lepaterious Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Ο πελατης εχει παντα δικιο. Ο πελατης κατα 99.99999999999% δεν εχει ποτε δικιο και τις ποιο πολλες φορες γινεται ενας ανυποφορος κα.....λης που νομιζει οτι εχει δικιο.... 1
jmirko15 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Ο πελατης κατα 99.99999999999% δεν εχει ποτε δικιο και τις ποιο πολλες φορες γινεται ενας ανυποφορος κα.....λης που νομιζει οτι εχει δικιο.... Βασικά συνήθως οι υπάλληλοι είναι "κα....". Τελικά δεν μας είπες τι έγινε OP; Σου ήρθαν τα κινητά;
newtech Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 καθολου λογικο και καθολου σωστο. Το διεθνες δικαιο περι της αγορας απο αποσταση τονιζει πως αν εχει συμφωνηθει η τιμη δν μπορει να κανει καμια πλευρα πισω. Με αλλα λογια, μετα την απομακρυνση απο το ταμειο, τον πουλο Φιλε μου. 1)Δεν απομακρυνθηκες απο κανενα ταμειο. Η συμβαση πώλησης λιγει οταν Πληρωσεις υπογραψεις για το προϊών και το παραλαβεις. 2)Δεν υπαρχει καμια συμφωνία τιμης. Το σιτε και το καθε σιτε εχει το δικαίωμα ΠΡΟΦΑΝΟΥΣ λαθους! Αλλο ειναι ενα 10-20 ή 30% (που σε αυτην την περιπτωση θα ειχε διαφιμιση τεραστια) και αλλο ειναι το Εμφανες λαθος (χωρις να αποσκοπεί στην διαφήμιση φυσικα). 3)Ειναι τουλαχιστον αστειο να προσπαθισει να κοροιδεψει καποιος ενα μαγαζι και να επωφεληθεί απο αυτο το λαθος. Αν θεωρουσες οτι μπορει να κανει λαθος γιατι δεν πηρες ενα τηλεφωνο πρωτα να το δεις? Το να παρεις ενα τηλεφωνο να δεις οτι ειναι προσφορα και να το αγορασεις σε αυτην την τιμη ειναι επιχειρηματικο πνευμα Το να μην παρεις τηλεφωνο και να γνωρίζεις οτι μια έκπτωση 90% και μάλιστα σε Smartphone ειναι 100% λαθος με την λογικη του "Ας τα βαλει απο την τσεπη του" ειναι κουτοπονηριά Δλδ αν εσυ ειχες ενα μαγαζι και στόκαρες πχ 50 κινητά που τα αγορασες 180 και αντι για 200 που που τα πουλανε ολοι ηθελες να τα βαλεις 190.. και αντι αυτου τα εβαζες μονο στην τιμη της εκπτωσης (δλδ 10€)... (Λογο πχ λαθους στο xls ή οπως τα περνας) Πως θα σου φαινόταν να αγόραζε κάποιος 50 (δικαίωμα του ειναι) και να σου ελεγε .. στείλε τα??! Πως θα σου φαινοταν ενω προσπαθεις να βγαλεις 1 μεροκαματο να εισαι εσυ και η οικογένεια σου -9000 σε μια μερα? 4
pant13 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Μην του λέτε τέτοια επιχειρηματίας ειναι το παιδί. 1
poulinos Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 που να μην εγραφαν μεσα στo site οτι δεν ευθυνονται για τυπογραφικα λαθη.επισης εχουν ανοιχτει πολλα τετοια θεματα και οι περισσοτεροι δεν πηραν τιποτα αλλα ακυρωνοντουσαν οι παραγγελιες.σε σπανιες περιπτωσεις και οταν η διαφορα ηταν μικρη οκ του το εδιναν.τωρα θα αναφερει καποιος μια περιπτωση στο εξωτερικο που αγοραστηκαν χιλιαδες τεμαχια και η αντιπροσωπεια τελικα τα εδωσε κοψοχρονια επειδη υποχρεωθηκε απο την κυβερνηση.αυτα σε καποια αλλη χωρα.κατα τα αλλα ναι θα ακυρωθει η παραγγελια για ευνοητους λογους και επισης θα συμφωνησω οτι κατι τετοια ειναι ελληνικα φαινομενα.οχι μονο δεν αποδεχομαστε οτι εχει γινει τυπογραφικο λαθος αλλα οταν ακυρωσουν και την παραγγελια μπαινουν και κραζουν στα Forum οτι γιατι το καταστημα δεν μου εδωσε το ταδε προιον των 2000 ευρω στην τιμη των 20 ευρω που ηταν μεσα.Βεβεα θα ηθελα να εβλεπα καποιον που πιστευει οτι πρεπει να παρει το προιον στο 1/10 της τιμης λογω λαθους να ηταν στην θεση του καταστηματαρχη λιγα χρονια αργοτερα και να κανει καποιος υπαλληλος του ,το ιδιο λαθος και να τον βλεπω να πρεπει να τα δωσει στο 1/10 της τιμης το προιον.εκει βεβαια ολα θα αλλαζαν και ξαφνικα θα ισχυε οτι ναι γινονται λαθη τυπογραφικα. μην γινει καπου λαθος πρεπει να πεσουμε να φαμε τον καταστηματαρχη. επισης αυτο το ο πελατης εχει δικιο θα διαφωνησω καθετα για 2 λογους. ο πελατης ειναι παντα ηλιθιος. Ειτε θα ειναι χαζος και δεν θα ξερει τι ζηταει και θα ζηταει και τα ρεστα ειτε θα ειναι γνωστης του αντικειμενου αλλα οταν του πουνε μια βλακεια αντι να παει σε αλλο καταστημα καθεται εκει και προσπαθει να βρει το δικιο του. 2
zio10 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2015 ^Ναι εντάξει, αλλά είναι και το διεθνές δίκαιο...
Kostas93 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2015 αν νομίζεις ότι έχεις δίκιο κίνησε τις νόμιμες διαδικασίες αν δε παραλάβεις.Αν καταλαβαίνεις ότι είναι παράλογο αυτό που ζητάς τότε δεν έχουμε και πολλά να συζητήσουμε.Έχουν δωθεί πράγματα στο παρελθόν σε πολύ χαμηλές τιμές σε σχέση με τις πραγματικες τους, αλλά όλοι νομίζω καταλαβαίνουμε όταν τρώμε το άκυρο, πως είναι λογικό. Και εσύ αν ήσουν στην θέση του καταστηματάρχη το ίδιο θα έκανες. 1
newtech Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2015 (επεξεργασμένο) αν νομίζεις ότι έχεις δίκιο κίνησε τις νόμιμες διαδικασίες αν δε παραλάβεις. Αν καταλαβαίνεις ότι είναι παράλογο αυτό που ζητάς τότε δεν έχουμε και πολλά να συζητήσουμε. Έχουν δωθεί πράγματα στο παρελθόν σε πολύ χαμηλές τιμές σε σχέση με τις πραγματικες τους, αλλά όλοι νομίζω καταλαβαίνουμε όταν τρώμε το άκυρο, πως είναι λογικό. Και εσύ αν ήσουν στην θέση του καταστηματάρχη το ίδιο θα έκανες. Τι λες φιλε μου.. Αν ηταν καταστηματαρχης και πχ το παλικαρι που του εκανε το update στην σελιδα του εκανε τετοιο λαθος φυσικα και θα τα εδινε στο 1/10 του κοστους.. σιγα.. θα εχανε 9000€.. υπαρχει και το διεθνες δικιο... Οταν θα μαθουμε να βλεπουμε τα πραγματα και απο τις 2 οψεις θα αρχισουμε να γινόμαστε και άνθρωποι. Sarcasm.. το λεω γιατι πολλα εχουν δει τα ματια μας Εγω κραταω 2 πραγματα απο το αρχικο ποστ... Καταλαβα προφανως οτι επροκειτο για λαθος... ...Οντας επιχειρηματικο πνευμα αγορασα 3!!! Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2015 από newtech
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα