fotodv7 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2015 Καλησπέρα. Στις 17/01 παραγγέλνω κινητό από minideal, στις 12/02 έρχεται και στις 13/02 το στέλνω πίσω καθώς είχε πρόβλημα. Σήμερα πήρα refund από PayPal. Το θέμα μου είναι ότι ο μικρός θέλει ξανά το κινητό. Τι να κάνω; Να το παραγγείλω ξανά από minideal στέλνοντας ένα email την ιστορία μου για να το ελέγξουν πριν το στείλουν ή να αλλάξω μαγαζί (π.χ to2c.com) ; Οι τιμές στα δύο μαγαζιά που ανέφερα είναι ίδιες.
poulinos Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2015 το να τυχει κατι χαλασμενο δεν νομιζω οτι φταιει το καταστημα ειδικα αμα κατι ειναι σφραγισμενο.doa τυχαινουν δυστυχως
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα