Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Braid, θεωρείται ένα από τα καλύτερα indie παιχνίδια, δημιουργία του Jonathan Blow, το οποίο σημείωσε σημαντικές πωλήσεις όταν και πρωτοκυκλοφόρησε το 2008, αρχικά για το Xbox 360 και στη συνέχεια για το PlayStation 3.Η επόμενη δημιουργία του Blow είναι όμως αρκετά πιο φιλόδοξη και για το σκοπό αυτό χρειάζονται περισσότερα χρήματα, κάτι που οδηγεί τον Blow στο να επενδύσει όλα του τα κέρδη από το Braid στο παιχνίδι The Witness το οποίο βρίσκεται σε ανάπτυξη από το 2009.

 

Το The Witness είναι ένα αρκετά διαφορετικό παιχνίδι από το Braid, με αρκετούς γρίφους που θα πρέπει να λύσει ο gamer, θυμίζοντας αρκετά το κλασσικό Myst. Σύμφωνα με τον Blow, «δεν αγοράζουν πολλοί παιχνίδια σε ψηφιακή μορφή, έτσι τα κέρδη από το Braid δεν ήταν ικανά για να στηρίξουν την ανάπτυξη του επόμενου παιχνιδιού μου. Δανείστηκα αρκετά χρήματα για να ολοκληρώσω το παιχνίδι και ελπίζω όταν αυτό κυκλοφορήσει, να το αγοράσει αρκετός κόσμος».

 

Για τη δημιουργία του Witness, απασχολούνται συνολικά 9 άτομα, και το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσει στο Steam, για PC, Mac και Linux. Για την ώρα πάντως δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πότε θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι, αν και το σημαντικότερο κομμάτι της ανάπτυξης του, η δημιουργία των γρίφων έχει ολοκληρωθεί.

 

Link.png Site: Engadget

Δημοσ.

Παρότι adventurάκιας, μου φάνηκε παντελώς αδιάφορο. Η σειρά Myst, Riven και γενικότερα παιχνίδια του είδους δεν έγιναν διάσημα για το gameplay τους αλλα για τα γραφικά που ήταν ανώτερα του ανταγωνισμού. 

 

Adventures υπήρχαν απείρως καλύτερα, κρίμα που δεν ακολούθησε τα βήματα αυτών... 

Δημοσ.

Μετά το Braid και κάποιες διαλέξεις που εχω δει του Blow σχετικά με το game design μπορω να πω οτι τον εμπιστευομαι παρόλο που το game δειχνει φαινομενικά πολυ απλό. Από οτι εχει πει ο ιδιος οσο προχωράει γινεται αρκετά συνδυαστικό και τα "maze puzzles" συνδέονται με το περιβάλλον. Θα δούμε οπως και να εχει όταν κυκλοφορήσει.

Δημοσ.

Παρότι adventurάκιας, μου φάνηκε παντελώς αδιάφορο. Η σειρά Myst, Riven και γενικότερα παιχνίδια του είδους δεν έγιναν διάσημα για το gameplay τους αλλα για τα γραφικά που ήταν ανώτερα του ανταγωνισμού. 

 

Adventures υπήρχαν απείρως καλύτερα, κρίμα που δεν ακολούθησε τα βήματα αυτών... 

 

δεν ηταν μονο τα γραφικα τους που τα οδηγησαν στην επιτυχια αλλα και ο 'μαγικος' τους κοσμος κατι που φαινεται να ισχυει και για το συγκεκριμενο παιχνιδι.

Δημοσ.

ας κοιταξουν λιγο προς τα πισω, παιχνιδια σαν το full throttle ειναι που λειπουν την σημερον ημερα!

 

Deponia, The vanishing of Ethan Carter, Blackwell series, Gemini Rue, Dreamfall chapters, Memoria, Whispered world, Broken age, Broken Sword 5, Kentucky Route Zero, ίσως και το The swapper?

  • Like 2
Δημοσ.

...και αυτό τώρα θεωρείται next big thing; Γιατί αξίζει είδηση; Κάτι τέτοιο έβγαλε και η Croteam. Τώρα δε συγκρίνεις Serious Sam με puzzles.

Δημοσ.

Ωχ ωχ ωχ.

 

Να σας θυμησω οτι ο ιδιος, οταν ειχε βγει το braid, ηθελε να αυτοκτονησει επειδη ο κοσμος δεν καταλαβαινε το παιχνιδι που εφτιαξε. Οποτε αν δεν τα παει καλα αυτο...

 

Τεραστιο παιχνιδι το braid, πραγματικα αλλαξε τον χωρο της βιομηχανιας

  • Like 2
Δημοσ.

αν και το gaming εχει παραγκωνιστει πλεον αρκετα στην ζωη μου εχω να πω οτι μου κεντρισε καπως το ενδιαφερον!! πολυ ομορφος "κοσμος" και αρκετα ελκυστικος ωστε να προσελκυσει αρκετους... μεγαλο συν να βγαλει ενα μικρό demo αλλα να παρουσιαζει λιγο απο καθε επίπεδο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...