Προς το περιεχόμενο

Total War: Warhammer


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 177
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το DX12 γενικά είναι σε πρώιμο στάδιο ακόμη, θέλει καιρό για να γίνουν τα κατάλληλα optimizations και το επιβεβαίωσαν και αρκετοί devs σε συνέντευξη που τους πήρε ο John στο DSOG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησιμοποιεί Steam και δένεται με το λογαριασμό σου εκεί.

Και για offline μπορουν να παιξουν πανω απο 1 ατομο; Κατι σαν το football manager;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 μήνες μετά...
  • Super Moderators

Γράφω εδώ, είναι εντυπώσεις από το campaign που περιγράφω σε άλλο νήμα, αλλά δεν έχει να κάνει τόσο με την αφήγηση της ιστορίας εκεί.

 

Η ΑΙ (εξακολουθεί να) θέλει δουλειά. Ενώ κάνει κάποια (αρκετά) πράγματα σωστά, κάποια άλλα είναι ανεξήγητες ανοησίες, και δεν μπορώ να δεχτώ πως πράγματα που έχω εντοπίσει εγώ με 30 ώρες παιχνιδιού δεν τα έπιασε η beta της CA.

 

Παράδειγμα, ενώ η ΑΙ (σωστά) επιχειρεί να σε πλαγιοκοπήσει, αν έχει πλεονέκτημα σε μονάδες ή/και γρήγορες μονάδες (και, ας είμαστε ρεαλιστές, σε σχέση με τους dwarves οι πάντες είναι γρήγοροι...) για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να φανταστώ βάζουν την ΑΙ να στέλνει ιπτάμενες/γρήγορες μονάδες στα πλάγια χωρίς καμία υποστήριξη, πριν φτάσει δηλαδή ο κύριος όγκος του στρατού, με αποτέλεσμα οι τοξότες μου να έχουν εύκολους στόχους για αρκετή ώρα.

 

Οι μονάδες υποστήριξης (μάγοι, μαγικά άρματα κτλ.) λειτουργούν αρκετά καλά, δεν εμπλέκονται στη μάχη πρώτης γραμμής παρά μόνο αν η κατάσταση γίνει απελπιστική. Επίσης, χρησιμοποιούν ξόρκια κτλ.

 

Οι θηριώδεις μονάδες απεμπλέκονται από την πρώτη γραμμή και επιχειρούν έφοδο ή αναζητούν εκτεθειμένους στόχους (θετικό αυτό).

 

Γενικά, και με την επισήμανση πάντοτε ότι στις μάχες πραγματικού χρόνου είμαι στην καλύτερη περίπτωση μέτριος, οι μάχες έχουν αρκετό ενδιαφέρον, παρά τα λάθη: οι μονάδες έχουν ποικιλία, η ΑΙ δεν στρατολογεί μονάχα φτηνές μονάδες (παρά μόνο αν στριμωχτεί οικονομικά, και πάλι δεν πάει τελείως μονόπατα, όπως στο Rome με τις στρατιές των τοξοτών χωρίς πεζικό).

 

Εκεί που η ΑΙ τα κάνει μαντάρα είναι στο στρατηγικό χάρτη: πρώτα, σαν να μη λαμβάνει υπόψη τις φρουρές. Ρίχνει ένα στρατό 1500 πάνω σε στρατό 800, που όμως έχει πίσω του και μια φρουρά 500. Αποτέλεσμα; Βαριές ήττες, τη μία μετά την άλλη.

 

Οι στρατοί δεν συνεργάζονται, ενώ αν συντονίζονταν θα μπορούσαν να δημιουργήσουν προβλήματα, η ΑΙ έχει την τάση να τους στέλνει μόνους τους. Επίσης, τους φέρνει βόλτα στο χάρτη, χωρίς να δείχνει πως έχει συγκεκριμένο στόχο (στο campaign μου, κυκλοφορεί στο νότο ούτε κι εγώ θυμάμαι πόσους γύρους ένας μικρός στρατός των orcs που ούτε πηγαίνει να ενισχύσει τους μεγαλύτερους στρατούς, ούτε αναζητά εύκολους στόχους: ανεβοκατεβαίνει το χάρτη, και μόλις "βλέπει" δικό μου ή άλλο ισχυρό στρατό, υποχωρεί.

 

Στη διπλωματία τα πράγματα έχουν βελτιωθεί σε σχέση με τα χάλια του Rome II, αλλά και πάλι θέλει δουλειά. Τουλάχιστον, η ΑΙ αντιλαμβάνεται πότε βρίσκεται σε δύσκολη θέση, αλλά ενώ προτείνει ειρήνη (συν χρήματα, κάποιες φορές) δεν δουλεύει καθόλου την επιλογή της συνομοσπονδίας ή του προτεκτοράτου (τουλάχιστον όσο έχω δει μέχρι τώρα). Πάντως, στα θετικά προσμετράται το ότι τα διάφορα factions παίζουν σύμφωνα με το "χαρακτήρα τους", οι δολοπλόκοι δολοπλοκούν (με συζητήσιμη επιτυχία, πάντως το κάνουν), οι επιφυλακτικοί αντιστέκονται σε συμφωνίες, κτλ.

 

Επίσης θετικό είναι ότι τα factions έχουν τους τοπικούς εχθρούς τους και, παρότι ανησυχούν με την ενίσχυση ενός άλλου faction (κυρίως του παίκτη), δεν παρατάνε ό,τι κάνουν για να του επιτεθούν, εφόσον έχουν άλλα ανοιχτά μέτωπα.

 

Τελικά, όμως, παρά τα όσα σωστά κάνει η ΑΙ, έναν έμπειρο παίκτη δεν θα τον προβληματίσει. Και, όπως πάντα, η δυσκολία στα μεγαλύτερα επίπεδα έχει να κάνει με τα (φαιδρά) πλεονεκτήματα που έχει η ΑΙ, όχι με κάποια καλύτερη συμπεριφορά. Για παράδειγμα, στο δικό μου campaign, οι Greenskins έφτασαν να έχουν μέσα σε 10 γύρους κάπου 20 περιοχές, μέσα από διαδοχικές κατακτήσεις ή εξαναγκάζοντας φυλές να συνασπιστούν μαζί τους. Δεν είχαν ΚΑΝΕΝΑ malus, ενώ ο παίκτης, πέραν του ότι δεν μπορεί να κάνει τόσες διαδοχικές διπλωματικές συμφωνίες (εννοώ πως δεν το επιτρέπει το παιχνίδι), έχει τεράστια malus από την πρώτη συμφωνία.

 

Υπάρχει, με δυο λόγια, πρόοδος, όμως είναι πολύ μικρή για μια σειρά παιχνιδιών που μετράει τόσα χρόνια πορείας και έχει τέτοια studio και παραγωγούς πίσω της. Πάντως, για ένα νέο παίκτη έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι. Τους εμπειρότερους -ειδικά αν δεν αγαπούν τη μυθολογία του Warhammmer- δεν ξέρω πόσο θα τους συγκινούσε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Κι άλλα αλλόκοτα πράγματα:

 

Ενώ σωστά η ΑΙ βάζει τους πράκτορές της να προσπαθούν να προκαλέσουν ζημιές στις υποδομές, μετά δεν τις εκμεταλλεύεται. Παράδειγμα, ρωγμές στα τείχη, αντί να επιτεθεί αμέσως, κάθεται και "πολιορκεί" (τι πράγμα, αφού έχει ήδη ρωγμές στα τείχη για να περάσει...) και ενώ βλέπει ότι πλησιάζει στρατός με ενισχύσεις, συνεχίζει να κάθεται.

 

Εντωμεταξύ, τώρα που ξέρω μερικά πράγματα περισσότερα, τρέχω ένα παράλληλο παιχνίδι πάλι με τους Dwarves, για να δω τι αλλάζει αν κάνεις κάποια πράγματα διαφορετικά. Λοιπόν, είναι ανέκδοτο να ισχυρίζονται πως οι dwarves έχουν "εύκολη" αφετηρία. Εκτός του ότι περιτρυγιρίζονται από εχθρούς, ό,τι κι αν κάνεις, μέσα στους πρώτους δέκα γύρους θα έχεις γύρω στις 3-4 επιδρομές. 

 

Ειλικρινά δεν ξέρω πώς τους ξεφεύγουν τέτοια πράγματα στο testing. 

 

Το πιο θετικό που έχω παρατηρήσει είναι η βελτίωση στην ΑΙ, φίλοι και εχθροί φέρονται πολύ πιο λογικά. Όχι τέλεια, αλλά σαφώς ανώτερα από προηγούμενα παιχνίδια της σειράς (με επιφύλαξη αυτό για το Attila, δεν το έχω δει αρκετά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι άλλα αλλόκοτα πράγματα:

 

Ενώ σωστά η ΑΙ βάζει τους πράκτορές της να προσπαθούν να προκαλέσουν ζημιές στις υποδομές, μετά δεν τις εκμεταλλεύεται. Παράδειγμα, ρωγμές στα τείχη, αντί να επιτεθεί αμέσως, κάθεται και "πολιορκεί" (τι πράγμα, αφού έχει ήδη ρωγμές στα τείχη για να περάσει...) και ενώ βλέπει ότι πλησιάζει στρατός με ενισχύσεις, συνεχίζει να κάθεται.

 

Εντωμεταξύ, τώρα που ξέρω μερικά πράγματα περισσότερα, τρέχω ένα παράλληλο παιχνίδι πάλι με τους Dwarves, για να δω τι αλλάζει αν κάνεις κάποια πράγματα διαφορετικά. Λοιπόν, είναι ανέκδοτο να ισχυρίζονται πως οι dwarves έχουν "εύκολη" αφετηρία. Εκτός του ότι περιτρυγιρίζονται από εχθρούς, ό,τι κι αν κάνεις, μέσα στους πρώτους δέκα γύρους θα έχεις γύρω στις 3-4 επιδρομές. 

 

Ειλικρινά δεν ξέρω πώς τους ξεφεύγουν τέτοια πράγματα στο testing. 

 

Το πιο θετικό που έχω παρατηρήσει είναι η βελτίωση στην ΑΙ, φίλοι και εχθροί φέρονται πολύ πιο λογικά. Όχι τέλεια, αλλά σαφώς ανώτερα από προηγούμενα παιχνίδια της σειράς (με επιφύλαξη αυτό για το Attila, δεν το έχω δει αρκετά).

 

Εγώ πάντως έχασα campaign με τα Dwarves χωρίς να χάσω μάχη, και έχοντας εξαφανίσει τα Orcs από το παιχνίδι.

Ήμουν στα +6000 gold το γύρο, και έκανα πρόταση να εισχωρήσει μία από τις άλλες κλάν των Dwarves. Ξαφνικά βρέθηκα με -1600 το γύρο, και πόλεμο με VC όπου είχαν 6 stack.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μου την σπάει στο παιχνίδι είναι όταν αποφεύγουν την μάχη οι αντίπαλοι, φεύγουν στην ευθεία προς τα πίσω.

Όταν πας να ξεφύγεις εσύ, το ΑΙ σε βάζει να κάνεις κύκλους ώστε να σε μαγκώσουν στην δεύτερη προσπάθεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Aυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι η κίνηση υπόγεια μπορεί να αποδειχτεί πολύ χρήσιμη για να αποφύγεις μάχη, αν καταφέρεις να βάλεις ανάμεσα στο δικό σου και τον αντίπαλο στρατό μια οροσειρά. Η ΑΙ στο δικό μου παιχνίδι το εφαρμόζει πολύ καλά. Βέβαια, στο κέντρο του χάρτη που έχει λιγότερα βουνά ή νότια στις ερημιές δεν πιάνει τόσο.

 

Προσωπικά, ενοχλητικό βρίσκω συχνά το πολύ μικρό εύρος κίνησης των agents (ειδικά ο Runesmith είναι μέγας σαλίγκαρος, ο Thane κάπως το παλεύει).

 

Κατά τα άλλα, κάνω επίθεση και λεηλατώ έναν ατοίχιστο οικισμό του εχθρού, στον επόμενο γύρο του πατάω και ένα raze (σιχαμένα βαμπίρ...), νωρίτερα του έχω τσακίσει τρεις 20αρηδες στρατούς (όχι μαζί, βέβαια) κι όμως οι ρουφήχτρες εμφάνισαν από το πουθενά νέο 20αρη στρατό, αυτή τη φορά και με γερό ιππικό/πεζικό.

 

Στο hard, όλα αυτά. Στο v. hard ή παραπάνω, ποιος ξέρει τι πλεονεκτήματα θα έχει η ΑΙ.

 

Πάντως, έχει γούστο. Και επειδή είναι fantasy, μου είναι πιο εύκολο να "πιστέψω" την ιστορία, σε σχέση με διάφορα που έβλεπα στα προηγούμενα (πλην Attila), προεξάρχοντος του ξεκούδουνου Empire.

 

Τελικά, αφού κάποια στιγμή (πολύ "κάποια", όμως, με τις αμέτρητες beta που έχω μπλέξει...) δω σοβαρά το Attila, θα πρέπει να επιστρέψω στο Shogun, νομίζω αυτό μου κάθεται καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Ο πρώτος που θα χρησιμοποιήσει των κωδικό για να αγοράσει το κυρίως παιχνίδι από Steam μέχρι 3/1/2017 θα λάβει 20% έκπτωση LQGCX-NW5VB-J4R6T

 

Ο κωδικός είναι από το White Dwarf magazine αυτού του μήνα. (Κράτησα για εμένα τον κωδικό του Grombrindal).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια θελει ενα φιλαρακι να φτιαξει pc με τα παρακατω ωστε να παιζει το παιχνιδι η αναλυση της οθονης  ειναι 1366χ768 ποια καρτα γραφικων πα παρει?  ο επεξεργαστης σηκωνει κατι παραπανω περα απο low settings?

post-85286-0-87787900-1477998851_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...