Προς το περιεχόμενο

αλλαγή Nat type σε router pirelli της cyta


Ghost_7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας, την τελευταία εβδομάδα το Nat type εγινε strict Και ενώ πήρα τηλέφωνο στην wind Και τους είπα να μου το αλλάξουν Όπως έκανα με την cyta Μου είπαν ότι δεν είναι δουλειά τους! !! Μπορεί κάποιος να μου πει πως θα το αλλάξω να το κάνω open ;;( Στο ghost)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ΝΑΤ είναι πονεμένη ιστορία.

Παίζουν πολλά ρόλο.

Συνήθως κάνεις port forward στο router σου τις πόρτες του παιχνιδιου.Όντως δεν είναι θέμα της wind.... 

 

Μπες εδώ και διάλεξε το μοντέλο του router σου

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Pirelli/

 

Θα πρότεινα αν δεν το έχεις ξανακάνει να μην το κάνεις μόνος σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου το θέμα είναι ότι είμαι άσχετος από υπολογιστή και πόσο μάλλον με τέτοιες διαδικασίες!!! Απλώς μάλλον θα αλλάξω εταιρεία γιατί τουλάχιστον στην cyta υπαρχουν παιδιά στην υποστήριξη που μου έκαναν αυτοί, γιατί τους έλεγα ότι δεν ξέρω την τύφλα μου, και αφού μου λες και εσύ ότι είναι δύσκολο, θα πάω σε άλλη εταιρεία από ότι βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου το θέμα είναι ότι είμαι άσχετος από υπολογιστή και πόσο μάλλον με τέτοιες διαδικασίες!!! Απλώς μάλλον θα αλλάξω εταιρεία γιατί τουλάχιστον στην cyta υπαρχουν παιδιά στην υποστήριξη που μου έκαναν αυτοί, γιατί τους έλεγα ότι δεν ξέρω την τύφλα μου, και αφού μου λες και εσύ ότι είναι δύσκολο, θα πάω σε άλλη εταιρεία από ότι βλέπω.

Βρε δύσκολο δεν είναι απλά πρέπει να ξέρεις 5 πραματάκια.Σε αυτό με την εξυπηρέτηση έχεις πολύ δίκιο,αλλά αν είσαι ευχαριστημένος από ταχύτητες κτλ κτλ δεν αξίζει νομίζω να αλλάξεις πάροχο γι αυτό το λόγο.Ρίξε γενικά μια ματιά πως γίνεται και εδώ είμαστε να βοηθήσουμε όπου χρειάζεσαι.

 

Για αρχή αν μπορείς πες μου ποιο μοντέλο router της pirelli έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες