Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

χτες πηρα το λαπτοπ και όταν παω να ανοιξω την καρτα γραφικων μου βγαζει σφαλμα μετα κολλαει το λαπτοπ και κανει επανακινηση.δεν μπαινει στο μενου μεσα παρα μονο μερικες φορες που αν βγεις δεν ξαναμπαινεις καθολου ευκολα.εχω κανει αιτηση αντικαταστασης και περιμενω απαντηση αυτό που θελω να ρωτησω είναι αν τελικα υπαρχει η εκδοχή να γινει αντικατασταση η επισκευή ? αν εχει καποιος παρομοια εμπειρια να μου πει τι εγινε παρακαλω.μου ειπε από το σερβις της ντελ ο τεχνικος να βαλω καποια αρχεια μεσα τα εβαλα αλλα τα ιδια κανει.οποτε θελει μπαινει οποτε θελει δεν μπαινει με τιποτα και πεταει ένα χ   και μετα κολλαει το ποντικι και κανει επανακινηση.οποιαδήποτε σχετικη εμπειρια παρακαλω πειτε μου.

Δημοσ.

Τι εννοείς όταν λες οτι πας να ανοίξεις την κάρτα γραφικών ... Όσο για το αν σε καλύπτει με επισκευή ή αντικατάσταση , αυτό αναφέρεται στις λεπτομέρειες αγοράς.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Επισκέπτης
Δημοσ.

να μπω στης ρυθμισεις  3D να ανοιξω να δω αν θελει update να δω της ρυθμισεις για τα παιχνίδια για την οθονη . εχει αυτονομη ιντελ αλλα και τζι φορσς με την ιντελ παει καλα μολης ανοιγω την άλλη κανει επανακινηση και κολλαει το ποντικι.περιμενω  να δω τι θα γινει με το αιτημα μου και λεω μηπως καποιος εχει σχετικη εμπειρια γιατι απαντηση θα παρω μαλλον από δευτερα.αν και μου ειπε κατι για πιστωση η αντικατασταση αλλα μεχρι τοτε δεν ξερω τι θα ησχυει.αν εχει εμπειρια καποιος ας πει να ξερω τι με περιμενει στο περιπου

Δημοσ.

Αν πας σε αντιπροσωπία θα σου κάνουν αλλαγή της μητρικής (συνήθως με ανακατασκευασμένη) και όχι επισκευή...αν και με την ανακατασκευασμένη σαν επισκευή θα είναι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα στην αλλάξουν, αλλά μην αγχώνεσαι εδώ η καινούργια χάλασε η ανασκευασμένη μπορεί να είναι ανθεκτικότερη , αν πχ όλες οι καινούργιες βγήκαν με ελαττωματικές κολλήσεις από το εργοστάσιο.

Επισκέπτης
Δημοσ.

τελικα ειπανε θα μου το κανουνε πιστωση και ότι εχω 3 επιλογες 1 να παρω τα χρηματα πισω 2 να το κανουν επισκευή το οποιο δεν δεχτηκα 3 να μου δωσουν ένα άλλο.μαλλον θα παρω τα χρηματα πισω και θα παρω κατι άλλο.θα ενημερωσω το τι θα γινει

Δημοσ.

Εάν είσαι ικανοποιημένος από την στάση της εταιρείας απέναντι στο πρόβλημά σου, καλά θα είναι να το έχεις σα βασικό κρητήριο για την επόμενη επιλογή σου (η προσωπική μου εμπειρία είναι πολύ θετική από την υποστήριξη που παρέχει η Dell...μετά την απομάκρυνση από το ταμείο και αυτό που μπορώ να κάνω ως απλός καταναλωτής είναι να τους ξαναπροτιμήσω στην επόμενή μου αγορά)

Επισκέπτης
Δημοσ.

οσο για αυτό να σαι σιγουρος .εδώ ουτε το λαπτοπ δεν πηρανε στα χερια τους και μου το αλλαζουνε βεβαια εχει πρόβλημα.θα παρω ντελλ παλι εννοείτε αλλα από άλλο μαγαζι άλλο μοντελο.πολυ καλη και γρηγορη εξυπηρετηση μπραβο.είναι να παω και γερμανια εκει μενω  φαντασου να τυχαινα πουθενα αλλου ..αν δεν ακουγα για την ντελλ αυτά που ακουσα θα επαιρνα τοσιμπα7 χρονια εχω ένα σατελιτ α200 και μια φοραστο μαστορα δεν πηγα.αλλα αν πηγαινα δεν ξερω τι σερβις θα ειχε

Δημοσ.

Συμφωνώ,  και σε μένα σε πρόβλημα σκληρού δίσκου (εντός εγγύησης), αφού μίλησα με το service και αφού έτρεξα κάποια διαγνωστικά που μου είπαν, την επόμενη μέρα είχα καινούριο δίσκο (η μόνη υποχρέωση ήταν να στείλω τον παλιό πίσω, εννοείται χωρίς χρέωση).

Όχι μόνο η Dell αλλά και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία κινείται σ' αυτά τα πλαίσια, θα πρέπει πολύ απλά, να επιβραβεύεται από τον καταναλωτή είτε προτείνοντάς την είτε ξαναεπιλέγοντάς την.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...