Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εκανα μια κρατηση μεσω booking.com

 

Η πληρωμη θα γινει με αντικαταβολη και εβαλα και μια καρτα για ασφαλεια. Η καρτα ομως ειναι προπληρωμενη και δεν εχει λεφτα μεσα..

 

Στους ορους λεει οτι εαν κανω ακυρωση μετα απο καποια ημερομηνια ( η οποια εχει περασει btw ) θα υπαρξει χρεωση. Και ρωταω. Πως θα γινει η χρεωηση απο τη στιγμη που η καρτα ειναι αδεια και δε δεχεται αρνητικο υπολοιπο;;

 

Επισης η κρατηση εχει γινει εδω και 4 ημερες και κανεις δε με πηρε τηλεφωνο απο το ξενοδοχειο, μονο ενα email μου ηρθε και καλα σαν επιβεβαιωση. Το εκτυπωνω και το δειχνω στο ξενοδοχειο οταν παω; Να μη παρω τηλεφωνο για επιβεβαιωση;

Δημοσ.

Να παρεις τηλ. σιγουρα, αν δεν μπορουν να χρεωσουν την καρτα λογικα θα σου ερθει ακυρωτικο email απο booking μετα απο καποιες μερες.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε παρομοια περιπτωση, μιλησα μ το booking. Με ειπαν οτι δεν εχουν να κανουν αυτοι με τις ποινες, αλλα ο ξενοδοχος.

 

Ετσι μιλησα με τον ιδιοκτήτη δωματιων του εξηγησα οτι δε μπορω να παω και απλά το ακύρωσε. Ετσι θυμαμαι δηλαδή

 

Ολα αυτα καλοκαίρι του 2013

Δημοσ.

Το booking δεν κανει τη χρέωση, ο ξενοδοχος θα το κανει αλλα αν δεν ειναι valid η καρτα ειναι πιθανο να σου ακυρωσει τη κρατηση(χωρις να επικοινωνησει μαζι σου) και απλα μετα να ερθει ακυρωτικο email απο booking. Σε εμενα τουλαχιστον ετσι ετυχε μια φορα, απο τοτε παντα παίρνω για επιβεβαίωση.

Δημοσ.

Πρέπει να κοιτάμε τους όρους σε κάθε περίπτωση όμως. Σε κάποιες κρατήσεις έχει προπληρωμή όλης της κράτησης η οποία δεν επιστρέφεται σε ακύρωση, σε άλλες κρατάνε μια διανυκτέρευση ως ακυρωτικά, σε άλλη τίποτα, διαφέρει από περίπτωση σε περίπτωση

Δημοσ.

Απο τα συμφραζόμενα,καταλαβαίνω οτι ο Luxx έχει κάνει κανονική κράτηση (όχι Non refundable δλδ).

Συνήθως σε τέτοιες κρατήσεις,το ξενοδοχείο προσπαθεί να πάρει προ-έγκριση την πρώτη διανυκτέρευση για να ελέγξει αφενός αν η κάρτα είναι σε ισχύ/κλεμμένη,αφετέρου αν έχει χρήματα μέσα.Με λίγα λόγια ελέγχει αν ο πελάτης είναι φερέγγυος και η κράτηση στέκει.

 

Αν η κάρτα δέν δώσει έγκριση,το ξενοδοχείο την δηλώνει ώς "not valid" στο extranet της Booking και ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα αποστέλλεται στον πελάτη,ζητώντας του να βάλει στοιχεία νέας κάρτας εντός 24ωρών.Αν δέν δοθούν νέα στοιχεία μετά την πάροδο αυτού του χρονικού διαστήματος,το ξενοδοχείο μπορεί είτε να ακυρώσει την κράτηση,είτε να την κρατήσει ενεργή μέχρι τις 18:00 την ημέρα άφιξης.

 

Αν είναι κάποιο μικρό ξενοδοχείο,μπορεί να μήν έχουν ασχοληθεί και καθόλου με το θέμα της προ-έγκρισης...

  • Like 2
Δημοσ.

Το θεμα ειναι οτι δεν μου εχει ερθει κανενα e-mail εδω και 4 ημερες. Παντως εγραφε στο site οτι η πληρωμη θα γινει την ημερα που θα παω στο ξενοδοχειο με αντικαταβολη.

 

Να τους παρω τηλεφωνο για επιβεβαιωση; Υπαρχει περιπτωση να μην εγινε η κρατηση;

Δημοσ.

Το ξενοδοχείο δέν στέλνει e-mail στον πελάτη,εκτός και αν συντρέχει λόγος.

Λογικά η κράτηση ισχύει κανονικά,άλλα δέν χάνεις τίποτα να πάρεις ένα τηλέφωνο για επιβεβαίωση.Αν το κάνεις, δώσε και μια εκτιμώμενη ώρα άφιξης στο ξενοδοχείο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...