Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά
Έχω ένα πρόβλημα με ένα xperia tablet z2 που αγόρασα 26/01 από το Πλαίσιο. Χθες το βράδυ (λιγότερο από 24 ώρες από την αγορά δηλαδή) ανακάλυψα ότι έχει ένα καμένο pixel στην οθόνη. Το πήγα σήμερα στο Πλαίσιο λοιπόν και μου είπαν ότι δε μπορούν να με βοηθήσουν επειδή έχει εγγύηση αντιπροσωπείας και η sony δεν θεωρεί προβληματικές τις συσκευές με ένα pixel καμένο. Φυσικά και δεν μου του αντικαθιστούν απευθείας αυτοί, γιατί λένε ότι αυτοί είναι απλά μεταπωλητές και δεν μπορούν να κάνουν κάτι, και ούτε επιστροφή δέχονται επειδή έχω ανοίξει το προϊόν. Ούτε ως DOA το δέχονται για άμεση αντικατάσταση. Το μόνο που είπαν ότι μπορούν να κάνουν είναι να προσπαθήσουν "κατ εξαίρεση" να μιλήσουν με τη sony μήπως γίνει αντικατάσταση επειδή ήταν καινούργια συσκευή. Υπάρχει καμία ελπίδα να βρω το δίκιο μου ή θα πρέπει ταμπλετ 2 ημερών να το έχω με καμένο pixel; Τι μπορώ να κάνω και πώς να κινηθώ; Ευχαριστώ πολύ!
 

Δημοσ.

Αν δεν έχει doa το κατάστημα και αν η εταιρεία θεωρεί ελάττωμα τα καμένα πίξελ από έναν αριθμό και πάνω δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις πολλά

Δημοσ.

Η απόδειξη αγοράς (έγινε από κατάστημα και όχι μέσω ίντερνετ) αναφέρει 7 ημέρες DOA αλλά στο κατάστημα μου είπαν ότι το καμένο pixel δεν θεωρείται DOA. Αυτό ισχύει ή προσπαθούν να αποφύγουν την αντικατάσταση απλά; Το DOA είναι μόνο για νεκρές συσκευές ή για συγκεκριμένες προϋποθέσεις του κατασκευαστή;

Δημοσ.

καταρχήν εχεις δικαίωμα επιστροφής, εφόσον δε σου κάνουν doa απαίτησε επιστροφή (ευελπιστώ οτι ειναι σε αριστη κατασταση οπως το πηρες)

Δημοσ.

Μπορείς να διαβάσεις στο παρακάτω link, τι προβλέπεται και τι όχι.

Συμβουλέψου και τον συνήγορο του καταναλωτή, ΙΝΚΑ κλπ.

 

http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/

Δημοσ.

καταρχήν εχεις δικαίωμα επιστροφής, εφόσον δε σου κάνουν doa απαίτησε επιστροφή (ευελπιστώ οτι ειναι σε αριστη κατασταση οπως το πηρες)

Σε άριστη κατάσταση είναι αφού το έχω λιγότερο από 48 ώρες και με ελάχιστη χρήση. Ζήτησα επιστροφή και μου είπαν ότι ανοιγμένα προϊόντα δεν τα δέχονται πίσω. Διαβάζω τώρα τη νομοθεσία μήπως βγάλω κάποια άκρη.

Δημοσ.

καταρχήν εχεις δικαίωμα επιστροφής, εφόσον δε σου κάνουν doa απαίτησε επιστροφή (ευελπιστώ οτι ειναι σε αριστη κατασταση οπως το πηρες)

Αν δεν είναι αγορά από ίντερνετ έχει δικαίωμα επιστροφής?

Δημοσ.

Για μένα αν δεν δέχονται αλλαγή μην ασχολείσαι με το καμένο πίξελ...κοίτα να χαρείς και να ευχαριστηθείς το μηχάνημα όσο είναι καινούργιο και είναι η εποχή του. Έτσι κι αλλιώς αναλώσιμα είναι όλα πλέον, δεν θα το έχεις και για μια ζωή!

Δημοσ.

Για μένα αν δεν δέχονται αλλαγή μην ασχολείσαι με το καμένο πίξελ...κοίτα να χαρείς και να ευχαριστηθείς το μηχάνημα όσο είναι καινούργιο και είναι η εποχή του. Έτσι κι αλλιώς αναλώσιμα είναι όλα πλέον, δεν θα το έχεις και για μια ζωή!

Συμφωνώ μαζί σου και η αλήθεια είναι ότι τώρα πλέον που το ξέρω το μάτι πέφτει πάνω, αλλιώς δεν ενοχλεί ακόμα και σε τελείως άσπρο φόντο. Απλά το είχα δεδομένο ότι σε μηχάνημα μιας μέρας θα έκαναν αντικατάσταση χωρίς κανένα πρόβλημα οπότε μια πικρία και έναν εκνευρισμό τον έχω. Προς το παρών περιμένω τηλέφωνο από το Πλαίσιο που είπαν ότι θα προσπαθήσουν να βρουν μια λύση με τη Sony και προετοιμάζομαι για το χειρότερο δηλαδή να ξεμείνω έτσι. Αν εξαιρέσουμε πάντως αυτό το ζήτημα το ταμπλετ είναι φανταστικό (για να λέμε και τα καλά).

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνώ μαζί σου και η αλήθεια είναι ότι τώρα πλέον που το ξέρω το μάτι πέφτει πάνω, αλλιώς δεν ενοχλεί ακόμα και σε τελείως άσπρο φόντο. Απλά το είχα δεδομένο ότι σε μηχάνημα μιας μέρας θα έκαναν αντικατάσταση χωρίς κανένα πρόβλημα οπότε μια πικρία και έναν εκνευρισμό τον έχω. Προς το παρών περιμένω τηλέφωνο από το Πλαίσιο που είπαν ότι θα προσπαθήσουν να βρουν μια λύση με τη Sony και προετοιμάζομαι για το χειρότερο δηλαδή να ξεμείνω έτσι. Αν εξαιρέσουμε πάντως αυτό το ζήτημα το ταμπλετ είναι φανταστικό (για να λέμε και τα καλά).

Η πολιτική εγγύησης είναι σαφής. Να μην περιμένεις τίποτα. Μέχρι 2 καμένα πίξελ δεν λογίζονται ως πρόβλημα

Δημοσ.

Παιδιά ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Πήγα σήμερα το πρωί στο κατάστημα και ενώ η υπεύθυνη μου είπε οτι δεν δέχεται αντικατάσταση η sony με τίποτα, εν τέλει μου έκανε αυτή αντικατάσταση με άλλη συσκευή απο το κατάστημα κατευθείαν. Πολύ ευγενικά και χωρίς χρονοτριβές. Το εκτίμησα αυτό, δεν ξέρω αν στην πραγματικότητα ήταν υποχρεωμένη ή αν δεν έχει καμία διαφορά γι' αυτούς, αλλά με τα δεδομένα που είχα περιμένα ότι δεν θα κέρδιζα κάτι αλλά τελικά με εξυπηρέτησαν απόλυτα. Να τα λέμε και τα καλά. Τώρα μπορώ να ευχαριστηθώ το tablet, το οποίο και είναι υπέροχο.

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδιά ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Πήγα σήμερα το πρωί στο κατάστημα και ενώ η υπεύθυνη μου είπε οτι δεν δέχεται αντικατάσταση η sony με τίποτα, εν τέλει μου έκανε αυτή αντικατάσταση με άλλη συσκευή απο το κατάστημα κατευθείαν. Πολύ ευγενικά και χωρίς χρονοτριβές. Το εκτίμησα αυτό, δεν ξέρω αν στην πραγματικότητα ήταν υποχρεωμένη ή αν δεν έχει καμία διαφορά γι' αυτούς, αλλά με τα δεδομένα που είχα περιμένα ότι δεν θα κέρδιζα κάτι αλλά τελικά με εξυπηρέτησαν απόλυτα. Να τα λέμε και τα καλά. Τώρα μπορώ να ευχαριστηθώ το tablet, το οποίο και είναι υπέροχο.

Με βάση την εγγύηση της Sony όχι δεν ήταν υποχρεωμένοι. Το κατάστημα όμως ξέρει να δουλέψει σωστά και κέρδισε έναν πελάτη που θα τους διαφιμήσει σε όλους του τους γνωστούς

Δημοσ.

Και δεν ακούγονται και συχνά καλά λόγια για το συγκεκριμένο κατάστημα εδώ μέσα....:P

 

Ωραίος φίλε, τέλος καλό όλα καλά! Μεγειά :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...