Προς το περιεχόμενο

booking.com χρέωση σε περίπτωση ακύρωσης


ΜΑΝΩΛΗΣ1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν κανά μηνα έκανε μια κράτηση για ένα ξενοδοχείο στον Πύργο Ηλείας για τις μέρες του Πάσχα μέσω του booking.com δηλώνοντας την κάρτα της.

 

Η χρέωση ήταν 345 ευρώ.

 

Επειδή έχει τύχει κάτι και δεν θα πάμε μου είπε ότι τα λεφτά το ξενοδοχείο θα τα τραβήξει από την κάρτα έστω και σε περίπτωση ακύρωσης γιατί ήταν προσφορά η συγκεκριμένη τιμή.

 

Εχει τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ναι, στο booking κάθε ξενοδοχειακή μονάδα γράφει τους δικούς της όρους (π.χ. τράβηγμα όλου του ποσού σε περίπτωση ακύρωσης, τράβηγμα του 50% του ποσού σε περίπτωση ακύρωσης, καμία χρέωση ποσού σε περίπτωση ακύρωσης κλπ.). Οπότε τους διαβάζεις προσεκτικά πριν κλείσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν σίγουρο ότι θα πάμε. Έτυχε κάτι και δεν μπορούμε να κατέβουμε . Κάτι που δεν το είχαμε υπολογίσει.

 

Εγώ δεν ήξερα τους όρους γιατί δεν ειχα κάνει εγώ την κράτηση. Αλλά είναι κρίμα να τους δώσουμε 345 ευρώ κερατιάτικα την στιγμή που δεν περισσεύουν. Και όχι τελευταία στιγμή αλλά 10 μέρες πριν την ημερομηνία κράτησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως τα λεει η Nenya...

 

Συνηθως οι "προσφορες" ειναι non refundable... Οποτε την πατανε πολλοι ετσι...

 

Και γω ειχα χασει πριν απο 2 χρονια περιπου καπου στα 1200euros... Απο ενα Hotel στο LV λογω οτι ειχαν αλλαξει οι ημερομηνιες της δουλειας που ειχα εκει τελευταια στιγμη. :(

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έχει τύχει, ναι. Δοκίμασε να καλέσεις τη Booking.com και να τους εξηγήσεις ότι καταλαβαίνεις τους όρους και μπλα μπλα αλλά δυστυχώς δε θα μπορέσεις να ταξιδέψεις γιατί έτυχε κάτι σοβαρό. Θα μεσολαβήσουν αυτοί με το ξενοδοχείο και μπορεί να γίνει επιστροφή του ποσού από ό,τι ξέρω. Ή προσπάθησε έστω να αλλάξεις τις ημερομηνίες της κράτησης για να μην τη χάσεις τόσο άδικα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλύτερο που μπορείς να πετύχεις είναι να συνεννοηθείς με το ξενοδοχείο και να μεταφέρεις την κράτηση για κάποια άλλη ημερομηνία αργότερα που θα μπορείτε να πάτε. Όπως είπαν και οι προηγούμενοι οι όροι για κάθε κράτηση στην booking είναι διαφορετικοί, κάποιες φορές προπληρώνεις όλο το ποσό, κάποιες άλλες ένα μέρος, άλλες φορές τίποτα κλπ. Θέλει προσοχή! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατανοώ τους όρους αλλά είναι κρίμα ρε γαμώτο . Ο όρος του ξενοδοχείου για αυτό που κλεισαμε εμείς για παράδειγμα είναι

 

"Παρακαλούμε, σημειώστε ότι για ακυρώσεις, αλλαγές ή "μη εμφάνιση", θα χρεωθείτε με 100% από συνολική τιμή της κράτησης."

 

Θέλω να το ακυρώσω αρκετές μέρες πριν και όχι τελευταία στιγμή. Κάποιος άλλος μπορεί να κλείσει το δωμάτιο για αυτές τις μέρες.

 

Συνεπώς αυτοί θα βγάλουν 345 ευρώ με το έτσι θέλω.

 

Θα το κυνηγήσω γιατί δεν έχω λεφτά για πέταμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντώς αν ήθελες να είσαι καλυμμένος μπορούσες να το κλείσεις σε μια τιμή πιο ακριβή.. η οποία τιμή θα ήταν κάτι σαν αντιστάθμισμα για τον ξενοδόχο σε περίπτωση ακύρωσης..

 

Δες το παράδειγμα στο printscreen.

 

 

δεν ξέρω κατα πόσο μπορείς να πάρεις τα χρήματα πίσω, το booking θα σου πει ότι απο την στιγμή που συμφώνησες με τους όρους δεν μπορεί να γίνει κάτι.

 

 

Επιπλέον τα χρήματα που πλήρωσες μπορεί να μην υπάρχουν καν! στην τσέπη του ξενοδόχου, διότι απο την μέρα που έκανες την κράτηση κι ο υπάλληλος απο κει χτύπησε την κάρτα σου, τα χρήματα εντός ολίγων εργάσιμων πήγαν στην τράπεζα του ξενοδόχου κι απο κει στην τσέπη του για πληρωμή εξόδων κτλ.

 

 

 

post-241002-0-88501400-1427798068_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατανοώ τους όρους αλλά είναι κρίμα ρε γαμώτο . Ο όρος του ξενοδοχείου για αυτό που κλεισαμε εμείς για παράδειγμα είναι

 

"Παρακαλούμε, σημειώστε ότι για ακυρώσεις, αλλαγές ή "μη εμφάνιση", θα χρεωθείτε με 100% από συνολική τιμή της κράτησης."

 

Θέλω να το ακυρώσω αρκετές μέρες πριν και όχι τελευταία στιγμή. Κάποιος άλλος μπορεί να κλείσει το δωμάτιο για αυτές τις μέρες.

 

Συνεπώς αυτοί θα βγάλουν 345 ευρώ με το έτσι θέλω.

 

Θα το κυνηγήσω γιατί δεν έχω λεφτά για πέταμα.

 

Η αρκετά συνηθισμένη (τελευταία) τάση υπαναχώρησης από συμφωνίες, συμβόλαια, κλπ.

Σαφώς και δεν κρίνω αυτό που σου συνέβει (και το οποίο δεν γνωρίζω) και ενδεχομένως να είναι κάτι ανθρώπινο που μπορεί να συμβεί στον καθένα αλλά από το να προσπαθείς να ελαχιστοποιήσεις την ζημιά σου (θεμιτό) μέχρι το να περιγράφουμε τον άλλο σα να έβαλε το χέρι του μες την τσέπη σου ή σα να κρατάσει περίστροφο, απέχει πολύ.

Σε τελευταία ανάλυση απ' ότι κατάλαβα δεν υπήρξαν ούτε κρυφές χρεώσεις ούτε "ψιλά γράμματα".

Πάλεψέ το αλλά σε επίπεδο ότι αν εσύ δεν φταις γι' αυτό που σου έτυχε μία ο άλλος δεν φταίει εκατόν μία.

Μια προσπάθεια συμβιβασμού, είτε με την μορφή μεταφοράς της κράτησης σε άλλη ημερομηνία είτε με τη χρέωση μικρότερου penalty νομίζω ότι θα ήταν το σωστό και για τα δύο μέρη

 

υγ Είναι νομίζω γνωστό σε όλους μας (άσχετα αν το κάνουμε γαργάρα) ότι η όποια προσφορά (σε όποιο είδος/υπηρεσία) συνήθως στερείται ευελιξίας. Δηλαδή:

 

Δεν μπορείς να το επιστρέψεις/αλλάξεις (είδος που αγοράσθηκε).

 

Δεν μπορείς ν' αλλάξεις ημερομηνία (πχ εισιτήριο).

 

Έχει ορισμένη διάρκεια (παγοδρόμια, λούνα παρκ, κλπ)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια υστατη προσπάθεια για refund μπορείς να ενημερώσεις τον ξενοδόχο οτι δεν θα πας και να κάνετε μια τίμια συμφωνία εαν καταφέρει να πουλήσει το δωμάτιο σου τις μέρες εκείνες να σου δώσει πίσω το ποσό που πλήρωσες -15% προμήθεια της booking

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να κάνεις τη μέθοδο του πούστη.

Τη κάρτα στη χρεώνει το ξενοδοχείο όχι το booking. Δηλαδή αν θέλει βάζει τα στοιχεία σου και κάνει αγορές απο το internet. 

Ε μπορεις να ακυρωσεις την κάρτα η αν δεν ειναι πιστωτική να πάρεις τα λεφτά απο μέσα και όταν πάει να τραβήξει να μην μπορεί να κάνει τίποτα.

 

Αλλιώς τηλεφωνικά καμιά φορά χαρίζονται. Σε μένα δηλαδή δε μας χρεωσαν επειτα απο συνενόηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που να μην εγραφε κιολας οτι δεν ειναι refundable τα χρηματα...

 

Γι'αυτο αλλωστε και η χαμηλη τιμη...

 

Εγω δηλαδη θα επρεπε να παω στα δικαστηρια για να παρω τα χρηματα μου πισω.... (1200e)

 

:P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O ts ουσιαστικα εβαλε την υπογραφη και δεν θελει να την τιμησει.

Λιγο πιο κατω ο Νεοελληνας βρηκε την πουστια για να μην πληρωσει τα συμφωνημενα.

 

Αληθεια αν σε παιρνε 10 μερες πριν το ξενοδοχειο και σου λεγε ακυρωνουμε την κρατηση γιατι βρηκαμε αλλον που δινει 500 ευρω τι θα λεγες?

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O ts ουσιαστικα εβαλε την υπογραφη και δεν θελει να την τιμησει.

Λιγο πιο κατω ο Νεοελληνας βρηκε την πουστια για να μην πληρωσει τα συμφωνημενα.

 

Αληθεια αν σε παιρνε 10 μερες πριν το ξενοδοχειο και σου λεγε ακυρωνουμε την κρατηση γιατι βρηκαμε αλλον που δινει 500 ευρω τι θα λεγες?

 

Πόσο δίκιο έχεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...