Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα παιδιά. όπως σας είδα πει έκανα open case και έστειλα το κινητό πίσω στο minideal.  στη συζήτηση στο paypal έδωσα το tracking number του δέματος. σήμερα έστειλα email στο paypal σχετικά με τα τα έξοδα αποστολής και μου απάντησαν πως πρέπει να τους δώσω το tracking number. Μου απάντησαν 

 

To provide tracking information for the return of the item, please follow these steps:

1. Log in to your account at www.paypal.com
2. Click on 'Resolution Center' near the top of the page.
3. Select 'Open cases' from the 'View' list.
4. Under 'Action' beside your case, click 'Respond'.
5. Click 'Provide tracking information'.

 

Στο μεταξύ εγώ respond δε βλέπω πουθενά. Μόνο View έχει και μολις το πατάω με πάει στη συζήτηση με τον πωλητή. 

http://prntscr.com/6ahlw9

 

Τι να κάνω;  Σόρρυ για την "επιμονή" μου αλλά δε θέλω να χάσω τα ευρουλάκια μου....

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...