xtrmsnpr Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Νά 'μαι και εδώ. http://www.twitch.tv/ghostriderlsov/b/635705141 επειδή δεν είχα δει καθόλου gameplay και είδα εσένα 1η φορά με το παιχνίδι...μπορώ να πω ότι απογοητεύτικα ΠΑΡΑ πολύ!Περίμενα κάτι καλύτερο,για μια beta που κοστίζει και 24€.. Δεν ξέρω,το παιχνίδι φαίνεται σα να έχει κολλήσει στις τότε εποχές,αλλά δεν γίνεται να βγει έτσι στην εποχή μας. ΟΚ μας αρέσει το carmageddon,αλλά αν δεν πάει με τα νερά της εποχής για 4/10 το βλέπω,και άντε επειδή είναι carmageddon 5/10 ίσως κάνω και λάθος,ghost ξανακάνε streaming απόψε!
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2015 Πώς δηλαδή έπρεπε να ήταν για την εποχή μας; By the way, λάθος έκανα που είπα για το 4-τροχο ότι είναι το Suppressor, αφού είχα ξεχάσει τα squad cars. To Suppressor τουλάχιστον σε artwork είναι πάλι το 6-τροχο τέρας που διέλυε τα πάντα: Edit: Και το μπατσοSmart, λέγεται "Compact Unit: Nil Threat"(C.U.N.T. ). 1
SoFGR Δημοσ. 13 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2015 [11:08:01 AM] SoF{GR}@work: 45-60 fps [11:08:34 AM] SoF{GR}@work: ola off ektos apo bloom [11:09:24 AM] SoF{GR}@work: world detail game detail world culling shadow culling 50 (shadows off omos xD ) light culling 0 [11:09:38 AM] SoF{GR}@work: ligo to loading argei parolo pou ine se ssd to game [11:10:05 AM] SoF{GR}@work: particle effect kai car reflection quality medium [11:10:52 AM] SoF{GR}@work: efaga kai ena runtime error crash telionontas tin 3i pista :S + 8x anisotropic filtering απο το nvidia control panel η 4η που ειναι σε νησι τρεχει ακομα καλυτερα , 55-80fps με καποια 20αρια για 1-2 sec οταν βουταω μεσα στο νερο i5 4690K @ 4.4ghz + gtx 480 stock + 6gb ddr3 1600mhz (4+2gb, assymetric dual channel) multiplayer δεν δοκιμασα ακομα, σαν gameplay μαρεσει αρκετα επειδη φευγει πολυ ευκολα το αμαξι και θελει ντελικατες κινησεις με τις σκανδαλες και τον μοχλο, ειναι το πρωτο carmaggedon που παιζω στην ζωη και γι αυτο δεν φταιει κανενας αλλος απο τον νικο εισαγγελατο
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 13 Μαρτίου 2015 Moderators Δημοσ. 13 Μαρτίου 2015 ειναι το πρωτο carmaggedon που παιζω στην ζωη και γι αυτο δεν φταιει κανενας αλλος απο τον νικο εισαγγελατο Δηλαδή, τώρα ξεκινάς τον ΕΞΟΜΟΙΩΤΗ ΠΑΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ; 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2015 Carmageddon: Reincarnation to Be Released on April 23rd 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 20 Μαρτίου 2015 Moderators Δημοσ. 20 Μαρτίου 2015 27 μαρτιου βγαινει Όχι σύμφωνα με το trailer;
xtrmsnpr Δημοσ. 20 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2015 το παιχνίδι θέλει τρομερή δουλειά ακόμα..Έχω απογοητευτεί πλήρως.. Έκανα λάθος να το αγοράσω,νόμιζα ότι το αγόραζα για steam gift Σαν ένα κακό remastered του 2000 είναι.. Για 2015 περίμενα κάτι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλύτερο από αυτό! Ειδικά όταν σπας τα τζάμια,είναι όντως εποχές 2000....μόνο ήχος..Δεν γίνεται όλα στο MAX και να είναι low res τα πάντα.. Επίσης τα μοντέλα των ανθρώπων είναι 3-4 διαφορετικά,με κραυγές τελείως άκυρες.. Και τα αμάξια οκ...καμία απόκριση. Εαν θέλατε κάτι τέτοιο,ας λέγανε ότι είναι remastered. Στο release θα τα χουν φτιάξει αυτά δηλαδή;Να το ελπίζω; Γιατί το περίμενα πως και πως..
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 20 Μαρτίου 2015 Moderators Δημοσ. 20 Μαρτίου 2015 Εμένα μου αρέσει. Ίσως επειδή είναι αρκετά κολλημένο στο παλιό στυλ. Οptimisation πάντως, θέλει μπόλικο.
ggramenos Δημοσ. 20 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2015 Οptimisation πάντως, θέλει μπόλικο. ...ναι οντως...αν και με τα mods κατι γινετε...
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Carmageddon: Reincarnation Delayed, Now Planned for a May 21st Release
SoFGR Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) http://store.steampowered.com/news/externalpost/steam_community_announcements/517128939723991646 5.8 GB αντε να δουμε ... σημειωστε οτι την αλλαξα την μνημη τελικα σε 2 x 4GB 2400mhz CL11 (οι προηγουμενες ητανε 1600mhz CL9) και εχω ηδη ενα σεβαστο boost σε αλλα cpu bound παιχνιδια ( arma 2 arrowhead bench απο 95 fps avg πηγε 102 αλλα τα min παρεμειναν 60 - hard reset απο max fps 178 πηγα 199 - ps2 min fps 43 με ενα σωρο καραγκιοζακια ενω συνηθως ειμαι 70-100 http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=433838499 ) update : 1) βγαλανε ρυθμισεις απο τα γραφικα γιατι ετσι 2) καθε φορα που ξεκιναει ο αγωνας πρεπει να κλεινω τα shadows "με το χερι" 3) τα frames μου ειναι χειροτερα απο ποτε 25-45 death race στην stadium 4) εχω ενα περιοδικο stuttering που ενοχλει αρκετα, σαν να παγωνει ολο το game για 2 δευτερολεπτα 5) το loading σπαει μπαλες, πιο αργο απο ποτε ... 6) +30 second καθυστερηση στο loading επειδη πηγα να το παιξω στην TV με vsync ... 7) περιμενουμε patch για το patch Επεξ/σία 29 Απριλίου 2015 από SoFGR
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Για μένα τουλάχιστον, looks better and runs better. http://www.carmageddon.com/news/sexing-it-right Since the last Update in August, the team has continued to work flat out to improve the game’s performance even further and continuing to deal with issues reported by our community. Update #2 goes live on Steam TODAY and I’ve got a heads-up for you of what it’s got to offer. PERFORMANCE IMPROVEMENTSThe techies have continued beavering away, and we’ve been diligently testing the results of their labours. Here’s the average results that we’re seeing by testing the Career Mode in normal gameplay conditions: Minimum Spec20-35% increase across the board on 720p, standard settings15-20% increase across the board on 1080p, standard settings Recommended Spec50-60% increase across the board on 720p, standard settings15-25% increase across the board on 1080p, standard settings Please note that these results are from comparing the new build to the current Steam build (i.e. Update #1). The latest gains have come (as before) from a lot of general optimisations and bug fixes, but the main boost has been from the first stage of multithreading the game engine – a much-needed engine upgrade that’s been in the pipeline for a long time, and is now under way. The initial stage, “decoupling the renderer” is in this update, and led to significant framerate improvements. Further multithreading work is ongoing and will result in future performance benefits. GENERAL IMPROVEMENTS RenderingYou may notice that Carmageddon: Reincarnation looks very different from the last update! We’ve made numerous rendering improvements to give Carmageddon its sexy new look. PedsWe’ve been improving the ped audio, they should now sound far more terrified!The peds have been given some attention to sort out some of their dodgy behaviour. LevelsWe’ve added some extra ramps and bridges to the city levels, which should help some of the heavy vehicles navigate the rooftops.Many of the gaps in the Snow levels have been filled in, this was done to help reduce the frustration of driving around these areas. And in the Rig Wreck level, some snagging issues on ramps have been fixed. Multiplayer BalancingWe’ve made several tweaks and changes to car to car combat, as well as changing some of the caps on some of the PUps to make the overall multiplayer experience more balanced and fair. Offensive PUp barrels will now give you a random (offensive) PowerUp. This levels the playing field, so that more experienced players can’t go and farm the most powerful PUps. Car Crusher Rule ChangesCar Crusher Repair and Recover costs are now far more expensive to balance the game mode. Fox ‘n’ Hounds Rule ChangesWe’ve tweaked the Fox ‘n’ Hounds rules in regards to Recovery, based on feedback we’ve been getting from the Community on how to make the MP games even more fun. Now, if you’re the Fox and you recover, either by recovering yourself or from an automatic recovery such as being flung out of the world, you will lose the Fox and it will get transferred to the player closest to you. This change eliminates the “exploit”, where a player can gain an advantage by recovering in various circumstances. (The old rules of the Fox going to the player currently last when wrecking the Fox still stands). And finally, the amount of time lost due to being wrecked in Fox n Hounds is reduced. Wobble RecoverAs a general improvement (and to avoid the Fox ‘n’ Hounds rule change leading to unfairness), you can now “Wobble Recover” at any speed, including when you are in the air! (You still need to be upside down in order to do this.) Save SlotsThere are now multiple save slots! This means you can now restart the Career should you so desire to. Action ReplayThere is a new extra slow modifier for the Camera movement in Action Replay. Press Alt + direction to use it. Steam ControllerGood news! We have partial support for the Steam Controller, so if you have one, give it a go! The controls all work, we just haven’t set up Haptic Feedback yet. LocalisationWe’ve fixed lots of localisation bugs, especially for German and Russian. Game MenusWe’ve been improving the overall look and feel to the Frontend menus. Kickstarter RewardsPlans are still being finalised for posting out physical rewards, and more news on this will follow very soon. Thanks for bearing with us on this – good things come to those who wait (as you guys are well aware..!). Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2015 από GhostRiderLSOV
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα