Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας
παρήγγειλα από το eBay μια οθόνη και ήρθε και είναι σπασμένη(lg g2)….. να τονίσω ότι άργησε και άνοιξα θέμα για να μου γυρίσει τα λεφτά…. Αυτό που λέω να κάνω είναι να συνεχίσω να υπερασπίζομαι ότι δεν έχει έρθει ακόμα για να μην μου ζητήσει να του την στείλω πίσω, το θέμα μου είναι αν είναι συστημένο και το πώς θα το μάθω? --------->

GBP 2.99

GBP 1.99

Greece

Royal Mail International Standard (Small Packets)

 

Αααααααα και η πολιτική του πωλητή: Returns & Warranty:

1.If the item can’t work fine, please check twice to confirm that the item is defective and contact our customer service representative asap, let us know the Detailed Problem ,we will do our best to serve you.

2.A Merchandise Authorization Number(RMA#) is required for all return packages. Packages without RMA # will not be handled.

3.All NON-Seller Mistake returns for refund are subject to 20% re-stocking fee and buyer should pay for the return shipping fee. (E.g. you brought wrong size or wrong item).

4.We only accept the original package. Please make sure the item have NO man-made sabotage. If you purchased in improper condition, please NOTE that the shipping and handling fee will not be refunded, all return shipping fee should paid by the buyer unless item DOA.

5.Warranty covers replacement or repair,contact us for warranty details.

6.Refunds given only if item DOA and cannot be replaced via PAYPAL . If so, Please reported within 5 days and return to us within 30 days from the delivery date for exchange or refund. PLS DO NOTE WE ARE NOT RESPONSIBLE IF PROBLEM EXCEED OF THIS TIME LIMITE.

Δημοσ.

αφου δεν υπεγραψες δεν ειναι συστιμενο.. στον μηνα πανω στειλε του οτι δεν ηρθε.

Φίλε αν είδες, λέω ότι έχω ανοίξει ήδη θέμα…. στο χωριό που είμαι ποτέ δεν έχω υπογράψει τίποτα (πάνω από 80 δέματα eBay)

(Hi **********************

ImageProxy.mvc?bicild=&canary=V69hjuQgsW

The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.

ImageProxy.mvc?bicild=&canary=V69hjuQgsW
Seller's message:

"Thank you for contacting us. We supposed the item maybe in your local post office.So would you mind to contact with your local post office for checking?If not received, this package may be lost during the transit. We could reship a new package to you as compensation. Do you agree with it? Looking forward to your reply."

 

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

 

You can also view the details of this request in the Resolution Center.

Δημοσ.

 

Φίλε αν είδες, λέω ότι έχω ανοίξει ήδη θέμα…. στο χωριό που είμαι ποτέ δεν έχω υπογράψει τίποτα (πάνω από 80 δέματα eBay)

(Hi **********************

ImageProxy.mvc?bicild=&canary=V69hjuQgsW

The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.

ImageProxy.mvc?bicild=&canary=V69hjuQgsW
Seller's message:

"Thank you for contacting us. We supposed the item maybe in your local post office.So would you mind to contact with your local post office for checking?If not received, this package may be lost during the transit. We could reship a new package to you as compensation. Do you agree with it? Looking forward to your reply."

 

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

 

You can also view the details of this request in the Resolution Center.

 

 

 

Οκ περιμενε 30 μερες γραψε του. δεν ηρθε τιποτα και πες του οτι θελεις refund :) (οχι reship)

Δημοσ.

Οκ περιμενε 30 μερες γραψε του. δεν ηρθε τιποτα και πες του οτι θελεις refund :) (οχι reship)

Χαχαχαχα φίλε άμα δεν ήξερα τίποτα θα τα έχανα τα λεφτακια….

Όταν ανοίγεις υπόθεση είτε για επιστροφή λεφτών είτε για αντικατάσταση αντικείμενου έχει μια διορία ο πωλητής και αν δεν συνεριστεί γράφεις στην εξυπηρέτησε του eBay. Στην περίπτωση μου ο πωλητής είχε μέχρι τις 18 Δεκ. και αν δεν απαντούσε, το eBay θα ήταν σε θέση να με εξυπηρετήσει με αρχές Ιανουαρίου (δεν θυμάμαι ακριβώς)…. Οπότε δευτέρα ρωτώ τον ταχυδρόμο αν ήταν συστημένο και Πράτο αναλόγως ααααα ο λόγος που απαντώ είναι άμα κάποιο άτομο βρεθεί στην ιδία κατάσταση να έχει γνώση των πραγμάτων και να μην περιμένει 30 μέρες.

Δημοσ.

Οτι πε ο από πάνω, αυτός για μια θετική θα σου κάτσει κιόλας. Σιγά μη ρισκαρει να τον πετάξει το ebay και να τον κυνηγήσει ή paypal (ελπίζω έτσι να πλερωσες) για μια οθόνη.

Δημοσ.

 

Thanks for contacting us.

We are sorry for this inconvenience. For this issue, could you accept to just pay another £13 as reshipping fee for the replacement? And you don't have to spend more time and money on returning the item.

If yes, we will send a paypal invoice to you directly.

Then we will reship the item to you soon once we confirm the payment.

Looking forward to your reply soon.

Best regards,

Adornsource customer care

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...