elpoko95 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Καλημερα. Εχω ακουσει σε ξενα site πως οταν αφησεις αντικειμενα στο καλαθι για πολλες μερες στο τελος σου δινουν προσφορες για να σε πεισουν να αγορασεις....Ξερει κανεις αν αυτο ισχυει στο e-shop?
elpoko95 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 κυριως σε αμερικανικα site.. οπως Bed Bath & Beyond BBBY +1.33%, Dick’s Sporting Goods,JC Penney JCP -7.65%, Macy’s, Office Max, Williams-Sonoma...απλως σκεφτηκα μηπως κανουν τιποτα παρομοιο στο e shop εφοσον ειναι μεγαλη εταιρια 1
mork Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Μπα ίσα ίσα που γίνεται αυτόματη αποσύνδεση μετά απο μερικές ώρες και όποτε ξανασυνδέομαι δεν είναι καν στο καλάθι τα προϊόντα. Μόνο στην wishlist τα κρατάει αλλά κι εκεί δεν έχω δει κάποια προσφορά. Το eshop πάντως στο θέμα των προσφορών, έχει τα crazy sundays, έχει κάθε μέρα ένα προϊόν σε προσφορά για 24 ώρες, κόβει κατα καιρούς σε διάφορα προϊόντα, βγάζει εκπτωτικά κουπόνια που αφορούν διάφορα προϊόντα για μέλη του site, κλπ κλπ.
kostas_dr Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2015 Δεν μου έχει τύχει και δεν το έχω ακούσει ποτέ... Ομοίως.
xaratsom Δημοσ. 17 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2015 Φίλε μου τυχαίνει να έχω e-shop. Δεν έχω βρει κάποιο εύκολο τρόπο να βλέπω τι βάζει ο κάθε πελάτης στο καλάθι του. Αν προσθέσεις κάτι στο καλάθι σαν επισκέπτης είναι αδύνατο κ να το γνωρίζω πόσο μάλλον να σου κάνω κάποια προσφορά. Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Όσο για την Ελλάδα δεν πιστεύω ότι θα γίνει ποτέ για διάφορους λόγους. Ένας καλός τρόπος για βρίσκεις τις προσφορές είναι να γραφτείς σε 6-7 σελίδες με προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και να παρακολουθείς τα newsletter.
zio10 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2015 Φίλε μου τυχαίνει να έχω e-shop. Δεν έχω βρει κάποιο εύκολο τρόπο να βλέπω τι βάζει ο κάθε πελάτης στο καλάθι του. Αν προσθέσεις κάτι στο καλάθι σαν επισκέπτης είναι αδύνατο κ να το γνωρίζω πόσο μάλλον να σου κάνω κάποια προσφορά. Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Όσο για την Ελλάδα δεν πιστεύω ότι θα γίνει ποτέ για διάφορους λόγους. Ένας καλός τρόπος για βρίσκεις τις προσφορές είναι να γραφτείς σε 6-7 σελίδες με προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και να παρακολουθείς τα newsletter. Τα μεγάλα eshops τύπου amazon το κάνουν σίγουρα (να ξέρουν τι έχεις στο καλάθι σου δηλαδή). Το πως δεν το ξέρω
WebDevGr Δημοσ. 17 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2015 Φίλε μου τυχαίνει να έχω e-shop. Δεν έχω βρει κάποιο εύκολο τρόπο να βλέπω τι βάζει ο κάθε πελάτης στο καλάθι του. Αν προσθέσεις κάτι στο καλάθι σαν επισκέπτης είναι αδύνατο κ να το γνωρίζω πόσο μάλλον να σου κάνω κάποια προσφορά. Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Όσο για την Ελλάδα δεν πιστεύω ότι θα γίνει ποτέ για διάφορους λόγους. Ένας καλός τρόπος για βρίσκεις τις προσφορές είναι να γραφτείς σε 6-7 σελίδες με προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και να παρακολουθείς τα newsletter. Ασφαλώς και γίνεται! Σχεδόν όλες οι γνωστές πλατφόρμες έχουν τα αντίστοιχα extension για να προσθέσεις αυτή την λειτουργία. Το θέμα είναι ότι δεν σου στέλνει αυτόματα κουπόνι έκπτωσης. Άπλα μπορεί να δει ο διαχειριστής τα καλάθια και σε όσα πιστεύει ότι αξίζει να πουλήσει με έκπτωση, εκδίδει τα αντίστοιχα κουπόνια προς τους συγκεκριμένους πελάτες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα