tt79 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Χαιρετώ το φόρουμ. Θα ήθελα τη γνώμη σας για το περιστατικό που θα περιγράψω παρακάτω και αν αξίζει τον κόπο να ξοδέψω χρόνο για να βγάλω άκρη: Το Σεπτέμβριο που πέρασε έκλεισα αεροπορικό εισιτήριο με πιστωτική κάρτα ελληνικής τράπεζας από ελληνικό ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το κόστος ήταν περίπου 180 ευρώ και η πτήση θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο του 2015. Το Δεκέμβριο η αεροπορική εταιρία που θα πραγματοποιούσε την πτήση έκλεισε (CYprus Airways). Σύμφωνα με ειδοποίηση (email) που έλαβα από το πρακτορείο που είχα κάνει την κράτηση, η πτήση θα ακυρωθεί, και η κυπριακή κυβέρνηση ανέθεσε σε άλλο ταξιδιωτικό πρακτορείο την πραγματοποίηση των πτήσεων της Cyprus με άλλες αεροπορικές εταιρίες. Για τις πτήσεις μετά τον Μάρτιο του 15, όπως και η δική μου, αυτή η διαδικασία θα ξεκινούσε από τον Φεβρουάριο του 15, τώρα δηλαδή. Θα έπρεπε δηλαδή να επικοινωνήσω εγώ με το νέο πρακτορείο και να κλείσω μια εναλλακτική πτήση. Επειδή το ταξίδι είναι πολύ σημαντικό και φοβήθηκα πιθανό μπλέξιμο, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο έκλεισα καινούργιο εισιτήριο με άλλη αεροπορική το Δεκέμβριο και θεώρησα ότι θα μπορέσω να ακυρώσω το αρχικό εισιτήριο παίρνοντας ένα μέρος των χρημάτων μου πίσω. Χθες λοιπόν επικοινώνησα για πρώτη φορά με το νέο πρακτορείο και τους ζήτησα ακύρωση του αρχικού εισιτηρίου. Η απάντηση ήταν ότι δεν μπορούν να κάνουν ακύρωση και η οδηγία που πήραν από την κυπριακή κυβέρνηση είναι να εκδώσουν νέα εισιτήρια για την ίδια ημερομηνία και σε όσο κοντινότερη ώρα γίνεται με τα παλιά εισιτήρια. Μου είπαν επίσης ότι αν αυτό δεν είναι αποδεκτό από την πλευρά μου μπορώ να αποζημιωθώ με ολόκληρο το ποσό του εισιτηρίου σε περίπτωση που υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη στην πιστωτική μου κάρτα. Μάλιστα η υπάλληλος ήταν ιδιαίτερα ευγενής και μου είπε ότι και άλλοι πελάτες που δεν ήταν ικανοποιημένοι από το νέο τους εισιτήριο πήραν πίσω τα χρήματά τους με αυτόν τον τρόπο. Ψάχνοντας βρήκα ότι η κάρτα μου έχει ασφαλιστική κάλυψη από συγκεκριμένη ασφαλιστική εταιρία, κάτι που δεν γνώριζα. Οπότε είπα να κάνω μερικά τηλέφωνα ακόμα μπας και βγάλω άκρη. Πήρα την ασφαλιστική και η απάντηση τους ήταν ότι ή μόνη αιτία που καλύπτουν σε περίπτωση μη πραγματοποίησης αεροπορικού ταξιδιού είναι αν ο κάτοχος της κάρτας χάσει την πτήση για σοβαρό λόγο υγείας... Για να είμαι ειλικρινής μου φάνηκε ότι η υπάλληλος που μιλούσα προσπαθούσε να μου κόψει τον αέρα για να μην ασχοληθώ παραπάνω... Τη ρώτησα για το που μπορώ να βρω το συμβόλαιο που αναφέρει τους όρους και μου απαντούσε γενικόλογα ότι δεν μπορεί ο πελάτης να δει το συμβόλαιο, και αυτό αφορά μόνο την τράπεζα και την ασφαλιστική κλπ... Εκείνη τη στιγμή δεν είχα χρόνο να μιλήσω παραπάνω και έκλεισα. Αλλά τώρα σκέφτομαι να επανέλθω στην τράπεζα και να τους ρωτήσω λεπτομέρειες για την ασφαλιστική κάλυψη της κάρτας. Θα ήθελα τη γνώμη σας για το αν αξίζει να ασχοληθώ παραπάνω, διότι θέλει αρκετό χρόνο που δε μου περισσεύει, και πολύ υπομονή για να βγάλεις άκρη. Σκέφτομαι να "απειλήσω" την ασφαλιστική με καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή για να δω την αντίδρασή τους αν και δε νομίζω να προχωρήσω σε κάτι τέτοιο αφού και το ποσό δεν είναι τόσο μεγάλο. Αλλά από την άλλη νευριάζω με το πόσο απροστάτευτος είναι ο μέσος πολίτης σε υποθέσεις που αδικείται ξεκάθαρα και πόσο δύσκολο και χρονοβόρο είναι να βρει κανείς το δίκιο του. Σε σημείο τέτοιο που οι περισσότεροι τελικά δεν ασχολούνται και στο τέλος κερδίζουν μεγάλα ποσά οι ασφαλιστικές, τράπεζες κλπ... Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη αν μακρηγόρησα!
zio10 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Αν πάρεις το εισιτήριο αντικατάστασης και ακυρώσεις αυτό που έβγαλες αργότερα;
tt79 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 (επεξεργασμένο) Το σκέφτηκα αυτό το σενάριο και το ανέφερα στο πρακτορείο. Αλλά η απάντηση ήταν ότι τα συγκεκριμένα εισιτήρια τα χρηματοδοτεί η κυπριακή κυβέρνηση και δεν προβλέπεται ακύρωση... Τρέχα γύρευε... Edit: Σόρρυ μπερδεύτηκα, τώρα κατάλαβα τι εννοείς, νόμιζα ότι έλεγες να ακυρώσω το εισιτήριο αντικατάστασης ενώ εσύ εννοείς να ακυρώσω το εισιτήριο που έκλεισα το Δεκέμβριο. Καλή η ιδέα σου αλλά δε με συμφέρει γιατί το εισιτήριο του Δεκεμβρίου είναι απευθείας, ενώ το εισιτήριο αντικατάστασης είναι με ανταπόκριση και με αρκετές ώρες αναμονής... Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2015 από tt79 1
zio10 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2015 Το σκέφτηκα αυτό το σενάριο και το ανέφερα στο πρακτορείο. Αλλά η απάντηση ήταν ότι τα συγκεκριμένα εισιτήρια τα χρηματοδοτεί η κυπριακή κυβέρνηση και δεν προβλέπεται ακύρωση... Τρέχα γύρευε... Edit: Σόρρυ μπερδεύτηκα, τώρα κατάλαβα τι εννοείς, νόμιζα ότι έλεγες να ακυρώσω το εισιτήριο αντικατάστασης ενώ εσύ εννοείς να ακυρώσω το εισιτήριο που έκλεισα το Δεκέμβριο. Καλή η ιδέα σου αλλά δε με συμφέρει γιατί το εισιτήριο του Δεκεμβρίου είναι απευθείας, ενώ το εισιτήριο αντικατάστασης είναι με ανταπόκριση και με αρκετές ώρες αναμονής... Ναι το 2ο που έγραψες εννοούσα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα