Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Frenzy για τον κύριο Manuel Valls δεν απάντησες βρε συ.Κατά τ'άλλα λαλίστατος ή μάλλον γραφίστατος.

Σορρυ, μου είχε διαφύγει. Δεν γνωρίζω, αλλά αν είναι να με διαφωτίσεις ας είναι ον τοπικ και όχι για χοιρινά κλπ δημοκρατικά. Ας κάνουμε ένα ρημπουτ γιατί,

Πολύ στην πλάκα το 'χουμε πάρει το χοιρινό και νοιώθω να τζιχαντιάζομαι.

Σε περίμενα, για εσένα υπάρχουν ειδικές διατάξεις κάτω από το άρθρο tout est bon dans le cochon.
Δημοσ.

Σορρυ, μου είχε διαφύγει. Δεν γνωρίζω, αλλά αν είναι να με διαφωτίσεις ας είναι ον τοπικ και όχι για χοιρινά κλπ δημοκρατικά. Ας κάνουμε ένα ρημπουτ γιατί,

 

 

Βασικά δεν είναι ontopic αλλά επειδή ζεις Γαλλία και ανέφερες το όνομα του Valls γι'άυτό σε ρώτησα.Αφού δε γνωρίζεις την περίπτωση άστο δε μπορούμε να πούμε κάτι,πάντως μιλάμε για την περίοδο που ήταν υπουργός εσωτερικών.Δεν έχει σχέση με χοιρινά αλλά με πολύ πιο σοβαρά θέματα.

Δημοσ.

Σε περίμενα, για εσένα υπάρχουν ειδικές διατάξεις κάτω από το άρθρο tout est bon dans le cochon.

 

Δεν έχω ιδέα τι παίζει με το χοιρινό, απλώς είδα τις λέξεις "μείωση", "απαγόρευση" και "χοιρινό" να παίζουν παρέα και ταράχτηκα.

  • Like 2
Δημοσ.

Κατ' αρχήν: Μού καταλογίζεις ειρωνεία εντελώς αυθαίρετα, η ερώτησή μου δεν ήταν ούτε στον ελάχιστο βαθμό ειρωνική. Δεν είναι κακό να κρατάς και καμιά πισινή, εφόσον φυσικά ο σκοπός σου είναι να συζητήσεις και όχι απλά να πετάς μπηχτές. Από 'κει κι έπειτα:

 

Το βασικότερο - πάνω από κάθε άλλο και όχι απλώς «μεταξύ άλλων» - δεν είναι ούτε η ανεξιθρησκεία, ούτε η ...ανεξιφαγία, ούτε τίποτα τόσο εξειδικευμένο. Σημαντικά, σημαντικότατα είναι κι αυτά, αλλά το σημαντικότερο όλων - διότι χωρίς αυτό δε γίνεται να υπάρξει οτιδήποτε άλλο σαν αυτά που αναφέρεις - είναι η ελευθερία επιλογών.

 

Το θέμα με το χοιρινό, ήταν απλά αφορμή για την τοποθέτησή μου στο θέμα. Αυτό αναφέρθηκε, αυτό σχολίασα. Θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή και η υποθετική απαγόρευση συγκεκριμένων κομμώσεων, ή χρωμάτων στα ρούχα, αν σ' αυτό είχε αναφερθεί κάποιος αντί για το χοιρινό. Ομολογώ ότι, διαβάζοντας τα μέχρι τώρα post σου, ασχέτως τού αν συμφωνούσα ή διαφωνούσα με τις απόψεις σου, μόλις τώρα διαπίστωσα ότι ήταν απαραίτητη η συγκεκριμένη διευκρίνιση. Έστω... 

 

Όταν λοιπόν περιορίζεις την ελευθερία τής επιλογής ενός τμήματος μιας κοινωνίας, είτε για το τι θα φάει, είτε για το πώς θα ντυθεί, είτε για το πού θα περπατάει, με ...«αιτιολογικό» ότι ένα άλλο τμήμα ενοχλείται από αυτή την επιλογή, η σχέση σου με τη δημοκρατία, είναι όποια και η δική μου με το κλασικό μπαλέτο.

 

Προφανώς και δεν καταλαμβάνουν τα πάντα την ίδια θέση στην κλίμακα αξιών μου (σου, του ...)

 

Από αυτό το σημείο όμως, μέχρι το να περιορίζεις την οποιαδήποτε ελευθερία τού κόσμου να επιλέξει οτιδήποτε - μη παράνομο ή επιβλαβές για τους άλλους, εννοείται... - ασχέτως θέσης που καταλαμβάνει στην όποια αξιολογική κλίμακα, μεσολαβεί η απόσταση που χωρίζει τη δημοκρατία από τον ολοκληρωτισμό.

 

( * : Αυτό είναι ειρωνεία και μάλιστα στολισμένη με αποτυχημένο χιούμορ, κάκιστης ποιότητος. Τα έχω πει όμως στο παρελθόν και σε άλλον εδώ μέσα, ο οποίος υιοθετεί το συγκεκριμένο ύφος «συζήτησης»: Σημαντικό δεν είναι το αν σε ειρωνεύεται κάποιος, αλλά το αν θεωρείς ότι αξίζει να δώσεις σημασία στην ειρωνεία του. Για 'μένα, εν προκειμένω, το «ποιος» είναι σημαντικότερο από το «τι». )

 

 

 

Με δυο απλά λόγια, το ότι, ως δημοκρατία, οφείλεις να προασπίζεσαι την ελευθερία στην επιλογή, όλων των πολιτών σου.

 

Άρα σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα - το οποίο είπαμε ότι ήταν απλώς παράδειγμα, έτσι; - σεβόμενος όσους δε μπορούν / θέλουν / επιτρέπεται να καταναλώσουν ένα είδος τροφής κι εφόσον έχεις αποφασίσει να παρέχεις τροφή π.χ. στους μαθητές των σχολείων, να τους δίνεις την εναλλακτική να επιλέξουν αυτό που μπορούν / θέλουν / επιτρέπεται. Αυτό και τέλος. Όταν απαγορεύεις τη διάθεση ενός προϊόντος σε όλους, επειδή η θρησκεία ή οι παραδόσεις ορισμένων αποκλείουν την κατανάλωσή του, λέγε ότι είσαι δημοκρατία, με την άδεια, την ευχή και τις ευλογίες μου. Κι εγώ λέω ότι είμαι αστροναύτης. Ό,τι θέλουμε λέμε άλλωστε, το είπα και στον άλλον πριν: Δημοκρατία έχουμε...

 

Τώρα, το πού είδες να λέω, ή έστω να υπονοώ τα κόκκινα - τουλάχιστον στον καθολικό βαθμό με τον οποίο τα θέτεις - εσύ το ξέρεις.

 

 

Μακροσκελέστατο το post σου, αλλά τελειώνει πολύ βολικά για 'μένα, προκειμένου αφενός να μη θεωρηθεί ότι αποφεύγω να απαντήσω, αφετέρου να μην αφιερώσω πολύ χρόνο:

 

Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις, ούτε το αν είμαι έξω απ' το χορό, ούτε το αν έχω επίγνωση πραγμάτων και καταστάσεων, ούτε το από ποιες χώρες έχω εμπειρίες ζωής. Εσύ βέβαια θεωρείς δεδομένο ότι τα γνωρίζεις όλα αυτά. Είπαμε: Συνέχισε να το θεωρείς. Δημοκρατία έχουμε.

 

Είδες τι απλό που ήταν, καημένε που νομίζεις ότι μπορείς και να ειρωνευτείς;

Δεν σε ξέρω, δεν με ξέρεις.

Από τα γραφόμενά σου φαίνεται πολύ καλά ότι δεν έχεις εμπειρία ζωής από δυτική χώρα. Μπαμ κάνει.

Δεν μπορεί ο άλλος να εξηγεί ότι υπήρχε πιάτο ημέρας, ένα, αρνούμενοι για οικονομικούς λόγους να σερβίρουν δεύτερο, και εσύ να έχεις βαλθεί να μας εξηγήσεις ότι δεν είναι δημοκρατικό και χάνουν την επιλογή τους οι μαθητές, μια επιλογή που στο κάτω κάτω ποτέ δεν είχαν; Ό,τι τους σέρβιραν..να τραβάς τα μαλλιά σου ένα πράγμα με το κουφό της όλης σκέψης..

Δημοσ.

Δεν έχω ιδέα τι παίζει με το χοιρινό, απλώς είδα τις λέξεις "μείωση", "απαγόρευση" και "χοιρινό" να παίζουν παρέα και ταράχτηκα.

 

Υπαρχουν πολλα ειδη φασισμου αυτος που απαγορευη το μπεικον ειναι ο χειροτερος  :P

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχω ιδέα τι παίζει με το χοιρινό, απλώς είδα τις λέξεις "μείωση", "απαγόρευση" και "χοιρινό" να παίζουν παρέα και ταράχτηκα.

Κρίμα γιατί είσαι ο μόνος που αγωνιά ουσιαστικά για το χοιρινό -επιβίωση γαρ- οι υπόλοιποι απλά ταράσσονται με τους μουσουλμάνους και τα ρίχνουμε είτε στο μουνί της Βελγίδας ή στο χοιρινό. Στους όρους "μπατμαν, χοντροί, βρωμύλοι, φθηνά εργατικά χέρια, παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων" δεν βγάζει κιχ κανείς, στο χοιρινό μιας χούφτας δήμων μιας ξένης χώρας επανάσταση, προσβολή στα δημοκρατικά μας ιδεώδη.  Και ομοίως για την προσευχή στα σχολεία, την Θράκη και κρίμα δηλαδή γιατί είχα και τους Μουσουλμάνους Κρητικούς της Συρίας να αναφέρω (τους έχωσα εδώ, χο) και το θέμα των προσφύγων πάει στο διάολο, χάριν του χοιρινού και του αιδοίου της Βελγίδας.

 

Και ανακεφαλαιώνοντας, η μόνη φωνή εδώ στην Γαλλία που ακούγεται με τα ίδια επιχειρήματα περίπου  όπως αυτά των pro-porc ινσομνιακς είναι όλως τυχαίως η ΛεΠεν.

 

Αυτή είναι η δική μου οπτική όμως, δεν την επιβάλλω σε κανέναν. Aπλα ζητώ κάποιος να πει "ίσως και να έχουν δίκιο, ίσως και άδικο, πως να ξέρω αφού δεν έχω κάνει κανένα βήμα για να συμβιώσω με μουσουλμάνο".

Εγώ προσωπικά στην Ελλάδα, κανένα. Πέρα από το να κερνάω κανένα ουίσκι τον σταβλίτη στον ιππικό όμιλο, να του κάνω χαβαλέ για την προφορά του και να γράφω στα ινσομνια, τίποτε. Εδώ πάλι δεν έχω φίλους μουσουλμάνους, στην δουλειά μου μιλάω και περνάω καλά με πολλούς χωρίς καν να μου περνάει από το μυαλό η θρησκεία κι η καταγωγή τους και γι' αυτό λέω η δημοκρατία εδώ λειτουργεί, δεν είναι απλά μια ιδέα 2500 ετών που ασπάζονται θεωρητικά και κουνούν το δάχτυλο από entitlement, οπότε μήπως να κοιτάξω αν η ανεκτικότητα κι η ένταξη είναι αποτέλεσμα συμβιβασμών;

Δημοσ.

φιλε δεν ειναι οτι θελουμε σονι και καλα το χοιρινο τριγυρω μας. εγω προσωπικα το αποφευγω οσο μπορω. το θεμα ειναι οτι δε μπορει ο αλλος που ηρθε απο οπουνανε να θελει να περασει και την κουλτουρα του. αν δε του αρεσει να βλεπει μπεικον στο σουπερμαρκετ ας παει εκει που δεν τα τρωνε. αν τον θελουν εκει. ενα το κρατουμενο

 

δευτερον η λεπεν ειναι το 20% της γαλλιας.

 

τριτον για πηγαινε στη μασσαλια και αρχισε να λες για το θεο (τους/σου/μας... ο ιδιος ειναι αν ειναι)

\

και αν το κανεις και επιστρεψεις να μας γραψεις την εμπειρια σου τα ξαναλεμε.

 

 

αυτα ειναι τα αντικειμενικα κριτηρια.

 

υποκειμενικα / παρταδικα ειπαμε, αν παρουν τον πουλο οι μουσουλμανοι θα ανοιξουν περισσοτερες θεσεις εργασιας για τους "ευρωπαιους" που προς το παρον συγκαταλεγομαστε και εμεις. δε βλεπω το λογο γιατι να μη μας συμφερει.

Δημοσ.

Frenzy, δίνεις μια χαμένη μάχη. Ταπ Ταπ.

 

E το ξέρω έχω χάσει πολλές τέτοιες σε σχεδόν όλα τα θρεντ για τους μετανάστες από την εγγραφή μου εδώ. Δεν παίζω για να κερδίσω, παίζω από καθήκον γιατί είμαι μειοψηφία.

 

Και κυρίως γιατί παιδιά έχω, καλό είναι να ξέρω να τους πω τι θα ακούσουν από άλλους αν ακούσουν εμένα.

 

 

Κάβουρα, κάποια μέρα θα γράψεις κάτι που θα αξίζει να το βάλω στην υπογραφή μου, το ξέρω.

  • Like 2
Δημοσ.

εχω ηδη γραψει πολλα πραγματα που θα αξιζε να τα διαβασεις και να τα σκεφτεις με ουδετερη οτπικη, μη συναισθηματικα φορτισμενος απο το παρελθον σου, οπως πχ την φοιτητηικη σου ζωη στην ελλαδα που αν δεν εισαι εαακ και δε τους "αγαπας" ολους με πρωτερεοτητα στους "διαφορετικους" εισαι φασιστας

Δημοσ.

Πείτε μου αν έχω καταλάβει κάτι λάθος (ναι, για το χοιρινό θα πω):

 

Ζητήθηκε από σχολεία σε Χ περιοχές με μεγάλο ποσοστό ΟΒΡΙΩΝ και ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝΕ να υπάρχει πιάτο χωρίς χοιρινό.

Δεν έπαιζε μπάτζετ για 2ο πιάτο, οπότε απλώς μειώθηκε η περιεκτικότητα του χοιρινού (more for me).

 

Οι μεν εδώ είστε στη φάση "γιατί δε βγάζουν απλώς το χοιρινό στην άκρη να φάνε το υπόλοιπο όπως κάνει ο λούσιφερ με τα λαχανικά".

Ο φρένζυ και η σέκτα του λέει "δεν είναι το θέμα στη μερίδα, είναι στο πως αντιμετωπίζεται το ζήτημα από τους αρμόδιους και το τι λέει αυτό σχετικά με την θέση μιας χώρας απέναντι στην πολυπολιτισμικότητα".

 

Έχω καταλάβει καλά;

 

ΑΝ ναι, βρίσκω προβλήματα με το πώς ορίζεται το "μεγάλο ποσοστό" ούτως ώστε να θεωρείται legit η αίτηση κάποιου να_κάτι.

Γιατί σήμερα ΤΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΑ ΟΡΚ, αύριο όμως....

 

...οι βήγκανζ.

 

 

3-add-fuel-to-the-fire1.jpg

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...