Προς το περιεχόμενο

Έως 1300 ή έως 1600 κυβ.?


original911

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας μη γράφουμε ασυναρτησίες παιδιά. Ενα αυτοκίνητο μικρών κυβικών σε μεικτή διαδρομή ανωφερειών-κατωφερειών καίει περισσότερο στην ίδια ταχύτητα απο ένα μεγαλύτερων κυβικών.

Τα 800-1000ράκια είναι αυτοκίνητα πόλης.

 

Παραδείγματα: σε ταξιδι εθνική οδό φίλου κλιο 1.2Τ 100πς έκαιγε με 100-120 7+ λίτρα. Του ίδιο φίλου κλιο 182rs (2λιτρο) με 140χλμ εκαιγε κάτω απο 7.

Το ματίζ της γυναίκας μου καίει εθνική με 100, 5-5.5 λίτρα. Αλλά μέχρι εκεί. Αν πας με 140 εχει 8ρι πανυγυρικό. Και θυμάμαι (αλλα όχι τις καταναλώσεις) πήγα γιάννενα απο θεσ/νίκη και αθήνα και μου εβγαλε τη παναγία.

Σημειώνω πως πήγα προσφατα αθήνα με το Ε200, 4 ατομα, 140χλμ/ cruise στο περισσότερο δρόμο κι εκαψα 7.5 λίτρα.

Βέβαια με το Ε200 στη πολη, γίνεται πανυγύρι, με το κλιο τα ίδια και πάει λέγοντας.

 

Οι συγκρίσεις δεν είναι αντικειμενικές. Εκτός αν ήμασταν ολλανδια με μηδενικές κλίσεις και όρια 100 χλμ. Εκεί ολοι θα παίρναμε 1000ρι ντιζελάκι και τέλος.

 

Και ξέχασα να αναφέρω ταξίδι σε βουνό σε "ρυθμό"...Εκεί αφήνω ασχολίαστο το πόσο καινει τα μικρά.

 

Βέβαια παίζουν πολλά ρόλο έτσι; η κλιμάκωση του σαζμαν, αν εχει το αυτ/το cruise, αν είσαι καρναβαλος με το γκάζι, αν το οδηγάς μέσα στη ροπες του αν αν αν αν...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με τα λεγόμενά σας κατέληξα ότι σίγουρα θα είναι από 1200 έως 1400.Κάποιος πρότεινε Nissan.Τα almera είναι καλά?Βλέπω οτι παίζουν σε αρκετά καλά λεφτα.Επίσης ωραίο το clio που πρτάθηκε! :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για δες αυτο που εχει τελη 135 ευρω:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6136978/

 

κι αν τελικα πας για 1600 δες κι αυτα:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5880697/

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5925016/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για δες αυτο που εχει τελη 135 ευρω:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6136978/

 

κι αν τελικα πας για 1600 δες κι αυτα:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5880697/

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5925016/

Ωραίο το getz αλλά περνάει το ψυχολογικό φράγμα των 2.500.Για το πρώτο κουπέ θα ψηνόμουν... :ph34r:

Μπήκα πρίν λίγο για πρώτη φορά στην x.e(κοίταζα μόνο στο car)και κράτησα 3 αμάξια να μου πείτε τι λένε αν γνωρίζετε.http://www.xe.gr/automoto/used-cars-SKODA,FABIA-131676937.html

http://www.xe.gr/automoto/used-cars-RENAULT,CLIO-131463006.html

http://www.xe.gr/automoto/used-cars-VW,GOLF-116053072.html

Ειδικά το skoda είναι σαν καινούργιο.Είναι καλά τα skoda?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο το getz αλλά περνάει το ψυχολογικό φράγμα των 2.500.Για το πρώτο κουπέ θα ψηνόμουν... :ph34r:

Μπήκα πρίν λίγο για πρώτη φορά στην x.e(κοίταζα μόνο στο car)και κράτησα 3 αμάξια να μου πείτε τι λένε αν γνωρίζετε.http://www.xe.gr/automoto/used-cars-SKODA,FABIA-131676937.html

http://www.xe.gr/automoto/used-cars-RENAULT,CLIO-131463006.html

http://www.xe.gr/automoto/used-cars-VW,GOLF-116053072.html

Ειδικά το skoda είναι σαν καινούργιο.Είναι καλά τα skoda?

 

πιστευω ανετα πεφτει στα 2500 αν οχι παρακατω. δεν χανεις τιποτα να κανεις ενα τηλεφωνο.

αυτο το κουπε το ειχε ο αδερφος μου, σε αυτο το χρωμα κιολας. δεν του εβγαλε ποτε κανα ιδιαιτερο προβλημα. το εδωσε προσφατα με 260.000χλμ (το ειχε απο τα 45000-50000 αν θυμαμαι καλα) 1500 ευρω.

απλα να ξερεις οτι το ασημι δεν θα θελει και συχνα πλυσιμο (εχω εγω ασημι), του αδερφου με το παραμικρο ηθελε πλυσιμο, οπως ολα τα σκουροχρωμα.

για το fabia...αυτα τα 1400αρια καινε τα αντερα τους και τελη κυκλοφοριας καπου 240 ευρω εχε υποψη ε.

το clio αυτο ψιλουποφερει απο ηλεκτρικα. εχω συγγενη με εξειδικευμενο σε γαλλικα και αμα ακουει renault βγαζει σπυρακια! χαχα!

το γκολφ δεν ξερω, ιδιος κινητηρας με τη fabia, πιο βαρυ αμαξι...ζοριζει το πραγμα. συν οτι ηδη αναφερθηκε απο αξιοπιστια κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιστευω ανετα πεφτει στα 2500 αν οχι παρακατω. δεν χανεις τιποτα να κανεις ενα τηλεφωνο.

αυτο το κουπε το ειχε ο αδερφος μου, σε αυτο το χρωμα κιολας. δεν του εβγαλε ποτε κανα ιδιαιτερο προβλημα. το εδωσε προσφατα με 260.000χλμ (το ειχε απο τα 45000-50000 αν θυμαμαι καλα) 1500 ευρω.

απλα να ξερεις οτι το ασημι δεν θα θελει και συχνα πλυσιμο (εχω εγω ασημι), του αδερφου με το παραμικρο ηθελε πλυσιμο, οπως ολα τα σκουροχρωμα.

για το fabia...αυτα τα 1400αρια καινε τα αντερα τους και τελη κυκλοφοριας καπου 240 ευρω εχε υποψη ε.

το clio αυτο ψιλουποφερει απο ηλεκτρικα. εχω συγγενη με εξειδικευμενο σε γαλλικα και αμα ακουει renault βγαζει σπυρακια! χαχα!

το γκολφ δεν ξερω, ιδιος κινητηρας με τη fabia, πιο βαρυ αμαξι...ζοριζει το πραγμα. συν οτι ηδη αναφερθηκε απο αξιοπιστια κτλ.

Θα κάνω μια προσπάθεια για το Getz φαίνεται τίμια πρόταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και το γκετζ συμπαθητικό αυτοκίνητο. Παρεξηγημένα πολύ τα χιουνται. Ειχε φιλος το 14ρι, το οποιο κυριολεκτικα το ειχε ολη μερα στη λιμα.

Εκανε 250.000 χλμ και χαλαρα το 1/3 απο αυτά τέρμα το γκάζι. Το αυτοκίνητο δεν έκανε κιχ. Για την ακρίβεια το έδωσε στην αδελφή του και το έχουν ακόμη.

Τίμιο αυτοκίνητο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[

εγω φορτωμενος ατομα βαλιτσες 140-150χλμ 7,5/100 (σταθερο γκαζι ομως οχι να πατα-αφησε-πατα-αφησε).Σε δρομο με αρκετη κληση (Καρδία) πανω απο 8 δεν γραφω(μονος).Κανε αυτο και πες μου ποσο θα καψεις.

Επισης για εμενα (προφανως δεν ειμαστε ολοι ιδιοι) δεν νοειται εθνικη οδο ή περιφεριακη με 100 χιλιομετρα την ωρα,απλα δεν αντεχω να πηγαινω τοσο αργα.

Ετυχε να παρω 2 φορες το 800αρακι της μητερας μου επειδη το δικο μου ηταν για service εκτος με 130(+-5) εκαψα 8,8 μετρηση με φουλαρισμα οχι τριπ.

Η απαντηση μου σε αυτο που λες ..Αρα υπο νορμαλ συνθηκες μεχρι τα 120χλμ το χιλιαρακι θα σου καψει λιγοτερο απο ενα με περισσοτερα κυβικα.

Αν το δικο σου δεν ειναι για τα 120χλμ θα πας οσο πρεπει για να μην το ζοριζεις..

Με την ιδια λογικη με ενα 1600αρι να ακολουθας φορτωμενος ενα που ειναι 2500 κυβικα στα 160χλμ. Τοτε και εσυ θα καψεις περισσοτερο απο το 2500αρι!!!

Αυτα ειναι αυτονοητα..

Μετα ειναι και θεμα αυτοκινητου.. υπαρχουν χιλιαρακια που τσιμπανε βενζινη πχ εχω ακουσει για τα matiz..

καλα θα ειναι να παιρνει ο καθενας αμαξι συμφωνα με τις αναγκες του..

Αν καποιος θελει αμαξι 90% για εντος δεν αξιζει να παρει πανω απο 1300κ.

 

Αν τωρα καποιος φορτωνει 4 ατομα με βαλιτσες-σχαρα.. και θελει να ειναι ανετος μεχρι τα 140χλμ τοτε δεν του κανει το 1600αρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω φορτωμενος ατομα βαλιτσες 140-150χλμ 7,5/100 (σταθερο γκαζι ομως οχι να πατα-αφησε-πατα-αφησε).Σε δρομο με αρκετη κληση (Καρδία) πανω απο 8 δεν γραφω(μονος).Κανε αυτο και πες μου ποσο θα καψεις.

Επισης για εμενα (προφανως δεν ειμαστε ολοι ιδιοι) δεν νοειται εθνικη οδο ή περιφεριακη με 100 χιλιομετρα την ωρα,απλα δεν αντεχω να πηγαινω τοσο αργα.

Ετυχε να παρω 2 φορες το 800αρακι της μητερας μου επειδη το δικο μου ηταν για service εκτος με 130(+-5) εκαψα 8,8 μετρηση με φουλαρισμα οχι τριπ.

 

Εύγε! 140-150χλμ/ω όταν το διεθνές όριο είναι 130, ειδικά στο σημείο της Καρδίας δεν είναι πάνω από 110 χλμ/ω....

Περιφερειακή Θεσσαλονίκης (εξαιρετικά κακοσχεδιασμένη και με καθημερινά ατυχήματα) με όριο τα 90χλμ/ω δεν αντέχεις καν τα 100χλμ...

 

Ας γελάσω....που κάνεις και μετρήσεις κατανάλωσης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εύγε! 140-150χλμ/ω όταν το διεθνές όριο είναι 130, ειδικά στο σημείο της Καρδίας δεν είναι πάνω από 110 χλμ/ω....

Περιφερειακή Θεσσαλονίκης (εξαιρετικά κακοσχεδιασμένη και με καθημερινά ατυχήματα) με όριο τα 90χλμ/ω δεν αντέχεις καν τα 100χλμ...

 

Ας γελάσω....που κάνεις και μετρήσεις κατανάλωσης...

και παλι με οτι εργαψες δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το προβλημα σου...

Ο δρομος για κατερινη η ο δρομος για καβαλα ειναι αεροδρομιο φιλε μου αψογος.Στο ανεβασμα καρδιας παλι δεν βλεπω που ειναι το προβλημα μια χαρα ειναι.Στο κατεβασμα ειναι καποιοι καθυστεριμενοι που εχουν αυτοκινητα ασταθη με σαπια λαστιχα και τρεχουν και γινονται τα ατυχηματα.Ο περιφεριακος οντως δεν ειναι ο καλυτερος αλλα για 90 δεν ειναι για κανεναν λογο με εξαιρεση καποια σημεια.

Αυτοκινητο απο αυτοκινητο και παλι διαφερει αν πας να μπεις σε στροφη με καποια Χ χιλιομετρα με καποιο κορσακι,πεζακι κτλ εχεις πολλες πιθανοτητες να βρεθεις στις μπαρες με ενα πχ α3 quattro δεν φευγεις παρα μονο με υπερβολες και μαλακιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα οχι τριπ.

 

τι εννοεις; ολη τη διαδρομη με μανιταρια την εβγαλες;

 

 

Ας μη γράφουμε ασυναρτησίες παιδιά. Ενα αυτοκίνητο μικρών κυβικών σε μεικτή διαδρομή ανωφερειών-κατωφερειών καίει περισσότερο στην ίδια ταχύτητα απο ένα μεγαλύτερων κυβικών.

Τα 800-1000ράκια είναι αυτοκίνητα πόλης.

 

Παραδείγματα: σε ταξιδι εθνική οδό φίλου κλιο 1.2Τ 100πς έκαιγε με 100-120 7+ λίτρα. Του ίδιο φίλου κλιο 182rs (2λιτρο) με 140χλμ εκαιγε κάτω απο 7.

Το ματίζ της γυναίκας μου καίει εθνική με 100, 5-5.5 λίτρα. Αλλά μέχρι εκεί. Αν πας με 140 εχει 8ρι πανυγυρικό. Και θυμάμαι (αλλα όχι τις καταναλώσεις) πήγα γιάννενα απο θεσ/νίκη και αθήνα και μου εβγαλε τη παναγία.

Σημειώνω πως πήγα προσφατα αθήνα με το Ε200, 4 ατομα, 140χλμ/ cruise στο περισσότερο δρόμο κι εκαψα 7.5 λίτρα.

Βέβαια με το Ε200 στη πολη, γίνεται πανυγύρι, με το κλιο τα ίδια και πάει λέγοντας.

 

Οι συγκρίσεις δεν είναι αντικειμενικές. Εκτός αν ήμασταν ολλανδια με μηδενικές κλίσεις και όρια 100 χλμ. Εκεί ολοι θα παίρναμε 1000ρι ντιζελάκι και τέλος.

 

Και ξέχασα να αναφέρω ταξίδι σε βουνό σε "ρυθμό"...Εκεί αφήνω ασχολίαστο το πόσο καινει τα μικρά.

 

Βέβαια παίζουν πολλά ρόλο έτσι; η κλιμάκωση του σαζμαν, αν εχει το αυτ/το cruise, αν είσαι καρναβαλος με το γκάζι, αν το οδηγάς μέσα στη ροπες του αν αν αν αν...

 

οι μετρησεις καταναλωσης που γινονται στα σημερινα αυτοκινητα για λογους μαρκετινΓΚ, γινονται σε υπερ-ιδανικες ελεγχομενες συνθηκες και βενζινες κατευθειαν απο τα εργαστηρια

και το γκετζ συμπαθητικό αυτοκίνητο. Παρεξηγημένα πολύ τα χιουνται. Ειχε φιλος το 14ρι, το οποιο κυριολεκτικα το ειχε ολη μερα στη λιμα.

Εκανε 250.000 χλμ και χαλαρα το 1/3 απο αυτά τέρμα το γκάζι. Το αυτοκίνητο δεν έκανε κιχ. Για την ακρίβεια το έδωσε στην αδελφή του και το έχουν ακόμη.

Τίμιο αυτοκίνητο...

 

ο κοσμος δεν μπορει να καταλαβει οτι σε βαθος χρονου μια "φιρμα" μπορει να αλλαζει προτεραιοτητες, και οτι ενα σκουπιδι του '91 δεν εχει καμμια σχεση με ενα αξιοπρεπες και (πραγματικα) καλο VFM αυτοκινητο του 2008

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε παρόμοια φάση με την δική σου πριν από λίγο καιρό, έστειλα το στάρλετ, και με το ίδιο budget σχεδόν ψάχνοντας διάφορα και κλίνοντας κυρίως σε Civic που δεν κατάφερα να βρω κανένα που να μη το έχουν ξεσκίσει, κατέληξα σε Golf MK4 (2003 1.6 16v ~110hp) αγνοώντας κακές γλώσσες που μου είπαν μη μπλέξεις.

 

Παπάρια αξιοπιστία μεν, αλλά διάολε, κλείνεις την πόρτα και καταλαβαίνεις πως μπήκες σε αμάξι.

Εξοπλισμός, στιβαρότητα, εμφάνιση (ειδικά στο εσωτερικό) και οδηγική συμπεριφορά που σε καμία περίπτωση δεν θυμίζουν αμάξι δεκαετίας +.

Τα βρήκα αρκετά σαν λόγους για να ξεχάσω τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να βγάλει, και που εδώ που τα λέμε, οποιοδήποτε μεταχειρισμένο μπορεί να βγάλει.

 

Καλά και άγια τα corolla - yaris - accent - panda, αλλά δεν είναι μαλακία να μπαίνεις κάθε μέρα σε ένα αμάξι που απλά δεν σου αρέσει;

 

Γράψε όμως και πόσο σου καίει το 4άρι το 1.6 (105 είναι οι επίσημοι ίπποι), αν το έχεις μετρήσει. Μετά θα γράψω κι εγώ, μιας και το έδωσα πρόσφατα λόγω αμέτρητων βλαβών και πολύ υψηλής κατανάλωσης.

Θα κάνω μια προσπάθεια για το Getz φαίνεται τίμια πρόταση.

 

 

Στα 2500-3000 βρίσκεις με λίγο ψάξιμο από ιδιώτη Getz facelift (2006+). Λέω αυτά που στους μαντράδες πωλούνται για 4500-5000 ευρώ. 

 

Επίσης, για Getz και άλλες μάρκες, υπάρχει η μάντρα της HERTZ στον Ασπρόπυργο, όπου έχουν πάνω από 100 αυτοκίνητα τα οποία παραδίδουν με service. Δεν χάνεις τίποτα να ρίξεις μια ματιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράψε όμως και πόσο σου καίει το 4άρι το 1.6 (105 είναι οι επίσημοι ίπποι), αν το έχεις μετρήσει. Μετά θα γράψω κι εγώ, μιας και το έδωσα πρόσφατα λόγω αμέτρητων βλαβών και πολύ υψηλής κατανάλωσης.

10λ/100 εντός, με συνετή οδήγηση. Ταξίδι μεγάλο δεν έχω κάνει ακόμα, αλλά υπολογίζω γύρω στα 7 αν δεν το πλακώσεις.

 

Ψάχνοντας γενικά τα προβλήματα στα 4ρια, τα σοβαρά που παρουσιάστηκαν (σασμάν δηλαδή, το να σου πέσει το παράθυρο ή να κάψει έναν πολλαπλασιαστή δεν τα θεωρώ σοβαρές βλάβες) ήταν στις πρώτες φουρνιές, στα μετά 2000-01 μοντέλα διορθώθηκαν.

 

Τι προβλήματα σου έβγαλε εσένα, και ποιας χρονολογίας ήταν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά κινητήρας ήταν ο BCB του VW group.Πέρα απο την υψηλή κατανάλωση δέν έχεις να του καταλογίσεις κάτι.Μακάρι οι νεότεροι TSI να ήταν το ίδιο αξιόπιστοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10λ/100 εντός, με συνετή οδήγηση. Ταξίδι μεγάλο δεν έχω κάνει ακόμα, αλλά υπολογίζω γύρω στα 7 αν δεν το πλακώσεις.

 

Ψάχνοντας γενικά τα προβλήματα στα 4ρια, τα σοβαρά που παρουσιάστηκαν (σασμάν δηλαδή, το να σου πέσει το παράθυρο ή να κάψει έναν πολλαπλασιαστή δεν τα θεωρώ σοβαρές βλάβες) ήταν στις πρώτες φουρνιές, στα μετά 2000-01 μοντέλα διορθώθηκαν.

 

Τι προβλήματα σου έβγαλε εσένα, και ποιας χρονολογίας ήταν;

 

Εμένα έκαιγε από 10,5 έως 12,5 μέσα στην πόλη, δηλαδή περισσότερο ακόμα και από δίλιτρο SUV. To αυτοκίνητο ήταν του 2001, με όλα τα (πανάκριβα) service στην ώρα τους. Αυτοί οι αριθμοί της κατανάλωσης είναι εξωπραγματικά υψηλοί για την κατηγορία του αυτοκινήτου. 

 

Μερικά από τα προβλήματα που μου έβγαλε.

 

1) Σπασμένο ρουλεμάν του εκκεντροφόρου στα 22.500 χιλιόμετρα, το οποίο όπως μου έδειξε ο μηχανικός ήταν πλαστικό.

2) Ελαττωματικός αισθητήρας καυσίμου, εξαιτίας του οποίου έσβηνε το αυτοκίνητο ξαφνικά εν κινήσει, και όπως ξέρεις είχα τρία πατήματα στο φρένο για να σταματήσω. Μετά έπαιρνε κανονικά σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.

3) Μόνιμα πυράκια, εκτός αν έβαζα συγκεκριμένα Shell σούπερ αμόλυβδη, ή τουλάχιστον μισή ποσότητα από αυτή στα γεμίσματα.

4) Παράθυρα οδηγού και συνοδηγού 2 φορές ορθάνοιχτα μέσα στη νύχτα εναλλάξ, λόγω γρύλου.

5) Μονίμως βουλωμένη πεταλούδα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται διαρκώς καθαρισμός σε συνεργείο.

6) Δίσκο πλατό με ελάχιστα χιλιόμετρα (ευτυχώς δεν πλήρωσα το υπέρογκο Χ5 ποσό που ζήτησε η αντιπροσωπεία, αφού έμαθα ότι φοράει Zachs και κοστίζει 170 ευρώ).

7) EPC μονίμως αναμμένο, χωρίς καταγραφή βλάβης στο VAG COM και συνέχεια σε συνεργείο για να κάνουν reset.

8) Πολύ έντονη φθορά και αλλοίωση των πλαστικών και του εσωτερικού, σε μικρό χρονικό διάστημα, χωρίς το αυτοκίνητο να εκτίθεται σε ήλιο (γκαράζ στη δουλειά, γκαράζ στο σπίτι).

9) Αδυναμία να πάρει μπροστά, με αποτέλεσμα να έχω γίνει κολλητός με την οδική βοήθεια (τουλάχιστον μια φορά το μήνα).

10) Έκαιγε λάδια.

 

Μου έφαγε τόσα πολλά λεφτά, που το έδωσα για ένα κομμάτι ψωμί. Δεν με ένοιαζε, αρκεί να έφευγε από πάνω μου. Το συγκεκριμένο μάλιστά ελέγθηκε από τον επόμενο αγοραστή σε συνεργείο της επιλογής του, και ο μηχανικός το βρήκε άψογο!!! Γι' αυτό λέω, ότι δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε κανένα.

 

Θέλω να πιστεύω ότι έπεσα στην περίπτωση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

 

H γυναίκα μου οδηγεί εδώ και 2 χρόνια ένα τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5804230/από τη δουλειά της. Κανένα πρόβλημα, για να λέμε και το δίκαιο, και έχει κάνει 70000 χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...