Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το κατάστημα σου δίνει μια βδομάδα το δικαίωμα να γυρίσεις πίσω κάτι ελαττωματικό. Αν δεν σου αρέσει αυτή η πολιτική, ψώνισε από αλλού. Ψώνισες; Συμφώνησες με αυτό! Έκανες αποδοχή των όρων χρήσης. ΤΕΛΟΣ.

μήπως εννοείς DOA?

 

επίσης το ότι έκανες αποδοχή στους όρους χρήσης δεν σημαίνει τπτ, αν αυτοί είναι παράνομοι και καταχρηστικοί κι έχεις όρεξη και λεφτά τους τρέχεις στα δικαστήρια και σου κλάνουν μια μάντρα...

  • Like 1
  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σεβαστη η αποψη σου αλλα μην εισαι τοσο απολυτος.Εγω συμφωνησα με τους ορους χρησης και ΤΕΛΟΣ! αλλα δεν ειδα πουθενα να λεει ποσες μερες θελει η επιδιορθωση-επισκευη-αντικατασταση.

Θα επρεπε μηπως πριν αγορασω οτιδηποτε να πηγαινω και να λεω:αν χαλασει το ταδε τρεις μερες αναμονη,αν χαλασει το αλλο!εξι μερες αναμονη κτλπ κτλπ.

Αν ειμασταν ολοι ετσι,δεν θα αγοραζαμε ποτε τιποτα.Εν τελει αν ηταν λογικοι στους χρονους αναμονης αυτο το νημα δεν θα ανοιγε ποτε.

Οπως καταλαβα και εσυ σαν πωλητης ειπες ποτε σε κανεναν πριν την αγορα ενος προιοντος οτι αν χαλασει κατι εχει xxx μερες αναμονης; Δεν νομιζω

Ε ναι, γιατι αρμοδια ειναι η κατασκευαστρια, οχι το καταστημα! Εαν αναλαμβανε το καταστημα τις επισκευες παω πασο.

Δε μπορει το καταστημα να ξερει εαν:

1. Εχει ανταλλακτικα η αντιπροσωπεια η τα περιμενει να της ερθουν απεξω.

2. Εαν εχει σε αναμονη αλλες 100 συσκευες.

 

Λογικες καθυστερησεις τα παραπανω. Μην τα μπερδευετε με τα συνεργεια αυτοκινητων. Επειδη διαβαζω και σχολια ας πουμε για την Αρβατο που χει αναλαβει το 80% των κινητων στην Ελλαδα, ενταξει, μου εχει τυχει κινητο να καθυστερησει και μηνα γιατι περιμεναν οθονες απ εξω επειδη το αποθεμα στην Ελλαδα τελειωσε.

Ο πελατης εκανε σαν τρελος, αυτοι καθυστερουσαν, εγω εκανα τον ψυχολογο και ακουγα καντηλακια. Και ξερεις τι μου ειπε ο πελατης; Το Θεϊκο: ΕΓΩ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΠΗΡΑ!!! Και του εξηγω την φαση αλλα δεν ελεγε να καταλαβει. Η Sony βγαζει μπουρδελο οθονες, το σερβις δεν εχει ανταλλακτικα, και η αγανακτηση πεφτει στον πωλητη. Βρες λογικη!

 

Πιο πολυ το ποστ το εγραψα για τις αντικαταστασεις. Γιατι ο καθενας λεει τα δικα του. Οριστε, ενα παιδι λεει το LIDL δινει μηνα, το eshop βδομαδα,ο μπαρμπα Γιωργης απεναντι απ το σπιτι μου δε δινει καθολου, ο κυρ Μητσος στην πλατεια τα αλλαζει αμεσως. Ειναι θεμα καταστηματος. Ο νομος λεει πρωτα επισκευη. Αυτο ηθελα να διευκρινησω (και μια απλη αναζητηση στο ινστιτουτο αυτο θα δεις)

μήπως εννοείς DOA?

 

επίσης το ότι έκανες αποδοχή στους όρους χρήσης δεν σημαίνει τπτ, αν αυτοί είναι παράνομοι και καταχρηστικοί κι έχεις όρεξη και λεφτά τους τρέχεις στα δικαστήρια και σου κλάνουν μια μάντρα...

Καλα το DOA ειναι αλλη φαση και πολυ παρεξηγημενη... Εκει απλα θελουν τα καταστηματα μια εγγραφη απαντηση απο τον κατασκευαστη για να ειναι καλυμμενοι ολοι. Για να ειναι σιγουρος ο καταστηματαρχης οτι η βλαβη ειναι 100% εργοστασιακη και οχι απο τον πελατη.

 

(Ενας πηγε να ανοιξει ενα S4 μπροστα μου, το κουτι του S4 ειναι "συρταρωτο" ως γνωστων, ο τυπος το ανοιξε στραβα, το κινητο επεσε κατω με την μουρη και εσπασε η οθονη απο μεσα. Απεξω καμια φθορα και ανετα το εφερνε πισω και το επαιζε τρελος αν δε το εκανε μπροστα μου. Δε μπορει αυτην την βλακεια να την πληρωσει το καταστημα)

 

Σαφως χαμενος σε αυτην την διαδικασια βγαινει ο καταναλωτης που περιμενει αυτην την διαδικασια. Ειναι να μη σου τυχει.

 

Αμα παρεις καινουριο αμαξι και σου καιει τις λαμπες δεν θα αλλαξουν ολο το αμαξι, αλλα τις λαμπες και το κυκλωμα. Θα μου πειτε τι συγκρινω τωρα, την 30 ευρω θερμαστρα με το χιλιαδων ευρω αμαξι, αλλα και τα 2 ειναι αγαθα και ακολουθουν καποιους τυποποιημενους κανονες επισκευης.

 

Σε αυτην την περιπτωση το eshop δεν εχει κατι παρανομο ξερω γω...

 

Μπορει να τυχεις σε παρανομους κι εκει με το δικιο σου να τους σκισεις.

Δημοσ.

μήπως εννοείς DOA?

 

επίσης το ότι έκανες αποδοχή στους όρους χρήσης δεν σημαίνει τπτ, αν αυτοί είναι παράνομοι και καταχρηστικοί κι έχεις όρεξη και λεφτά τους τρέχεις στα δικαστήρια και σου κλάνουν μια μάντρα...

 

Ακριβώς!

Το κατάστημα μπορεί να γράφει ότι θέλει στους όρους χρήσης.  

Αν είναι νόμιμοι τους τηρούμε. Αν όχι απλά τους αγνοούμε.

 

Αν πετύχουμε τώρα και κάποιον ξερόλα Έλληνα στο διαδίκτυο που μας παρακινεί να αποδεχτούμε

κάτι ενάντια στα συνταγματικά μας δικαιώματα απλά τον αγνοούμε.

 

 

 

Αν δεν τηρούνται τα δικαιώματα σας, απαιτήστε όλα τα χρήμματα σας πίσω σε μετρητά

και αφήστε τους να τραγουδάνε ότι τραγούδι θέλουν. Τόσο απλό.

 

 

 

 

/sc

  • Like 1
Δημοσ.

 

Αν πετύχουμε τώρα και κάποιον ξερόλα Έλληνα στο διαδίκτυο που μας παρακινεί να αποδεχτούμε

κάτι ενάντια στα συνταγματικά μας δικαιώματα απλά τον αγνοούμε.

 

 

Αν αυτό πήγαινε για εμένα, νομίζω ότι πρέπει να ξαναδιαβάσεις ό,τι έγραψα.

 

ΑΝ ΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΤΟΤΕ ΝΑΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΚΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ. ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καλα το DOA ειναι αλλη φαση και πολυ παρεξηγημενη...

δεν εννοούσες δλδ για DOA στο quote που έκανα? αν όχι τότε τι εννοούσες με το "το κατάστημα σου δίνει μια βδομάδα το δικαίωμα να γυρίσεις πίσω κάτι ελαττωματικό" ?

Δημοσ.

δεν εννοούσες δλδ για DOA στο quote που έκανα? αν όχι τότε τι εννοούσες με το "το κατάστημα σου δίνει μια βδομάδα το δικαίωμα να γυρίσεις πίσω κάτι ελαττωματικό" ?

Εννοώ παρεξηγημένη γιατί στην ουσία DOA σημαίνει Dead on arrival, δηλαδή το αγόρασες και δε δούλεψε ποτέ. Εάν δούλεψε για λίγο και έβγαλε πρόβλημα είναι το DAP (Dead after purchase) το οποίο κι αυτό είναι παρεξηγημένο γιατί μπορεί να λειτουργεί η συσκευή αλλά να έχει κάπου πρόβλημα (πχ αγόρασες τηλεόραση, λειτουργεί κανονικά, αλλά το δεξί ηχείο χάλασε), ενώ DAP σημαίνει ότι η συσκευή νέκρωσε εντελώς μετά από λίγες μέρες. Το λέω διότι οι περισσότεροι αυτές τις περιπτώσεις τις μεταφράζουν DOA για κάποιον λόγο.

 

Με το quote σου εννοούσα το εξής:

 

Εφόσον ο νόμος πρώτα ορίζει αποστολή στο service και δυνατότητα επισκευής, από εκεί και πέρα παίζει ρόλο το κατάστημα τι υπηρεσίες παρέχει. Συνεπώς δεν είναι παράνομο ούτε το 7, ούτε το 5, αλλά ούτε το 3 μέρες αντικατάστασης. Εκεί ήθελα να καταλήξω.

Όχι ότι μου φαίνεται εντάξει, σαν καταναλωτής κι εγώ δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να πάρω πατάτα και να ταλαιπωρηθώ. Αλλά κάποια πράματα δυστυχώς είναι αναπόφευκτα.

Δημοσ.

Ρε παιδιά πήγα χθες στο eshop και είχε μια ουρά δέκα ατόμων. Και αυτό συμβαίνει όποτε πάω, και μάλιστα τον τελευταίο καιρό πάω αρκετά συχνά.
Φανταστείτε τι παραγγελίες υπάρχουν δηλαδή γενικότερα αν συνυπολογίσεις τις παραγγελίες με παράδοση κατ'οικον και τα υπόλοιπα eshop points.

Και ο προβληματισμός που προκύπτει είναι γιατί ένα κατάστημα με τόση κίνηση να βρίσκεται σε τόσο κακή οικονομικά κατάσταση?

Δημοσ.

Νομίζω ότι ανοίχτηκαν πολύ, έτσι έχω ακούσει δηλαδή. Πολλά ιδιόκτητα μαγαζιά, αυτοκίνητα, αποθήκες, στοκ κλπ. Τώρα το τι έγινε μόνο αυτοί που είναι μέσα μπορούν να ξέρουν.

 

Όπως και την πραγματική οικονομική κατάσταση!

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ξεβαβω το νημα για να σας ενημερωσω οτι σημερα ολοκληρωσαν το service και οτι μου εδωσαν σημερα τον κονβερτορα

  • Like 1
Δημοσ.

<p>Ρε παιδιά πήγα χθες στο eshop και είχε μια ουρά δέκα ατόμων. Και αυτό συμβαίνει όποτε πάω, και μάλιστα τον τελευταίο καιρό πάω αρκετά συχνά.<br>

Φανταστείτε τι παραγγελίες υπάρχουν δηλαδή γενικότερα αν συνυπολογίσεις τις παραγγελίες με παράδοση κατ'οικον και τα υπόλοιπα eshop points.</p>

<p>Και ο προβληματισμός που προκύπτει είναι γιατί ένα κατάστημα με τόση κίνηση να βρίσκεται σε τόσο κακή οικονομικά κατάσταση?</p>

 

Το πιο πιθανόν είναι να έχει πολλές επιστροφές και επίσης κάποιος από εκεί μέσα.... Τρώει καλά :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...