtu.be/5J9Ix-4btiM

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχε ζουμί το Capcom Cup.

 

Περίμενα ο Punk ότι θα άφηνε τον Idom να κάνει το reset και μετά θα το έπαιρνε 3-0, αλλά τελικά δεν έγινε έτσι.
Laura/Poison win, μια χαρά. Αλλά οκ, παιχταράς για να το κάνει.

Κατά τ'άλλα

spacer.png

Πάμε για ύπνο τώρα.

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Shiiiiiiiat έχασα τα πάντα γαμω τη δουλειά μου γαμω. Μέχρι να πιαστώ να ευχαριστηθώ μόνος μου το top 16 είχα ήδη μάθει τον νικητή, τον χαρακτήρα, το balance patch που βγήκε και δεν θα έχω ευκαιρία να παίξω ως τις 14 Ιανουαρίου. 

Στα του θέματος τρομερή νίκη του iDom, από το Πουθενά ήρθε και μάλιστα με Laura και poison και έσκισε βαρδουλα. Συγχαρητήρια. Γενικά όλο το top 16 ήταν τρελό. Ο Seth με ξένισε στην αρχή που το έμαθα αλλά δεν τον είχα δει, τώρα που τον είδα είμαι hype. Το balance patch φέρνει κυριολεκτικά τα πάνω κάτω και ουσιαστικά έχουμε εντελώς νέο δέντρο για tier list. Είναι πραγματικά τεράστιες οι αλλαγές και οι προσθήκες. Τρελό nerf σε Akuma, Karin και Birdie, καλό nerf σε Bison, Rashid. Τρελό buff σε Ryu, Kage, Sakura, Alex. 

Ως bison θεωρώ πολύ μεγάλο το nerf καθώς ρίχνουν πέλεκυ και στα δύο neutral εργαλεία μου χωρίς να έχω αύξηση hp /stun όπως στο περισσότερο cast και χωρίς καμία άλλη αλλαγή... Σκέτο ξερό nerf. Oh well, θα δουλέψουμε και με αυτό. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρομερό theme για άλλη μια φορά. Το second impact ταιριάζει πιο καλά στο sfv από ότι του third strike. 

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

[RELEASE] SFV Netcode Fix (UNOFFICIAL)

Έβγαλαν κάποιοι fans Γνωστός (στην FGC) modder έβγαλε ένα netcode fix για το PC (δεν μπαίνει στο PS4) που λένε μειώνει σημαντικά το rollback μεταξύ παιχτών του PC. Αν παίζετε με αντίπαλο στο PS4, εκεί θα τρώνε τρελό rollback λένε.

Aπό την μία, φαίνεται πως πάλι fans θα φτιάξουν τα προβλήματα παιχνιδιού με mod (SIGHSilent Hunter 4, 5) , από την άλλη, πολλοί στο PS4 θα το γυρίσουν PS4-only για να μην έχουν θέματα, οπότε το PC θα έχει το μικρό playerbase που έχει ήδη χωρίς crossplay...

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να πέσει μπαν γιατί επηρεάζονται και pc χρήστες χωρίς αυτό. Δείχνουν σαν να κάνουν lag switch. 

H άλλη λύση είναι να να πάρουν τη δουλειά του παιδιού έναντι αμοιβής ή να τον προσλάβουν και να το δουλέψουν μέσα στο παιχνίδι. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.