Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, τελευταία με έχει ψήσει η σκοποβολή και σκέφτομαι για κανένα αεροβόλο όπλο, σκέφτομαι να δώσω μέχρι 250-280 ευρώ.

καταρχάς θα ήθελα να ρωτήσω αν προτείνετε με ελατήριο ή διοξείδιο και γιατί?

μου πρότειναν αυτό και συγκεκριμένα στα 5.5mm

επίσης αν μπορείτε να μου πείτε γιατί πχ 5.5mm και όχι 4.5 ή 6.35.Στα 6.35 θα υπάρχει μεγαλύτερο damage?
όσο περισσότερα m/s τόσο μεγαλύτερο το damage?είμαι λιγάκι άσχετος όπως καταλαβαίνετε.
τέλος, έχετε να προτείνετε κάτι άλλο σε αυτά τα χρήματα?

Δημοσ.

Αν θες μπες να δεις εδω http://www.aerovolo.gr/forum/ εχει πολλες πληροφοριες και θα σου λυθουν ολες οι αποριες. Επισης αν θυμαμαι υπηρχε ενα θεμα με reviews που πιθανον θα εχει και αυτο που κοιτας

• Like 2
Δημοσ.

Αν θες μπες να δεις εδω http://www.aerovolo.gr/forum/ εχει πολλες πληροφοριες και θα σου λυθουν ολες οι αποριες. Επισης αν θυμαμαι υπηρχε ενα θεμα με reviews που πιθανον θα εχει και αυτο που κοιτας

σε ευχαριστώ, μπήκα ήδη φαίνεται να είναι εξειδικευμένο απλά περιμένω ακόμα να δεχτούν την εγγραφή μου

Δημοσ.

Φίλε μου δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "damage" όταν αναφέρεσαι σε αεροβόλα?

Εννοείς αν θα τρυπήσει το κουτάκι του αναψυκτικού ή απλά θα το βουλιάξει στα 20 μέτρα? (θα το τρυπήσει...)

Το damage σε αυτά τα όπλα είναι αστείο, όποιο και να διαλέξεις, οπότε η ευθυβολία και η αξιοπιστία είναι αυτά που θα πρέπει να σε απασχολούν περισσότερο.

Αγόρασε το μόνο αν θες να εξασκηθείς στην σκοποβολή, μην πάει το μυαλό σου στο κυνήγι - είναι εντελώς ακατάλληλα για κάτι τέτοιο...

Γενικά πάντως όσο περισσότερη κινητική ενέργεια μεταδώσει στον στόχο το βλήμα, τόσο περισσότερη "ζημιά" θα κάνει, άρα όσο μεγαλύτερη ταχύτητα έχει (όταν χτυπήσει τον στόχο) και όσο μεγαλύτερη μάζα έχει (βάρος), τόσο το καλύτερο.

Το 4,5 και 5,5 αναφέρεται στο διαμέτρημα, δηλαδή στην διάμετρο της κάνης.