Προς το περιεχόμενο

Έως 1300 ή έως 1600 κυβ.?


original911

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι να πω, κάποια είναι γνωστά (γρύλοι), τα λάδια θεωρούνται φυσιολογικά, σε κάποια μάλλον έπεσες στην περίπτωση.

Τα πλαστικά σε εμένα είναι σαν καινούρια, μόνοι οι κολώνες του ουρανού πίσω θέλουν συμμάζεμα.

 

Το ρουλεμάν του εκκεντροφόρου μου έκανε περισσότερο εντύπωση.

 

Κάποια άλλα σχετίζονται μεταξύ τους, π.χ αδυναμία εκκίνησης - βρώμικη πεταλούδα - υψηλή κατανάλωση - πυράκια - αισθητήρας καυσίμου.

Θέλω να πω πως ένα πρόβλημα από αυτά, μπορεί να προκαλούσε αλυσιδωτά τα υπόλοιπα.

 

Πιστεύω άλλαξες μάστορες και βενζινάδικα κατά καιρούς ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εμένα έκαιγε από 10,5 έως 12,5 μέσα στην πόλη, δηλαδή περισσότερο ακόμα και από δίλιτρο SUV. To αυτοκίνητο ήταν του 2001, με όλα τα (πανάκριβα) service στην ώρα τους. Αυτοί οι αριθμοί της κατανάλωσης είναι εξωπραγματικά υψηλοί για την κατηγορία του αυτοκινήτου. 

 

Μερικά από τα προβλήματα που μου έβγαλε.

Το κακο ειναι με την νοοτροπια του Ελληνα.. Τι αμαξι εχεις? το golfaki.. αλλο prestige ρε παιδι μου..! και αλλο να λες πχ nissan-hyundai. Καλα μεχρι εκει.. αλλα αυτοι που τα σκανε οταν τους βγαζει προβληματα ειτε μηχανικα ειτε θεμα ποιοτητας.. γιατι δεν πανε στην αντιπροσωπεια να τα κανουν πουτανα...!!! Να μαζευτουν ολοι αυτοι με τα προβληματα και να το πανε νομικα..

Ακομα και τωρα με την κριση η vw πουλαει παρολο τα προβληματα με τα dsg.. καδενες κ.α

 

Συμπερασμα:Για να μην μιλανε.. ο κοσμος ακομα εχει χρηματα ή αυτα που βγαζει τα βγαζει ξε ιδρωτα..

 

Εγω προσωπικα σε καινουργιο vw(οχι δικο μου) μυριζε το κλιματιστικο και με εχθρικη συμπεριφορα,τους ειπα: Καλα δεν ντρεπεστε.. το εχουμε κανει ανατολικο ζητημα σε αμαξι 19.000ε μιας εβδομαδας αν πρεπει να του κανετε καθαρισμο λες και θα πεσει η επιχειριση εξω.. Χωρις δευτερη κουβεντα ο κυριος με την ρομπα(αρχιμηχανικος) δινει εντολη να το παρουν.. Μετα απο λιγο καιρο λεει ο κατοχος του αυτοκινητου εβγαλε το ταδε προβλημα.. ερχεσαι μαζι εσυ που ξερεις να μιλας και εχεις τολμη.. και του λεω οχι αυτο δεν γινεται.. ειρωνικα: vw ειναι αυτο.. 19000ε ειναι αυτα.. αξιοπιστια-κυρος σε συνδιασμο με οικονομια!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα έκαιγε από 10,5 έως 12,5 μέσα στην πόλη, δηλαδή περισσότερο ακόμα και από δίλιτρο SUV.

Αν μιλάμε καθαρά για πόλη μάλλον δεν είχες ποτέ δίλιτρο SUV.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω, κάποια είναι γνωστά (γρύλοι), τα λάδια θεωρούνται φυσιολογικά, σε κάποια μάλλον έπεσες στην περίπτωση.

Τα πλαστικά σε εμένα είναι σαν καινούρια, μόνοι οι κολώνες του ουρανού πίσω θέλουν συμμάζεμα.

 

Το ρουλεμάν του εκκεντροφόρου μου έκανε περισσότερο εντύπωση.

 

Κάποια άλλα σχετίζονται μεταξύ τους, π.χ αδυναμία εκκίνησης - βρώμικη πεταλούδα - υψηλή κατανάλωση - πυράκια - αισθητήρας καυσίμου.

Θέλω να πω πως ένα πρόβλημα από αυτά, μπορεί να προκαλούσε αλυσιδωτά τα υπόλοιπα.

 

Πιστεύω άλλαξες μάστορες και βενζινάδικα κατά καιρούς ε;

 

Αδυνατώ να καταλάβω γιατί θεωρείται φυσιολογικό ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας να καίει λάδι. Όσο για τα υπόλοιπα, ήταν προβλήματα που έβγαιναν διαρκώς και δεν μπορούσε κανείς να τα λύσει. Βενζινάδικο έχει ο κολλητός μου και ξέρω ότι δεν μου βάζει σαβούρα. Κάνε μια βόλτα από το γνωστό club και θα βρεις πολλά "περιστατικά" σαν το δικό μου.

 

Το κακο ειναι με την νοοτροπια του Ελληνα.. Τι αμαξι εχεις? το golfaki.. αλλο prestige ρε παιδι μου..! και αλλο να λες πχ nissan-hyundai. Καλα μεχρι εκει.. αλλα αυτοι που τα σκανε οταν τους βγαζει προβληματα ειτε μηχανικα ειτε θεμα ποιοτητας.. γιατι δεν πανε στην αντιπροσωπεια να τα κανουν πουτανα...!!! Να μαζευτουν ολοι αυτοι με τα προβληματα και να το πανε νομικα..

Ακομα και τωρα με την κριση η vw πουλαει παρολο τα προβληματα με τα dsg.. καδενες κ.α

 

Συμπερασμα:Για να μην μιλανε.. ο κοσμος ακομα εχει χρηματα ή αυτα που βγαζει τα βγαζει ξε ιδρωτα..

 

Εγω προσωπικα σε καινουργιο vw(οχι δικο μου) μυριζε το κλιματιστικο και με εχθρικη συμπεριφορα,τους ειπα: Καλα δεν ντρεπεστε.. το εχουμε κανει ανατολικο ζητημα σε αμαξι 19.000ε μιας εβδομαδας αν πρεπει να του κανετε καθαρισμο λες και θα πεσει η επιχειριση εξω.. Χωρις δευτερη κουβεντα ο κυριος με την ρομπα(αρχιμηχανικος) δινει εντολη να το παρουν.. Μετα απο λιγο καιρο λεει ο κατοχος του αυτοκινητου εβγαλε το ταδε προβλημα.. ερχεσαι μαζι εσυ που ξερεις να μιλας και εχεις τολμη.. και του λεω οχι αυτο δεν γινεται.. ειρωνικα: vw ειναι αυτο.. 19000ε ειναι αυτα.. αξιοπιστια-κυρος σε συνδιασμο με οικονομια!!!

 

Δεν πιστεύω ότι βγάζουν όλα τα VW προβλήματα, ούτε ότι είναι κακά αυτοκίνητα. Επίσης, μαλλώνοντας στην αντιπροσωπεία δεν νομίζω ότι θα βγάλει κανείς κάτι. Ποιό το νόημα;

 

Αν μιλάμε καθαρά για πόλη μάλλον δεν είχες ποτέ δίλιτρο SUV.

 

Βασικά, έχω Audi Q3, το οποίο δεν καίει λάδια, ούτε έχει βγάλει πρόβλημα. Αλλά περισσότερο γουστάρω το Getz, Αισθάνομαι πιο νέος.  :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι το δίλιτρο βενζίνης και έχει κατανάλωση αποκλειστικά σε πόλη μικρότερη από 10.5-12.5?

 

Είναι το δίλιτρο TFSI quattro με s-tronic. Αν σανιδώνω το γκάζι και κάνω απότομες επιταχύνσεις, μπορεί στιγμιαία να χτυπήσει και 16lt/100. Όμως, με κανονική οδήγηση είμαι λίγο κάτω από τα 10 μέσα στην πόλη, με το start-stop και το efficiency mode ενεργοποιημένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τι συνθήκες μιλάμε?

Επειδή έχουν αρκετοί φίλοι τον κινητήρα αυτό και κάτω από 12-13 (Αθήνα μιλάω πάντα) δεν βλέπουν.

Αν βέβαια μιλάμε χωρίς κίνηση και χωρίς πολλά "σταμάτα-ξεκίνα" ναι εύκολα γίνεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τι συνθήκες μιλάμε?

Επειδή έχουν αρκετοί φίλοι τον κινητήρα αυτό και κάτω από 12-13 (Αθήνα μιλάω πάντα) δεν βλέπουν.

Αν βέβαια μιλάμε χωρίς κίνηση και χωρίς πολλά "σταμάτα-ξεκίνα" ναι εύκολα γίνεται. 

 

 

Συνθήκες κίνησης Αθήνας και Πειραιά. Το μοντέλο με τους 211 ίππους και το s-tronic έχει μια λειτουργία που λέγεται efficiency. Αυτή είναι που κάνει τη διαφορά + το συγκεκριμένο αυτόματο κιβώτιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πιστεύω ότι βγάζουν όλα τα VW προβλήματα, ούτε ότι είναι κακά αυτοκίνητα. Επίσης, μαλλώνοντας στην αντιπροσωπεία δεν νομίζω ότι θα βγάλει κανείς κάτι. Ποιό το νόημα;

μιλαμε για αυξημενη συχνοτητα προβληματων.. μην λεμε τα αυτονοητα..

α

Αν ο κοσμος ηταν διαχυτικος το μονο σιγουρο θα ειχαν αλλαξει την πολιτικη τους.. Θα ειχαν φτιαξει την συνεπεια τους.. Γιατι ο πελατης να μπαινει στην διαδικασια να ξερει πως να μιλησει.. και να εχει γνωση πανω στο αντικειμενο προκειμενου να υποστηριξει τα δικαιωματα του..! Αυτο που κανουν ειναι δολιο και πισω απο ολα αυτα υπονομευεται η λεξη απατη!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδυνατώ να καταλάβω γιατί θεωρείται φυσιολογικό ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας να καίει λάδι. Όσο για τα υπόλοιπα, ήταν προβλήματα που έβγαιναν διαρκώς και δεν μπορούσε κανείς να τα λύσει. Βενζινάδικο έχει ο κολλητός μου και ξέρω ότι δεν μου βάζει σαβούρα. Κάνε μια βόλτα από το γνωστό club και θα βρεις πολλά "περιστατικά" σαν το δικό μου.

 

 

Δεν πιστεύω ότι βγάζουν όλα τα VW προβλήματα, ούτε ότι είναι κακά αυτοκίνητα. Επίσης, μαλλώνοντας στην αντιπροσωπεία δεν νομίζω ότι θα βγάλει κανείς κάτι. Ποιό το νόημα;

 

 

Βασικά, έχω Audi Q3, το οποίο δεν καίει λάδια, ούτε έχει βγάλει πρόβλημα. Αλλά περισσότερο γουστάρω το Getz, Αισθάνομαι πιο νέος.  :-)

 

Όλα τα αυτοκίνητα καίνε λάδια, έστω ελάχιστα. Τα VW συνήθως τσιμπάνε παραπάνω, γιατί δεν ξέρω, αλλά προβλέπεται.

Στο manual γράφει σε κάθε γέμισμα ρεζερβουάρ τσεκ την στάθμη των λαδιών. Δεν το βρίσκω τόσο κακό από την στιγμή που με την πάροδο των χρόνων (και των χιλιομέτρων) συνεχίζει να τσιμπάει το ίδιο ποσοστό.

Από εκεί και πέρα, ισχύει και λίγο η παροιμία "καλύτερα να σου βγει το μάτι".. Γιατί για άλλα αυτοκίνητα του VAG group δεν ακούγεται καθόλου φασαρία άραγε; ;p

 

Σε όλα τα club/forum πάντως διαβάζεις τα πάντα. Και είναι φυσιολογικό, γιατί το 90% των επισκεπτών θα μπει να ρωτήσει για κάποιο πρόβλημα, όσοι δεν έχουν προβλήματα συνήθως δεν ασχολούνται.

 

Btw, θυμάσαι κωδικό κινητήρα; Τον AUS είχες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@liopyr

 

Όχι δεν καίνε όλα τα αμάξια λάδι, και όχι δεν είναι καθόλου φυσιολογικό. Αν χρειαζόταν λάδι ο κινητήρας για να λειτουργήσει, θα το βάζαμε στην βενζίνη όπως με τα 2χρονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@liopyr

 

Όχι δεν καίνε όλα τα αμάξια λάδι, και όχι δεν είναι καθόλου φυσιολογικό. Αν χρειαζόταν λάδι ο κινητήρας για να λειτουργήσει, θα το βάζαμε στην βενζίνη όπως με τα 2χρονα.

 

 

Δεν είπα ότι χρειάζεται να κάψει λάδι για να λειτουργήσει, είπα ότι απλά καίνε, άλλα ελάχιστα, άλλα περισσότερο.

Αναγκαστικά.

Να ξέρουμε τι διαβάζουμε πριν πετάξουμε την εξυπνάδα. :-)

 

Θα εκπλαγείς αν διαβάσεις μερικά manual, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές δικαιολογούν κάποιες ποσότητες σε ένα εύρος χιλιομέτρων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το "ολα καινε" τα τσουβαλιαζει ΟΛΑ σε ενα σακι, κατι που ποτε δεν ειναι σωστο.

 

Το δικο μου, αν και 14 ετων πλεον, απο περσυ το Πασχα που εγινε σερβις, δεν φαινεται να εχει καψει ΚΑΘΟΛΟΥ (φτου φτου μη το ματιασω).

Και το λεω γιατι οταν το αφησω για αρκετες ωρες απο χρηση (πχ μια κυριακη μεσημερι, ενω το χρησιμοποιησα τελευταια φορα σαββατο βραδυ), μετρωντας τη σταθμη στο γνωστο λαμακι, ειναι ακριβως στο ιδιο σημειο. Και εχω κανει 10500km απο τοτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...