Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα ένα παλαιό συμβόλαιο με τη wind και αποφάσισα να το κόψω (όχι να πάω σε άλλη εταιρία απλά να διακόψω τη σύνδεση).

 

Πηγαίνω σε ένα κατάστημα τον Νοέμβριο κάνω τη διαδικασία, υπογράφω για τη διακοπή και όλα καλά. Μου λέει ο υπάλληλος για ένα μήνα θα λειτουργεί και μετά θα γίνει διακοπή. Βγάζω την κάρτα και την πετάω αφού δεν θα την ξαναχρησιμοποιούσα πλέον.

 

Νόμιζα ότι έτσι εύκολα θα γλίτωνα. Αμ δε.

 

Για να μην τα πολυλογώ δεν μου έκαναν τη διακοπή μου ανανέωσαν μονομερώς τη σύνδεση για 5 μήνες, κάθε μήνα συνεχίζουν να μου στέλνουν λογαριασμό και εγώ πηγαίνω στα καταστήματα wind, διαμαρτύρομαι στους υπαλλήλους οι οποίοι λένε να μην ανησυχώ και ότι θα το διευθετήσουν το θέμα και θα με ενημερώσουν. Κάτι όμως που δεν γίνεται ποτέ.

 

Απαράδεκτη συμπεριφορά.

 

ΥΓ. Από ό,τι μου είπε μια φορά ένας υπάλληλος τη σύνδεση μάλλον μου την ανανέωσαν μονομερώς γιατί θα με κάλεσαν στον αριθμό που είχα απενεργοποιήσει για να μου κάνουν καινούρια προσφορά, δεν θα με βρήκαν και θεώρησαν ότι το αποδέχομαι!

Δημοσ.

Αυτη η wind γενικώς εχει μεγάλη πλάκα, την μια δεν κόβει τα συμβόλαια, την αλλη μοιράζει vdsl ακόμα και μέχρι τον ολυμπο, καλα το πάτε εκει στην wind συνεχίστε !!!

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
ΥΓ. Από ό,τι μου είπε μια φορά ένας υπάλληλος τη σύνδεση μάλλον μου την ανανέωσαν μονομερώς γιατί θα με κάλεσαν στον αριθμό που είχα απενεργοποιήσει για να μου κάνουν καινούρια προσφορά, δεν θα με βρήκαν και θεώρησαν ότι το αποδέχομαι!

 

1320452774001.png

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στελνεις το χαρτι διακοπης μεσω mywind πανω δεξια πρεπει να λεει κατι με βοηθεια και τελος...

αν αρχισουν μλκς ζητας την ηχογραφηση ή την υπογραφη σου στο συμβολαιο που λες.

τελος eett+γγκ

Επεξ/σία από kage
  • Like 2
Δημοσ.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τόσο δύσκολο να διακόψεις τη σύνδεση. Και φυσικά θέλουν να πληρώσω και τα χρήματα του διαστήματος που μου ανανέωσαν μονομερώς το συμβόλαιο

Δημοσ.

Πας στο καταστημα που εκανες την διακοπη, με το χαρτι της διακοπης, αν.βρεις και τον υπαλληλο ακομα καλυτερα.

 

Τους λες με ηρεμο τροπο, πως εχει το πραγμα, μετα αν κανειβτον κινεζο, ζητας τον υπευιυνο ξανα του κες πως εχει το ζητημα, αν και παλι κανεο τον κινεζο,δωσε ντεσιμπελ.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε αποθανόντα που είχε συμβόλαιο κινητής και σταθερής, πάνε οι συγγενείς να διακόψουν το κινητό του και τους κόβουν και το σταθερό τα τσακάλια.

Είναι πάνω από μήνα χωρίς σταθερό και ίντερνετ , έχουν φρικάρει και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο εκτός από να περιμένουν την wind να ξυπνήσει. Και ούτε ο ΟΤΕ/εναλλακτικός πάροχος μπορεί να κάνει τίποτα.

 

WIND

Δημοσ.

Κάτι αντίστοιχο έχει γίνει και με εμένα τώρα. Πήγα σε ένα κατάστημα για να διακόψω τη σύνδεσή μου (δεν έχω ανανεώσει συμβόλαιο. Έχει λήξει πάνω από 2 χρόνια). Και μου είπαν 10/4 θα διακοπεί! ενώ εγώ πήγα 27/2! Δηλαδή θα πληρώσω άλλους 2 λογαριασμούς! 
Η σύνδεσή μου είναι mobile broadband τον λογαριασμό του οποίου προπληρώνω κάθε μήνα!!! και τώρα θα πληρώσω επιπλέον 2 μήνες χωρίς λόγο ενώ κανονικά θα έπρεπε να μου επιστρέψουν μέρος των χρημάτων που αντιστοιχούν σε mb που δεν χρησιμοποιήθηκαν!
Ακόμα δεν με έχουν πάρει εν τω μεταξύ για να μου πουν για ποιο λόγο θα διακοπεί τότε. Παρασκευή μάλλον θα πάω σε κατάστημα με άλλο ένα άτομο για να δω τι μπορώ να κάνω. και αν μου πουν μα μου σου του, κατευθείαν καταγγελία. 
Κάνε καταγγελία! 

Δημοσ.

Πας στο καταστημα που εκανες την διακοπη, με το χαρτι της διακοπης, αν.βρεις και τον υπαλληλο ακομα καλυτερα.

 

Τους λες με ηρεμο τροπο, πως εχει το πραγμα, μετα αν κανειβτον κινεζο, ζητας τον υπευιυνο ξανα του κες πως εχει το ζητημα, αν και παλι κανεο τον κινεζο,δωσε ντεσιμπελ.

 

Εννοείται ότι αυτά έχουν γίνει. Θεωρούν ότι δεν φταίνε αυτοί γιατί "έχουν κάνει ότι περνούσε από το χέρι τους".

Δημοσ.

 

ΥΓ. Από ό,τι μου είπε μια φορά ένας υπάλληλος τη σύνδεση μάλλον μου την ανανέωσαν μονομερώς γιατί θα με κάλεσαν στον αριθμό που είχα απενεργοποιήσει για να μου κάνουν καινούρια προσφορά, δεν θα με βρήκαν και θεώρησαν ότι το αποδέχομαι!

 

αχαχαχαχαχαχα δεν τον βρήκαν στο τηλ.. και υπέθεσαν ότι συμφώνησε, φανταστεί να τον είχαν βρει κιόλας, 3 συμβόλαια θα του είχαν φορτώσει στην πλάτη του. Γελοία Ελλάδα....

Δημοσ.

Κάτι αντίστοιχο έχει γίνει και με εμένα τώρα. Πήγα σε ένα κατάστημα για να διακόψω τη σύνδεσή μου (δεν έχω ανανεώσει συμβόλαιο. Έχει λήξει πάνω από 2 χρόνια). Και μου είπαν 10/4 θα διακοπεί! ενώ εγώ πήγα 27/2! Δηλαδή θα πληρώσω άλλους 2 λογαριασμούς! 

Η σύνδεσή μου είναι mobile broadband τον λογαριασμό του οποίου προπληρώνω κάθε μήνα!!! και τώρα θα πληρώσω επιπλέον 2 μήνες χωρίς λόγο ενώ κανονικά θα έπρεπε να μου επιστρέψουν μέρος των χρημάτων που αντιστοιχούν σε mb που δεν χρησιμοποιήθηκαν!

Ακόμα δεν με έχουν πάρει εν τω μεταξύ για να μου πουν για ποιο λόγο θα διακοπεί τότε. Παρασκευή μάλλον θα πάω σε κατάστημα με άλλο ένα άτομο για να δω τι μπορώ να κάνω. και αν μου πουν μα μου σου του, κατευθείαν καταγγελία. 

Κάνε καταγγελία! 

αν ειναι αοριστου οπως λες πας σε αλλη εταιρεια και θα στην κανουν σε 1-2 μερες αλλιως περιμενεις...

αυτο ισχυει απο παλια ακομη και σε καρτοκινητα..

Δημοσ.

ιδια περιπτωση με τον ts δεν μου εκοβαν την συνδεση και με χρεωναν κανονικα ΕΝΩ ειχα αλλαξει παροχο και μετα ηθελαν να πληρωσω αμ δε πηραν τα παπαρια μου

 

η wind τον παιρνει κανονικα

Δημοσ.

ΥΓ. Από ό,τι μου είπε μια φορά ένας υπάλληλος τη σύνδεση μάλλον μου την ανανέωσαν μονομερώς γιατί θα με κάλεσαν στον αριθμό που είχα απενεργοποιήσει για να μου κάνουν καινούρια προσφορά...

Κάτι τέτοια κάνει ο Βαρουφάκης κι έχει χαλάσει την πιάτσα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...