Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Στις 17/01 παραγγέλνω κινητό από minideal, στις 12/02 έρχεται και στις 13/02 το στέλνω πίσω καθώς είχε πρόβλημα. Σήμερα πήρα refund από PayPal. Το θέμα μου είναι ότι ο μικρός θέλει ξανά το κινητό. Τι να κάνω; 

 

Να το παραγγείλω ξανά από minideal στέλνοντας ένα email την ιστορία μου για να το ελέγξουν πριν το στείλουν ή να αλλάξω μαγαζί (π.χ to2c.com) ;

 

Οι τιμές στα δύο μαγαζιά που ανέφερα είναι ίδιες. 

 

Δημοσ.

το να τυχει κατι χαλασμενο δεν νομιζω οτι φταιει το καταστημα ειδικα αμα κατι ειναι σφραγισμενο.doa τυχαινουν δυστυχως

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...